Nevím jestli po dalším dotazu nebude někdo litovat, že ty přídavný displaye někdo vůbec dělal...
Ale má někdo vyzkoumaný jak by se mělo a nemělo chovat chlazení vody a ATF u H6 v tom odporném humusu co je venku? Na měření ATF jsem doteď asi jezdil spíš zatím moc krátký trasy abych to proměřil, nicméně voda se standardně za jízdy držela v rozmezí 85-90C, což je asi ok. Dneska při spáteční cestě v tom kentusu (30C ve stínu, klimatizace puštěná celou dobu na plný koule) na trase Liberec - Stará Boleslav po dálnici jsem byl o kus výš. Když to vezmu, tak trasa relativně kopcovitá (nic dramatickýho, stoupací pruh pro kamiony vyjma toho horského úseku k Liberci tam ani není, ale kopce tam jsou), rychlost obvykle 100 - 110km/h (až na menší extempore s dvouma koncernovejma blbečkama za sebou, ale to byla chvilka). Voda se držela lehce přes 90, typicky 91-92, v těch stoupácích 93, nejvyšší číslo jsem viděl asi 94 a obvykle jenom na chvilinku. ATF postupně stoupala a před sjezdem z dálnice jsem měl 96C. Ve chvíli kdy jsem sjel a jel jsem zbytek město a okresky (na pohodu), tak voda hned padla zase pod 90. ATF pomalu klesala taky, ale fakt celkem pomalu (domů jsem dojížděl s 91C). Auto celkem prázdný - 2 lidi, táhlo krom běžných krámů akorát nosič s dvouma kolama na kouli.
Takže - dá se říct, že při týhle teplotě a když ten chladící vzduch ještě vehementně ohřívám klimatizací, je to standardní chování nebo bych se měl začít zamýšlet nad čistěním chladiče? (Řekl bych, že minimálně dlouho nebyl čištěn ani z venku, takže to může být procpané kdoví čím
)