po vcerejsi prohrane bitve hlasim vitezstvi ducha nad hmotou
prevodovka je venku
byl to teda boj (zpusobeny moji nevedomosti, jak vyse pise Als, vedet o tom cepu, bylo by to venku uz prvni den
, nakonec po nekolika hodinach marneho boje jsem pristoupil k nestandardnimu reseni a vzniklou mezerou v horni casti jsem postupne povolil vsechny srouby, ktere drzi pritlacak u setrvacniku a po jemnem klepnuti na uvolneny pritlacak to cele odskocilo a bylo to venku.
myslel jsem si, ze to drzi na mrkvi, potom, ze se kouslo lozisko, ale Als mi vysvetlil, bohuzel pozde
, jaky je spravny postup demontaze, tedy, ze se musi jeste vytahnout pojistny cep vidlicky loziska...
nespravny postup demontaze ma krome mych otlucenych loktu, orvanych nohou a vzteku jeste za dusledek poskozenou vidlicku vypinaciho loziska (coz ovsem nevadi, protoze stejne v "nove" skrini je jiny system ovladani spojky) a poskozeny pritlacny talir (coz take nevadi, protoze i ten se musi menit, navic lamela byla sjeta az za hranici svych moznosti, tudiz uz behala po pritlacaku nyty a pritlacak podle toho i vypada, takze i kdyby mohl zustat puvodni, stejne bych ho musel vymenit)...
demontoval jsem i zbytek kulisy razeni...
nasledujici postup:
ocisteni demontovanych dilu, ktere se budou zase vracet na auto
prehazeni rozdilnych dilu na prevodovce
repase starteru
repase vyfuku
repase prachovek a maziva prevodky rizeni
repase prachovek a maziva kloubu hrideli
ocisteni bezne nedostupnych mist podvozku od necistot a rzi + osetreni vhodnym materialem
montaz paky ovladani redukce
vymena pedalove konzole (prechod z kapalinou ovladaneho vypinaciho loziska spojky na lanove)
nebyt toho zadrhele s nevyndanym cepem, tak by to celkem slo, pouzite naradi: gola racna s kratkym a dlouhym nastavcem, orisky a ockoploche klice 12 a 14, pajcr, kladivo, drevene spalicky, hever na koleckach, krizovy a plochy sroubovak...