Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 250  Další
Naše Outbacky H6 154kW MY99-03 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6190
Bydliště: Valašsko
Taky mám za to,že sepne kompresor(ne jen,že svítí klima kontrolka)kdykoliv,zítra ráno to zkusím.Na předešlém autě nešla třeba klima vůbec,když bylo pod nulou,tak šlus,nešla spustit,takhle to bylo z továrny nastaveno,ale tohleto omezení subaru nemá a dnes už se to tak vlastně vůbec nedělá.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon úno 19, 2018 11:12 pm
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4792
Bydliště: praha
Sepne kdy chces.jak pise Tomas,kdyz das ofuk okna tak hned sepne. Kdyby to nedelal tak je tam ta klima k hovnu.nebo budes cekat az se ti ohreje motor aby sis ofoukl okno?

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
Obrázek
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


úte úno 20, 2018 6:40 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 24162
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To já samozřejmě vim, že nesepne kompresor, když svítí kontrolka. Takže teď zrovna vím, že mi nespíná vůbec, protože asi ušlo chladivo :-). OBD dává informaci o sepnutí kompresoru, takže to signalizuje displej. Ale než mi to chladivo ušlo, tak jsem měl odsledováno, že kompresor spíná hned po nastartování. Bez kompresoru by to odmlžovací tlačítko bylo trošku placebo. :-D

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte úno 20, 2018 6:56 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5620
Já měl teď ušlý taky, byly vadný nějaký gumový těsnění. Zjevně v tomhle věku nějak odcházejí... ale spínání vykoumaný nemám, v zimě jsem to po nastartování ještě nepotřeboval (než oškrábu ten kentus ze skel, tak to mám nastartované a patrně se to nahřeje dost na to, aby se to pak nemlžilo když v tom sedím).

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


úte úno 20, 2018 8:08 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7547
Bydliště: Nové Hrady
Mozna jsem jen poprve pres huceni ventilatoru preslechl cvaknuti spojky na kompresoru a kdyz jsem po par vterinach vylezl z auta, uz bylo natlakovano :-/ Kazdopadne to funguje.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


úte úno 20, 2018 8:21 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7547
Bydliště: Nové Hrady
Na Outbacku se poslednich par tisic km objevuje celkem pravidelne chyba P302, P304 a P306 (tedy misfajry na strane pred ridicem). P304 byla oblibena chyba na milosovo H6 ;-D Zatim jsem zkusil to nejjednodussi a to vymenit svicky. Dela to jak na benzin tak na LPG a hlavne kdyz je auto studeny. Chyta nicmene dobre, jen beh motoru je takovej hrubsi. Zkusim jeste nasledujici:
- povolit vicko nadrze (ikdyz to by na plyn nemelo mit zadnej vliv)
- vycistit vstriky benzinu i LPG (ty maji najeto skoro 150 tisic km a nebylo na ne sahnuto)
- a hlavne, vycistit EGR ventil
- zmerit tlaky a ventilovy vule (az v lete nebo na podzim pri dalsim servisu)

Potrebuju nicmene radu - je EGR ventil na H6 pristupnej a da se snadno vyndat? Nebo je to porod a motor musi ven? :-/

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv úno 22, 2018 7:51 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3828
Bydliště: Praha
Když se ty misfajry vyskytují takto na několika válcích, tak bych zkontroloval ukostření zapalovacích cívek.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv úno 22, 2018 10:13 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7547
Bydliště: Nové Hrady
mnov> jojo, presne ke stejnemu zaveru jsem dosel po precteni par for. Dela mi to cela jedna strana... Budu se na to muset za svetla a tepla podivat ;-D

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv úno 22, 2018 10:20 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3828
Bydliště: Praha
Koukal jsem ještě do schemat a společně jsou kostřeny cívky 1, 2, 4, 6, ale stejně bych to zkontroloval.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv úno 22, 2018 10:27 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7547
Bydliště: Nové Hrady
mnov> ve schematu to asi nebude, premejslim, kde to ukostreni najdu. Tady si clobrda natahoval pro testovani novej drat (ikdyz na novejsi verzi 3.0R):
http://www.subaruoutback.org/forums/109 ... inder.html

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv úno 22, 2018 10:36 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát dub 15, 2016 8:56 pm
Příspěvky: 219
Bydliště: Paskov
A ten missfire máš i na benzín, nebo jen na LPG? Já to totiž měl taky, jen celá pravá strana. Dlouho jsem si s tím lámal hlavu a zkoušel všechno výměnou svíček počínaje za kvalitnější, pak za svíčky určené pro LPG, zkoušel jsem měnit odtrh na svíčkách, atd..? Dělalo mi to však jen na LPG, tak jsem vycházel z toho. Problém vyřešila až výměna vstřikovačů LPG. Od té doby mám klid, už se mi žádný missfire neobjevuje.
Co se týče toho EGR ventilu tak se možná pletu, ale není to jen u nafťáků???

Pokud nejsem doma, používám phona.


čtv úno 22, 2018 10:51 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7547
Bydliště: Nové Hrady
USbiker> nene, dela to prave jak na benzin tak na LPG. Protoze vstrikovace pouzivaji stejny ukostreni, predpokladam, ze problem muze byt tam.
EGR ventil ma vetsina aut s Euro3 vcetne benzinaku.

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv úno 22, 2018 11:15 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 5620
EGR maj všechny, u nafťáků je to akorát eko kurvítko, u benzinu to nějakej význam má.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


čtv úno 22, 2018 11:20 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát dub 15, 2016 8:56 pm
Příspěvky: 219
Bydliště: Paskov
Aha, tak jsem se zase něco přiučil.::‐)

Pokud nejsem doma, používám phona.


čtv úno 22, 2018 11:32 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3828
Bydliště: Praha
Slavek_xxx píše:
Protoze vstrikovace pouzivaji stejny ukostreni.

Vstřikovače nejsou ukostřené, ale kostra je spínaná. Napájené jsou společně plusem sepnutým z ECU a tento se využívá i pro napájení LPG vstřiků.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv úno 22, 2018 11:48 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 250  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: