M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci B-)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od yohn »

Tak to ma holka asi zasebou... jak je stara?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od M a r c e l »

no nějakej ten rok už mít bude, možná čéče, že je to dokonce ta, kterou kupoval při prodeji bývalý majitel přímo v salonu subaru Rokycany, kde to bylo zaparkovaný, takže cca 9 let, ale spíš si myslím, že jsem ji už měnil, se mi nezdá, že by vydržela tak dlouho...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od Slavek_xxx »

0.2V samovybijeni za pul dne je strasne moc. Baterka je skoro urcite mrtva..
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od M a r c e l »

Odpojil jsem radio a ejhle, misto 0,5A je klidovy odber razem 0,04A
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od VDC »

Jo rádio to dělává.... No tak hurá, příčina objevena !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od spm »

Ještě taky otázka, jestli je dobře zapojena. Tj. jestli ten drát, co se má připojit na napájení spínané klíčkem, není pod napětím pořád.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Sandence
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 945
Registrován: čtv lis 21, 2013 9:02 pm
Bydliště: Zákolany

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od Sandence »

Očividně je, tuším že to rádio jde zapnout i bez klíče. Já když jsem zapojovala rádio, napojila jsem ho na spínačku, ale s tím že paměť zůstává...Ale Marcel rádio stejně moc nepoužívá, tak to takový problém nebude :-D
SUBARU IMPREZA WRX STi PRODRIVE <- SUBARU FORESTER SG 2.0 <- OPEL ASTRA G 1.6 CARAVAN <- OPEL ASTRA F 1.6 CARAVAN <- ŠKODA FORMAN <- ŠKODA RAPID 2X <- ŠKODA 105L
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od draconis »

Jj, je to přesně jak píše SPM. Většina autorádií pokud je připojena pouze na stálé +12V bez spínaného napětí, tak má i ve vypnutém stavu i se sundaným panelem nějaký odběr. Většinou co jsem to zkoušel v práci měřit, tak je to řádově 40-80mA a ne 500mA, ale stejně - nemá to být pořád pod napětím. Resp. opravdu odlišit stálé +12V (žlutý drát, slouží k udržení paměti a nastavení) a spínané +12V (slouží pro zapnutí rádia).
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od draconis »

Pokud chceš, aby to šlo i bez klíčku, je lepší si tam někam vytvořit mechanický vypínač a tím to napětí přerušovat. Pak to odběr nemá. Nebo to udělat tak, jak to řeším většinou v obytňákách:
35484.jpg
35484.jpg (45.62 KiB) Zobrazeno 2369 x
Tam to tak dělám, aby u aut se dvěma bateriemi např. v poloze I spínalo rádio na klíček z hlavní baterie (která je i pro motor) a v poloze II běželo i bez klíčku z druhé baterie. Samozřejmě v tvém případě se neřeší dvě baterie, ale prostě v jedné poloze spíná na klíček, v druhé poloze je pořád zapnuté ze stálých 12V. Výstup přepínače se pak připojí na červený drát v iso konektoru. Mohl by sis to udělat stejně, kdybys to potřeboval, je to na zapojení triviální.

Mimochodem zrovna u Subaru mi to přijde jako blbost mít to bez klíčku... U aut, která mají ACC polohu klíčku, kdy běží autorádio (a ještě zapalovače) bez nutnosti zapnutého zapalování (tedy i Subaru), je tohle podle mě zbytečné. Jestli tedy nepotřebuješ vyhrávat z auta ven třeba někde v lese, když nejsi v autě, nechceš v něm mít klíček a třeba si zatím nakládáš káru... :-)
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od M a r c e l »

B-)

Nebudu to vubec resit, kouknu, jak je to zapojene, ale pocitam, ze je to blbe, jak psala Tynka, tak to predelam na spravne a uvidi se.

Vic me trapi tlumice B-(
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
draconis
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5217
Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: České Budějovice

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od draconis »

Co máš zase s tlumičema?
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od M a r c e l »

V prdeli, levej zadni vyteklej a cely auto ke padly na bok, musim nekde sehnat nejaky za co nejmin, treba od nekoho, kdo je menil preventivne...

Tak ony maj za sebou 150.000 km pekel, tak se ani nedivim...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od goha »

Já je měnil preventivně, ale zůstali u p. Bíma. Tvrdil, že jsou v pořádku.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od M a r c e l »

A dokazal bys je od nej ziskat zpet a privezt treba do Milovic? Mne by to moc pomohlo, je to auto jen jako nahradni a na blbnuti, tak se mi do toho neche moc, spis vubec, sypat...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
goha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1862
Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
Bydliště: Hradec Králové

Re: M a r c e luv 戦士 RATSTA-Tejprestr SF Stuuurbo s redukci

Příspěvek od goha »

Zkusím mu v pondělí zavolat jestli je ještě má.
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“