Hokiho forestík s CVTéčkem

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2231
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od Levap »

Co ja vim tak ventilky jsou specialni a u bezdusobych pneumatik musis shodit gumy abys tam dal ventilek. Opruz

Odesláno z mého Lenovo S650 pomocí Tapatalk
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
new
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: pát čer 06, 2014 1:38 pm

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od new »

Pokud se meni pouze pláště ,tak sparování potřeba neni.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11890
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od Traveller »

Prostě zase další nainstalované kurvítko pro komplikování života běžných motoristů!!! Když někdo není schopen jednou za čas zkontrolovat tlak v pneumatikách (a nebo ho nechat zkontrolovat, když už na to nestačí sám), tak by snad raději neměl dostat řidičák!!! Jenže to by tu nesměla být hrstka debilů, kteří jsou přesvědčeni o tom, že oni ví nejlépe, co je pro ostatní dobré!!! :baseball: :baseball: :baseball: Omlouvám se za ostřejší slova, ale nemohl jsem si pomoct. :bp:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
milan74y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: pon kvě 04, 2015 8:06 am
Jméno a příjmení: Milan

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od milan74y »

@Traveller:

njn, ale mne to napr. zachranilo cca 180 Eurovu skoro novu gumu a mozno aj vtedy este novy disk. Zaparkoval som a ked som sa vratil tak urcite by ma nenapadlo ist skontrolovat tlak v gumach. Sadnem a kukam jak blby (svieti kontrolka praveho zadneho kolesa) - reku najskor asi defekt, idem pozriet a guma je viditelne makka. Ok skusil som kompresorom natlacit - defekt nebol. Tzn. nejaka k...a mi to spustila, keby som s tym vyrazil normalne na cestu - asi by som rychlo skoncil na disku ...
Ale aj mna serinka ta cena za TPMS cidla priamo v kolesach a vydr vraj cca 4 - 5 rokov a potom znova kupit nove ...
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od tracid »

Taky jsem byl u sveho auta pozitivne prekvapen funkci. Menil jsem kola na zimni a rikam servisu dofoukat na 2,3. Vyjedu ze servisu a ozve se piskani. Tak zastavim, obejdu auto, vsechny kola se zdaji v pohode. Rikam si asi jsem zapomnel vyresetovat system po vymene kol, tak ho vyresetuju, vyjedu a za dva kilometry znova. Opet vylezu, opet nic. Zacinam nadavat jak je to na **** a za chvili to rve znova. Tak mi to nedalo a zajel jsem na pumpu a ejhle leva zadni 2,1. Zrejme ji zapomneli dofoukat.
Jinak mam Mazdu a tam ten system funguje pres cidla ABS, nepotrebuje zadne specialni ventilky a kalibraci muze provest ridic sam.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od Kolben »

No u tej Mazdy přes senzory se ten rozdíl odhalí. To Subaru by to nepoznalo. Tomu je to fuk. To co úložiš do paměti tam zůstane. Takže pokud tři kola budou mít 2.3 a jedno 2.1 tak to Subaru nepozná. Nechce se mi věřit ze by ten systém porovnal hodnoty mezi jednotlivýma kolama. U abs vidí rozdíl v otáčkách oproti ostatním. Tam to zafunguje.


Sent from my iPhone 6s using Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
milan74y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: pon kvě 04, 2015 8:06 am
Jméno a příjmení: Milan

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od milan74y »

@Kolben:
njn, ak to bolo na mna, tiez to nebolo Subaru ale ix35-ka (moje druhe auto). Subaru zatial stale len zvazujem - cakam na ten novy model 2016 ...
tracid
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 269
Registrován: ned pro 29, 2013 9:58 am

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od tracid »

Kolben píše:No u tej Mazdy přes senzory se ten rozdíl odhalí. To Subaru by to nepoznalo. Tomu je to fuk. To co úložiš do paměti tam zůstane. Takže pokud tři kola budou mít 2.3 a jedno 2.1 tak to Subaru nepozná. Nechce se mi věřit ze by ten systém …
Trochu me prave prekvapuje, proc spousta automobilek pouziva ty hloupe ventilky, kdyz snimace ABS ma dneska principialne kazde auto, takze by je slo bez problemu pouzit. Jediny duvod, ktery me napada, je potreba vytahnout z kapes zakazniku vice penez.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Hokiho forestík s CVTéčkem

Příspěvek od Kolben »

Ten ventilek ma vyhodu prave u tech "pseudoterenaku" kdy i pres obaleny kola bordelem vyhodnoti spravne, ze ten rozdil otacek neni zpusoben unikem vzduchu. A hlavne ty chytrejsi systemy pak dokazou v aute na displeji ukazat presnou hodnotu tlaku v pneumatikach. Taky senzor ve ventilku ma vyhodu, ze to nerve pri pouziti retezu. Oboji ma pro a proti.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“