Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Napsal: pon dub 09, 2018 9:16 pm
A nestalo by za to zkusit ložiska 26 a 38? Jen teorie...
Fórum zájmového sdružení příznivců automobilů značky SUBARU
https://subarufanclub.cz/forum/
Tak to asi i brzo zjistíme Při příštím servisu (cca 10k km) se budou náplně dělat. Teda bude se určitě dělat náplň v automatu, ale předpokládám, že diferák má předepsaný stejný interval, že? (ikdyby ne, tak se to může udělat. Jen úplně vidím ty létající nadávky na ten zarezlý šroub )HonzaCZ píše:Jestli sis toho do teď nevšim, tak to najede ještě mraky km... Nedivil bych se, kdybys vyměnil náplň a přestalo to.
Vítej v takovém malém, soukromém klubu. Já budu měnit náplně za dva týdny, už objednávám oleje. Tak uvidíme jestli to přestane hučet. Ale dejte vědět na co jste přišli po projížďce, mi se taky moc nechce věřit že tento rezonující zvuk pochází od difu. Ale nepodceňuji samozřejmě slova odborníků.spm píše:Ok, já se nějak ozvu, jak budu mít volnějš Alespoň další takovej minisraz Díky
Já jsem to tušil teda správně že to nejspíš nebude od difu. Co si mám představit pod pojmem "blokování měniče "? Dá se to nějak opravit/seřídit? Vůbec netuším kde ten měnič je.HonzaCZ píše:Tak dneska za mnou byl spm a teda definitivně to není diferák. Není to trvalý hučení, jako jsem měl na mysli já, ale takový zadunění, který se ozve jenom chvilinku a je to zatím velmi těžko replikovatelný a pozorovatelný, teda aspoň pro mě bylo. Zadunění je spojený s lehkou vibrací, co jsem cejtil. Resp. hlavně jsem cejtil tu vibraci, zadunění až po tom, co mi Honza řekl, že to je ono. Trvá to celý tak 1-2 vteřiny.
Viděl bych to na blokování měniče, ale padly i nápady jako něco v převodovce (lamely od 3. nebo 4. stupně, nevím, jak přesně …
spm píše:V převodovce Doufám že na to přijdeš, až povyměňuješ půlku auta a pak sem napíšeš co to bylo, abych já šel najisto
No přeci hydrodynamický měnič kroutícího momentu. To, co mají (některý) auta s automatem místo spojky. Protože měnič sám z principu neustále "prokluzuje" (výstupní otáčky jsou menší než vstupní) a samozřejmě na ten prokluz sežere energii, tak se do něj už pěknou chvilku přidává spojka, která dokáže jeho funkci vyřadit z činnosti a spojit napevno vstup a výstup. To je právě ta blokace. Blokuje funkci měniče. Dá se repasovat. Řešil to tady už outback.USbiker píše:Co si mám představit pod pojmem "blokování měniče "? Dá se to nějak opravit/seřídit? Vůbec netuším kde ten měnič je.
Aha. A myslíš že to má souvislost i s tím že to hučení je ve stejné rychlosti při různých otáčkách motoru a při různých rychlostních stupních?HonzaCZ píše:No přeci hydrodynamický měnič kroutícího momentu. To, co mají (některý) auta s automatem místo spojky. Protože měnič sám z principu neustále "prokluzuje" (výstupní otáčky jsou menší než vstupní) a samozřejmě na ten prokluz sežere energii, tak se do něj už pěknou chvilku přidává spojka, která dokáže jeho funkci vyřadit z činnosti a spojit napevno vstup a výstup. To je právě ta blokace. Blokuje funkci měniče. Dá se repasovat. Řešil to tady už outback .