Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od sima »

Opravdu zgruntu,musí to být fajn pocit,se takhle zase postarat,poléčit H6 "plecháčka" :-) Tu barvu ukládám!!!Dle popisu skvělá,mimořádných vlastností,to čučím.Navíc tam občas jezdím,opravdu se to může hodit,barva je základ =) Ne,že bych takhle kutil,ale občas je něco třeba základem ošetřit,nebo to případně podstrčit někomu.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

RomanaMala píše:řešil jste někdo spaní v autě? včera první noc a nic moc, budu to muset nějak vymyslet abych měla tak nějak rovinu, sice jsem zvyklá z vandrů spát na kládě, ale jak stárnu a páteř odmítá spolupráci, po ránu jsem se nemohla dostat z auta
Celkem slušně to měl v Outbacku vyřešené ParabolD loni v Bosně, nicméně stejně to byl kompromis. Já v autě spím nerad a pouze v nouzi nejvyšší. Jinak radši volím skládací lehátko vedle auta. :-)
sima píše:Opravdu zgruntu,musí to být fajn pocit,se takhle zase postarat,poléčit H6 "plecháčka" Tu barvu ukládám!!!Dle popisu skvělá,mimořádných vlastností,to čučím.Navíc tam občas jezdím,opravdu se to může hodit,barva je základ Ne,že bych takhle kutil,ale občas je něco třeba základem ošetřit,nebo to případně podstrčit někomu.
Šímo všechny jejich barvy jsou skvělé, základovka mimořádně skvělá. Používám od nich samozákladující alkydové barvy, tedy to co se třeba pod značkou Hammerite prodává asi za trojnásobek ceny. Jako vrchní barvu při opravách svého kháru používám polyakrylátový dvousložkový email. Skvělá barva, ale zase hlavně za pár korun. Prostě jsou to barvy pro průmyslové použití.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od sima »

Jj,právěže když člověk vleze do krámu,tak i ty nejobyčenější barvy stojí majlant...to jsem taky před časem zíral,tohle je levné,kilovka...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od goha »

Tome pročetl jsem si na jejich stránkách pár dotazů-odpovědí a jeví se to jako super!!! Jen se tě ještě zeptám .... ta ACP 10-00 se něčím ředí, nebo se aplikuje přímo z plechovky?
Jinak si nějakou objednám, počítám, že jak si udělám nějaké lepší nájezdy, že to ze spodu trošku pošolichám, případně i dutiny místo osvědčeného motorového oleje s petrolejem ... i když ten asi líp vyvzlíná i do všech mikrospár :-)
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

A co je tam za problém s přespáváním? Přes noc jsem v tom zůstat nezkoušel, ale rozložit se to dá do roviny (jenom to jde teda trochu z kopce), takže pokud člověk zvládne ten malý prostor, tak to nemusí být tak hrozné.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

spm píše:A co je tam za problém s přespáváním? Přes noc jsem v tom zůstat nezkoušel, ale rozložit se to dá do roviny (jenom to jde teda trochu z kopce), takže pokud člověk zvládne ten malý prostor, tak to nemusí být tak hrozné.
zadní sedačky jsou malinko nakloněné a celou noc jsem sjížděla směrem k pátým dveřím
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

goha píše:Tome pročetl jsem si na jejich stránkách pár dotazů-odpovědí a jeví se to jako super!!! Jen se tě ještě zeptám .... ta ACP 10-00 se něčím ředí, nebo se aplikuje přímo z plechovky?
Jinak si nějakou objednám, počítám, že jak si udělám nějaké lepší nájezdy, že to ze spodu trošku pošolichám, případně i dutiny místo osvědčeného motorového oleje s petrolejem ... i když ten asi líp vyvzlíná i do všech mikrospár
Miloši ředit lze jejich ředidlem, přímo pro tuhle PU barvu. Ale nejlíp funguje neředěná, pořádně zatřená štětcem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od goha »

Díky >B-)
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

Ještě mě tak napadá, jak se tu někde psalo o ničení mezinápravy a viskospojky u aut s MT, když jsou na tom jiná kola - jak moc je na tohle háklivé VTD? Proč se ptám, mně ta mizerná letní guma při druhém dofouknutí začala držet, takže teď nevím co s ním, protože mi těžko opraví někde něco, co neuchází... takže jestli zítra večer bude pořád plná, tak ji asi hodím na auto a začnu s tím jezdit. Akorát bych s tím potřeboval ve čtvrtek na pár dní odjet k polským hranicím, takže je riziko, že když si to guma během toho zase rozmyslí, tak to budu muset dojezdit na rezervu (rozměrově stejná, ale jiná guma a nejspíš vůbec nesjetá, vypadala, že se na ní nenajelo ani 100 metrů). Nicméně bych nerad, aby to ujetí párset km na rezervu znamenalo hledání nové převodovky nebo něco takového :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od sima »

Tak ohledně VTD netuším,ale co se týče pneu,tak bych to stejně zkusil dát do pneuservisu,s tím,že je tam zřejmě malá netěsnost,ať to řádně shlédnou ve vaně,někdy se to hledá chvíli déle.Protože včil to može držet,ale jak to nasadíš na auto,víš jak...Když nic nenajdou ani po postupném řádném natlakování,tak bych to na auto fouknul.
Já našel teď v garáži malý kompresorek filson,po tátovi,další jeho výhra v kulečníku,v knajpě :-) A to jsem si chtěl nějaký takový za pár kaček pořídit,jen pro pocit a přitom jsem léta slepecky čučel na tento fungláč v krabici zabalený a všiml si ho konečně,až jsem přezouval saxo.Nevím zda k něčemu bude,ale vleze se v poho do kapsy kufru,neber to :-D Nicméně jsem ho zkoušel a měl snahu natlačit i nahuštěnou pneu,tak snad jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

No, malá... situace byla taková, že jsem vyndal 4 gumy po zimě. Všechny v pohodě (řekněme, že měly tak o 0,1 - 0,2 Baru míň, než když jsem je sundaval), ale jedna skoro prázdná (asi 0,4). Tak se dofouklo na 2 bary. No a buď kecal ten tlakoměr na kompresoru anebo to fakt ušlo, ale když jsem cca hodinu po dofouknutí na to dal měřák, tak ukazoval 1,7. Tak jsem to znova dofouknul na 2, ověřil měřákem a nechal jsem ji ležet bokem (auto jsem odstavil, kolo nevyměňoval). A od té doby vzduch nemizí a furt to má 2 bary... Takže nevim, na jednu stranu musela ucházet docela dost (aby za sezónu z ní ten vzduch zmiznul, případně aby za tu chvilku ztratila 0,3 baru), na druhou stranu teď vůbec nic... a když jsem s tím minulý rok jezdil, tak taky neucházela vůbec (mě jsem tam jednu problémovou, ale to byla jiná a ta je teď ok). Věřil bych třeba, že je načatý ventilek a jak jsem na to 50x nasadil ten měřák, tak přestal blbnout... ale jsou to teorie :-) Kompresor na 12V mám, ten si sebou určitě vezmu, ale pokud během chvilky ztratím tlak o 1,5 baru, tak mi kompresor už stejně asi nepomůže :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Samozřejmě, že se i VTD bude ničit, když budou různý kola. Ono to v první řadě vadí diferenciálu, když musí diferovat rozdílné otáčky. A to jak v rámci nápravy, tak v rámci mezinápravy. Ale není třeba být paranoidní. Bavíme se o skutečně rozdílných průměrech, jako třeba standardní pneu versus dojezdovka. Ne o rozdílu tlaku 0,2 baru.

Proto se taky vždycky směju zde na fóru oblíbenému tématu, brzdovým válcům na STK, jak se tu občas vedou vášnivé diskuse, jak to chvilkové zabrždění, zničí mezinápravu. Kulový. :-) Jedno zapadnutí půlkou auta v terénu a systém dostane 10x větší kopr, než jedny válce.

Já kontroluju tlak v pneu když přezuju a pak jenom když se mi zdá, že je nějaký kolo měkčí. Jinak skoro nikdy. Takže se mi určitě občas stává, že je nějaký kolo o kousek měkčí. Nejsem paranoik, abych neustále skákal kolem auta s tlakoměrem, jestli je to pořád všude stejný, abych neuškodil systému. Jsem uživatel, ne otrok.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od Slavek_xxx »

Co se tyce uchazejicich gum, pneuservisum neverte. Takhle malou netesnost nemaji sanci zjistit. Ja jsem 3 roky bojoval se stale uchazejici jednou pneumatikou. Mel jsem to ve 3 servisech, jeden udajne opravil diru, druhej udajne opravil ulozeni patky na rafku a treti nenasel nic spatnyho. A ja jsem si pri prezouvani nahodou vsimnul, ze mam bublinku na vzorku, tak jsem ji naslinil a za 10 vterin tam byla druha bublinka. Za tyden mi uchazely asi 3 desetiny. Tak jsem vzal knot, dirku jsem rozsiril, napatlal lepidlo a vrazil knot. Od ty doby (cca mesic) tlak furt stejnej. Skoda, ze jsou uz tyhle pneu tesne pred vyhozenim, kdybych si byval vsimnul driv, mohl jsem si usetrit starosti. :-/
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od spm »

No, já už mám tuhle gumu třetí, co ten problém má :-) U těch předchozích to vždycky nějak našli (a měnili preventivně ventilek). Pravda, ten zimák jsem opravoval asi na potřetí (jednou to snad utíkalo v místě, kde bylo závaží, když je znova vyvážili a pak snad to netěsnilo asi ani na disku - při poslední opravě ten disk odrbali, napatlali a od tý doby to neucházelo vůbec). Ale to bylo vždycky, že za ten den tam alespoň nějakej úbytek byl. Teď když ta mrcha drží pár dnů stejně, tak podle mě taky nemůžou najít nic... No, asi to s tím risknu. Když jsem je na zimu sundaval, tak to kolo nijak neucházelo (leda že bych to píchnul při poslední cestě, než jsem to přezul). Rezervu mám normální, ne dojezdovku, takže na průměru se to bude lišit akorát tim, že bude mít vyšší vzorek (a jinej vzorek, jelikož je to jiná guma); na tom to teda snad v nejhorším nějak dojezdím :-)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

Taky jde o to jakýmu pneuservisu. :) Já měl jednou na OTB tak blbě píchlou gumu, že držela třeba 14 dní a pak utekla u 50 kPa přes noc. No a bylo to tím, že tam byl hřebík, nebo spíš takovej ostrej drát a prostě se tam zapích a při normální nebo stání to neucházelo, ale pokud se to postavilo nějak blbě na něj, tak to pomalinku ucházelo. Zajímavější to bylo o to, že zvenku nebyl vůbec vidět. A neucházelo to ani ve vodní lázni. No, tak to zuli a zevnitř našli, kde to je skrz a bylo to. :)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“