Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, ty jsou určitě jenom na předních. A fakt tam jsou, teď jsem to ověřoval.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak ony počítám budou asi na každym autě, co má airbagy, ne?
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To nevím. Ale IMHO mohou být elektricky ovládaný nebo samočinný-mechanický. To se ale asi už nepoužívá.spm píše:Tak ony počítám budou asi na každym autě, co má airbagy, ne?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Teoreticky by se dalo vyzkoušet, jestli tam nepasuje pás z BP. Ono ani tak nejde o mechanismus jako takovej, jako hlavně o to, jak je naviják uchycen. Tam jsou uvnitř takový závažíčka, který musí být striktně svisle, jinak ten pás nelze vytáhnout. Když ten naviják vyndáš a nakloníš to, tak to nevytahuje a je to furt zaseklý. Takže pokud by uchycení navijáku bylo v jiném modelu stejný, pak by to klidně šlo zaměnit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jestli se nepletu, na starším Mondeu byly zabudovaný v sedačce a napínaly za přezku kam se pás zapíná. Pod sedačkou bylo něco jako kladkostroj nebo taková páka, v ní kartuš a píst, "vystřelí" to, stáhne přezku a pás se utáhne. Lego/Otv to má v navijáku, tam teda ale ani netuším, jak to navinutí při vystřelení airbagu funguje...HonzaCZ píše:Ale IMHO mohou být elektricky ovládaný nebo samočinný-mechanický. To se ale asi už nepoužívá.
Jinak dnešní auta s airbagy už na 99% mít předpínače pásů mít budou, aby to celý fungovalo spolehlivě, ale řekl bych že se to nezačalo používat stejně. Tak kdo ví, kde je přelom...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, Fordy mívaly tenhle systém s pístem a kladkou v sedačce. Tak jako tak tam je nějaká patrona a ta vyvine plyn. Mám pocit, že dřív ty systémy mohly mít nějaký kladívko a spouštět se setrvačností - tedy nárazem. Dneska už je to elektronický. Pokud je to v navijáku, tak tam je taky patrona a je tam taková asi 3komorová rotační soustava, do který když se pustí plyn, tak napíná. Vypadá to trochu jako komorové čerpadlo na kapaliny.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Taky to máme v sedačce a šponuje to tuhle část pásu. Skoro si myslím, že je to standard. To je podle mě jednodušší zkonstruovat, než dopínat pás na straně navijáku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No nevím. Jak na BE/BH, tak na BL/BP vede vedení k předpínači k navijáku. A skoro si myslím, že standard je dopínání navijákem, ale nevím.VDC píše:Taky to máme v sedačce a šponuje to tuhle část pásu. Skoro si myslím, že je to standard. To je podle mě jednodušší zkonstruovat, než dopínat pás na straně navijáku.
Těch systémů je víc: https://www.google.com/search?biw=1366& ... W7aKGB9tJs
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Taky bych řekl, že je jednodušší zkonstruovat to na straně přezky jak říkám u toho Forda. V ruce jsem naviják Sůba neměl, ale zase pokud si dobře pamatuju servisní manuál, tak při manipulaci s navíječem tam zmiňujou stejný bezpečnostní pokyny jako pro airbag, něco takovýho... Asi je to složitější lepšíHonzaCZ píše:No nevím. Jak na BE/BH, tak na BL/BP vede vedení k předpínači k navijáku. A skoro si myslím, že standard je dopínání navijákem, ale nevím.
Těch systémů je víc: https://www.google.com/search?biw=1366& ... W7aKGB9tJs
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř čer 04, 2014 10:01 am
- Jméno a příjmení: Kamil Kuběna
- Bydliště: Vyškov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Na Impreze jsem kdysi přišel na to, že mi pás drhne při průchodu sponou , která je na sloupku (viz. obrázek níže). Řekl bych, že samotný pás buďto věkem, nebo postupným otěrem nabyl na tloušťce a prostě se do té spony nevlezl. Ostatně zkus zatáhnout za pás ještě před tou sponou a myslím si, že poznáš, jestli má mechanizmus navíjení ještě dost síly. U mě to byl znatelný rozdíl oproti stavu, kdy se pás protahoval skrz sponu.spm píše:Zkoušel někdo dělat něco s těma unavenýma navijákama na bezpečnostní pásy, kde po odepnutí se jim nechce se vracet zpátky a je nutno jim pomoct rukou?
"Oprava" potom probíhala tak, že jsem vždycky odhrnul pás co nejvíce na jednu stranu spony a tu uvolněnou část jsem se snažil opatrně propilovat plochým jehlovým pilníkem, aby se ten otvor pro pás alespoň trochu zvětšil, a aby tolik nedrhnul.
P.S. Doufám, že můj předchzí text je dostatečně srozumitelný a pokud ta věc, kterou nazývám "spona" není sponou, tak mě prosím opravte .
2000 - 2015: Subaru Impreza 2.0 GL 1996
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To je určitě správný přístup,jen ne vždy se chce hned rozbírat a člověk s tím zkouší vyjebat,někdy vyjebe,někdy je s ním vyjebáno osobně odzkoušenoHonzaCZ píše:No já bych začal spíš čištěním než mazáním.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
K25: zajímavej tip, na to kouknu, díky
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
O té sponě psali právě i v tom mém odkaze...možná je to cesta.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jsem si na to dneska vzpomněl a chvíli jsem u auta za ty pásy tahal. Nepovedlo se mi navodit poruchu ať jsem to vytáhnul kam jsem chtěl, tak se to navinulo zpátky na svojí pozici... nechápu. možná to asi vyzkouším až bude nějak chladnějš, jestli se to neprojevuje jenom za nižších teplot, kdy je to ztuhlejší...
Ale objevil jsem ještě jednu nehezkou věc - pás spolujezdce je úplně dole lehce "nařízlej", tak asi 5mm. Netušim, jak se zase mohlo stát teda tohle. Tak nevím, kolik mají pásy pevnostní rezervu v tahu
Ale objevil jsem ještě jednu nehezkou věc - pás spolujezdce je úplně dole lehce "nařízlej", tak asi 5mm. Netušim, jak se zase mohlo stát teda tohle. Tak nevím, kolik mají pásy pevnostní rezervu v tahu
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Taky bych chtěl zažívat tvé pocity beznaděje, když na autě něco funguje jak máspm píše:Jsem si na to dneska vzpomněl a chvíli jsem u auta za ty pásy tahal. Nepovedlo se mi navodit poruchu
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014