Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48966
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Zakládám si vlákno ke sdružování informací o mé vysněné H6. Abych mohl sdílet děje okolo ní na jednom místě. Ve vlákně "co mi udělalo radost" to poněkud rychle zapadá... :)

Obrázek

Nákup vozu 19.března 2014 od ParabolaD. Na tachometru 270500 km. ParabolD vlastnil vozidlo něco přes rok a kupoval ho v Dobřanech. Źádné záznamy o minulosti vozu neexistují. :) Ve vozu je vyměněn motor, původní nějak haproval. Ten co tam je má najeto okolo 200 000 km dle Alse, ale přesně to nevím.

25.března 2014 namontována zástavba LPG - Magic 4 + Flash Lube.

14. května před Andělkou, namontován vypínač VDC OFF. Jak jsem v Pertolticích zjistil, nezbytná to součást vozu.
Obrázek

Druhá pro mě nezbytná součást každého mého vozu, je dostatek 12V zásuvek ve vozidle, spínaných i nespínaných....
Na konzoli na mobil jsem ke spolujezdci umístil roztrojku...
Obrázek
A na loketní opěře jsem zrušil popelník a udělal z něj rozdvojku...
Zásuvky jsou napájeny přímo od baterky, přes vlastní pojistku. Časem ještě zařadím podpěťovou ochranu.
Obrázek

Včera, 31. července, jsem absolvoval nutný vopruz zvaný STK, samozřejmě úspěšně. :) Auto bylo řádně prohlédnuto a shledána jediná závada a to prasklá vnitřní manžeta na levé přední poloose. A já si říkal, proč Oťas tak smrdí, když někam jedu..Takže ve výsledku jsem vlastně rád, že jsem musel na kanál. Jinak bych lezl pod auto až tak za měsíc.

Obrázek

K dnešnímu dni zatím najeto 8500 km. Olej průběžně kontrolován, ale nebylo nutné dolévat.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od Mareka »

Dobře Ty, předsedo! Až našetřím na Ecutec, též si založím vlastní vlákno pro radost!

Edit: až teď mi to došlo: je to vlákno založené k vlasní/osobní radosti - tak se omlouvám za off topic.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48966
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od VDC »

Je to vlákno založený sice k vlastní radosti, ale taky k diskusi. Tak se Marku neomlouvej. :)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
berkut
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 499
Registrován: stř led 27, 2010 4:28 pm
Jméno a příjmení: scoobe svx

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od berkut »

Na co a kolik tě přišlo to vypínání vdc? Taky to zvažuju do lega
Subaru Alcyone SVX LSi 3,3l (1997), ex Subaru Legacy kombi GX 2,5l AT AirSus (1999)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od HonzaCZ »

Vypínání VDC přijde na 2 dostatečně dlouhé dráty, vypínač, případně pojistku a trochu času, dle elektrikářských schopností toho, kdo to bude zapojovat. V pojistkovce pod kapotou je poloha označená FWD / VDC OFF (tuším úplně vzadu, vzhledem ke směru jízdy) a tam, pokud se vloží pojistka, tak je vypnuté VDC, zcela "legálně", za provozu a bez nutnosti odpojovat na tvrdo ABS nebo jiných prasáren. Po vyjmutí pojistky VDC opět funguje, samozřejmě bez nutnosti restartu motoru.

No a celá sranda spočívá v natažení těch drátů od pojistkové skříňky pod kapotou někam do interiéru a umístění vypínače.

EDIT: Dobrý tip ze zahraničních fór, který jsem kdysi někde viděl. Spočívá v tom, že na vypínání se použije originální tlačítko z pofaceliftových modelů, což je ovšem trochu problém sehnat. Dá se ale použít tlačítko na ovládání předních mlhovek, které je funkčně shodné. Je to sice vyvážené malinko složitějším zapojením, ale přináší to 2 výhody:
1) vzhled - je to tlačítko, které se dá dát do panelu pod rádio, patří do auta, je podsvětlené
2) funkce - po restartu motoru je VDC opět aktivní, i když před tím bylo manuálně vypnuté - tlačítko drží sepnutý stav jen dokud do něj jde napětí (což ale pro někoho nemusí být výhoda)

Jinak já to na Outbacku měl přes druhý vypínač POWER/HOLD v druhé pozici a ačkoliv to je trochu matoucí, tak výhoda podsvětlení je zřejmá. Podsvětlení se dá připojit k jakémukoliv jinému podsvětlenému prvku. Viz http://subarufanclub.cz/galerie/display ... play_media
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48966
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od VDC »

Honza už to všechno napsal,protože byl i pro mě zdrojem informací,tak je nejpovolanějším komentátorem.:-) V mém případě jsem použil tlačítko z Legacy, myslím z vyhřejvání sedaček a dva dráty. V pojistkovce jsem to vyřešil viz. Foto...
Obrázek
Obrázek

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
thunderace
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 987
Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od thunderace »

Budu to dál rád sledovat :826: já měl H6 taky vysněnou :wink: kupoval jsem v březnu 2013,dostal k tomu desky plný účtenek ze servisů-fakt do auta bylo dost nasypáno,ale kromě spotřebek nic,žádná porucha. VDC vypínání original vypínačem s nápisem-jen pod deklem je to poznat podle jiného svazku kabelů. A tu zásuvku 12V vzadu za loketkou jsem udělal stejně! Konzole na telefon byla z orig.příslušenství.Cca ve 264tkm jsem taky měnil stejnou manžetu,takže to byla třetí od výroby. Mám 2001. A nikdy netahalo, TZ jsem dodělával-dal originál z vrakáče,žádný polský. Ve 272tkm na emisích technik řikal že motor jde přesně jak má,jak u novýho. Fakt musím říct že mi to auto dělá jen radost a za nic jinýho bych neměnil-do budoucna teď jen zase outback s šestiválcem(ale až tak 05-06)ale na těch našich se mi líbí víc ten interiér,takový velký poctivý jak v americký káře...,ten novější už mi trochu připomíná passat.
Tak přeju ať dobře slouží a do budoucna bych si možná rád přečetl něco o zkušenostech z sekvenčního lpg. :diky:
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od M a r c e l »

To by sis měl Tome změnit nick na "on/offVoleDeCe" B-)
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od cerv »

Nechci ti Tome do toho zasahovat,ale nechtel by si to prejmenovat na nase H6? Ja uz mam 3+1 na dily,tak bych si sem obcas taky neco pripsal a nechce se mi zakladat dalsi vlakno:-)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48966
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od VDC »

Štěpáne tak připisuj. Klidně to přejmenuju

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48966
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od VDC »

M a r c e l píše:To by sis měl Tome změnit nick na "on/offVoleDeCe" B-)
:-) :-) :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3600
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od bushman1 »

Krásný auto. Nevim, co se to se mnou děje - dřív se mi moc tahle generace nelíbila a teď se to nějak změnilo. I ten interiér.
Působí to dojmem poctivé a kvalitní práce, což se s každou další generací a faceliftem víc a víc vytrácelo.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od HonzaCZ »

Jo ten interiér odpovídá. Probírali jsme to celkem aktivně v jiném vláknu. Nemám zkušenost s předfacelifovym interiérem Lega IV, ale mezi Lego III -> pofacelift Lego IV je celkem markantní rozdíl, bohužel, dle mého názoru, k horšímu :-(
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od Majer »

.....taky jsem silně uvažoval nad H6,ale nakonec jsem pořídil 2,5 neb LPG si prý s H6 moc nerozumí ,resp.u 2,5 jde ventilová vůle seřídit na autě ... to tlačítko OFF/ON budu muset na zimu pořídit :845:
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: VéDéCého Outback H6 154kW

Příspěvek od SCOOTER »

cerv píše:Nechci ti Tome do toho zasahovat,ale nechtel by si to prejmenovat na nase H6? Ja uz mam 3+1 na dily,tak bych si sem obcas taky neco pripsal a nechce se mi zakladat dalsi vlakno:-)
Stepane ja by jsem to spis videl na zalozeni Tveho vlakna...Cervenkovic muzeum SUBARU,a vsem to bude jasne.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“