Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Ty gumy by měli být plus mínus stejný na všechny Subaru té doby, důležitá věc je průměr toho "svářečského drátu" (na WRX combi mám originál 16mm). Jinak pokud koupíš strongflexy, tak ty přijdou aji s vazelínou určenou na silentbloky (tuším že se používá molybdenová, ale já dávám antisieze co mám po ruce, měděnou, keramickou a od doby co jsem se zbavil černých Whiteline, mě žádné polyuretany nevrzaly. Ty whiteliny jsem musel mazat čtvrtletně).
Naposledy upravil(a) zhor dne ned úno 09, 2020 6:25 pm, celkem upraveno 2 x.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No, základ najdeš, ale stabík radši změř...
Poláci projistotu dělají všechny průměry...
https://race-shop.cz/4210-legacy-outback-be-bh-98-03
Poláci projistotu dělají všechny průměry...
https://race-shop.cz/4210-legacy-outback-be-bh-98-03
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22707
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Dík. (Začínám trochu přemýšlet, jestli to fakt zvládnu vyměnit sám... )
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Když to zvládnu já jakožto průměrný ajťák, tak bys to měl zvládnout taky Teda pokuď ti to předseda nějak nevylepšil, třeba svářečkou
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22707
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
No takhle od boku mě třeba napadá, že nevím co s tím mazivem Asi bych teda tipoval, že ten drát se má strčit do té díry v tom silentbloku a předtím to tam pomatlat mazivem, ale jistej si tím nejsem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
když chceš něco strkat do díry je fajn to namazat ať to tolik nedrhne fakt se do toho chceš pouštět sám ?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Až takhle
1) sehnat nějakou podložku na válení se po zemi (auto není potřeba zvedat, a pokud bys zvedal, tak musíš zvednout obě kola naráz, za diferák třeba)
2) 12mm klíč na povolení té objímky. Jedna je matka, jeden je šroub. Kontra matka/šroub jsou navařený v tom držáku.
3) sundáš objímku, vyhodíš starou gumu, je nařezaná.
4) natřeš vnitřek nové gumy a svářečský drát v místě dotyku vazelínou. (někdo potírá i vnějšek té gumy, ale to asi není potřeba, ani to není na škodu).
5) nasadíš silentblok na drát a dotáhneš tu objímku
5.1) pokud nepůjde nasadit ta objímka zpátky, tak si povolíš objímku na druhé straně, případně povolíš jednu kost (ty jsou tuším na 14mm klíč, potřebuješ dva klíče)
6) zopakuješ na druhé straně
7) pokud si zvedal auto, dotáhneš všechno co jsi povoloval po spuštění auta na zem (objímky se tuším dotahují na 40Nm, šrouby od kostí taky nějak tak, prostě střední silou)
8) uklidíš nářadí a podložku
9) zkušení jízda a pokud bude vše v pořádku, udělíš si bludišťáka za dobře odvedenou práci. Pokud ne, vrať se ke kroku 1)
1) sehnat nějakou podložku na válení se po zemi (auto není potřeba zvedat, a pokud bys zvedal, tak musíš zvednout obě kola naráz, za diferák třeba)
2) 12mm klíč na povolení té objímky. Jedna je matka, jeden je šroub. Kontra matka/šroub jsou navařený v tom držáku.
3) sundáš objímku, vyhodíš starou gumu, je nařezaná.
4) natřeš vnitřek nové gumy a svářečský drát v místě dotyku vazelínou. (někdo potírá i vnějšek té gumy, ale to asi není potřeba, ani to není na škodu).
5) nasadíš silentblok na drát a dotáhneš tu objímku
5.1) pokud nepůjde nasadit ta objímka zpátky, tak si povolíš objímku na druhé straně, případně povolíš jednu kost (ty jsou tuším na 14mm klíč, potřebuješ dva klíče)
6) zopakuješ na druhé straně
7) pokud si zvedal auto, dotáhneš všechno co jsi povoloval po spuštění auta na zem (objímky se tuším dotahují na 40Nm, šrouby od kostí taky nějak tak, prostě střední silou)
8) uklidíš nářadí a podložku
9) zkušení jízda a pokud bude vše v pořádku, udělíš si bludišťáka za dobře odvedenou práci. Pokud ne, vrať se ke kroku 1)
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Hergot, takovej manuál na výměnu 2 silentbloků
Ale jo, chápu to, že to nemusí každýmu přijít jednoduchý, povolit 4x M8 vrazit tam 2 gumy a zase to utáhnout.
Ale jo, chápu to, že to nemusí každýmu přijít jednoduchý, povolit 4x M8 vrazit tam 2 gumy a zase to utáhnout.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To je tak vždycky, víc práce dá napsat ten manuál, než to celé udělat v reálu
Jinak časová náročnost, tak 15 minut na první a druhej musíš dát pod 10 minut, aji kdybys nechtěl. Já když měním zadní stabilzátor, tak to mám na 30 minut, ale to se musí zvednout auto, povolit obě kosti, sundat levý kolo, sundat levý držák stabíku, a vrátit všechno zpátky, spustit auto a dotáhnout.
Jinak časová náročnost, tak 15 minut na první a druhej musíš dát pod 10 minut, aji kdybys nechtěl. Já když měním zadní stabilzátor, tak to mám na 30 minut, ale to se musí zvednout auto, povolit obě kosti, sundat levý kolo, sundat levý držák stabíku, a vrátit všechno zpátky, spustit auto a dotáhnout.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A kolik toho ještě s Jendou napíšeme stranou přes messenger...
Ale já ho chápu - chce bejt teoreticky vybavenej.
Každopádně bych napsal/zavolal k Freyovi, zjistil, že ty gumy maj skladem (si myslím) a koupil si je tam. Budou stát tak 3 stovky. A podle VIN ti možná i dají na správnej průměr stabilizátoru. Ale ten už máš určitě změřenej, jak jsem ti to posledně zadal.
Ale já ho chápu - chce bejt teoreticky vybavenej.
Každopádně bych napsal/zavolal k Freyovi, zjistil, že ty gumy maj skladem (si myslím) a koupil si je tam. Budou stát tak 3 stovky. A podle VIN ti možná i dají na správnej průměr stabilizátoru. Ale ten už máš určitě změřenej, jak jsem ti to posledně zadal.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22707
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jsem byl línej se pod to auto furt ještě ohnout Vůbec se mi v tý zimě nechce Teď jsem se alespoň dokopal objednat zadní stěrač na ten druhej zázrak, kterej už tak trochu nestíral
Ale teď mám teda hrozný dilema, jestli červenej polyuretan nebo originál
Ale teď mám teda hrozný dilema, jestli červenej polyuretan nebo originál
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Vzhledem k tomu, jak ten stabilizátor z péra z propisky asi tak může stabilizovat, tak bych řekl, že je to úplně jedno. A vzal to levnější řešení.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A nebo vyndat celej zadní stabilizátor ven, a nemusíš nic měřit a kupovat. Při normálním ježdění to nejde ani moc poznat. Jak jsem si dával ty objímky a držáky do komaxitu, tak jsem jezdil 14 dnů bez stabíku, a kromě toho, že to bylo lehce nedotáčivější při ostřejší jízdě, mi tam ani nijak moc nechyběl. Zbytečná váha navíc, zbytečný starosti se siláčema, lepší průchodnost terénem. Na atmosférickým kombíku nebyl už do výroby, a taky to jezdilo.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já už bez něj jezdim 6 let. Je tam k prdu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97