Stránka 137 z 342

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 10:10 am
od macasubaru
slavek xxx zapomněl jsem..jo lpg už tam byl ale myslím že tam je nějaký papír že to dělaly na harfě a 2008 ale to bych kecal.. má to lukáš je k tomu nějaká knížečka..

tomáši tak to je jasný když je v tp :-DDD já že jsem na to nekoukal ale bral jsem to že ty podložky tam nebyly a slávek píše že to nemělo mít gas...

jinak si myslím že auto je v pohodě ...motor chodí pěkně převodovka dělá to co má a lpg bez jediného problému.. al ty lemy klasika růžky.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 10:16 am
od VDC
Je možný, že ten plyn je tam novej. LPG už v tom bylo, když to měl Mráča, což by odpovídalo té instalaci v roce 2008, ale ten na to nejezdil, fungovalo to blbě. Dohromady LPG dával Bushmanski. Ten na to jezdil.

To je dobře Pavle, že to všechno funguje dobře. 350 kkm nejsou žádnej dramatickej nájezd. :-)

Jinak jsem včera schválně koukal na fotky ze srazů, kdy to vlastně ti dva směnili a bylo to mezi Hynčicemi 2011 a Plzní 2011.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 10:27 am
od macasubaru
kde najdu ty foto?? kouknu se

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 12:12 pm
od Lukas_McPraask
LPG bylo podle dostupné dokumentace namontováno v prosinci 2007, ještě za někoho, kdo to měl před Mráčou. V té době mělo auto najeto 200t km.
Mráča auto vlastnil od prosince 2009 do dubna 2011, poté auto koupil Bushmanski. V prosinci 2011 je dělán polopřevod na AWD. Dohlášeno bylo až v létě 2014 na paní od které jsem Subíka koupil.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 1:19 pm
od macasubaru
tak lukáši .jak?? do neděle to můžeš vrátit kdyby se ti cokoliv nelíbilo. ale já myslím že asi ne e. tak ještě jednou at to lítá čus

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 8:03 pm
od VDC
Pavle fotky auta lze najít tady na webu ve fotogalerii. Mráča s ním byl v roce 2010 v Hynčicích, 2010 v Plzni, 2011 v Hynčicích a Bushmanski 2011 v Plzni. V té době to byl myslím jedinej tmavěmodrej Outback H6 na těch srazech.

Lukáši tak to je dobrý, že to po Bushovi měla jen ta jedna paní a Pavel, to je dobře, že to nevystřídalo víc lidí a najelo to tak málo.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 8:27 pm
od Mira
To si ta paní koupila 3,0 H6 na popojetí 2 km? Tomu se říká fajnšmekr.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 9:45 pm
od zdenal-awd
Manželka za rok na H6 najela cca 7000km prostě jen škola,kroužky,nákupy vše Praha a blízké okolí a maximální spokojenost.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: ned pro 11, 2016 9:47 pm
od sima
Jistě a proč ne %-) =)

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: pon pro 12, 2016 10:51 am
od spm
Jinak kromě toho, že neumím utahovat kola, tak moje měření provozních kapalin měrkou stojí taky za starou belu :-DDD V sobotu jsem s tím jezdil průběžně taknějak celý den, tak jsem si řekl, že je ideální šance zkusit zase změřit kapalinu v AT. Tak jsem to na dálnici cestou domů trochu víc rozjel, zaparkoval jsem, procvakal rychlosti a šel měřit. A skončil jsem stejně tragicky jako vždycky - měrka oblemcaná až kdoví kam, patrně od toho, jak to vždycky otřu o tu trubici. Zkusil jsem to 3x a 3x jsem viděl kulový :-DDD Nicméně jak jsem si druhý den zkusil, tak bych stejně viděl asi prdlajs - zkusil jsem další den za studena, na tom místě kde to stálo, změřit olej v motoru. Byl jsem lehce nad minimem, což by spotřebou bylo pořád dost OK (najeto 6000 od poslední výměny), ale trochu mě to zarazilo, pač tam ještě nedávno toho bylo o dost víc. Tak mi to dneska nedalo, dojel jsem do práce, nechal jsem to hodinu stát (motor teda podle pocitu pořád ještě nějak teplý byl) a olej je na plné rysce. Pravda, teď to na rovném podkladu vysloveně nestojí - kdybych to odbrzdil, tak to asi někam odpochoduje; původní měření mi sice přišlo, že to jakžtakž rovně stálo, ale zase nezpevněný povrch, takže klidně mohlo někde jedno kolo stát v díře / na hrbolku... No, zjevně každý sebemenší sklon je schopen udělat rozdíl v měření přes rozsah měrky. A upřímně mě teda nenapadá jediný místo, který by bylo fakt úplně v rovině (i ta garáž doma je vyspádovaná tak, aby z ní tekla voda ven). Asi si krom toho momentovýho klíče pořídim do auta ještě vodováhu :-DDD :-DDD

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: pon pro 12, 2016 12:28 pm
od VDC
Je to nesmírně háklivý na rovinnost povrchu. Fakt děsně. Proto je lepší se neplašit a měřit častěji. :-) AT se měří na hovno. To potvrzuju

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: pon pro 12, 2016 12:36 pm
od sima
Myslíte ještě víc náchylné než manuál?Tam taky stačí mírný sklon a vše je jinak.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: pon pro 12, 2016 1:43 pm
od spm
Pro jistotu jsem udělal ještě 3. měření - zaparkoval jsem to po obědě jinde, na snad o něco rovnější místo a nechal hodinu a půl stát - pořád mám tu měrku přesně na full ;-D Takže to asi včera stálo v díře... a taky teda to vypadá, že za těch 6000km z toho nezmizela ani kapka. Úchvatný skvost techniky, tyhle H6ky =)

Co se týče náchylnosti měření na rovinu oproti běžným motorům, tak bych si tipl, že tím jak boxery vypadají, tak ten motor má oproti řadovým větší půdorys. Takže teoreticky ta olejová vana bude delší, širší a mělčí, tím by asi mohl případný náklon ovlivňovat tu hladinu v jednom místě víc. Ale jsem jenom teoretik, pendrek tomu rozumím :-DDD

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: pon pro 12, 2016 7:48 pm
od VDC
Motor má sice větší půdorys, ale nemá větší olejovou vanu. Zato se snadno ten olej přeleje díky konstrukci někam stranou, když to nestojí rovně.

Šímo automat není náchylnější než manuál. Ale když v něm chybí kapalina, tak to jeho fungování výrazně ovlivňuje. A to víc, než když v manuálu chybí trochu převodového oleje.

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Napsal: pon pro 12, 2016 8:59 pm
od macasubaru
Mira píše:To si ta paní koupila 3,0 H6 na popojetí 2 km? Tomu se říká fajnšmekr.
ted má nějakého osmiválce 4.2 rozhodovala se mezi tím nebo tribeca na popojetí 2 km. jen do toho nebude dávat lpg