Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 332 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Další
Bushmanovo Lego 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 8346
Bydliště: Kravaře
koukam, ze predseda ma fakt prehled :) .. nojo .. predseda .. to se pozna ... ten se vyzna ;)

_________________
škoda superb
ex WRX 2008


pon srp 25, 2014 8:42 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35977
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
:-) :-)

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte srp 26, 2014 9:04 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Vcera jsem jel v noci domu Legem hustym lesem a ty xenony sviti fakt paradne. Nejlepsi osvetleni, co jsem zatim na aute mel.
Horsi je to s nimi v hustem desti nebo snezeni, ale za jasne noci sviti krasne.
Kdyz jsme byli na plzenskem minisrazu tak RedlineCZ tam rozvitil pro porovnani obycejne halogeny na jeho Legu a ty opravdu sviti bidne.

Jinak v poslednich dnech jsem absolvoval STK a vymenil olej (kvuli LPG menim kazdych 10-12 tisic km).
5W30 jsem loni nahradil 5W40, protoze mi prislo, ze s tim 5W30 se motor ve vedrech docela trapil. 5W40 je vhodny i na zimni starty.
Na STK mi zjistili volny cep na predku, takze me ceka casem vymena.

Pak jsem take nainstaloval kameru se zaznamem do Rapida. V Legu uz ji mam vic nez rok. U toho Rapida me prekvapilo, ze pri vytazeni klicku ze zapalovani jde stale proud do 12V zasuvky, takze kamera je schopna pri delsim stani porad nahravat a vytriskat baterku.
V Legu, kdyz vytahnu klic, tak se prerusi dodavka proudu a kamera se vypne.
Takhle budu muset ve Skodovce pri zastaveni vzdy vytahovat napajeci kabel z 12V zasuvky.
Tohle ma Subaru tedy vyresene lip.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


stř srp 27, 2014 10:04 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 5076
Bydliště: Holýšov
Ne ne, je to aktivní ve škodovce nějakou dobu, nevím přesně kolik, ale pak se to vypne.

Odesláno z mého HTC One_M8 dual sim pomocí Tapatalk

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


stř srp 27, 2014 10:17 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Víš to jistě?
Jde mi o nové auto z roku 2014. U předchozích generací to mohlo být jinak.
Nerad bych přišel k autu a zjistil bych, že nejde nastartovat.
V návodu k obsluze to není napsáno úplně jasně, ale rozumím tomu tak, že to napájí stále, dokud se nevybije baterka:

Citace:
...Spotřebiče napájené z 12V zásuvky mohou při vypnutém zapalování způsobit vybití akumulátoru...
...12V zásuvku a k ní připojené přístroje je možné používat i při vypnutém zapalování, resp. i pokud je vytažený klíč ze spínací skříňky...

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


stř srp 27, 2014 11:01 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 5076
Bydliště: Holýšov
Manzelka ma roomstra a v zapoalovaci ma strcenou nabijecku na mobil. Na ni sviti kontrolka. Po vytazeni klicku sviti cca 30 min, pak zhasne. Ale je pravda, ze to auto je z roku 2010. Takze za ten cas se mohlo ledacos zmenit. Prekvapilo by me, ze by to elektronika auta nechala zajit tak daleko, ze bys pak nenastartoval. Kamarad ma superba a kdyz mel pripojenou lednici v aute, tak bezele i bez klicku, nic mene pak vyskocial nejaka hlaska na maxidotu, ze hladina napeti klesla pod nejakou mez a lednice se vypla. To same se stalo kamaradovi na jinym superbu kdyz nechal bezet nez. topeni hodinu. Vyskocila hlaska, vse se vyplo, ale protoze byla zima jak svina, tak uz nenastartoval. ALE :845: Radsi to vytahuj ::-DD: Je nova doba a mozny je vsechno :-)

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


stř srp 27, 2014 11:58 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Tak ani po vice nez hodine od vytazeni klicku se to napajeni nevypnulo.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


stř srp 27, 2014 9:15 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16636
Bydliště: Praha
Ještě bych zkusil zamknout, některá auta "usnou" až pak (několik minut po zamknutí).

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv srp 28, 2014 7:28 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Auto bylo zamcene. Proste tohle Skodovka podle me vubec nezvladla.

Resenim by mohlo byt něco takoveho:
http://www.autodoplnky-prodej.cz/1422-z ... -12v-.html
Mezikus s vypinacem napajeni

Pristi tyden bych snad mel vymenit Rapida za Oktavku, tak uvidim, jestli tam maji takovou blbost take.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


čtv srp 28, 2014 10:35 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35977
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Snižování nákladů, to neznáte ?? :-) Ale jak nemám konzern rád tak zrovna nespínaná zásuvka je mě mnohem bližší, než spínaná. Jak do Toy, tak do H6 jsem si je musel dodělat...

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv srp 28, 2014 12:19 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Příspěvky: 1736
Bydliště: Praha
Mám pocit, že vypínání napájení mají jen lépe vybavené modely. Manželka má služební O2 ve slušné výbavě (lepší prý už je jen L&K) a tam se dá přes radio nastavit doba vypnutí zásuvek. Je to někde v "coming home" nastavení. Zásuvky mají shodné nastavení s rádiem. Výchozí nastavení je 1 hodina.

_________________
Subaru Legacy wagon MY2004 (EZ30D, 5EAT, AWD, VTD, VDC, LSD, ABS, GPS, ...) 10.8 l/100km 240 tis. km


pát srp 29, 2014 9:03 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Tenhle Rapid je v nejvyssi vybave, ale uz to resit nebudu.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


sob srp 30, 2014 8:19 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Tak jsem nakonec přesedlal ze služebního Rapida na služební Oktávku II po faceliftu, která už má něco najeto. Nová Oktávka III se zatím odkládá.
Ale možná je to tak i lepší :-)
Tahle Oktávka má ještě vzadu víceprvek a tak tolik nemlátí při přejezdu nerovností jako Rapid nebo Octavia III.
Celkově mi také přijde ta předchozí generace řemeslně lépe zpracovaná, luxusnější a kvalitnější než ta současná.
Jo a přestože jde o nejvyšší výbavu, tak opět se 12V zásuvka sama nevypíná ;-)

O víkendu jsem zase něco najel s Legem a beru zpět svá dřívější prohlášení o Legu jako kostitřasu.
Proti Oktávce na bačkorách (o Rapidu ani nemluvím) je Lego na nízkoprofilech komfortnější a příjemnější na ježdění. Teď nemluvím o jízdních vlastnostech, ale prostě jen o reakci vozu na výmoly a nerovnosti vozovky. Prostě japonci umí.

Je také zajímavé, jak v nízkých otáčkách působí všechna ta auta podobným dojmem, co se týče výkonu: 77kw dieselová Oktávka, 63kW benzínový Rapid a 127kW benzínové Legacy. Neznalý člověk by na první dojem řekl, že ty Škodovky mají výkonu dostatek a Subaru moc netáhne.
Podobný dojem jsem měl v Sedlčanech na okruhu z 280-koňového STI 2006. Ze začátku žádný extra výkon - skoro bych řekl jako normální silnější auto s atmosférou.

Jakmile tomu všemu člověk šlápne na krk, tak se karty obrací. Subárka se probudí a začnou táhnout (STI doslova s buldočí silou) a Škodovky zvadnou. A to ještě ta benzínová 1,2 TSI je na tom projevem podstatně lépe než 1,6 TDI.
Klasický příklad byl dnes na dálnici. Ze zvyku s Legacy jsem v ropáku kopnul za tři a chystal se předjíždět, jenže ouha - auto přestalo táhnout a začalo zpomalovat. Tak jsem zběsile rychle přeřazoval a hledal otáčky, v kterých ještě auto bude mít nějaký výkon.
O dunění až uši zaléhají, vibracích a tendenci chcípnout při podtáčení ani nemluvím. Nechápu lidi, kteří si kupují TDI chrochtáky a obětují jízdní komfort a zážitek z auta za nízkou spotřebu. Asi nejsem ta správná cílová skupina zákazníků chrochtáků.

Tohle nemá být nic proti Subaru Diesel Boxer. S těmi nemám zkušenost, ale předpokládám, že ten motor je kultivovanější než koncernové TDI.

Aktuální foto naší umyté japonské placky přiloženo :-)


Přílohy:
20140907_143744-1.jpg
20140907_143744-1.jpg [ 207.58 KiB | Zobrazeno 2802 krát ]

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
pon zář 08, 2014 1:55 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Jak uz jsem psal v "Nasich malych prohrach", tak v patek se zene kousla brzda na zadnim kole a kolo bylo uplne varici.

Dnes rano, kdyz jsem s tim jel na prohlidku k servisakovi, uz to kousle nebylo, jen to piskalo.

Vysledek prohlidky:
praskle pruziny na paknach bubnove brzdy pry mely za nasledek, ze to v jednu chvili porad brzdilo a doslo k enormnimu zahrati kola.
Bude nutne vymenit vyhrate lozisko kola (kryci plasty se roztekly), buben je lehce zamodraly, ale pretoci se na soustruhu, daji se nove brzdove desky, nove oblozeni na bubnove brzde a opravna sada pruzin.

Jen za material nejakych 5000Kc.
Smutne, ale neda se nic delat.

Jinak dnes, kdyz jsem s tim zase po 3 tydnech jel, tak jsem si pripadal, jako kdyby japonci mazali volanty nejakymi drogami, ktere se vstrebavaji kuzi. :-)
To bylo proste neco uzasneho presednout z nudne skodovky do zabavneho auta se silnou atmosferou a skvelym podvozkem. Vychutnaval jsem si kazdou minutu jizdy.
Kdyz jezdite v Subu porad, tak uz vam to ani neprijde, ale pro obcasneho uzivatele je to zazitek.
Ja vim, ze se opakuji v tomto duchu uz ponekolikate, ale nemohu si pomoci.
Ridicske auto.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


pon říj 06, 2014 9:22 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2458
Po včerejší opravě zadních brzd mi servisák řekl, že zadní tlumiče fungují tak na 30%, přední tak na 60%. Proto se ozývají rány při přejezdu nerovností a s autem to trochu hází. Měl jsem dojem, že v poslední době se jízdní vlastnosti poněkud zhoršily, takže to by mohlo být ono. Je to dané také asi hodně tím, že silnice v naší oblasti jsou hodně boulovaté a děravé.
Když už se budou dělat tlumiče, tak by to chtělo i zadní pružiny, protože díky LPG nádrži je zadek mírně sedlý.
Pak doporučil výměnu i druhého ložiska zadního kola, které už lehce přeskakuje a netočí se plynule.
Takže výhledově mě čeká investice ještě nějakých 15000Kč.
Nic moc, ale to je prostě spotřebák, který odchází u každého auta.
Aktuální nájezd je 170000km, takže ty tlumiče vydržely relativně dlouho. Na Oktávce mi je měnili na předku před 14 dny a nájezd je tam o deset tisíc km menší.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
Ex Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017


čtv říj 09, 2014 8:02 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 332 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: