M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Tak to ma holka asi zasebou... jak je stara?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
no nějakej ten rok už mít bude, možná čéče, že je to dokonce ta, kterou kupoval při prodeji bývalý majitel přímo v salonu subaru Rokycany, kde to bylo zaparkovaný, takže cca 9 let, ale spíš si myslím, že jsem ji už měnil, se mi nezdá, že by vydržela tak dlouho...
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
0.2V samovybijeni za pul dne je strasne moc. Baterka je skoro urcite mrtva..
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Odpojil jsem radio a ejhle, misto 0,5A je klidovy odber razem 0,04A
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Jo rádio to dělává.... No tak hurá, příčina objevena !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Ještě taky otázka, jestli je dobře zapojena. Tj. jestli ten drát, co se má připojit na napájení spínané klíčkem, není pod napětím pořád.
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Očividně je, tuším že to rádio jde zapnout i bez klíče. Já když jsem zapojovala rádio, napojila jsem ho na spínačku, ale s tím že paměť zůstává...Ale Marcel rádio stejně moc nepoužívá, tak to takový problém nebude
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Jj, je to přesně jak píše SPM. Většina autorádií pokud je připojena pouze na stálé +12V bez spínaného napětí, tak má i ve vypnutém stavu i se sundaným panelem nějaký odběr. Většinou co jsem to zkoušel v práci měřit, tak je to řádově 40-80mA a ne 500mA, ale stejně - nemá to být pořád pod napětím. Resp. opravdu odlišit stálé +12V (žlutý drát, slouží k udržení paměti a nastavení) a spínané +12V (slouží pro zapnutí rádia).
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Pokud chceš, aby to šlo i bez klíčku, je lepší si tam někam vytvořit mechanický vypínač a tím to napětí přerušovat. Pak to odběr nemá. Nebo to udělat tak, jak to řeším většinou v obytňákách:
Mimochodem zrovna u Subaru mi to přijde jako blbost mít to bez klíčku... U aut, která mají ACC polohu klíčku, kdy běží autorádio (a ještě zapalovače) bez nutnosti zapnutého zapalování (tedy i Subaru), je tohle podle mě zbytečné. Jestli tedy nepotřebuješ vyhrávat z auta ven třeba někde v lese, když nejsi v autě, nechceš v něm mít klíček a třeba si zatím nakládáš káru...
Tam to tak dělám, aby u aut se dvěma bateriemi např. v poloze I spínalo rádio na klíček z hlavní baterie (která je i pro motor) a v poloze II běželo i bez klíčku z druhé baterie. Samozřejmě v tvém případě se neřeší dvě baterie, ale prostě v jedné poloze spíná na klíček, v druhé poloze je pořád zapnuté ze stálých 12V. Výstup přepínače se pak připojí na červený drát v iso konektoru. Mohl by sis to udělat stejně, kdybys to potřeboval, je to na zapojení triviální.
Mimochodem zrovna u Subaru mi to přijde jako blbost mít to bez klíčku... U aut, která mají ACC polohu klíčku, kdy běží autorádio (a ještě zapalovače) bez nutnosti zapnutého zapalování (tedy i Subaru), je tohle podle mě zbytečné. Jestli tedy nepotřebuješ vyhrávat z auta ven třeba někde v lese, když nejsi v autě, nechceš v něm mít klíček a třeba si zatím nakládáš káru...
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Nebudu to vubec resit, kouknu, jak je to zapojene, ale pocitam, ze je to blbe, jak psala Tynka, tak to predelam na spravne a uvidi se.
Vic me trapi tlumice B-(
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Co máš zase s tlumičema?
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
V prdeli, levej zadni vyteklej a cely auto ke padly na bok, musim nekde sehnat nejaky za co nejmin, treba od nekoho, kdo je menil preventivne...
Tak ony maj za sebou 150.000 km pekel, tak se ani nedivim...
Tak ony maj za sebou 150.000 km pekel, tak se ani nedivim...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Já je měnil preventivně, ale zůstali u p. Bíma. Tvrdil, že jsou v pořádku.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
A dokazal bys je od nej ziskat zpet a privezt treba do Milovic? Mne by to moc pomohlo, je to auto jen jako nahradni a na blbnuti, tak se mi do toho neche moc, spis vubec, sypat...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci
Zkusím mu v pondělí zavolat jestli je ještě má.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.