Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22734
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Nevim jestli nemám rýmu, ale já ho teda necítím. Jenom v práci když dojedu, ale když jsem zjistil, že ho po dojetí cítím i z druhýho auta, tak jsem dospěl k názoru, že to smrdí z toho trabanta vedle
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
já ho mám chvíli a vůbec nevím jak dlouho tam ty svíčky jsou, raději pro jistotu bych je vyměnila
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Zima je v hajzlu, jaro je tu v plné síle, tak je třeba se zase trochu pověnovat stroji. V Milovicích jsem z mého oloupaného nárazníku udělal trhací kalendář. Chvilku jsem uvažoval, že ho vyměním, ale nakonec jsem usoudil, že dát za to peníze a stejně to zase zkurvit v terénu, pro mě nemá smysl a že spravím ten stávající.
Do práce už jsem se pustil asi týden před Severkou, ale protože je to práce víc, než by se zdálo, na Severku jsem jen nasadil pospravovaný nárazník, abych nejel bez něj a nyní jsem se k práci vrátil.
Ale nárazník je jen plastová slupka a to důležité se nachází pod ní.
V první řadě tažné zařízení. To je samozřejmě dostatečně bytelné a koroze je na něm hlavně estetický problém. U tažného se mi opět potvrdilo, že komaxit je prima povrch, ale ne na autě, respektive dobrý je to na ráfky, ale ne na nic ocelového. Tam, kde se pod komaxit dostala voda, loupal jsem ho i s materiálem ve velkých puchýřích. Tam kde drželo, to nešlo dolů.
Takže celodopolední střídání jehlového oklepávače a flexy, pro hrubé odstranění komaxitu a nejhrubší rzi.
Následně opískování dočista do čista.
Původní stav, plechová příčka nad tažným na vyhození, tažné rezaté jako liška. Opískováno Pískování zdar !!! Následně natřeno polyuretanovou základovkou ACP 10-00 Po základovce jsem aplikoval přelakovatelný ochranný nástřik na bázi vosků a následně jsem ho přestříkal černou alkydovou barvou, aby se zavřel povrch ochranného nástřiku.
Akorát jsem to zapomněl vyfotit, tak později na autě.
Do práce už jsem se pustil asi týden před Severkou, ale protože je to práce víc, než by se zdálo, na Severku jsem jen nasadil pospravovaný nárazník, abych nejel bez něj a nyní jsem se k práci vrátil.
Ale nárazník je jen plastová slupka a to důležité se nachází pod ní.
V první řadě tažné zařízení. To je samozřejmě dostatečně bytelné a koroze je na něm hlavně estetický problém. U tažného se mi opět potvrdilo, že komaxit je prima povrch, ale ne na autě, respektive dobrý je to na ráfky, ale ne na nic ocelového. Tam, kde se pod komaxit dostala voda, loupal jsem ho i s materiálem ve velkých puchýřích. Tam kde drželo, to nešlo dolů.
Takže celodopolední střídání jehlového oklepávače a flexy, pro hrubé odstranění komaxitu a nejhrubší rzi.
Následně opískování dočista do čista.
Původní stav, plechová příčka nad tažným na vyhození, tažné rezaté jako liška. Opískováno Pískování zdar !!! Následně natřeno polyuretanovou základovkou ACP 10-00 Po základovce jsem aplikoval přelakovatelný ochranný nástřik na bázi vosků a následně jsem ho přestříkal černou alkydovou barvou, aby se zavřel povrch ochranného nástřiku.
Akorát jsem to zapomněl vyfotit, tak později na autě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Ale tak nějak by mi bylo prd platné hezké tažné, kdyby mi na autě upadla prdel.
A k tomu bylo trochu nakročeno, protože to moje auto bylo někdy v minulosti bouráno na pravý zadní roh. Takže je spravováno od pravého C sloupku až po levý zadní roh auta. A není to uděláno bůhvíjak precizně, viz odlepená okna, která jsem v minulosti řešil, pravé zadní boční a zadní v 5. dveřích.
Takže bylo potřeba zapracovat. Předevčírem jsem se do toho pustil. Jednak odstranit povrchovou rez z kapes, ve kterých je přiděláno tažné. A z jejich okolí, kde úplně povrchová nebyla...
A také šev na kterém je nasazeno těsnění 5. dveří. Potřeboval jsem se tam nějak dostat a moc nebylo čím, aby to mělo dostatečný účinek, tak jsem si na to vytvořil nástroj, viz. Naše dílenská technika a nářadí..
A včera pokračování...
Oddeklovat víčka v rozích karoserie, tam bylo taky potřeba sáhnout. A pak jsem se vrhl na spodní šev a jeho okolí. Tento díl je měněn a je pěkně vidět, kde je ve švu svařen. No a někde byla koroze v síle materiálu... V tuhle chvíli jsem zjistil, že bude třeba do stroje sáhnout řeznými a svářecími nástroji a že nemám plech. Tak jsem musel opustit rampu a zajet si pro tabuli plechu. Žádná velká klempířina, moc jsem se s tím nepáral, protože jde o účel. Nikdy to nikdo neuvidí.
A k tomu bylo trochu nakročeno, protože to moje auto bylo někdy v minulosti bouráno na pravý zadní roh. Takže je spravováno od pravého C sloupku až po levý zadní roh auta. A není to uděláno bůhvíjak precizně, viz odlepená okna, která jsem v minulosti řešil, pravé zadní boční a zadní v 5. dveřích.
Takže bylo potřeba zapracovat. Předevčírem jsem se do toho pustil. Jednak odstranit povrchovou rez z kapes, ve kterých je přiděláno tažné. A z jejich okolí, kde úplně povrchová nebyla...
A také šev na kterém je nasazeno těsnění 5. dveří. Potřeboval jsem se tam nějak dostat a moc nebylo čím, aby to mělo dostatečný účinek, tak jsem si na to vytvořil nástroj, viz. Naše dílenská technika a nářadí..
A včera pokračování...
Oddeklovat víčka v rozích karoserie, tam bylo taky potřeba sáhnout. A pak jsem se vrhl na spodní šev a jeho okolí. Tento díl je měněn a je pěkně vidět, kde je ve švu svařen. No a někde byla koroze v síle materiálu... V tuhle chvíli jsem zjistil, že bude třeba do stroje sáhnout řeznými a svářecími nástroji a že nemám plech. Tak jsem musel opustit rampu a zajet si pro tabuli plechu. Žádná velká klempířina, moc jsem se s tím nepáral, protože jde o účel. Nikdy to nikdo neuvidí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A po zavaření děr jsem to všechno opískoval...
A natřel ACP 10 - 00. A asi půl hodiny poté začalo chcát jako z konve. A já s tím autem potřeboval odjet domů, protože jsem dneska ráno jel do práce. Za normálních okolností, kdyby to bylo natřeno jinou barvou, pravděpodobně by se byla znehodnotila. ACP 10-00 ne ta stihla za tu půlhodinu zavadnout a pak normálně vytvrdla, aniž tím jakkoliv utrpěla. Jen se na povrchu udělaly místy matné fleky, které ovšem nemají na nic vliv. Prostě geniální barva !
V úterý pokračuju další povrchovou úpravou a úpravou dutin...http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22734
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Hezké Já sám se trochu bojím, co za překvápka by se na autě pod těma plastama objevilo BTW co je to tam za záhadný otvor z pravé strany pod nárazníkem?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tedy Tome Ty jsi to vzal z gruntu
Co je to za barvu?
Co je to za barvu?
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Který konkrétně otvor máš na mysli ? Ono jich je tam víc.spm píše:BTW co je to tam za záhadný otvor z pravé strany pod nárazníkem?
Miloši už léta používám barvy od firmy Industry Coats. Je to ostravská firma, která vyrábí průmyslové barvy skvělé kvality a zmíněná PU základovka ACP 10-00 je nejlepší základovka na světě ! Fakt. Vytvrzuje vzdušnou vlhkostí, takže jí svědčí, když je trochu hnusně a aplikační teplotu má do 3°C, takže se dá používat v podstatě celoročně.goha píše:Co je to za barvu?
Kvalitou se jí blíží jen epoxidová základovka, ale ta je dvousložková a potřebuje standardní teplotu pro aplikaci.
Jediná komplikace je distribuce, protože firma ty barvy nedodává do žádné obchodní sítě, takže objednám mejlem a přijde mi to spedicí. Ale protože ty barvy jsou v podstatě levné, tak i s tou spedicí to vychází dobře.
V pátek jsem byl koupit barvu v krámu, potřeboval jsem hned plechovku bílé barvy a lezly mi oči z důlků, jak je to drahé. Takže se to fakt vyplatí, i když zaplatím kilo za spedici.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Tome díky, dobrá informace.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
paráda, nemáš klona? ten můj je absolutně nepoužitelnej, není ani schopnej dva roky objednat pojistku do CO
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22734
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Taková ta velká zprava, jak má jakoby ty čtyři záklopky
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Větrání interiéru. Když honíš vzduch větrákem ventilace dovnitř, musí taky někudy ven.spm píše:Taková ta velká zprava, jak má jakoby ty čtyři záklopky
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
A taky když větrák fouká vepředu a chceš aby to autem postupovalo směrem dozadu, potřebuje to mít "výfuk" na tom správném místě. Taky když zabouchneš dveře, vytvoříš přetlak, ten někudy musí ven.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jj, to je taky fakt. Některý auta to maj řešený blbě a pak jim jdou blbě zavírat dveře. A třeba když bouchneš 2 dveřma naráz, tak se vždy jedny nezabouchnou.VDC píše:Taky když zabouchneš dveře, vytvoříš přetlak, ten někudy musí ven.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: pát črc 17, 2015 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Romana Malá
- Bydliště: Sýkořice
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
řešil jste někdo spaní v autě? včera první noc a nic moc, budu to muset nějak vymyslet abych měla tak nějak rovinu, sice jsem zvyklá z vandrů spát na kládě, ale jak stárnu a páteř odmítá spolupráci, po ránu jsem se nemohla dostat z auta