Tak v tom případě je tam nějakej "bezpečnostní" timelimit, po kterym to začne foukat vždycky. Páč když jsem zkoumával různý věci v autě a měl u toho zapnutý zapalování, tak po nějaké době to začalo vždy foukat, i bez nastartovanýho motoru a v zimě. Buďto je ta doba navázaná na teplotu, nebo jak říkáš, tak se to řídí teplotou plně a až pokud do nějaké doby nevystoupá na onu úroveň, tak to začne i tak.spm píše:Jinak musím vyvrátit jeden Honzovo mýtus u BH Outbacků. Řekl bych, že ta automatická klimatizace taky řídí topení podle teploty vody v motoru, ne časově. Měl jsem teď pár jízd přes město po různé době odstavení a vychladnutí auta. A doba sepnutí topení na plno se časově fakt hodně lišila. Společný zůstalo z toho co jsem vypozoroval jenom to, že se to vždycky sepne až po přelezení vody přes 50C.
Ale pak mi trochu nesedí to, že jediný informace, který si podle ofiko servisních schémat a popisů vyměňuje jednotka HVAC s okolními systémy je signál pro požadavek na sepnutí kompresoru (HVAC->ECU) a rychlost vozidla (TCU->HVAC).