M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Kouknu v garáži,možná najdu poloosy z lega,nejjednodušší cesta bývá většinou ta nejlepší...
Diky za radu,možná jich s postupem prací bude potřeba více,ale budu se snažit otravovat co nejméně,slibuju
Diky za radu,možná jich s postupem prací bude potřeba více,ale budu se snažit otravovat co nejméně,slibuju
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
No to mi samozrejme nedoslo, zil jsem v bludu, ze spojku z turbiny na prevodovku z atmosfery napasuje. To je ale dost podstatne omezeni. :655:als píše: To sice jo, ale on tam bude muset dát spojku z atmosfery a ta má podstatně menší přítlak a jde dost rychle do kytek.
A druha vec, nejsou nahodou poloosy z neturba slabsi nez turbinove? 240Nm proti atmosferovym 184Nm neni ohromny narust (jen 30% :845: ), ale kdyz ho hezky ponasobi redukce mam obavu, aby se z auta nestal na hrubych gumach lamac poloos (jak tu kdysi nekdo napsal).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Se uvidí,ale myslím,že to je.všechno hlavně o ježdění,tam se ukáže,jaký jsem řidič...
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Doufám, že jsi doma, za chvíli vyrážim k Vrtilkům a cestou zpátky se u tebe zastavim na odbornou diskusi.
Mě jímá hrůza co všechno z výměny skříně ještě vylejzá za problémy.
To jsem zvědavej jestli to stihneš do I, radši vezmeme i lano
Mě jímá hrůza co všechno z výměny skříně ještě vylejzá za problémy.
To jsem zvědavej jestli to stihneš do I, radši vezmeme i lano
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Jo,pokecali jsme pěkně
Lano do Itálie určitě vezmeme,kdybych tě musel táhnout domu
Lano do Itálie určitě vezmeme,kdybych tě musel táhnout domu
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Tak hřídele jsem nenašel...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Hřídelí máme...
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
To je dobře
Zítra budu pokračovat v demontáži převodovky...
Zítra budu pokračovat v demontáži převodovky...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
vymena prevodovky - 1.2 prevodovka
vcera jsem pokracoval v demontazi prevodovky
demontovany nasledujici dily:
> vyfuk - bude potreba nekolik oprav, predevsim privarit utrhane drzaky, zavarit tlumic, opravit priruby a sehnat nove nektere kryty
> kardanka
> sani turba s proprietama okolo - je to vevnitr pekne mastny, tudiz to umeju a hlavne musim narovnat lamely v horni casti, jsou strasne pomackany...
> vsechny drzaky prevodovky a kardanu
> tahlo kulisy razeni
no a ta svinska skrin se mi zatim nepoddala a ani po cca 3h snazeni ji vytahnout ven proste ani hovno, mam ji tak 15 - 20mm odtazenou od bloku motoru, ale proste mi to nejde stahnout, asi to visi na mrkvi...
takze dneska pokracovani, vcera me vyhnala tma a vztek a otluceny loket...
jo a ten chladici okruh neni voda, ale olej, takze to ma nekde vepredu chladic oleje pro prevodovku. hadice jsem zaslepil, pro pripadne pouziti...
nejlepsim pomocnikem se ukazaly byt gumove "doktorske" rukavice pod hadrovyma "zahradnickyma", naprosto v pohode jsem si vecer umyl ruce, ale teda tu vanu, tu bych vam nepral videt
jinak klasika, krome malych sroubu zapecenych na krytech na vyfuku vse slo povolit naprosto v pohode, klasicke srouby 10, 12, 14, 17, gola - racna, kratky a dlouhy nastavec, na prvni povoleny vysouvaci momentovy fajfka klic na kola, ockoploche klice, KONKOR olej ve spreji na prostriknuti sroubu pred povolovanim...
a zjistil jsem, ze lambdu mam jenom jednu, teda pokud maji byt obe na vyfukovem potrubi, tak jsem zatim nasel jen jednu, parohy jsem nesundaval...
demontovany nasledujici dily:
> vyfuk - bude potreba nekolik oprav, predevsim privarit utrhane drzaky, zavarit tlumic, opravit priruby a sehnat nove nektere kryty
> kardanka
> sani turba s proprietama okolo - je to vevnitr pekne mastny, tudiz to umeju a hlavne musim narovnat lamely v horni casti, jsou strasne pomackany...
> vsechny drzaky prevodovky a kardanu
> tahlo kulisy razeni
no a ta svinska skrin se mi zatim nepoddala a ani po cca 3h snazeni ji vytahnout ven proste ani hovno, mam ji tak 15 - 20mm odtazenou od bloku motoru, ale proste mi to nejde stahnout, asi to visi na mrkvi...
takze dneska pokracovani, vcera me vyhnala tma a vztek a otluceny loket...
jo a ten chladici okruh neni voda, ale olej, takze to ma nekde vepredu chladic oleje pro prevodovku. hadice jsem zaslepil, pro pripadne pouziti...
nejlepsim pomocnikem se ukazaly byt gumove "doktorske" rukavice pod hadrovyma "zahradnickyma", naprosto v pohode jsem si vecer umyl ruce, ale teda tu vanu, tu bych vam nepral videt
jinak klasika, krome malych sroubu zapecenych na krytech na vyfuku vse slo povolit naprosto v pohode, klasicke srouby 10, 12, 14, 17, gola - racna, kratky a dlouhy nastavec, na prvni povoleny vysouvaci momentovy fajfka klic na kola, ockoploche klice, KONKOR olej ve spreji na prostriknuti sroubu pred povolovanim...
a zjistil jsem, ze lambdu mam jenom jednu, teda pokud maji byt obe na vyfukovem potrubi, tak jsem zatim nasel jen jednu, parohy jsem nesundaval...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Hlásím vítězství ducha nad hmotou
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49208
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Je venku ? A proč to nešlo jsi vymyslel ?
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Ten chladič je samo sebou olej...převodový. A jde do spodní části chladiče. Je to oddělený samozřejmě od vody v chladiči.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Ale jinak teda Marceli obdivuju do čeho jsi se pustil. S napětím sleduju a držím palce, ať se to povede.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Jj,kouslo se ložisko,musel jsem zezhora postupne povolit všechny šrouby kterýma drží spojka na setrvaku a potom do ni ještě trošku klepnout kladivem aby odskocila...VDC píše:Je venku ? A proč to nešlo jsi vymyslel ?
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Až budu na pc,tak to popisu víc a přidám zase nějaké fotky...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv FORESTer 2.0 SF Stuuuuurbo B-)
Teď mě čeká spasovani rozdílných věci na převodovce,domontáž páky redukce (brnkačka,dva šrouby a předělání ovládání spojkoveho ložiska,což mi připomíná,že nemám potrebne lanko s bovdenem...filippek píše:Ale jinak teda Marceli obdivuju do čeho jsi se pustil. S napětím sleduju a držím palce, ať se to povede.
Taky jak je to teď oholene, tak se chystám na výměnu prachovky na řízení,je prasklá + doplnění maziv do prevodky řízení, totéž s klouby,sundat prachovky,špatné vyměnit,namazat...
A v neposlední řadě očistit běžně nedostupná místa kolem převodovky,kardanu a diferaku od špíny a rzi a ošetřit...
A zrepasovat výfuk...