Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

šintr píše:A jaký máš nastavený protokol? Mám tam nastaveno Subaru (Beta), pak je ve výběru několik dalších, ale tohle mi tam naskočilo automaticky, tak jsem to nechal.
No, tak to máš právě blbě. Máš tam nechat automatickou detekci. Případně můžeš nastavit ručně ISO 9141-2.

Tady by každej hned všechno prohlašoval za vadný. Nežerte to tak tomu Jendovi. :-DDD
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

No, tak v tomhle případě mu to žrát budu.
Po cestě domů jsem zkoušel přehazovat protokoly na automat, ISO 9141-2, 14cosi, a pár jiných, včetně restartu app nebo founu.
A nic.
Ten kluk je prostě dokonalý :-D
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10651
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od Mira »

Zdenále mám v kastlíku už 2 moduly a zkus si sosnout i https://play.google.com/store/apps/deta ... l=cs&gl=US
U mě to funguje dobře, je to líp "počeštěný" než Torque.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

Zdarec,
Hele, je to ten samý, co jsme před lety zkoušeli. Teď mě mírná nouze donutila to znovu zkusit a prostě je problém buď v autě nebo v modulu a já spíš věřím, že nefunguje číňan. Jestli máš chuť a čas, rád zkusím ten Tvůj, abych vyloučil auto.
Prostě se bez problému připojím na modul, ale ECU prostě nevidí.
Tento týden bych měl být na základně, nebo se za Tebou někam stavím k večeru.
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

No, tak je fakt, že někde ty vadný moduly bejt musej, když mě za nějakejch 12 let prošly rukama desítky kusů a viděl jsem jedinej vadnej. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

Přesně, proč by chodily vadné díly odborníkovi, když se mnohem větší legrace dá očekávat od běžného uživatele (lamy), který pořád doufá........... i když diagnóza je jasná = vyhozené peníze.
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10651
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od Mira »

Já pořídil ještě jeden delší OBD, co se dá vyndat rukou bez pomoci lepící pásky. :-) Jezdim šalinou, páč modrý zóny, ale někde se můžem scuknout když nám to rozvolnili.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

já mám OBD tak dobře přístupný, že jednou rukou za jízdy jsem schopen ho vyndat a opět zasunout.
Jaké rozvolnění? Promiň, já jsem od rána do večera v práci mezi lidmi a tyhle šarády jdou mimo mně.
Teď nevím, jestli sem patří smajlík veselý nebo panický
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

No, já bych to za jízdy úplně neodpojoval a už vůbec nepřipojoval. Já vím, že tyhle poučky jsou pro trapáky, ale je to takovej dobrej začátek, aby něco nepřestalo fungovat úplně hned. :-) A ačkoliv ty ECU v autech jsou dost odolný, tak bych se bál hlavně o ně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

Nechtěl jsem to moc rozepisovat.
Jsem běžný uživatel, jako jeptiška která nasazuje ochranu na svíčku, jsem víc bojácný než odborník (běžně jsem nucen, bohužel, řešit špatně zapojené el. rozvody). Takže změny probíhaly při vypnutém motoru a proto mi cesta domů trvala dost dlouho. Ta poznámka o vysunutí byla spíše myšlena na přístupnost k OBD a uchopení zasunutého modulu, ale je fakt, že jednou jsem to udělal i za jízdy.
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

V prosinci mi začalo svítit pečené kuře, občas auto škublo, ale jen občas, třeba jednou za týden. Pak mi párkrát z ničeho nic chcípl motor když jsem stál na červenou. Přičítal jsem to špatnému palivu nebo nečistotám v nádrži. Ale dneska se mi motor málem rozskočil, chvílemi skoro zhasl, pak zase chvilku jel, trvalo to snad minutu, než jsem se dostal na místo, kde jsem mohl zastavit.
Když jsem zkusil znovu nastartovat, tak sice trochu neochotně, ale naskočil otáčky drží normální.
Vyhodilo mi to chybu P0340 -
Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank1 or Single Sensor), což mi google přeložil: P0340
Obvod snímače polohy vačkového hřídele "A" (řada válců 1 nebo jednoduchý snímač)?
Může to tohle dělat? A prosím poradí mi někdo kde ten snímač je a nebo je problém v drátech?
Díky předem za rady
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

Ke každý chybě je v servisním manuálu krásný postup krok za krokem, jak postupovat pro vyloučení různých možností a nalezení problému. Je dobrý ten manuál mít a řešit věci podle něj. :-)
Přílohy
p0340-1.png
p0340-2.png
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

Děkuji za ochotu i rychlost, ale tohle budu muset probrat s někým, kdo je lépe jazykově vybaven.
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od HonzaCZ »

Za málo. :-)

Tak třeba se najde někdo, kdo ti to zhruba přeloží. Nebo to můžu protáhnout translatorem.
EN (H6DO) -222 ENGINE (DIAGNOSTICS) DIAGNOSTIC POSTUP S DIAGNOSTIC TROUBLE CODE (DTC) AV: DTC P0340 - SNÍMAČ POLOHY Vačkového Hřídele „A“ OKRUH (BANK 1 NEBO JEDINÝ SENZOR) - • ZJIŠTĚNÍ DTC PŘÍZNAK: • Motor se zastaví • Selhání motoru UPOZORNĚNÍ: Po opravě nebo výměně vadných dílů proveďte režim Clear Memory <Ref. podle EN (H6DO) -54, OPERACE, režim vymazání paměti.> a režim kontroly <ref. dle EN (H6DO) -47, PROVOZ, Režim kontroly.>. • SCHÉMA ZAPOJENÍ: EN-01089E15321102810110B21E2B108 F46B22 E3E15B135ECMCAMSHAFTPOSITIONSENSORSBF-5B47MAIN RELAY12354612 3BHD 13B133 13B13 13B13 27281617 18 1920 21F463412B47341256B221234567891011 121314 15 16
EN (H6DO) -223 MOTOR (DIAGNOSTIKA) DIAGNOSTICKÝ POSTUP S DIAGNOSTICKÝM KÓDEM PORUCH (DTC) Krok Hodnota Ano Ne1 ZKONTROLUJTE NAPÁJENÍ SNÍMAČE POLOHY Vačkového hřídele.1) Přepněte spínač zapalování do polohy OFF.2) Odpojte konektor od snímače polohy vačkového hřídele.3 ) Změřte napětí mezi snímačem polohy vačkového hřídele a zemí motoru. Konektor a svorka (E15) č. 1 (+) - uzemnění motoru (−−−−): Překračuje naměřená hodnota specifikovanou hodnotu? obvod mezi konektorem hlavního relé a konektorem snímače polohy vačkového hřídele. Přejděte na krok 2.2 ZKONTROLUJTE NAPÁJENÍ NAPÁJENÍ SNÍMAČE POLOHY Vačkového hřídele.1) Přepněte spínač zapalování do polohy ON. 2) Změřte napětí mezi snímačem polohy vačkového hřídele a kostrou. Konektor a svorka (E15 ) Č. 1 (+) - Uzemnění motoru (−−−−): Překračuje naměřená hodnota specifikovanou hodnotu? 10V Přejděte na krok 3. Opravte přerušený nebo zkratovaný obvod mezi hlavním konektorem relé a snímačem polohy vačkového hřídele konektoru 3 ZKONTROLUJTE SVĚTLO MEZI SNÍMAČEM POLOHY VÁLECOVÉHO HŘÍDELE A ECM. 1) Otočte spínač zapalování 2) Odpojte konektor od ECM. 3) Změřte odpor mezi snímačem polohy vačkového hřídele a ECM. Konektor a svorka (E15) č. 2 - (B135) č. 1: (E15) č. 3 - (B135) č. 10: Je naměřená hodnota menší než specifikovaná hodnota? 1 Ω Přejděte na krok 4. Opravte přerušený obvod mezi snímačem polohy vačkového hřídele a ECM. 4 ZKONTROLUJTE SVĚTLO MEZI SNÍMAČEM POLOHY Vačkového hřídele a ECM. Změřte odpor mezi snímačem polohy vačkového hřídele a Uzemnění motoru. Konektor a svorka (E15) č. 2 - Uzemnění motoru: (E15) č. 3 - Uzemnění motoru: Překračuje naměřená hodnota stanovenou hodnotu? 1 MΩ Přejděte na krok 5. Opravte zkrat uzemnění mezi snímačem polohy vačkového hřídele a ECM.5 ZKONTROLUJTE PODMÍNKY SNÍMAČE POLOHY Vačkového hřídele. Je bezpečně utažen instalační šroub snímače polohy vačkového hřídele? Přejděte na krok 6. Bezpečně pevně utáhněte montážní šroub snímače polohy vačkového hřídele. 6 ZKONTROLUJTE SNÍMAČ POLOHY Vačkového hřídele. Zkontrolujte tvar vlny snímače polohy vačkového hřídele. <Ref. podle EN (H6DO) -28, WAVEFORM, MEA-SUREMENT, I / O signál řídicího modulu motoru (ECM).> Je ve tvaru vlny zjištěna nějaká abnormalita? Normální tvar vlny. Přejděte na krok 7. Vyměňte snímač polohy vačkového hřídele. <Ref. na FU (H6DO) -31, snímač polohy vačkového hřídele.> 7 ZKONTROLUJTE ŠPATNÝ KONTAKT. Zkontrolujte špatný kontakt v konektoru ECM. Je špatný kontakt v konektoru ECM? Je špatný kontakt. Opravte špatné spojení v konektoru ECM. Vyměňte ECM. <Ref. na FU (H6DO) -46, řídicí modul motoru.>
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
šintr
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 520
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Brno

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od šintr »

Ještě jednou moc děkuji. *_*=*_*
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“