Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2114 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 141  Další
Naše Outbacky H6 154kW MY99-03 
Autor Zpráva
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16447
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Zakládám si vlákno ke sdružování informací o mé vysněné H6. Abych mohl sdílet děje okolo ní na jednom místě. Ve vlákně "co mi udělalo radost" to poněkud rychle zapadá... :)

Obrázek

Nákup vozu 19.března 2014 od ParabolaD. Na tachometru 270500 km. ParabolD vlastnil vozidlo něco přes rok a kupoval ho v Dobřanech. Źádné záznamy o minulosti vozu neexistují. :) Ve vozu je vyměněn motor, původní nějak haproval. Ten co tam je má najeto okolo 200 000 km dle Alse, ale přesně to nevím.

25.března 2014 namontována zástavba LPG - Magic 4 + Flash Lube.

14. května před Andělkou, namontován vypínač VDC OFF. Jak jsem v Pertolticích zjistil, nezbytná to součást vozu.
Obrázek

Druhá pro mě nezbytná součást každého mého vozu, je dostatek 12V zásuvek ve vozidle, spínaných i nespínaných....
Na konzoli na mobil jsem ke spolujezdci umístil roztrojku...
Obrázek
A na loketní opěře jsem zrušil popelník a udělal z něj rozdvojku...
Zásuvky jsou napájeny přímo od baterky, přes vlastní pojistku. Časem ještě zařadím podpěťovou ochranu.
Obrázek

Včera, 31. července, jsem absolvoval nutný vopruz zvaný STK, samozřejmě úspěšně. :) Auto bylo řádně prohlédnuto a shledána jediná závada a to prasklá vnitřní manžeta na levé přední poloose. A já si říkal, proč Oťas tak smrdí, když někam jedu..Takže ve výsledku jsem vlastně rád, že jsem musel na kanál. Jinak bych lezl pod auto až tak za měsíc.

Obrázek

K dnešnímu dni zatím najeto 8500 km. Olej průběžně kontrolován, ale nebylo nutné dolévat.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát srp 01, 2014 9:40 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 1576
Bydliště: Ostrava
Dobře Ty, předsedo! Až našetřím na Ecutec, též si založím vlastní vlákno pro radost!

Edit: až teď mi to došlo: je to vlákno založené k vlasní/osobní radosti - tak se omlouvám za off topic.

_________________
Forester SG 2002 (model 03 XT) + EcuTek 2, ex Forester 99


pát srp 01, 2014 10:33 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16447
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Je to vlákno založený sice k vlastní radosti, ale taky k diskusi. Tak se Marku neomlouvej. :)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob srp 02, 2014 5:06 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 27, 2010 4:28 pm
Příspěvky: 272
Na co a kolik tě přišlo to vypínání vdc? Taky to zvažuju do lega

_________________
Subaru Alcyone SVX LSi 3,3l (1997), Subaru Legacy kombi GX 2,5l AT AirSus (1999)


sob srp 02, 2014 9:40 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9471
Bydliště: Praha
Vypínání VDC přijde na 2 dostatečně dlouhé dráty, vypínač, případně pojistku a trochu času, dle elektrikářských schopností toho, kdo to bude zapojovat. V pojistkovce pod kapotou je poloha označená FWD / VDC OFF (tuším úplně vzadu, vzhledem ke směru jízdy) a tam, pokud se vloží pojistka, tak je vypnuté VDC, zcela "legálně", za provozu a bez nutnosti odpojovat na tvrdo ABS nebo jiných prasáren. Po vyjmutí pojistky VDC opět funguje, samozřejmě bez nutnosti restartu motoru.

No a celá sranda spočívá v natažení těch drátů od pojistkové skříňky pod kapotou někam do interiéru a umístění vypínače.

EDIT: Dobrý tip ze zahraničních fór, který jsem kdysi někde viděl. Spočívá v tom, že na vypínání se použije originální tlačítko z pofaceliftových modelů, což je ovšem trochu problém sehnat. Dá se ale použít tlačítko na ovládání předních mlhovek, které je funkčně shodné. Je to sice vyvážené malinko složitějším zapojením, ale přináší to 2 výhody:
1) vzhled - je to tlačítko, které se dá dát do panelu pod rádio, patří do auta, je podsvětlené
2) funkce - po restartu motoru je VDC opět aktivní, i když před tím bylo manuálně vypnuté - tlačítko drží sepnutý stav jen dokud do něj jde napětí (což ale pro někoho nemusí být výhoda)

Jinak já to na Outbacku měl přes druhý vypínač POWER/HOLD v druhé pozici a ačkoliv to je trochu matoucí, tak výhoda podsvětlení je zřejmá. Podsvětlení se dá připojit k jakémukoliv jinému podsvětlenému prvku. Viz http://subarufanclub.cz/galerie/display ... play_media

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob srp 02, 2014 1:25 pm
Profil ICQ
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16447
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Honza už to všechno napsal,protože byl i pro mě zdrojem informací,tak je nejpovolanějším komentátorem.:-) V mém případě jsem použil tlačítko z Legacy, myslím z vyhřejvání sedaček a dva dráty. V pojistkovce jsem to vyřešil viz. Foto...
Obrázek
Obrázek

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob srp 02, 2014 4:09 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Příspěvky: 723
Budu to dál rád sledovat :826: já měl H6 taky vysněnou :wink: kupoval jsem v březnu 2013,dostal k tomu desky plný účtenek ze servisů-fakt do auta bylo dost nasypáno,ale kromě spotřebek nic,žádná porucha. VDC vypínání original vypínačem s nápisem-jen pod deklem je to poznat podle jiného svazku kabelů. A tu zásuvku 12V vzadu za loketkou jsem udělal stejně! Konzole na telefon byla z orig.příslušenství.Cca ve 264tkm jsem taky měnil stejnou manžetu,takže to byla třetí od výroby. Mám 2001. A nikdy netahalo, TZ jsem dodělával-dal originál z vrakáče,žádný polský. Ve 272tkm na emisích technik řikal že motor jde přesně jak má,jak u novýho. Fakt musím říct že mi to auto dělá jen radost a za nic jinýho bych neměnil-do budoucna teď jen zase outback s šestiválcem(ale až tak 05-06)ale na těch našich se mi líbí víc ten interiér,takový velký poctivý jak v americký káře...,ten novější už mi trochu připomíná passat.
Tak přeju ať dobře slouží a do budoucna bych si možná rád přečetl něco o zkušenostech z sekvenčního lpg. :diky:


sob srp 02, 2014 6:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Příspěvky: 11793
Bydliště: Středozem B-)
To by sis měl Tome změnit nick na "on/offVoleDeCe" B-)

_________________
M a r c e l B- )

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 (KROSTIGRA)
<-Scenic 2.0<-Felicia Combi 1.2LXI LPG<-3x GARDE<-120LS<-110L<-kolo<-plastova Tatra<-odrazedlo<-kocarek


sob srp 02, 2014 10:02 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 27, 2012 7:36 am
Příspěvky: 3167
Nechci ti Tome do toho zasahovat,ale nechtel by si to prejmenovat na nase H6? Ja uz mam 3+1 na dily,tak bych si sem obcas taky neco pripsal a nechce se mi zakladat dalsi vlakno:-)


sob srp 02, 2014 10:10 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16447
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Štěpáne tak připisuj. Klidně to přejmenuju

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned srp 03, 2014 8:50 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16447
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
M a r c e l píše:
To by sis měl Tome změnit nick na "on/offVoleDeCe" B-)


:-) :-) :-)

Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


ned srp 03, 2014 8:51 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1243
Krásný auto. Nevim, co se to se mnou děje - dřív se mi moc tahle generace nelíbila a teď se to nějak změnilo. I ten interiér.
Působí to dojmem poctivé a kvalitní práce, což se s každou další generací a faceliftem víc a víc vytrácelo.

_________________
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015


ned srp 03, 2014 11:07 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9471
Bydliště: Praha
Jo ten interiér odpovídá. Probírali jsme to celkem aktivně v jiném vláknu. Nemám zkušenost s předfacelifovym interiérem Lega IV, ale mezi Lego III -> pofacelift Lego IV je celkem markantní rozdíl, bohužel, dle mého názoru, k horšímu :-(

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


ned srp 03, 2014 11:18 am
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 578
Bydliště: Ostrava
.....taky jsem silně uvažoval nad H6,ale nakonec jsem pořídil 2,5 neb LPG si prý s H6 moc nerozumí ,resp.u 2,5 jde ventilová vůle seřídit na autě ... to tlačítko OFF/ON budu muset na zimu pořídit :845:

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


ned srp 03, 2014 7:45 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2350
Bydliště: Tábor
cerv píše:
Nechci ti Tome do toho zasahovat,ale nechtel by si to prejmenovat na nase H6? Ja uz mam 3+1 na dily,tak bych si sem obcas taky neco pripsal a nechce se mi zakladat dalsi vlakno:-)


Stepane ja by jsem to spis videl na zalozeni Tveho vlakna...Cervenkovic muzeum SUBARU,a vsem to bude jasne.

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


ned srp 03, 2014 8:55 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2114 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 141  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: