Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No já komentoval to, co to dělá spm. U tebe nevím, to jsem neslyšel, neviděl, necejtil. U tebe mi to víc sedí na ten diferák.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jinak ten olej, co je v hydroměniči a potažmo počítám i někde u toho zamykacího bazmeku, je součástí té jedné náplně, co je i v převodovce? Mně teď na příští prohlídku čeká výměna ATF, takže by to možná bylo zajímavý sledovat, pokud se tím obmění i olej v tomhle, jestli se něco a jak vůbec změní.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No, tak jsem tam kde jsem byl. Každopádně já měním náplně tento víkend, tak uvidíme jestli to třeba nebude mít nějakou souvislost.HonzaCZ píše:No já komentoval to, co to dělá spm. U tebe nevím, to jsem neslyšel, neviděl, necejtil. U tebe mi to víc sedí na ten diferák.
Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, všechno je to jedno ATF... od měniče až po VTD.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, tak to jsem taky zvědavý... ne že bych měl nějaké očekávání, že se to tím magicky opraví, ale od doby, co auto po výměně silentbloku přestalo táhnout doprava se už vůbec ničemu nedivím
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Mimochodem jak moc se vám mění hladina chladící kapaliny v tý průhledný nádržce? Já ji na začátku po servisu měl přesně na tý horní rysce, když jsem na to dneska koukal, tak byla půl až centimetr pod. Obojí jsem myslím koukal ráno, když to bylo studený. Tak jenom jestli mám sledovat nějaký úniky nebo si to kolísá takhle běžně Chladič je jinak normálně plnej, na víčku oleje nic, kouřit si nemyslím, že by to kouřilo, takže nejhorší co očekávám, že by to uchcávalo někde z hadice nebo chladiče.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19151
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
zbytecne koukas pod kapotu moc casto ...
tyhle drobne rozdily neres ...
Odesláno pomocí Tapatalk
tyhle drobne rozdily neres ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Radime zamykání měniče je stav, který si uvědomíš, až to uvidíš na displeji. Je to stav, kdy měnič přestane prokluzovat a převodovka se s motorem spojí přímo. Při jízdě to vnímáš tak, že otáčky motoru poklesnou a ustálí se. Typicky, dosáhneš rychlost 50 km/h a když se ta rychlost ustálí, převodovka zamkne měnič a otáčky motoru poklesnou. Když přidáš plyn, měnič se zase odemkne a začne prokluzovat. Když je měnič opotřeben, tak hlavně to odemykání měniče může provázet "kopnutí" převodovky.
Loni to řešil Láďa "outback", nechával dělat repasi měniče ve firmě Kaps.
Loni to řešil Láďa "outback", nechával dělat repasi měniče ve firmě Kaps.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Kdyby jenom pod kapotu, taky poslouchám co kde hučí, klepe, jak se točí volantem a podobně Honzovi to pak dělá radost, pač nemusí chodit z práce pěšky
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Aha, takže až budu mít zapojený ten display tak krásně uvidím jestli ten zvuk přichází pouze při prokluzu. Pokud však bude i při zamčeném měníči tak tuto závadu můžu vyloučit... správně? Jinak žádný kopanec mi to nedělá.VDC píše:Radime zamykání měniče je stav, který si uvědomíš, až to uvidíš na displeji. Je to stav, kdy měnič přestane prokluzovat a převodovka se s motorem spojí přímo. Při jízdě to vnímáš tak, že otáčky motoru poklesnou a ustálí se. Typicky, dosáhneš rychlost 50 km/h a když se ta rychlost ustálí, převodovka zamkne měnič a otáčky motoru poklesnou. Když přidáš plyn, měnič se zase odemkne a začne prokluzovat. Když je měnič opotřeben, tak hlavně to odemykání měniče může provázet "kopnutí" převodovky.
Loni to řešil Láďa "outback", nechával dělat repasi měniče ve firmě Kaps.
Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22755
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Nám včera připadalo, že to dělá právě ve chvíli, kdy se to chystá zamknout. Je to teda takový divný, že to dělá jenom při zátahu, ale přicházelo to vždycky těsně před chvílí, než ty otáčky spadly.
Kdybys byl někdy náhodou v Praze, tak se stav, můžem porovnat, jestli nám to duní stejně
Kdybys byl někdy náhodou v Praze, tak se stav, můžem porovnat, jestli nám to duní stejně
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No já mám na 80 % v pondělí dopoledne cestu do Jičína, tak možná bych se mohl projet ještě kousek dál. A možná bude chtít Honza hodit z práce...spm píše:Nám včera připadalo, že to dělá právě ve chvíli, kdy se to chystá zamknout. Je to teda takový divný, že to dělá jenom při zátahu, ale přicházelo to vždycky těsně před chvílí, než ty otáčky spadly.
Kdybys byl někdy náhodou v Praze, tak se stav, můžem porovnat, jestli nám to duní stejně
Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, přesně tak.USbiker píše:Aha, takže až budu mít zapojený ten display tak krásně uvidím jestli ten zvuk přichází pouze při prokluzu. Pokud však bude i při zamčeném měníči tak tuto závadu můžu vyloučit... správně? Jinak žádný kopanec mi to nedělá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Studený na spodní rysce a dokonale prohřátý na horní. Jestli to máš studený na horní, tak bych se nedivil, kdyby ti to při zahřátí někde vycákalo z nádobky, protože by toho tam bylo už moc.spm píše:Mimochodem jak moc se vám mění hladina chladící kapaliny v tý průhledný nádržce? Já ji na začátku po servisu měl přesně na tý horní rysce, když jsem na to dneska koukal, tak byla půl až centimetr pod. Obojí jsem myslím koukal ráno, když to bylo studený. Tak jenom jestli mám sledovat nějaký úniky nebo si to kolísá takhle běžně Chladič je jinak normálně plnej, na víčku oleje nic, kouřit si nemyslím, že by to kouřilo, takže nejhorší co očekávám, že by to uchcávalo někde z hadice nebo chladiče.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Ne úplně. Ono to dělá jenom, když se ten měnič zamyká, tedy když ještě prokluzuje, ale už se začnou lamely dotýkat, jak to zamyká. Tedy ne, že to dělá odemknutý pořád a zamknutý ne. I když to, co popisuju, tak odpovídá zvlnění lamel blokace nebo jejich nerovnoměrný opotřebování, bordel mezi nima atd. Pokud tam máš jinou závadu, třeba nějakou deformaci, tak by to mohlo rozpojený dělat, spojený ne... ale nemyslím si, že by to dunělo, hučelo... no, chtělo by to slyšet... Dojeď do Prahé a můžeme udělat s spm srovnávací test, komu co a jak hučí.USbiker píše:Aha, takže až budu mít zapojený ten display tak krásně uvidím jestli ten zvuk přichází pouze při prokluzu. Pokud však bude i při zamčeném měníči tak tuto závadu můžu vyloučit... správně? Jinak žádný kopanec mi to nedělá.
Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno