Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3023 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 198, 199, 200, 201, 202
Naše Outbacky H6 154kW MY99-03 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3225
Bydliště: Praha
Já jsem po krátké zkušenosti s 4AT vypozoroval, že pokud zařadím 1, nebo R tak se to chová trochu jako uzávěrka mezinápravového diferenciálu. Prostě je to znát při zatáčení.
To u Forestera s MT nepozoruji. Omlouvám se za [OFFTOPIC] .

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon pro 11, 2017 8:23 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7397
Bydliště: Nové Hrady
HonzaCZ píše:
Jako malinko pomáhá, že díky pohonu to má tendenci, aby se všechna kola stejně odvalovala a individuálně neblokovala. Ale samozřejmě ten vliv je díky ABS poměrně minimální.

To rozhodne, protoze jakmile se aktivuje pri brzdeni ABS, prevodovka se od hnaciho retezce odpoji (nevim jestli pres menic nebo to hodi do neutralu, to muzete vyzkouset pres displej nebo diagnostiku).

_________________
Subaru Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG


pon pro 11, 2017 8:27 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11386
Bydliště: Praha
mnov píše:
Já jsem po krátké zkušenosti s 4AT vypozoroval, že pokud zařadím 1, nebo R tak se to chová trochu jako uzávěrka mezinápravového diferenciálu. Prostě je to znát při zatáčení.
To u Forestera s MT nepozoruji. Omlouvám se za .
Jj, to se už párkrát řešilo někde v jiných vláknech. Když dáš 1 nebo R, tak to víc zavírá u VTD a víc přenáší u MPT.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon pro 11, 2017 9:08 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11386
Bydliště: Praha
Slavek_xxx píše:
To rozhodne, protoze jakmile se aktivuje pri brzdeni ABS, prevodovka se od hnaciho retezce odpoji (nevim jestli pres menic nebo to hodi do neutralu, to muzete vyzkouset pres displej nebo diagnostiku).
Tohle jsem taky už párkrát pozoroval a je to, podle mě, při vyšších rychlostech rozpojení měniče a při nižších rychlostech (hodně nízký na jedničku) rozpojení měniče a ještě vypne režim brzdění motorem.

EDIT: rozpojení měniče = odemknutí

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pon pro 11, 2017 9:11 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2988
Tak můj oblitý katalyzátor, poloosa a hadice byl identifikován jako špatná právě ta hadice mezi převodovkou a chladičem. Takže to co na to "chcalo" byl patrně ATF. Nějak matně si vzpomínám na loňské Milovice, jak tam někdo (tuším parabol?) furt říkal, jak je cítit ten spálený ATF. Možná jsem to byl já, jestli mi to při tom dělání blbostí chcalo na svody :-DDD


stř pro 13, 2017 10:43 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát črc 17, 2015 8:49 pm
Příspěvky: 288
Bydliště: Sýkořice
Tak s další nádrží jsem se dostala na 12,4 takže to asi bylo sněhem a pomalou jízdou v kolonách.


pát pro 15, 2017 2:06 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát črc 17, 2015 8:49 pm
Příspěvky: 288
Bydliště: Sýkořice
Se mi to hezky poskládalo.


Přílohy:
IMG_20180114_123712.jpg
IMG_20180114_123712.jpg [ 104.44 KiB | Zobrazeno 82 krát ]
pon led 15, 2018 11:07 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20440
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To teda jo.

_________________
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon led 15, 2018 1:05 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3023 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 198, 199, 200, 201, 202

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: sima a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: