Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Předevčírem jsem kolem stroje skákal celej den, ale nebylo co fotit. Prolejval jsem dutiny a pak jsem odmašťoval tu zadní část , abych to mohl nastříkat a přitom jsem objevil ještě pár místeček, které bylo třeba oškrábnout a natřít základovkou. Takže v podstatě celej den práce a nic vidět.
Včera to bylo lepší, dneska jsou výsledky vidět víc.
Ráno jsem vyměnil olej v automatu. Vyměnit ho byla samořejmě sranda. Vyměnil jsem i filtr, když už jsem to dělal, tím se nemůže nic zkazit.
Přemýšlel jsem chvíli, jak se dostat k měrce, aniž by se mi tam pletly všechny hadice a kabelové svazky. A pak mě napadlo, vzít kus trubky a udělat si cestu. A protože dosáhnout na měrku rukou je téměř nemožné kdykoli, vzal jsem si na pomoc oblíbený laparoskopický stapler.
Tímhle způsobem lze měrku vyndat, aniž by jí člověk opatlal o všechny ty hadice a hladinu lze odečíst celkem v pohodě. Pak jsem z vhodné trubičky průměru 12mm, kusu hadice a flašky vytvořil stylový trychtýř. A nalil potřebný objem kapaliny. A pak jsem se šel věnovat zádi svého vozu. Dneska bylo poměrně slušné počasí, ale zítra má být zase hnusně, tak jsem chtěl urazit co nejvíc.
Nejdřív jsem to nastříkal přelakovatelným šucem. Když to zaschlo, přefoukl jsem to černidlem. Ten prostor pod nárazníkem bych byl býval mohl stříknout bitumenem, páč to tam stejně nebude vidět, ale já jsem potřeboval stříknout i šev pod pátými dveřmi, na kterém je nasazeno těsnění a blatníky jsem stříkl cca centimetr nad hranu nárazníku. Proto jsem zvolil tenhle postup.
Poprvé jsem použil stříkací pistolku, kterou jsem si koupil asi před dvěma týdny a dělá se s ní parádně. Na takovéhle drobnosti je úžasná. Lze na ní nastavit paprsek barvy, takže při stříkání takovýchhle členitostí je lze udělat kulatý paprsek barvy a člověk neleje barvu všude okolo. No a pak jsem šel brousit ten můj oloupanej hnusnej nárazník. Brousil jsem dlouho a usilovně, různými brusnými mechanismy. Uhladit ty puchejře byla celkem práce.
Ale nakonec jsem to stihl dobře. Tam kde jsem byl až na plastu, jsem to přefoukl primerem na plasty a když zaschnul, vzal jsem to taky přelakovatelným šucem. Tím se srovnaly nerovnosti a zcelil povrch. Že je to trochu hrubé mi vyhovuje, stejně to zase někde v terénu orvu.
Pokud to na něm bude držet, udělám to tak se všemi plasty kolem dokola. Takže je to testovací postup. Pak přišla souhra šťastných náhod, už jsem myslel, že musím letět pro děti do skauta a volala mi choť, že už je jaro, že ho mají až do půl sedmé, přes zimu do šesti. Takže jsem mohl ještě půl hodiny pracovat. A když jsem si odpoledne míchal barvu na tu zadní část auta, neodhadl jsem to a namíchal jsem si moc barvy a zbyla mi. A protože je s tužidlem, přišla by vniveč.
Takže hurá, využil jsem čas a sdělal barvu ještě nárazník přefouknul černou. No a protože mi pořád ještě zbývala chvilka času, nasadil jsem tažné zařízení. Takže už mám konečně zase funkční tažný vůz, z čehož mám radost. A co mě obzvlášť těší, že jsem vyřešil věčně utrženou zásuvku v terénu. To už mám tedy připraveno od začátku . Koupil jsem u číňanů vodotěsný 8 pinový konektor, který bude schován a zásuvku si připojím jako prodlužovačku.
Navíc mám v plánu si zapojit 13 pólovou zásuvku, což pak vyřeším ještě 5 pinovým vodotěsným konektorem, který schovám stejně a budu si moct vybírat, jestli potřebuji zapojit 7 pólovou, nebo 13 pólovou zásuvku.
Včera to bylo lepší, dneska jsou výsledky vidět víc.
Ráno jsem vyměnil olej v automatu. Vyměnit ho byla samořejmě sranda. Vyměnil jsem i filtr, když už jsem to dělal, tím se nemůže nic zkazit.
Přemýšlel jsem chvíli, jak se dostat k měrce, aniž by se mi tam pletly všechny hadice a kabelové svazky. A pak mě napadlo, vzít kus trubky a udělat si cestu. A protože dosáhnout na měrku rukou je téměř nemožné kdykoli, vzal jsem si na pomoc oblíbený laparoskopický stapler.
Tímhle způsobem lze měrku vyndat, aniž by jí člověk opatlal o všechny ty hadice a hladinu lze odečíst celkem v pohodě. Pak jsem z vhodné trubičky průměru 12mm, kusu hadice a flašky vytvořil stylový trychtýř. A nalil potřebný objem kapaliny. A pak jsem se šel věnovat zádi svého vozu. Dneska bylo poměrně slušné počasí, ale zítra má být zase hnusně, tak jsem chtěl urazit co nejvíc.
Nejdřív jsem to nastříkal přelakovatelným šucem. Když to zaschlo, přefoukl jsem to černidlem. Ten prostor pod nárazníkem bych byl býval mohl stříknout bitumenem, páč to tam stejně nebude vidět, ale já jsem potřeboval stříknout i šev pod pátými dveřmi, na kterém je nasazeno těsnění a blatníky jsem stříkl cca centimetr nad hranu nárazníku. Proto jsem zvolil tenhle postup.
Poprvé jsem použil stříkací pistolku, kterou jsem si koupil asi před dvěma týdny a dělá se s ní parádně. Na takovéhle drobnosti je úžasná. Lze na ní nastavit paprsek barvy, takže při stříkání takovýchhle členitostí je lze udělat kulatý paprsek barvy a člověk neleje barvu všude okolo. No a pak jsem šel brousit ten můj oloupanej hnusnej nárazník. Brousil jsem dlouho a usilovně, různými brusnými mechanismy. Uhladit ty puchejře byla celkem práce.
Ale nakonec jsem to stihl dobře. Tam kde jsem byl až na plastu, jsem to přefoukl primerem na plasty a když zaschnul, vzal jsem to taky přelakovatelným šucem. Tím se srovnaly nerovnosti a zcelil povrch. Že je to trochu hrubé mi vyhovuje, stejně to zase někde v terénu orvu.
Pokud to na něm bude držet, udělám to tak se všemi plasty kolem dokola. Takže je to testovací postup. Pak přišla souhra šťastných náhod, už jsem myslel, že musím letět pro děti do skauta a volala mi choť, že už je jaro, že ho mají až do půl sedmé, přes zimu do šesti. Takže jsem mohl ještě půl hodiny pracovat. A když jsem si odpoledne míchal barvu na tu zadní část auta, neodhadl jsem to a namíchal jsem si moc barvy a zbyla mi. A protože je s tužidlem, přišla by vniveč.
Takže hurá, využil jsem čas a sdělal barvu ještě nárazník přefouknul černou. No a protože mi pořád ještě zbývala chvilka času, nasadil jsem tažné zařízení. Takže už mám konečně zase funkční tažný vůz, z čehož mám radost. A co mě obzvlášť těší, že jsem vyřešil věčně utrženou zásuvku v terénu. To už mám tedy připraveno od začátku . Koupil jsem u číňanů vodotěsný 8 pinový konektor, který bude schován a zásuvku si připojím jako prodlužovačku.
Navíc mám v plánu si zapojit 13 pólovou zásuvku, což pak vyřeším ještě 5 pinovým vodotěsným konektorem, který schovám stejně a budu si moct vybírat, jestli potřebuji zapojit 7 pólovou, nebo 13 pólovou zásuvku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11889
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To máme šikovného náčelníka.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
teda Tome, jsi šikula B -)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tedy Tome ... klobouk dolů. A zeptám se .... čím jsi dělal ty dutiny?
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Miloši já používám voskové přípravky z autokelly.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tome, to je moc pekna prace!!!
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tolik kvalitní práce za chvíli uděláno,klobůůůk dolůůů
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Krásná práce Tomáši
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19078
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
predseda: mel uz bych byt na ty tve postupy zvykly, ale pokazde me to prekvapi ... (jako u Richieho )
spm: ale nižší zimni guma muze byt mekci nez letni o kousek vyssi ...
u subaru se mi (i kolegovi) sjizdely gumy vice z vnejsi strany (to je dano rychlejšími zatáčkami) ...
jedna vic sjeta guma (po cele sirce) je ASI necim rozhozenym (prave ta geometrie) ...
co to muze nebo nemůže způsobovat ... nevim :/
spm: ale nižší zimni guma muze byt mekci nez letni o kousek vyssi ...
u subaru se mi (i kolegovi) sjizdely gumy vice z vnejsi strany (to je dano rychlejšími zatáčkami) ...
jedna vic sjeta guma (po cele sirce) je ASI necim rozhozenym (prave ta geometrie) ...
co to muze nebo nemůže způsobovat ... nevim :/
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
ahoj tome.. ty jsi strašná pečlivka:))) mooc hezkéé
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Trošku mě štval ten offtopic o pneumatikách, kterej jste tu rozjeli. Už byl moc velkej. Tak jsem to přesunul do příslušného tématu.
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 9&start=30
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 9&start=30
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Včera jsem operaci nárazník tak nějak dokončil. Tak nějak píšu proto, že mám ještě v plánu další funkční úpravy nárazníku, abych zmenšil pravděpodobnost, že to urvu při první návštěvě terénu.
Ale vozidlo lze v tuto chvíli prohlásit za celistvé.
Nasazení nárazníku jako takového předcházela humorná historka včera před polednem, kdy jsem ještě bez něj jel domů na oběd a zastavila mě velikonoční hlídka PČR. Chlapci nějak nechtěli uznat můj náhled na věc, že to na nárazník nejezdí. Blekotali něco o ostrých hranách a tak podobně.
Nakonec jsme se nějak domluvili a já jsem si domluvu vzal k srdci a nárazník jsem nasadil.
Ještě před nasazením plastové slupky nárazníku, jsem na tažné zařízení našrouboval podpůrnou plechovou příčku, která při započetí operace vypadala takto... Napadení korozí místy v síle materiálu jsem vyřešil náhradou celé příčky. Jinou jsem nesháněl, starší by byly předpokládám shnilé všechny podobně. Posbíral jsem po dílně nějaké odstřižky nerez plechu a zheftnul jsem z toho novou korozi odolnou variantu.
Zase je to moje auto trochu víc jako DeLorean. No a pak jsem na to navlékl tu načerněnou plastovou slupku. Mám z toho radost, vypadá to dobře, respektive v mých očích skvěle a postupně takhle načerním nejen zbytek plastů, ale taky zbytek auta. No a kromě toho jsem včera byl u kamaráda "ledničkáře", jak mu s chotí říkáme a on mi konečně po tom mém šťouchu před skoro dvěma lety naplnil klimošku. Ještě, že se tuhle udělalo tak teplo, že jsem si vzpomněl, že mi vlastně furt nefunguje a zavolal jsem mu.
No a taky jsem přezul kola na moje milované Kosei + GG AT.
S každým nazutým kolem jsem jasně cítil v podbřišku, jak se mi prodlužuje penis a když bylo hotovo, byl asi o 20 cm delší !
Ale vozidlo lze v tuto chvíli prohlásit za celistvé.
Nasazení nárazníku jako takového předcházela humorná historka včera před polednem, kdy jsem ještě bez něj jel domů na oběd a zastavila mě velikonoční hlídka PČR. Chlapci nějak nechtěli uznat můj náhled na věc, že to na nárazník nejezdí. Blekotali něco o ostrých hranách a tak podobně.
Nakonec jsme se nějak domluvili a já jsem si domluvu vzal k srdci a nárazník jsem nasadil.
Ještě před nasazením plastové slupky nárazníku, jsem na tažné zařízení našrouboval podpůrnou plechovou příčku, která při započetí operace vypadala takto... Napadení korozí místy v síle materiálu jsem vyřešil náhradou celé příčky. Jinou jsem nesháněl, starší by byly předpokládám shnilé všechny podobně. Posbíral jsem po dílně nějaké odstřižky nerez plechu a zheftnul jsem z toho novou korozi odolnou variantu.
Zase je to moje auto trochu víc jako DeLorean. No a pak jsem na to navlékl tu načerněnou plastovou slupku. Mám z toho radost, vypadá to dobře, respektive v mých očích skvěle a postupně takhle načerním nejen zbytek plastů, ale taky zbytek auta. No a kromě toho jsem včera byl u kamaráda "ledničkáře", jak mu s chotí říkáme a on mi konečně po tom mém šťouchu před skoro dvěma lety naplnil klimošku. Ještě, že se tuhle udělalo tak teplo, že jsem si vzpomněl, že mi vlastně furt nefunguje a zavolal jsem mu.
No a taky jsem přezul kola na moje milované Kosei + GG AT.
S každým nazutým kolem jsem jasně cítil v podbřišku, jak se mi prodlužuje penis a když bylo hotovo, byl asi o 20 cm delší !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To je bozi, skoda ze jsi tu krasnou nerez praci zakryl naraznikem. Jinak s tim pindourem to uz mas ted na invalidni duchod ne? :D
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Proto to musím alespoň fotit, když to nebude vidět. Nicméně mě těší vědomí, že je to zase kousek auta, který nenajdu po příští zimě napadený korozí.
Pinďour mi do rána zase trochu splasknul. Je to dobrý já to nějak ustojím. Přeměny sebe sama na penis se nebojím, to se stává u jiných značek...
Pinďour mi do rána zase trochu splasknul. Je to dobrý já to nějak ustojím. Přeměny sebe sama na penis se nebojím, to se stává u jiných značek...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97