Hokiho forestík s CVTéčkem
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
Co ja vim tak ventilky jsou specialni a u bezdusobych pneumatik musis shodit gumy abys tam dal ventilek. Opruz
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
Pokud se meni pouze pláště ,tak sparování potřeba neni.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
Prostě zase další nainstalované kurvítko pro komplikování života běžných motoristů!!! Když někdo není schopen jednou za čas zkontrolovat tlak v pneumatikách (a nebo ho nechat zkontrolovat, když už na to nestačí sám), tak by snad raději neměl dostat řidičák!!! Jenže to by tu nesměla být hrstka debilů, kteří jsou přesvědčeni o tom, že oni ví nejlépe, co je pro ostatní dobré!!! Omlouvám se za ostřejší slova, ale nemohl jsem si pomoct. :bp:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
@Traveller:
njn, ale mne to napr. zachranilo cca 180 Eurovu skoro novu gumu a mozno aj vtedy este novy disk. Zaparkoval som a ked som sa vratil tak urcite by ma nenapadlo ist skontrolovat tlak v gumach. Sadnem a kukam jak blby (svieti kontrolka praveho zadneho kolesa) - reku najskor asi defekt, idem pozriet a guma je viditelne makka. Ok skusil som kompresorom natlacit - defekt nebol. Tzn. nejaka k...a mi to spustila, keby som s tym vyrazil normalne na cestu - asi by som rychlo skoncil na disku ...
Ale aj mna serinka ta cena za TPMS cidla priamo v kolesach a vydr vraj cca 4 - 5 rokov a potom znova kupit nove ...
njn, ale mne to napr. zachranilo cca 180 Eurovu skoro novu gumu a mozno aj vtedy este novy disk. Zaparkoval som a ked som sa vratil tak urcite by ma nenapadlo ist skontrolovat tlak v gumach. Sadnem a kukam jak blby (svieti kontrolka praveho zadneho kolesa) - reku najskor asi defekt, idem pozriet a guma je viditelne makka. Ok skusil som kompresorom natlacit - defekt nebol. Tzn. nejaka k...a mi to spustila, keby som s tym vyrazil normalne na cestu - asi by som rychlo skoncil na disku ...
Ale aj mna serinka ta cena za TPMS cidla priamo v kolesach a vydr vraj cca 4 - 5 rokov a potom znova kupit nove ...
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
Taky jsem byl u sveho auta pozitivne prekvapen funkci. Menil jsem kola na zimni a rikam servisu dofoukat na 2,3. Vyjedu ze servisu a ozve se piskani. Tak zastavim, obejdu auto, vsechny kola se zdaji v pohode. Rikam si asi jsem zapomnel vyresetovat system po vymene kol, tak ho vyresetuju, vyjedu a za dva kilometry znova. Opet vylezu, opet nic. Zacinam nadavat jak je to na **** a za chvili to rve znova. Tak mi to nedalo a zajel jsem na pumpu a ejhle leva zadni 2,1. Zrejme ji zapomneli dofoukat.
Jinak mam Mazdu a tam ten system funguje pres cidla ABS, nepotrebuje zadne specialni ventilky a kalibraci muze provest ridic sam.
Jinak mam Mazdu a tam ten system funguje pres cidla ABS, nepotrebuje zadne specialni ventilky a kalibraci muze provest ridic sam.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
No u tej Mazdy přes senzory se ten rozdíl odhalí. To Subaru by to nepoznalo. Tomu je to fuk. To co úložiš do paměti tam zůstane. Takže pokud tři kola budou mít 2.3 a jedno 2.1 tak to Subaru nepozná. Nechce se mi věřit ze by ten systém porovnal hodnoty mezi jednotlivýma kolama. U abs vidí rozdíl v otáčkách oproti ostatním. Tam to zafunguje.
Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
@Kolben:
njn, ak to bolo na mna, tiez to nebolo Subaru ale ix35-ka (moje druhe auto). Subaru zatial stale len zvazujem - cakam na ten novy model 2016 ...
njn, ak to bolo na mna, tiez to nebolo Subaru ale ix35-ka (moje druhe auto). Subaru zatial stale len zvazujem - cakam na ten novy model 2016 ...
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
Trochu me prave prekvapuje, proc spousta automobilek pouziva ty hloupe ventilky, kdyz snimace ABS ma dneska principialne kazde auto, takze by je slo bez problemu pouzit. Jediny duvod, ktery me napada, je potreba vytahnout z kapes zakazniku vice penez.Kolben píše:No u tej Mazdy přes senzory se ten rozdíl odhalí. To Subaru by to nepoznalo. Tomu je to fuk. To co úložiš do paměti tam zůstane. Takže pokud tři kola budou mít 2.3 a jedno 2.1 tak to Subaru nepozná. Nechce se mi věřit ze by ten systém …
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Hokiho forestík s CVTéčkem
Ten ventilek ma vyhodu prave u tech "pseudoterenaku" kdy i pres obaleny kola bordelem vyhodnoti spravne, ze ten rozdil otacek neni zpusoben unikem vzduchu. A hlavne ty chytrejsi systemy pak dokazou v aute na displeji ukazat presnou hodnotu tlaku v pneumatikach. Taky senzor ve ventilku ma vyhodu, ze to nerve pri pouziti retezu. Oboji ma pro a proti.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html