Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
BadBoy20
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 243
Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
Jméno a příjmení: Martin Vašek
Bydliště: Jevíčko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od BadBoy20 »

Jasne, tohle mi taky doslo. Napada nekoho nejake reseni. Voda se mi neztraci. Hlavne me zarazi ze pri tehle zimnich teplotach to tak stoupe. V lete bych to i chapal
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Paradoxně v zimě se ta teplota drží trošku výš, to mám odsledováno. Jak je mráz, tak teplota drží kolem 92-94°
Nicméně ne nad 100°. Ale ten tvůj motor už toho má asi dost za sebou, viď ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

Mně to jednou vylezlo až na 110 - 115, ale bylo to s naloženou střechou, plným kufrem a 3 lidi v autě. Bylo to při jízdě po dálnici ve 130 km/h do kopců a venku bylo 30 stupňů. S kopce to vždy rychle spadlo na 90. Ale kdybych neměl naší kouzelnou krabičku tak to ani nevím, protože klasický ukazatel teploty se na palubovce ani nehnul z normálu. Jak je vůbec možná tak vysoká teplota aniž by to varilo? Je to tím že je tam nějaký vyšší tlak, takže bod varu se posune?

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Přesně tak, vyšší tlak, vyšší teplota varu. Ale 115 už je teda opravdu hodně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

Jo, to asi je hodně. Ale bylo to vždy jen krátkodobě, tak minutu. Pak to zase rychle spadlo. Potom co jsem si toho všiml tak jsem ubral rychlost. Ale kdybych neměl ten display tak to vůbec nevím a švihám si to vesele dál. To je teda pak dost nezodpovědné ze strany výrobce mít tak nepřesný ukazatel teploty.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
BadBoy20
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 243
Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
Jméno a příjmení: Martin Vašek
Bydliště: Jevíčko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od BadBoy20 »

Motor ma za sebou dost.a 360000 a je v plynu. Ono taky kdyz sem mel vytazenej chladic tak taky nevypadal jak kralovna krasy. Zebra byli starim rozpadle, ale netece. Jen nechci byt jako spm a jit hned koupit novej.
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
BadBoy20
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 243
Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
Jméno a příjmení: Martin Vašek
Bydliště: Jevíčko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od BadBoy20 »

A s tim ukazatelem je to v haji snad u vsech. Vysledoval sem, ze od teploty 80°C do 103°C co sem dnes pozoroval se ta raficka nehla ani o mikrometr... Kolik stupnu to pak asi musi mit kdyz uz se konecne zvedne nad normal?? [CENZORED]
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

BadBoy20 píše:A s tim ukazatelem je to v haji snad u vsech. Vysledoval sem, ze od teploty 80°C do 103°C co sem dnes pozoroval se ta raficka nehla ani o mikrometr... Kolik stupnu to pak asi musi mit kdyz uz se konecne zvedne nad normal??
To jo. A to červené pole pak už asi jen znázorňuje aktuální barvu motoru. :-):-):-)

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19033
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od hamoun »

ale houby .. normalne to funguje a takto to je kvuli takovym, jako jste vy, protoze porad vyšilujete a řešíte nesmysly …
u Imprezy se rucicka pohnula nahoru u 111stC myslim (mozna 113) … pak každý stupeň nahoru to skákalo fakt hodne ….
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22678
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

VDC píše:Paradoxně v zimě se ta teplota drží trošku výš, to mám odsledováno. Jak je mráz, tak teplota drží kolem 92-94°
Hele to je ale přesně to, co to dělá mě... a jak mi řikáte, že jsem paranoidní :-D Prostě v létě, když nebyly ty úplně nejhorší vedra, tak jsem měl tu teplotu skoro furt pod 90. A teď v zimě jsem okolo 90, ve městě spíš lehce přes. Irituje mě to hlavně v tý kombinaci, že když to zapne saharu, tak jí to už nevypne (nebo po hooodně dlouhý době, když se to pustí někde z kopce), protože na těch 88C, kdy jí to vypíná, to prostě nesleze. Akorát teda koukám, že nám to dělá všem, takže asi nemá cenu, abych něco vyměňoval, protože bych si nepomohl :-DDD Začínám to fakt podezřívat z toho, že ten termostat je na nějakym blbym místě a je tou teplotou přivřenej tak, že se to na víc neochladí...

BadBoy20: tak pokud se ti neztrácí kapalina, tak bych očekával termostat (už jsme tu viděli, že i nový je vadný... jestli chceš, tak já mám ten můj starý původní, který podle všeho fungoval norálně) nebo ucpaný chladič (zvenku i zevnitř :-D). Nebo jestli to není zavzdušněné, jestli si tam nedávno něco dělal...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Ručička teploměru začne stoupat při zhruba 103° To pole nad půlkou je mezi 105-110° a červený je 115-120°
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22678
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

No, jste kliďasové, že to zvládáte... já kdybych na tom displayi měl přes kilo, tak už to vezu do servisu :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
BadBoy20
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 243
Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
Jméno a příjmení: Martin Vašek
Bydliště: Jevíčko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od BadBoy20 »

hamoun píše:ale houby .. normalne to funguje a takto to je kvuli takovym, jako jste vy, protoze porad vyšilujete a řešíte nesmysly …
u Imprezy se rucicka pohnula nahoru u 111stC myslim (mozna 113) … pak každý stupeň nahoru to skákalo fakt hodne ….
A to vis presne v kolika stupnich se ta rucicka pohne, nebo je to jen odhad?
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
BadBoy20
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 243
Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
Jméno a příjmení: Martin Vašek
Bydliště: Jevíčko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od BadBoy20 »

spm píše:

BadBoy20: tak pokud se ti neztrácí kapalina, tak bych očekával termostat (už jsme tu viděli, že i nový je vadný... jestli chceš, tak já mám ten můj starý původní, který podle všeho fungoval norálne)
Tak proc si ho menil kdyz fungoval normalne? :-DDD :-DDD :-DDD zavzdusnene to neni. Mel sem vytazenej motor, ale to je pul roku. Ale do dneska sem to neresil, protoze sem nevedel presne teploty
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3092
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od outback »

USbiker píše:Mně to jednou vylezlo až na 110 - 115, ale bylo to s naloženou střechou, plným kufrem a 3 lidi v autě. Bylo to při jízdě po dálnici ve 130 km/h do kopců a venku bylo 30 stupňů. S kopce to vždy rychle spadlo na 90. Ale kdybych neměl naší kouzelnou krabičku tak to ani nevím, protože klasický ukazatel teploty se na palubovce ani nehnul z normálu. Jak je vůbec možná tak vysoká teplota aniž by to varilo? Je to tím že je tam nějaký vyšší tlak, takže bod varu se posune?

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Střechou naloženou jak? Kolo? Víc kol?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“