Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od mnov »

VDC píše: Jo Marku, to je z vozejku. Ta oválná trubka mi prostě krásně pasovala do projektu.
Ještě se zeptám, čím jsi to vařil? Pořídil jsem TIG hořák a nyní nějak tápu, kde použít MIG/MAG a TIG metodu.
Jinak ta CB stanice je tam asi opravdu jen pro parádu. Pokud namontuješ anténu na zadní blatník, tak to bude dost krátká a o moc větší dosah než PMR to mít nebude.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od mnov »

HonzaCZ píše: Se mi líbí jak se s tím vůbec nesereš, přitom dosahuješ víc než industry-grade kvality.
Jo to se mi taky líbí. Prostě tam navaří kus vozejku a ve výsledku to vypadá jak originál. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Marku černý železo vařím Migem a CO2, tam je škoda plýtvat argonem do Tigu. Mig je mnohem rychlejší, výkonnější a levnější. Vlastně i nerez, tam kde neřeším vzhled, ale řeším rychlos a výkon, jedu Migem se směsí Argonu a 2% CO2. A na fajnovou práci s nerezem jsem si pořídil TIG.
Takže Tigem jsem vařil třeba tu konzoli na anténu. A samozřejmě Tig i na hliník, ale k tomu jsem se ještě nedostal. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od mnov »

Jo děkuji za odpověď ohledně svařování. Mám stejný názor, ale já se k hliníku nedopracuji, protože nemám pro TIG střídavý zdroj.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od ladis77 »

Masakr.prostě jak by rekl Liska v Peliskach: "mekanik, jako automekanik, goldn ček hende,nating problem." ;-)
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od catana »

Tomasi, ty mechy jsou husta uprava, klobouk uz ponekolikate dolu!

Jen si tedy nejsem jisty ze vyndani stabilizatoru byl dobry napad. Do terenu / na led / snih je to dobre, ale na suchy asfalt to bude dost znatelne zhorsovat jizdni vlastnosti.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

Ahoj pánové, tak já jsem taky hrdým majitelem 2002 Otíka H6. Sice je to už plus mínus rok co jsem jej koupil, ale nějakou dobu trvalo než se u mne závislost projevila...[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]. Před tím jsem měl 2002 Lagunu. Bylo to dobré auto, ale nudné, po chvíli omrzelo. Po jejím prodeji jsem začal uvažovat o Subárku, které bylo vždy mým snem, ale až teď se ceny za něj dostaly pro mne na přijatelnou úroveň. A pak začalo rozhodování jestli jít do menšího, obratnějšího Forestera, anebo do 6ti válcového třílitru Outbacka. Nakonec zvítězil výkon a také fakt, že se mi ty ročníky Forestra co by se mi vešly do rozpočtu moc nelíbily. Je to míněno bez urážky a také v minulém čase, toho si račte povšimnout. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

Takže svého Outbacka jsem koupil v Plzni od jednoho právníka. Myslím si že by předseda mohl mít přehled a to auto znát? No a pak se prostě má závislost začala prohlubovat a po naší loňské rodinné dovolené po rumunských Karpatech jsem se do něj fakt zamilovat... Je to vášeň a životní styl! Už před dovolenou doma jsem zkoušel jeho limity a zjistil jsem že jich mnoho nemá, kromě malých nájezdových úhlů, jak jsem se sám přesvědčil, ale to je zase další příběh o tom jak postupně člověk nabyde přesvědčení že tohle auto limity nemá. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES][GRINNING FACE WITH SMILING EYES][GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

No a teď si pomalu pročítám tohle fórum a učím se. Po dovolené v Rumunsku jsem Otíka přizvednul na doporučované bezpečné maximum předek 4cm a zadek 5cm, protože při plně naloženém autě, plném střešním boxu a nádraží LPG mi zadek při nerovnostech škrtal někde asi o podběhy. Zapomněl jsem se zmínit že jsem jej koupil na 215/60 r17, tak asi proto. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Zvednuté se mi líbí ještě víc a možnosti v terénu se taky zvedly. Větší investice mě čekala když jsem musel nechat přebrousit hlavy a vyměnit zaklepané ventily loni na podzim tady u nás u Auto Emistar. To je další delší příběh a tento servis bych nedoporučil ani svému největšímu nepříteli!!! Pak po zvednutí Otíka podložkami se začal ozývat kovový zvuk pokaždé po přejetí zpomalovacích retardérů. Marně jsem dlouho hledal závadu, až jsem se tady na fóru dočetl že zadní kosti není třeba. Tak jsem je sundal i s tyčí stabilizátoru a je po problému. Díky pánové!!! [THUMBS UP SIGN]

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

Teď mám v úmyslu koupit A/T pneu, bohužel na ty 17ky disky jsem žádný rozměr co by vešel na auto nenašel, tak jsem koupil dost levně z bazaru 16ky z 2002 Forestra, nechám je opískovat a nakomaxitovat a mám v plánu koupit 215 /65 r16, takže by to mělo být rozměrově skoro stejné jako mám teď ty 17ky. Takže ano, jmenuji se Radím a jsem závislák! A toto je moje zpověď. [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od ladis77 »

Nebude.to uz tu maj mistni offroadaci vyzkouseny
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49212
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Petře mám bez zadního stabilizátoru najeto minimálně 20 000 km, opravdu není poznat rozdíl, zda tam je nebo není. Naprosto stejné zjištění udělal Jirka Thunderace, takže ho taky vyndal a jezdí bez něj. A Marcel ho má na Forestru taky venku a taky mu nechybí. Je to notně omílané téma ve vlákně o kostech stabilizátoru. :-) Nikdy bych si nedovolil takovou součástku odstranit, kdybych dávno nevěděl, že tam opravdu k ničemu není. Bavíme se samozřejmě pouze o zadním stabilizátoru.
USbiker píše:Takže ano, jmenuji se Radím a jsem závislák! A toto je moje zpověď.
Čau Radime, slušná zpověď. ;-D Alespoň jsi v rámci ní rovnou vystřílel 3 příspěvky, které musí schválit moderátor. :-) Tak koukej dodat nějaké fotky stroje. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
adavid555
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 237
Registrován: sob zář 26, 2009 8:11 pm
Jméno a příjmení: David
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od adavid555 »

VDC: to už vypadá fakt jako expediční vozidlo

Odesláno z XRN2
passat b5.5 V6
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

ladis77 píše:Nebude.to uz tu maj mistni offroadaci vyzkouseny
Myslíš že nebude? Podle mých výpočtů by celkový rozměr kola s 215 /60 na 17kách měl být 68,98 cm a 215 /65 na 16kách 68,44. Nebo jsem to špatně spočítal?

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

VDC – díky :) a fotky přidám hned jak budu doma.

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“