Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Což o to, ale ty olejíčky si teď vyloženě pošušňávají
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Dejve vůbec nevím o čem mluvíš...davidherda píše:Což o to, ale ty olejíčky si teď vyloženě pošušňávají
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jinak brzdy teda fungujou pozitivně; řekl bych, že jsem právě zase vymezil všechny vůle Nějakej sebevražednej čokl mi při 90km/h vlítnul rovnou pod kola, takže brzda šla až do podlahy; zastavilo to skoro na fleku. Pes na živu, jenom já to ještě pořád rozdejchávám
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak to je dobře, že ti to brzdí. Já teď taky konečně vím, jak to vypadá, když to brzdí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak se nám blíží expedice Srbsko a tak zbrojím.... Zbrojím už od jara, ale můj tajný projekt je nyní konečně hotov a funkční.
Od začátku, co Outbacka mám, bojuji s nosností zadních pružin. Jsou slabé a kulový unesou. Štvalo mě to pokaždé, když jsem jel na chalupu a naložil trochu toho nářadí, ale nejvíc mě to štvalo loni v Bosně, kde jsem prostě tahal prdel po zemi, dřel kolama o lemy, prostě na prd. Situace vyžadovala řešení. Ale mě se zoufale nechtělo to řešit tvrdšími pružinami, protože to sice víc uveze, ale když je auto prázdné, je to kostitřas.
A tak jsem spřádal plán řešení...
Ségra mívala Mistubishi L200 na kterém se vozila obytná nástavba. To se prodalo a místo něj si pořídili Navaru. Mitsu bylo dovybaveno sadou nízkotlakých měchů Goldschmitt http://www.goldschmitt.de/ tyto měchy se používají pro zvýšení nosnosti u obytných automobilů a pickupů. A tuhle sadu já jsem si z L200 vyndal. Že se to třeba bude jednou hodit..... V té době jsem ještě žádného Outbacka neměl.
Kompletní sada jsou měchy, propojovací hadičky, kompresor, manometr a ovládání.
A jak se tak válím pod autem, zdálo se mi, že prostor mezi zadním příčným ramenem a nápravnicí, je tak akorát, že by se tam ten měch mohl vejít.
Tak jsem začal měřit a vymýšlet... A vymyslel jsem, že když upravím tvar zadních ramen, aby se měch měl o co opřít, tak se mi to tam vejde. Tedy když se uřízne ten nesmysl, ke kterému byl přišroubován stabilizátor... Čili vyrobil jsem nová zadní ramena... do nich jsem dal PU silentbloky Strongflex, které jsem vygooglil a zaujaly mě. Zadní šrouby zadní nápravy jsou příčně stabilizovány příčkami, přišroubovanými do podlahy.
Tyhle příčky jsem vyrobil nové, větší, aby mohly sloužit jako horní opora pro měch a uchycení.
A pak ještě mezikus pro úpravu horní rozteče šroubů na měchách, protože originál šrouby byly příliš blízko u sebe.
Pak jsem to celé odvezl pozinkovat... Minulý týden jsem to celé přivezl domů. A přesto, že jsem se pustil do oprav Previe, našel jsem si pár chvil pro nastříkání, a kompletaci celé sestavy...
Nejvíc času pochopitelně zabralo natáhnout elektriku a vzduch k manometru.
Kompresor se krásně vešel do pravé schránky v kufru. Chvíli mi zabralo, než jsem vymyslel, kam dát ovládání a manometr. A nakonec jsem se rozhodl vyhodit vypínače vyhřívání sedaček, které nemám a zbytečně tam zabíraly místo. No a namontovat samotný komplet měchů s rameny zabralo asi hodinu. Hadičky jsou propojeny rychlospojkami.
Od začátku, co Outbacka mám, bojuji s nosností zadních pružin. Jsou slabé a kulový unesou. Štvalo mě to pokaždé, když jsem jel na chalupu a naložil trochu toho nářadí, ale nejvíc mě to štvalo loni v Bosně, kde jsem prostě tahal prdel po zemi, dřel kolama o lemy, prostě na prd. Situace vyžadovala řešení. Ale mě se zoufale nechtělo to řešit tvrdšími pružinami, protože to sice víc uveze, ale když je auto prázdné, je to kostitřas.
A tak jsem spřádal plán řešení...
Ségra mívala Mistubishi L200 na kterém se vozila obytná nástavba. To se prodalo a místo něj si pořídili Navaru. Mitsu bylo dovybaveno sadou nízkotlakých měchů Goldschmitt http://www.goldschmitt.de/ tyto měchy se používají pro zvýšení nosnosti u obytných automobilů a pickupů. A tuhle sadu já jsem si z L200 vyndal. Že se to třeba bude jednou hodit..... V té době jsem ještě žádného Outbacka neměl.
Kompletní sada jsou měchy, propojovací hadičky, kompresor, manometr a ovládání.
A jak se tak válím pod autem, zdálo se mi, že prostor mezi zadním příčným ramenem a nápravnicí, je tak akorát, že by se tam ten měch mohl vejít.
Tak jsem začal měřit a vymýšlet... A vymyslel jsem, že když upravím tvar zadních ramen, aby se měch měl o co opřít, tak se mi to tam vejde. Tedy když se uřízne ten nesmysl, ke kterému byl přišroubován stabilizátor... Čili vyrobil jsem nová zadní ramena... do nich jsem dal PU silentbloky Strongflex, které jsem vygooglil a zaujaly mě. Zadní šrouby zadní nápravy jsou příčně stabilizovány příčkami, přišroubovanými do podlahy.
Tyhle příčky jsem vyrobil nové, větší, aby mohly sloužit jako horní opora pro měch a uchycení.
A pak ještě mezikus pro úpravu horní rozteče šroubů na měchách, protože originál šrouby byly příliš blízko u sebe.
Pak jsem to celé odvezl pozinkovat... Minulý týden jsem to celé přivezl domů. A přesto, že jsem se pustil do oprav Previe, našel jsem si pár chvil pro nastříkání, a kompletaci celé sestavy...
Nejvíc času pochopitelně zabralo natáhnout elektriku a vzduch k manometru.
Kompresor se krásně vešel do pravé schránky v kufru. Chvíli mi zabralo, než jsem vymyslel, kam dát ovládání a manometr. A nakonec jsem se rozhodl vyhodit vypínače vyhřívání sedaček, které nemám a zbytečně tam zabíraly místo. No a namontovat samotný komplet měchů s rameny zabralo asi hodinu. Hadičky jsou propojeny rychlospojkami.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Teda já z tebe už nemožu,na to se nedá dívat,jak je někdo šikovný a nebojí se toho Tj teda úprava co udělá strašné radosti a úsměvů!Umístění a samotný manometr a spínače vypadají tak správně archaicky,off road po staru,mě se to fakt moc líbí,předseda nepředseda!Musím zas smeknout.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Ty jsi demon! To jsem zvedavy na pokracovani, jak to bude fungovat.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A takhle to vypadá, když je to namontováno...
I prázdné auto se s nimi chová příjemně a nijak to nedrncá.
No ale kvůli prázdnému autu jsem to primárně nedělal. Takže je třeba to otestovat se zátěží... Tohle je cca 200 kg betonu... Stačí 1.8 baru a auto neklesne ani o milimetr, naopak. Chová se to krásně, příjemně to péruje, žádný skákání.
A světlá výška je přesně tam, kde jsem ji chtěl mít...
Když je auto prázdné, stačí měchy nechat nafoukané lehce pod 1 bar, neměly by být nikdy prázdné.I prázdné auto se s nimi chová příjemně a nijak to nedrncá.
No ale kvůli prázdnému autu jsem to primárně nedělal. Takže je třeba to otestovat se zátěží... Tohle je cca 200 kg betonu... Stačí 1.8 baru a auto neklesne ani o milimetr, naopak. Chová se to krásně, příjemně to péruje, žádný skákání.
A světlá výška je přesně tam, kde jsem ji chtěl mít...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tvl Tome
Klobouk dolů, krásná práce.
Klobouk dolů, krásná práce.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Fakt démon,jak psal Ondra.Naprosto senzanční,praktické,jako by v kufru nic nebylo a jak píšeš,nedrncá to,takovéhle samo doma úpravy,tj to pravé kouzlo a radost měchy tam čekaly a čekaly až se zas nafukly Nezáleží na tom,ale jak dlouho trvá to nafouknutí?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To je krásná práce. Musel jsem si to zobrazit na dvou monitorech zároveň, abych pochopil, co jsi vyměnil.
Ještě vymyslet předek a už to budeš mít lepší než u Citroënu.
Ten trubkový profil je z toho vyřazeného nákupního vozíku?
Ještě vymyslet předek a už to budeš mít lepší než u Citroënu.
Ten trubkový profil je z toho vyřazeného nákupního vozíku?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No a dneska jsem ještě namontoval CB radio. Máme sice všichni PMR a primárně je budeme používat i nadále, ale občas se stane, že se začátek a konec kolony dostane mimo dosah PMR. No a protože Tiger CB má a jezdí první, rozhodl jsem se ho namontovat také, protože já jezdím poslední. Síbíčko se mi doma válelo dlouhá léta, tak snad konečně dojde využití. Jen anténu jsem musel dokoupit.
Největší práce bylo opět vymyslet, kam to dát. Nakonec to vyšlo hezky... spínač tempomatu mohl zůstat na svém místě a radiostanice se vešla vedle něj. Zrušil jsem kastlík, kterej byl celkem k prdu a spínač vyhřívání čelního skla, který jsem nikdy nepoužil a nehodlám s tím začít, protože je od toho prasklé sklo. Kabel od antény jsem tahal společně s elektrikou a vzduchem. Anténu jsem mohl jednoduše namontovat na blatník, má na sobě kloub, ale jak jsem to tak přikládal k autu, prostě se mi to nelíbilo. Chtělo se mi to dát na konzolu, tu jsem na to spíchnul z nerez plechu. A s výsledkem jsem spokojen. Vypadá to drsňácky.
Jo a když jsem měl rozebránu přístrojovku kolem rádia, vyndal jsem i plast kolem přístrojového štítu a přístrojový štít a vyměnil jsem si prasklou žárovičku v pečeným kuřeti. Je blbý, když svítí, ale mnohem blbější je nevědět, jestli náhodou nesvítí.
Slabší povahy by se z podobného pohledu mohly zhroutit...
Největší práce bylo opět vymyslet, kam to dát. Nakonec to vyšlo hezky... spínač tempomatu mohl zůstat na svém místě a radiostanice se vešla vedle něj. Zrušil jsem kastlík, kterej byl celkem k prdu a spínač vyhřívání čelního skla, který jsem nikdy nepoužil a nehodlám s tím začít, protože je od toho prasklé sklo. Kabel od antény jsem tahal společně s elektrikou a vzduchem. Anténu jsem mohl jednoduše namontovat na blatník, má na sobě kloub, ale jak jsem to tak přikládal k autu, prostě se mi to nelíbilo. Chtělo se mi to dát na konzolu, tu jsem na to spíchnul z nerez plechu. A s výsledkem jsem spokojen. Vypadá to drsňácky.
Jo a když jsem měl rozebránu přístrojovku kolem rádia, vyndal jsem i plast kolem přístrojového štítu a přístrojový štít a vyměnil jsem si prasklou žárovičku v pečeným kuřeti. Je blbý, když svítí, ale mnohem blbější je nevědět, jestli náhodou nesvítí.
Slabší povahy by se z podobného pohledu mohly zhroutit...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Díky chlapci, dmu se pýchou.
Jo Marku, to je z vozejku. Ta oválná trubka mi prostě krásně pasovala do projektu.
Předek funguje dobře v originále, ten je zatížený pořád stejně. Ten vymýšlet nehodlám.
U toho zadku mi šlo o zvýšení nosnosti, ovšem chtěl jsem zachovat světlou výšku pod rameny, takže nejspodnější část ramene je stejně nízko jako u originálu. Naopak ve střední části jsem výš.
Jo a předpokládám, že vás napadne, co stk... neřeším, páč je to pod autem a není to na fotce vidět, ale kdyby přece jen bylo potřeba, tak návrat zpět do továrního stavu je hodina.
Jo Marku, to je z vozejku. Ta oválná trubka mi prostě krásně pasovala do projektu.
Předek funguje dobře v originále, ten je zatížený pořád stejně. Ten vymýšlet nehodlám.
U toho zadku mi šlo o zvýšení nosnosti, ovšem chtěl jsem zachovat světlou výšku pod rameny, takže nejspodnější část ramene je stejně nízko jako u originálu. Naopak ve střední části jsem výš.
Jo a předpokládám, že vás napadne, co stk... neřeším, páč je to pod autem a není to na fotce vidět, ale kdyby přece jen bylo potřeba, tak návrat zpět do továrního stavu je hodina.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Stk mě samozřejmě napadlo,ale bylo mě jasné,že to neřešíš a počítáš s tím,proč se na to ptát
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Fakt hustý.
Se mi líbí jak se s tím vůbec nesereš, přitom dosahuješ víc než industry-grade kvality.
Se mi líbí jak se s tím vůbec nesereš, přitom dosahuješ víc než industry-grade kvality.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno