Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

Tak baterkou to není, ráno jsem normálně nastartovala a dojela domů.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24335
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od sima »

Otázka zpět...máš už ty nové letní pneu,jaké jsi nakonec vybrala?Jaké případné dojmy?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

Musí ještě chvíli vydržet ty staré, měla jsem nějaké nečekané výdaje a měnila jsem práci, 14 dní doma bez výplaty je znát. :-/
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24335
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od sima »

Jo...tak ať se začne dařit v novém.Staré pneu ještě určo vydrží,taky jezdíme v práci včil na starých a klasicky se to zaseklo tak akorát na indiko drážkách,jsou důležitejší věci =)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

Starý mají vzorek v pohodě, jen jsou silniční a já chci AT nebo XL.
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

Kolik a kde všude je ukostření motoru?
USbiker
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
Bydliště: Paskov

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od USbiker »

RomanaMala píše:Kolik a kde všude je ukostření motoru?
Našel jsem tohle, jestli ti to pomůže... ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

Super, díky
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10651
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od Mira »

Ještě asi bude samostatně ukostřenej startér.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49183
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

Startér nemusí být extra ukostřenej. Je kostřenej prostým faktem, že je našroubovanej na motoru.
Jinak je fakt, že se mi kdysi tahle závada stala na Oplu Kadett, kde byl motor ke karoserii ukostřenej takovým tím měděným páskem a ten se rozpadl, ovšem na první pohled zvenčí to nebylo vidět. Až když se na něj sáhlo, tak se rozsypal. Prý to byla typická závada na Kadettu. A chovalo se to vlastně úplně stejně jak píšeš Romano, netáhlo to a už si nepamatuju, jestli pohasínala přístrojovka. Vzpomněl jsem si na to, když jste se začali bavit o tom ukostření.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
RomanaMala
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 577
Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
Jméno a příjmení: Romana Malá
Bydliště: Sýkořice

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od RomanaMala »

Tak mi zatím očistili to ukostření, uhlíky by měli být večer, zatím jsem domů dojela normálně, z baterky nic neubylo, tak uvidím zítra. Bohužel, kluk co mi to dělal měl ráno nehodu, když jel z 24h služby. Akorát si na Hondu koupil nový kola a gumy, a ukazoval mi inzerát na Forestera, že o něm uvažuje. https://www.novinky.cz/krimi/472159-san ... aneni.html
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10651
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od Mira »

Na impreze byl startér i sólo ukostřenej. Měl jsem to jednou povolený (spíš špatně utažený) a dělalo to psí kusy. Místo aby to líp kostřilo, dělal se tam přechodovej odpor. Pod jedním šroubem byl ještě šoupnutej kabel.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7830
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od mnov »

VDC píše:Startér nemusí být extra ukostřenej. Je kostřenej prostým faktem, že je našroubovanej na motoru.
Startér je spotřebič s největším proudovým odběrem a tak k jeho uchycení je většinou připojen kostřící pól akumulátoru. Samostatně ukostřený startér jsem nikdy neviděl.
VDC píše: Jinak je fakt, že se mi kdysi tahle závada stala na Oplu Kadett, kde byl motor ke karoserii ukostřenej takovým tím měděným páskem a ten se rozpadl
Tohle byl běžný způsob propojení koster. Od akumulátoru to vedlo jedním vodičem na motor, přišroubováno uchycením startéru a kastle byla dále napojena tím páskem. U obou Subaru mám kastli rovnou z akumulátoru druhým tenčím vodičem. Jinak je to celé krásně znázorněno v servisní dokumentaci. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10651
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od Mira »

mnov píše: Startér je spotřebič s největším proudovým odběrem a tak k jeho uchycení je většinou připojen kostřící pól akumulátoru. Samostatně ukostřený startér jsem nikdy neviděl.
Jo, ten kábl je přímo na baterku, ne na kastli. Prostě je tam. :-)
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49183
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03

Příspěvek od VDC »

mnov píše: Startér je spotřebič s největším proudovým odběrem a tak k jeho uchycení je většinou připojen kostřící pól akumulátoru. Samostatně ukostřený startér jsem nikdy neviděl.
Máš pravdu Marku. Dělám chytrýho a kecám kraviny. =) To je vlastně fakt, že pod některý šroub od startéru bývá kabel rovnou od bateky. To jsem si neuvědomil a je to logický... Tak jako bych nic neřekl. ;-D
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“