Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od mnov »

U tohoto modelu je také možno vyřadit zadek pojistkou? Tím by se dal zadní dif vyloučit?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22736
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

Jsem to pročítal zpětně a nějak jsem nepochopil, co by mohlo bejt při akceleraci :-) Ok, to zní ještě pozitivně, to na vrakárně snad majlant stát nebude. Já se trochu bál, aby to nebylo něco v převodovce :-)

mnov: u VTD (což jsou všechny H6 + některý 2.5ky) ne, tam je mezinápravovej diferák. Asi jedině vyndat kardan :-DDD Ale jinak počítám, že ikdyby ten zadní dif nebyl rotáčenej kardanem, tak ho roztočí kola, takže se stejně nic nezmění...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

mnov píše:U tohoto modelu je také možno vyřadit zadek pojistkou? Tím by se dal zadní dif vyloučit?
Ne, všechny H6 mají mechanický permanentní pohon všech kol s 3 diferenciály.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22736
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

Aha, jsem debil co neumí číst :-DDD teď teprv čtu, jak to popisoval usbiker. Jo, tak to je přesně ono, jenom asi ještě v počátečním stádiu - dělá to občas. Fakt nevim proč jsem si myslel, že mu to dělá při konstantní rychlosti... <:-<
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

spm píše:mnov: u VTD (což jsou všechny H6 + některý 2.5ky) ne, tam je mezinápravovej diferák. Asi jedině vyndat kardan Ale jinak počítám, že ikdyby ten zadní dif nebyl rotáčenej kardanem, tak ho roztočí kola, takže se stejně nic nezmění...
H6 ještě může bejt C-AWD v případě Spec B s manuálem. :) A nejsem si jistej, co má BN/BS H6 v případě mimoevropských trhů schovaný uvnitř CVT, ale nějak matně si vzpomínám, že když jsem to hledal, tak jsem našel ATS, tedy MPT spojka. Fjůůů :-/

Jinak, kdybys vyndal kardan, tak by to zřejmě nejelo vůbec. Resp. asi by se to snažilo pomocí spojky ve VTD s tím něco udělat, ale asi by to tomu nedělalo úplně dobře. :)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22736
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

HonzaCZ píše:H6 ještě může bejt C-AWD v případě Spec B s manuálem. A nejsem si jistej, co má BN/BS v případě mimoevropských trhů schovaný uvnitř CVT, ale nějak matně si vzpomínám, že když jsem to hledal, tak jsem našel ATS, tedy MPT spojka. Fjůůů
C-AWD je přesně co? Že u CVT je ATS jsem už někde viděl, smutný... Mně to VTD přijde naprosto geniální.
HonzaCZ píše: Jinak, kdybys vyndal kardan, tak by to zřejmě nejelo vůbec. Resp. asi by se to snažilo pomocí spojky ve VTD s tím něco udělat, ale asi by to tomu nedělalo úplně dobře.
Ještě že s mojí zdatností naštěstí nehrozí, že bych něco takovýho vyndal :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2173
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od parabolD »

Co si mám představit pod pojmem “stálý převod”? Ložisko unašeče?
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

spm píše:C-AWD je přesně co? Že u CVT je ATS jsem už někde viděl, smutný... Mně to VTD přijde naprosto geniální.
C-AWD je to, co mají všechny manuály. Kuželovej diferák 50:50 s viskospojkou - https://subarufanclub.cz/wiki/technika/ ... inuous_awd

Náhodou CVT pro Levorg 2.0 GT-S, případně WRX s automatem má VTD. Samozřejmě ani jedno není dostupný v EU. :-D

VTD je geniální. Lepší je snad už jenom DCCD, který funguje ve výsledku hodně podobně, ale lze ovlivňovat uživatelsky.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od mnov »

HonzaCZ píše:Ne, všechny H6 mají mechanický permanentní pohon všech kol s 3 diferenciály.
Kdybych se trochu zamyslel, tak ten dotaz nepoložím. To je asi stejné, jako že závit netěsní. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

parabolD píše:Co si mám představit pod pojmem “stálý převod”? Ložisko unašeče?
To je terminus technicus, který mi poradil předseda jako korektní český překlad pro "final drive", či "final gear". Tedy ozubený převod z kardanu na klec diferáku. Zuby se oběhaj a pak to začne hučet právě v těhlech režimech částečný zátěže.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49188
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

parabolD píše:Co si mám představit pod pojmem “stálý převod”? Ložisko unašeče?
Diferák. Ale co v něm hučí se lze domnívat. U tvýho ex Budínovo stroje je zadní diferák měněnej.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2173
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od parabolD »

Tak napisu zuby v diferaku nebo final drive :D Dík, už můžu machrovat i česky...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22736
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

Jinak předpokládám že v tomhle stavu se to asi nevysype ze dne na den tak, aby to bylo nepojízdný? :-) Takže lze jezdit dokud se dunění nezhorší tak, že mě to bude iritovat :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše:Diferák. Ale co v něm hučí se lze domnívat. U tvýho ex Budínovo stroje je zadní diferák měněnej.
Tak stálý převod není diferák. Stálý převod je prostě právě ten jeden jedinej převod na klec diferáku. Tedy poslední převod v cestě na kola, proto taky "final gear". Nemyslim si, že by bylo úplně cokoliv. Tohle hučení závislý na zátěži v rychlosti kolem 50-70 je poměrně jasně ojetý ozubení.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

spm píše:Jinak předpokládám že v tomhle stavu se to asi nevysype ze dne na den tak, aby to bylo nepojízdný? Takže lze jezdit dokud se dunění nezhorší tak, že mě to bude iritovat
Jestli sis toho do teď nevšim, tak to najede ještě mraky km... :) Nedivil bych se, kdybys vyměnil náplň a přestalo to.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“