Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já to pochopil, jenom jsem chtěl upozornit na to, že bylo jediné cuknutí, pak cca 7 km vůbec nic a teprve potom to šlo hodně rychle. Když jsem se druhý den podíval, tak už v té zastávce po mně zůstala kaluž oleje a čára v mých stopách, takže to teklo už tam, ale kromě jediného cuknutí, žádný jiný signál.
Měl jsem vylézt z auta a podívat se pod něj.
Měl jsem vylézt z auta a podívat se pod něj.
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To je samozřejmě kravina. Za normálních okolností nejsi schopen v terénu navodit stav, kdy bys tu kontrolku rozsvítil. To si nedokážu představit, co bys musel dělat, aby se to stalo. A to jsem za těch 3.5 roku, co mám Outbacka celkem schopen posoudit. V terénu se většinou pohybuješ na zamčenou jedničku, čímž je celkem eliminován ten prokluz, který by tu převodovku přehřál. Skutečně jediná situace, ve které si to dokážu představit, je totální prasení ve sněhu.spm píše:V Milovicích jsem zaslechl bokem nějaký rozhovor s Davidem, kde se někdo ptal, jestli do terénu je lepší AT nebo MT a říkal něco takovýho, že s těma AT stejně po 50km v terénu je třeba zastavit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Dokud jedeš pomalu, tak je to absolutně pohoda - i tam kde měnič míchá jako vzteklej vyleze teplota převodovky maximálně na teplotu motoru. A v terénu se motor i převodovka uchladí větrákama krásně - motor má pod 90°C tedy i převodovka je hluboko pod sto. Převodovka leze nahoru buď ve vysokých rychlostech 160 a více, obzvlášť když občas odemyká měnič nebo má ještě kam podřazovat, nebo když voda v motoru leze přes 100 (přívěs v horku).
VDC: Akorát nevím, jak se pohybuješ na zamčenou jedničku - to že tam narveš 1 na voliči snad na přemostění měnič vliv nemá, spíš naopak, bude to míchat hodně...ale to nic nemění na tom, že se uchladí
VDC: Akorát nevím, jak se pohybuješ na zamčenou jedničku - to že tam narveš 1 na voliči snad na přemostění měnič vliv nemá, spíš naopak, bude to míchat hodně...ale to nic nemění na tom, že se uchladí
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Při zamčené jedničce se "agresivita" zamykání IMHO celkem zvyšuje a také je do určitě rychlosti zapojen "asistent brzdění z kopce". Nevím přesně, jak to funguje, ale četl jsem o tom v technické dokumentaci 4EAT a samozřejmě jsem to i zažil. Jde o to, že to převodovku nakonfiguruje tak, že to prostě velice znatelně brzdí motorem. Funguje to odhadem tak do 10-15 km/h. Pak to jakoby povolí - jak kdyby člověk vyšlápl spojku - a rozjede se to. Jestli si dobře vybavuji ten dokument, tak to je kombinace zamknutí měniče a zapojení spojek a brzd uvnitř převodovky, že to prostě jde na úkor tření těžko. Zřejmě taky proto je omezená ta rychlost - aby to tření nebylo moc veliké a nadměrně se neopotřebovávaly jednotlivé prvky. Zkusím rychle mrknout, jestli ten popis nenajdu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak jsem to asi našel:
https://subarufanclub.cz/wiki/techdata/ ... rt#phase_2
Jinak jsem doplnil do wiki nějaké dokumenty o Phase 2 (což by měla být právě ta použitá v BE/BH). Z jednoho z nich je i ta citace. Tak kdybyste si chtěli počíst. Zejména ten "Technical reference booklet" je celkem zajímavé čtení, kde je popsaná veškerá činnost a logika chování převodovky.Engine Brake Control
Engine brake operation will occur in the 1 range 1st gear. The TCM turns the Low Clutch
Timing Solenoid on and supplies pilot pressure to the reverse inhibit valve. The pilot
pressure causes the reverse inhibit valve spool to move downward, opening the port to the
low and reverse brake. Pressure from the 1st reducing valve engages the low and reverse
brake. The Low Clutch Drum is then fixed to the transmission case and the rotation of the
wheels is transmitted to the engine side, operating the engine brake effect.
https://subarufanclub.cz/wiki/techdata/ ... rt#phase_2
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Láďo já samozřejmě nemám technicky nastudováno, co se děje uvnitř převodovky, když mám zařazenou jedničku na voliči. Ale rozhodně to měničem víc nemíchá. Respektive nemíchá do určitého odporu. Ono to bude nějak reagovat na množství plynu a odpor kol, protože letos na Balkáně, kdy jsme vyjížděli opravdu prudká stoupání, jsem měl plyn téměř na podlaze a auto se sunulo zcela minimální rychlostí vpřed a to už to míchalo jako blázen, ale pořád to jelo. Ale normálně to na zamčenou jedničku zabírá, jakoby napřímo. Na zamčenou jedničku lze auto rozhoupat, na D to nejde.
To co postnul Honza si bohužel nepřečtu, protože moje angličtina na to nestačí.
V terénu a ve sněhu mám otestováno jak ježdění na zamčenou jedničku, tak na D, protože jsou situace, kdy se auto pohybuje lépe právě na ten míchací D režim. Konkrétně na některých druzích sněhu a v písku.
To co postnul Honza si bohužel nepřečtu, protože moje angličtina na to nestačí.
V terénu a ve sněhu mám otestováno jak ježdění na zamčenou jedničku, tak na D, protože jsou situace, kdy se auto pohybuje lépe právě na ten míchací D režim. Konkrétně na některých druzích sněhu a v písku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Nojo, někdy to budu muset nastudovat. Já z teréních vlastností vysoce oceňuju světlou výšku - tam kde jsem s A4 těžce řešil, jestli projedu nebo škrtnu spodkem, vystupoval a zkoumal terén, tam teď prostě vjedu, ale zatím jsem nedostal do bahna, ani na to nemám gumy...takže tohle z vlastní zkušenosti neposoudím. A vůbec, tady nemám co dělat, na to mám málo válců .
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Láďo máš tu všude co dělat. Já světlou výšku celkem oceňuju taky, ale protože je pořád co zlepšovat, tak ke spokojenosti mám ještě daleko...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak chladič konečně vyměněný, ráno na benzínce jsem se chtěla podívat jak to vypadá v expanzi a všude plno kouře, teče hadička s olejem od automatu, olej všude, tak doufám že je to jen blbě dotažená stahovací páska.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
všechny vyměněnýspm píše:Hmm, to mě těšíte Si řikám, jestli ty hadice nenechat při tom servisu měnit všechny...
obyč gumová osmička plus spony za pár kaček
prostě se mi jen nelíbilo jak je zvenčí spuchřelá a nehezká
horší že reznou a slábnou v ohybech i ty trubičky...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já jí měl zvenku celkem ok... zpuchřelá byla zevnitř Na tý jedný straně... Trubička na straně motoru je hádám komplet součástí motoru, co?
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
součástí motoru nevím co je , je možná přidělaná na packách k bloku aby to bylo učesaný podél kastle a nemlátilo se tam o sebe hejno hadic.
jen mohly mít lepší povrch nebo z jiného matroše.
jen mohly mít lepší povrch nebo z jiného matroše.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Nevím, asi bych tyhle problémy nechal na servise, než jak tady čtu se s tím mrcasit sám s výsledkem nejistým až pofiderním. Můj názor.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
co?, mám jet s orezlou olejovou trubkou do servisu aby ji vyhodili a natáhli místo toho kus hadice?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No mě to tak k smíchu nepřijde, pokud chci, aby to auto fungovalo.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.