Návrat ztraceného syna... I'm back!
Re: Návrat ztraceného syna...
Tak přátelé nakonec se vše vrtnulo úplně jinak než bylo v plánu,
potkal jsem totiž jednu báječnou dámu.
Žena jak lusk a ještě skvěle řídí,
značku správnou s hvězdokupou se mnou sdílí.
Takže její Impreza stala se vozidlem naším,
i když neřídím, skvěle se s ní bavím.
Teď akorát podvozek se léčí,
vyhrkalo nás to na tlumiči.
Máme už objednáno čtvero nových,
výškově a tuhostně stavitelných.
Tak pak pošlu nějaké to povídáníčko,
zda za koupi stojí to APčko.
::-DD: ::-DD: ::-DD: ::-DD:
potkal jsem totiž jednu báječnou dámu.
Žena jak lusk a ještě skvěle řídí,
značku správnou s hvězdokupou se mnou sdílí.
Takže její Impreza stala se vozidlem naším,
i když neřídím, skvěle se s ní bavím.
Teď akorát podvozek se léčí,
vyhrkalo nás to na tlumiči.
Máme už objednáno čtvero nových,
výškově a tuhostně stavitelných.
Tak pak pošlu nějaké to povídáníčko,
zda za koupi stojí to APčko.
::-DD: ::-DD: ::-DD: ::-DD:
Ex - Subaru Impreza 2.0, MY2003, 92kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat ztraceného syna...
:-DD Buď vítán zpět, ztracený synu.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Návrat ztraceného syna...
Díky díky, snad na nějaký sraz dorazím. Sám i pořádám srazy, tak třeba se i tady zapojím do organizace - pokud bude zájem.VDC píše::-DD Buď vítán zpět, ztracený synu.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Ex - Subaru Impreza 2.0, MY2003, 92kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat ztraceného syna... I'm back!
Tvůrčí invenci se meze nekladou.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 166
- Registrován: stř říj 06, 2010 8:49 pm
- Jméno a příjmení: Walther
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat ztraceného syna...
Stále musím nesouhlasit, s H6 2006 jsem furt na cca o litr vyšší spotřebě než H6 2000 při stejně jízdě a stejných trasách :655:HonzaCZ píše:ad 2) 154 kW, žere víc než následující generace H6
Trochu se přikláním k tomu ze šáňo má 116000 km, tudíž ve 120k km se má dělat náplň převodovky, asi tam už je bordel. Uvidíme na jaře po výměně.
Jinak z pohledu člověka co skáče mezi obojim u 2000 me víc vyhovuje převodovka (jak Honza říká skrz omezování kvaltů, protože tam jedním tahem hodím co zrovna potrebuju - 3/2. U 2006 než tam třeba z 5 naklikam 2 tak to trvá a občas se v tom ztratím)
Jo a novější generace má menší volant ::-DD:
Ex - Legacy 2,5i 115kW rv.2001
ø 8,69l--->8,84l--->8,92l
Ex - Outback H6 154kW MY2000 "zelenáč"
ø 10,47--->9,15--->9,56--->8,73--->8,92--->8,84
Outback H6 180kW MY2006 "šáňo"
ø 9,4--->9,96--->10,4
Outback H6 154kW MY2003 "DLC"
ø 8,69l--->8,84l--->8,92l
Ex - Outback H6 154kW MY2000 "zelenáč"
ø 10,47--->9,15--->9,56--->8,73--->8,92--->8,84
Outback H6 180kW MY2006 "šáňo"
ø 9,4--->9,96--->10,4
Outback H6 154kW MY2003 "DLC"
Re: Návrat ztraceného syna... I'm back!
Dlouho jsem nepřidal žádné povídání o návratu ztraceného syna a hlavně o výše zmíněném podvozku AP Sportfahrwerke. Tak hle nějaké počteníčko na středeční ráno.
Na Subi jsme si s Kristy pořídili AP Sportfahrwerke výškově stavitelný. První boj byl ho tam vůbec dostat, protože APčka se standardně dodávají bez horního uložení a vzhledem k tomu, že máme na 99% výrobní atyp ze zbylých dílů z páteční šichty (rok výroby 2003, ale ještě bugeye), tak jsem dlouho laboroval s horním uložením zadní nápravy. Nicméně vše se povedlo a podvozek jsem nandal a nastavil do patřičné výšky. Je to trošku boj a příště bych byl chytřejší (APčko dělá na matici pouze 2 nebo 3 otvory pro klíč, bylo by jich potřeba tak 5 až 6 pro jednoduší práci).
Jízdní vlastnosti se neskutečně zlepšili. Musím říct, že oproti původnímu podvozku (vyskákané original tlumiče na snížených pružinách neznámé značky) se i zlepšil komfort. Nyní na tlumičích máme najeto přes 12000 km včetně nějakého toho klouzání na sněhu (žádná prasárna), ale hlavně denního provozu a musím říct, že podvozek stále funguje tak jak má. Auto se nenaklání, neodskakuje a příjemně drží stopu.
Za cenovku okolo 20 000,- se určitě dá pořídit i něco jiného, ale v poměru cena / výkon jsem mile překvapen. Takže resumé pro AP Sportfahrwerke zní, že za své peníze dostanete funkční podvozek na normální ježdění a nebudete z něj zklamaní.
Zpět však k mému návratu k Subi. Stále pokukuji po nějaké tom kočáru. V poslední době mě začalo lákat foukání i když vím, co za tím stojí práce, "sr*ní". A jak se říká, když chceš opičku, musíš mít i na banány.
Nějaká doporučení, kterým směrem se vydat?
Na Subi jsme si s Kristy pořídili AP Sportfahrwerke výškově stavitelný. První boj byl ho tam vůbec dostat, protože APčka se standardně dodávají bez horního uložení a vzhledem k tomu, že máme na 99% výrobní atyp ze zbylých dílů z páteční šichty (rok výroby 2003, ale ještě bugeye), tak jsem dlouho laboroval s horním uložením zadní nápravy. Nicméně vše se povedlo a podvozek jsem nandal a nastavil do patřičné výšky. Je to trošku boj a příště bych byl chytřejší (APčko dělá na matici pouze 2 nebo 3 otvory pro klíč, bylo by jich potřeba tak 5 až 6 pro jednoduší práci).
Jízdní vlastnosti se neskutečně zlepšili. Musím říct, že oproti původnímu podvozku (vyskákané original tlumiče na snížených pružinách neznámé značky) se i zlepšil komfort. Nyní na tlumičích máme najeto přes 12000 km včetně nějakého toho klouzání na sněhu (žádná prasárna), ale hlavně denního provozu a musím říct, že podvozek stále funguje tak jak má. Auto se nenaklání, neodskakuje a příjemně drží stopu.
Za cenovku okolo 20 000,- se určitě dá pořídit i něco jiného, ale v poměru cena / výkon jsem mile překvapen. Takže resumé pro AP Sportfahrwerke zní, že za své peníze dostanete funkční podvozek na normální ježdění a nebudete z něj zklamaní.
Zpět však k mému návratu k Subi. Stále pokukuji po nějaké tom kočáru. V poslední době mě začalo lákat foukání i když vím, co za tím stojí práce, "sr*ní". A jak se říká, když chceš opičku, musíš mít i na banány.
Nějaká doporučení, kterým směrem se vydat?
Ex - Subaru Impreza 2.0, MY2003, 92kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Návrat ztraceného syna... I'm back!
Žena byla teď v pondeli na minisrazu u MOLu na Chodově? Jen abych si porovnal kdo je kdo
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Návrat ztraceného syna... I'm back!
:supeer: Ano...OZP píše:Žena byla teď v pondeli na minisrazu u MOLu na Chodově? Jen abych si porovnal kdo je kdo
Ex - Subaru Impreza 2.0, MY2003, 92kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Návrat ztraceného syna... I'm back!
OK!
Asi je trochu uchylny si pomatovat lidi podle toho co maj za podvozek na aute ::-DD:
Naznacovala ze by rada turbina, s Vendou jsme ji taky odrazovali od toho vymazlovat tu atmosferu a navrhovali at radsi vyhazujte prachy do WRXa nebo STIcka
Asi je trochu uchylny si pomatovat lidi podle toho co maj za podvozek na aute ::-DD:
Naznacovala ze by rada turbina, s Vendou jsme ji taky odrazovali od toho vymazlovat tu atmosferu a navrhovali at radsi vyhazujte prachy do WRXa nebo STIcka
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Návrat ztraceného syna... I'm back!
Turbína je určitě v plánu. Bohužel Réza slouží jako daily car, proto se jí musí dostat dobré péče. A navíc když ji miluješ, není co řešit. ::-DD:OZP píše:OK!
Asi je trochu uchylny si pomatovat lidi podle toho co maj za podvozek na aute
Naznacovala ze by rada turbina, s Vendou jsme ji taky odrazovali od toho vymazlovat tu atmosferu a navrhovali at radsi vyhazujte prachy do WRXa nebo STIcka
Moje dilema je prosté:
Mám doma vymazlenou Hondu CR-X del Sol VTi, ale nějak mě ta myšlenka změnit značku neopouští a to i za cenu toho, že bych prostě musel poslat "své dítě" do světa. :655:
A právě proto přemýšlím o turbíně, která by se stala hračkou pro nás oba. :3gears: :conf89:
Moje bývalé Subi bylo taky daily ale v parádním stavu. Bohužel, mladická nerozvážnosti... :839:
Ex - Subaru Impreza 2.0, MY2003, 92kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW
Ex - Subaru Legacy 2.0GL, MY1996, 85kW