Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Teď se dává 1.0, snad tříválec.
Jo, ta starší 1.2 byla asi 84. Párkrát jsem to řídil, i trochu dál a trochu akčnější jízda a fakt mě překvapilo, když jsem jel svůj oblíbený severovýchodní kolempražský okruh, co běžně jezdím v různých modifikacích s Legem, a najednou koukám, že jedu po okresce 160. Fungovalo to v tý chvíli celkem slušně i podvozkově (je to kombík, jestli to má nějaký vliv), ovladatelnost fajn, pocit fajn, jen by to sneslo širší gumy a mnohem větší brzdy. Fakt celkově milý překvapení.
Mimochodem na rozdíl od benzínový poslední octy RS, od který jsem čekal ledacos s přitom to je pořád jenom octa. Ale ono to tak z pohledu poptávky asi prostě má být. Oktávka RS má být silná a rychlá, ale má to být pořád oktávka. Což já čekal, že to bude prostě jiný auto. Pocitově Skaut se 135kW dieselem mě bavil mnohem víc, než celý benzínový RS.
Ale o čem to tady melu? Popletl jsem si kluby.
Jo, ta starší 1.2 byla asi 84. Párkrát jsem to řídil, i trochu dál a trochu akčnější jízda a fakt mě překvapilo, když jsem jel svůj oblíbený severovýchodní kolempražský okruh, co běžně jezdím v různých modifikacích s Legem, a najednou koukám, že jedu po okresce 160. Fungovalo to v tý chvíli celkem slušně i podvozkově (je to kombík, jestli to má nějaký vliv), ovladatelnost fajn, pocit fajn, jen by to sneslo širší gumy a mnohem větší brzdy. Fakt celkově milý překvapení.
Mimochodem na rozdíl od benzínový poslední octy RS, od který jsem čekal ledacos s přitom to je pořád jenom octa. Ale ono to tak z pohledu poptávky asi prostě má být. Oktávka RS má být silná a rychlá, ale má to být pořád oktávka. Což já čekal, že to bude prostě jiný auto. Pocitově Skaut se 135kW dieselem mě bavil mnohem víc, než celý benzínový RS.
Ale o čem to tady melu? Popletl jsem si kluby.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Počkej až se jednou spleteš i fyzicky a přijedeš na pražskej sraz Fábií
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Abych si přidal zde na správném clubu kluci z práce co jezdí s 1,2 TSI furt dokola melou jak překvapivě je tohle auto živé a i jinak nemají výtek,taky mají kombík.Mají s čím porovnávat,předtím měli samé fabie.Výdrž motoru se neřeší,uvidí se,jiná doba...navíc služební auta.
Takže jste mě potvrdili,že to nejsou jen zaslepenecké řeči škodovkářů
Takže jste mě potvrdili,že to nejsou jen zaslepenecké řeči škodovkářů
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak ono 1,2 tsi živý bylo, nejelo to zle...
Já z toho motoru mám zas takovej zážitek že mi začal hořet pod nohama,od turba. Taková žhavá byla ta jízda... )
Já z toho motoru mám zas takovej zážitek že mi začal hořet pod nohama,od turba. Taková žhavá byla ta jízda... )
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
takže je to pravda,jede to jak drak,v jednom žáru všechno.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jezdil jsem ty silnější 1.2 TSI různě ve Fabiích a jednou v Ibize FR, a jedou nádherně, o tom žádná - koneckonců, do tak lehkých autíček se to hodí. Za pár let se na ně bude vzpomínat jako na staré držáky bez kurvítek - vždyť mají ještě mechanickou vodní a olejovou pumpu...s manuálem super, s DSG kromě rozjezdů a jízdy krokem taky.
Ten ekonoměr funguje dobře (dékla vstřiku krát otáčky děleno rychlost krát bulharsko-rumunská konstanta), ale chtělo by odzkoušet na naprosto rovné dálnici bez provozu a postupně nechat ustálit rychlost tempomatem třeba na 80-90-100 atd...rychle zjistíš, že udělat opakovatelné měření dávající opakovatelné výsledky není tak úplně easy.
Ten ekonoměr funguje dobře (dékla vstřiku krát otáčky děleno rychlost krát bulharsko-rumunská konstanta), ale chtělo by odzkoušet na naprosto rovné dálnici bez provozu a postupně nechat ustálit rychlost tempomatem třeba na 80-90-100 atd...rychle zjistíš, že udělat opakovatelné měření dávající opakovatelné výsledky není tak úplně easy.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Problém bude nejvíc v tý rovině Na tempomat s tím jezdím prakticky furt, takže na ty čísla už chvíli koukám. Prakticky při nějakých 80km/h tam lítá 8-9, při 120 jsem měl něco jako 9-10. Při 110km/h mi to ukazovalo asi i 10-11, ale trochu bordel mi v tom dělá jednak to, že sepnutý klima kompresor tak necelou 1 přidá a jednak že to testuju na 18km D11 u Prahy a mám podezření (nepočítám ty první 2km kopce, který je nepřehlédnutelný), že směr do Prahy je mírně do kopce - na silnici to není vidět, ale bylo to pozorovatelný na tom, jak se v těch mých autech hýbe ručička palivoměru při náklonu Nicméně i při 170 to bylo pořád něco jako 11-12. To mě překvapilo hodně; čekal jsem, že v takový rychlosti to bude žrát jak protržený. Takže se ukazuje, že spolehlivě největší zabiják na spotřebu je ucpaný město, tam je průměr nad 50outback píše: Ten ekonoměr funguje dobře (dékla vstřiku krát otáčky děleno rychlost krát bulharsko-rumunská konstanta), ale chtělo by odzkoušet na naprosto rovné dálnici bez provozu a postupně nechat ustálit rychlost tempomatem třeba na 80-90-100 atd...rychle zjistíš, že udělat opakovatelné měření dávající opakovatelné výsledky není tak úplně easy.
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A ten průměr ve městě jsi měřil jak? Displej ukazuje okamžitou hodnotu, při rozjezdu hodně vysokou, ale při dojezdech bez plynu na D nulu...ono se to nějak vyprůměruje na slušnou hodnotu, ale netroufám si to odhadnout.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Já si to tipnul, ale dost možná jsem od pravdy zas tak daleko nebyl - Praha ve špičce je na tohle hrozně zabijácká... to fakt stojim jenom na plynu nebo brzdě. Teď teda v pátek jsem takhle úžasně jel i za Prahou - 2km kolona ke kruháku a nikdo tam neuměl jet ani trochu plynule. Takže jsem se rozjel a hned prudce brzdil, celý ty 2km... co jsem se na ten display díval, tak číslo pod 50 na tom úseku se na něm snad neobjevilo...
Jinak nulu to ale taky moc často neukazuje Když je odemčený měnič, tak při puštěném plynu tam jsou nějaké 3-4; což je asi logické, pač to furt musí míchat měničem a neroztáčí to kola. Nicméně i při té zamčené 4ce to pokaždé tak není. Ve vyšších rychlostech jo, tam se po puštění plynu ta nula obvykle objeví, ale při nějakých těch cca 60 tam nejspíš nějaký benzin taky pořád jde (E3 - 4...)
Jinak nulu to ale taky moc často neukazuje Když je odemčený měnič, tak při puštěném plynu tam jsou nějaké 3-4; což je asi logické, pač to furt musí míchat měničem a neroztáčí to kola. Nicméně i při té zamčené 4ce to pokaždé tak není. Ve vyšších rychlostech jo, tam se po puštění plynu ta nula obvykle objeví, ale při nějakých těch cca 60 tam nejspíš nějaký benzin taky pořád jde (E3 - 4...)
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tak jsem si to přepnul na zobrazení čistě motoru kde je jak parametr E (ekonoměr, spotřeba), tak I (délka vstřiku v desetitisícinách sekundy).
Zdá se mi, že chování nezáleží na stavu měniče nebo rychlosti, ale čistě na otáčkách. Nad 1500 rpm to prostě zavře vstřiky (I2), když otáčky při brzdění motorem padnou někam ke 1300 rpm, tak začne vstřikovat (zhruba I20-I40) a drží 1500 rpm. Proč radši o to dřív nepodřadí netuším.
Zdá se mi, že chování nezáleží na stavu měniče nebo rychlosti, ale čistě na otáčkách. Nad 1500 rpm to prostě zavře vstřiky (I2), když otáčky při brzdění motorem padnou někam ke 1300 rpm, tak začne vstřikovat (zhruba I20-I40) a drží 1500 rpm. Proč radši o to dřív nepodřadí netuším.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To bych potřeboval u Forestera. Tam je to nezavře nikdy. Vstřikuje to třeba 0,29 ms a je dost problém nastavit na to plyn. Ještě se někdy podívám na Imprezu, jestli se to s automatem nechová jinak.outback píše: Nad 1500 rpm to prostě zavře vstřiky
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
mnov píše: To bych potřeboval u Forestera. Tam je to nezavře nikdy. Vstřikuje to třeba 0,29 ms a je dost problém nastavit na to plyn. Ještě se někdy podívám na Imprezu, jestli se to s automatem nechová jinak.
Zavře vstřiky myslím 0.2ms (to je pro účel měření spotřeby fakt nula) - jestli je to opravdu zavře a jen hlásí 0.2ms, nebo doopravdy 0.2ms vstřikuje nevím. Ale volnoběh je 1.5-2ms, mezi 0.2 a 1.5ms jsem to nikdy neviděl.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Pro měření spotřeby je to zanedbatelné, ale plynové vstřikovače takto krátké časy neumí.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo, to by tomu chování asi odpovídalo... ten můj celkově podřazuje až v úplně poslední chvíli, jakmile se nestojí na plynu... dokonce i při zamčené 4; když sjíždím z dálnice, tak to tam drží takhle až do úplně minimální rychlosti. Nevím co z toho má, možná ta převodovka pak nedostává takový rány, když podřazuje pozdě.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Asi budu kupovat novou baterii, doporučíte nějakou? https://www.facebook.com/romana.mala.16 ... 708602269/