SubaruFanClub.cz
https://subarufanclub.cz/forum/

Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=39&t=3882
Stránka 141 z 184

Autor:  spm [ úte led 10, 2017 11:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Hmm, to bych mohl ráno zkusit... ať nemusím zase na cestu tahat FWD :-) Je fakt, že v kombinaci s tou humusáckou solí, co je všude na silnicích, by se to stát mohlo... je to za maskou, takže jak ten rozsolenej bordel lítá, tak do toho nejspíš napadá :-/

Autor:  Mira [ úte led 10, 2017 11:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

To bude přimrzlý. Když jsem jezdil ještě v pažoutovy, pod -3 jsem nesměl otvírat kufr, pak nešel zavřít. Pak to dělali i dveře u spolujezdce. Prostě to nešlo a všechno bylo vyčištěný, namazaný. U toho spolujezdce stačilo tak 5 km a jak se to trošku ohřálo, šlo to zavřít. Ten kufr jsem myslel, že rozmlátím, tam pomohla jen garáž přes noc.

Autor:  spm [ stř led 11, 2017 12:02 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Možný to je. Ono jsem s tím teda přijel, třeba motor na dotyk byl pořád trochu teplý... ale možná před chladič to nenahřeje a venku zase hnusných -13... už aby ta zima táhla někam :-)

Autor:  vojcek [ stř led 11, 2017 12:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

spm: pár dní zpátky jsem řešil to samé....Pomohlo wd-40 ;-)

Autor:  HonzaCZ [ stř led 11, 2017 12:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

spm: Vyčistit zámek, namazat zámek a pokud to stále nepůjde, tak v rozích u světel jsou takový gumový válečky, který se daj vyšroubovat a zašroubovat a měníš tím přední dosedací výšku kapoty. Tak můžeš zkusit ještě poladit ty. Jinak ten zámek může bejt fakt zahumusenej, to chce, až bude teplo, to pořádně vymejt, vyčistit a dát tam nějaký slušný mazivo, třeba na lodě.

Autor:  spm [ stř led 11, 2017 12:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Oki, díky za rady. Zkusím na to ráno naběhnout aspoň s tím WDčkem, jestli se mi to povede zabouchnout :-) A když ne, tak holt budeme čekat na jaro :-D Abych začal servisovat seznam servisních úkonů. Zase alespoň kliku u kufru jsem podchytil včas a funguje stále dobře :-D

Autor:  HonzaCZ [ stř led 11, 2017 1:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Tu kliku chce ale taky namazat něčím pořádným. Jinak stejně jednou zatuhne.

Autor:  spm [ stř led 11, 2017 9:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

WD je mocné :-) Trochu jsem to prostříkal, prohmatal a úspěšně zabouchnul :-) Lodní tuky budou nějaké dost tuhé, takže to je asi stejně na to ten mechanismus celý rozebrat, namazat komponenty a složit, co? Kliku od kufru se mi právě rozebírat nechtělo, takže jsem tam alespoň zvenku do toho prostoru cákal nějaký olej ve sprayi, aby tam bylo alespoň něco.

Autor:  mnov [ stř led 11, 2017 9:50 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Zadní kliku a zámky jsem nastříkal mazivem Würth HHS-2000. Ono je to krásně řídké, po nástřiku to všude zateče a pak to ztuhne.

Autor:  VDC [ stř led 11, 2017 10:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Jo potvrzuju, tohle mazivo od Wurtha mám taky a je opravdu skvělé

Autor:  HonzaCZ [ stř led 11, 2017 11:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Jo, tak možná to, co píšou kluci. To zní jako dobrej nápad.

Já dával lodní antisieze na čep od táhla voliče, co je pod autem, sice nad ochrannym plechem výfuku, ale očividně se tam dostane spousta bordelu. No a drží to tam pěkně. Dokonce se to dostalo i do toho spoje, což vzhledem k tomu, jak šel volič ztuha (proto jsem to řešil), musel bejt dost těsnej spoj. A chodí to pěkně, co to auto mám. On je tam takový plastový mezikus mezi voličem a bowdenem k převodovce a ty kovový díly nabývají korozí a ten mezikus to rozmačká a jde to ztuha. A stojí asi 800... Nevím, jestli to tam máte taky u 154 kW, tak se kdyžtak koukněte. Dobrý to něčím ušpinit (třeba tím lodním antisiezem), aby se do toho nedostával bordel a mazalo se to.

Ale to jenom [OFFTOPIC] , že jsem si na to vzpomněl v souvislosti s tím antiseizem. :)

Přílohy:
P1040315.JPG
P1040315.JPG [ 190.08 KiB | Zobrazeno 500 krát ]

Autor:  fort [ stř led 11, 2017 12:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Kapotu jsem řešil taky, pomohl čistič brzd, něco cvaklo a zavřel jsem to. Nicméně mě to trápí už delší dobu, párkrát se mi to pootevřelo i za jízdy na dálnici. Mám kapotu samý důlek jak jsem se to snažil zavřít (no jó Al).Zkusím ty válečky. Evidentně to musí být čisté ,aby to nezatuhlo, když tam je moc mazání...

Odesláno z mého W910 pomocí Tapatalk

Autor:  macasubaru [ ned led 15, 2017 8:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

ahoooj všem
Lukáši vůbec nevymejšlej těsnění pod palicema a různé horory. to že jde pára z výfuku je v uplně normální a to víčko bylo čisté když to auto vyjelo nové z linky... já za ty tři měsíce nedolil ani kapičku a honza také nééé protože by přijel za mnou.špatné těsnění bys už dávno poznal jak by ti to vyházelo vodu..
a ta velikost auta se ti bude trošku hůř zatáčet protože outback má menší rejd než légo..

Autor:  sima [ pon led 16, 2017 12:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Já prostříkl kdysi přední mechanismus kapoty wd-40,pak taky zadní kliku a zámky,klika jde lehčeji,byla přituhlá.Vazelína byla v garáži...příště musím poctivěji(mimo zámky teda).Mám snad ještě nějaké zbytky lodní vazelíny-německé,ta fungovala skvěle.

Autor:  spm [ čtv led 19, 2017 12:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Tak asi mojí AT přestala bavit zima a cca poslední týden nepředvádí zrovna nejlepší výkon při řazení z dvojky na 3. Teda, dělá to jenom za studena (jakmile se to alespoň trochu nějak ohřeje, tak je to úplně v pohodě) a i za studena to dělá občas, ne pokaždé (nejvíc asi při jízdě do stoupání). Má to tendenci při tom proklouznout - tedy, jak to začne řadit, tak otáčky vylezou o nějakých 300rpm výš, pak se to srovná. Předpokládám, že čekat na to, že si TCU uvědomí sama sebe a přeučí se to nedělat je asi zbytečné. Takže má cenu zkoušet nějaký proplach převodovky nebo radši rovnou začít šetřit na repasi?

Stránka 141 z 184 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/