Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další
Bushmanovo Lego 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1363
...a když jsme to dnes po půl roce zase umyli, tak jsem si všiml, že je to pořád sexy auto ,,,,| (*_^) |,,,,

Zhruba za rok a půl budeme pořizovat nový vůz, ale zatím se kloním k tomu, že Lego si necháme jako třetí auto do rodiny.


Přílohy:
IMG_20170401_151111.jpg
IMG_20170401_151111.jpg [ 222.57 KiB | Zobrazeno 605 krát ]
IMG_20170401_151152.jpg
IMG_20170401_151152.jpg [ 174.69 KiB | Zobrazeno 605 krát ]
IMG_20170401_164254.jpg
IMG_20170401_164254.jpg [ 189.92 KiB | Zobrazeno 605 krát ]

_________________
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
sob dub 01, 2017 4:05 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1363
Jelikož jsem teď kupoval nové letní gumy na příští sezónu (Hankook K125 215-45-17), tak jsem si sedl a spočítal celkové náklady na auto za ty 4 roky, co ho máme.
Dostal jsem se na číslo 160 tisíc Kč, ale to zahrnuje úplně vše včetně výměn oleje, nových gum, tlumičů, atd.
Není v tom zahrnuté povinné ručení a palivo.

Přitom jsme najeli 96 000km a při provozu na LPG jsme uspořili proti benzínu cca 100 000Kč.

Celkový náklad po odečtení LPG úspory je 60000Kč.
Tohle rozpočteno na 4 roky dělá náklad 15000Kč/rok a to je mooooc pěkný výsledek.

Ať se tedy na LPG nadává sebevíc a je s tím víc problémů, než s benzínem, tak čísla hovoří jasně ve prospěch LPG.

A pro úplnost ještě zmíním to, co jsem psal o několik stránek zpět, že auto jsme koupili jako pětileté s nájezdem 130 tisíc km a za 241000Kč.

Ještě jedna zajímavá informace je ta, že plyn je tam od nového auta a k dnešnímu dni Lego najelo na plyn 226 tisíc km!!!! Tím se asi může pochlubit málokdo. Ale už to žere olej (mezi výměnami tak litr).

_________________
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015


ned črc 30, 2017 11:48 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 607
Docela mě zaujal způsob výpočtu tak, aby to vyšlo lichotivě. :-D

Těch 160 tisíc za servis jsi teda neplatil, když jsou náklady 15 tis. Kč za rok ? :-)

_________________
MY2001 Impreza WRX RS

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


ned črc 30, 2017 2:07 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5527
Bydliště: Brno
To jsou šílený sumy za servis. 40 litrů ročně. Zlatá impreza. Tam jsem dělal tlumiče, brzdy, rozvody, svíčky, kabely a prorezlou olejovou vanu, ale to byly naprosto zlomkový ceny. Celkem i s gumama možná těch 40. Za skoro 7 let. Ale je fakt, že tolik km jsem nenajezdil. Celkem tak 75 tis, takže mít to v plynu a platit takový pálky za servis, hodil bych to ze skály. =)

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


ned črc 30, 2017 3:34 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1363
Spolehlivost pofaceliftoveho Legacy IV je jaka je. Podle me nic moc.
Co jsem resil tim prispevkem je smysluplnost investice do LPG.
A prave LPG mi pomohlo vykompenzovat tu raketu za servis do snesitelneho vysledku.

_________________
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015


ned črc 30, 2017 8:57 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Příspěvky: 1332
Bydliště: Praha
bushman1 píše:
To jsou šílený sumy za servis. 40 litrů ročně.

Taky mi to přijde strašně moc. Já mám náklady na servis 145 tis. za 6 a půl roku a v tom je 26 tis. za fungl novou druhou sadu kol, 12 tis. za renovaci origo disků a 25 tis. za upgrade brzd. Takže samotný servis cca 82 tis. Kč, což je 12 a půl tisíce za rok nebo 1.07 Kč na km.

_________________
Subaru Legacy wagon MY2004 (EZ30D, 5EAT, AWD, VTD, VDC, LSD, ABS, GPS, ...) Obrázek


pon črc 31, 2017 12:19 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1446
Bydliště: Brno/Polička
bushman1 píše:
Spolehlivost pofaceliftoveho Legacy IV je jaka je. Podle me nic moc.
Co jsem resil tim prispevkem je smysluplnost investice do LPG.
A prave LPG mi pomohlo vykompenzovat tu raketu za servis do snesitelneho vysledku.


s tou "nic moc" spolehlivostí Lega IV souhlasím.
nechci ti do toho nějak kecat, ale ta úspora LPG vs benzin je podle mě přestřelená. já se dostanu, když úplně max, tak na 0,90 Kč/km.
na druhou stranu 226 000 km na LPG je super výsledek. kolik z těch servisních úkonu bylo způsobeno plynem?

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


pon črc 31, 2017 12:45 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1363
Tak 20 tisic Kc.
Nejvic z toho delala vymena predni casti LPG (nahrada Teleflexu systemem Magic). Pak tam byly nove zapalovaci kabely, svicky, lambda sondy a nejake drobnosti (filtry a revize LPG).
Mozna by se do toho dal zapocitat i novy vyfuk, ale ten by odesel pozdeji tak jako tak.

Jinak, co si tak vzpominam, tak letos tam zahucelo dost penez za novou spojku, jednohmotak, rozvody a par spotrebnich dilu podvozku (celkem 30000Kc).
Jo a meli jsme za ty 4 roky dve mensi bouracky - opraveno za lehce pres 10000Kc.
Pak uz troje sady gum a jedny pouzite litaky celkem za necelych 40000Kc. Jsou to nizkoprofily v drahem rozmeru a gumy kupuji stredni tridu (Vredestein, Nokian, Hankook).
Vymena tlumicu a pruzin za 21000Kc.
2x se menila VN civka xenonu celkem za 10000Kc.
Brzdy za necelych 10000Kc.
Atd., atd.
Ono se to proste nastrada :-)
Navic ja jsem ten typ, co ma potrebu udrzovat auta stale v dobre kondici.

_________________
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015


pon črc 31, 2017 7:23 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5527
Bydliště: Brno
Ono to chodí nárazově. Já 2 roky jen olej a letos pic ho. Spojka, lambda, gumy a 25 fuč.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pon črc 31, 2017 8:06 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1446
Bydliště: Brno/Polička
podle mě jsou to celkem běžné náklady na větší (a složitější) auto. ten kdo tvrdí, že je to moc, tak si jen nevede detailní statistiku. když se mrknete na můj spritmonitor, tak náklady na palivo jsou jen 55%. zbytek je údržba/opravy apod.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


úte srp 01, 2017 8:26 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2651
Hmm, já mám za palivo 46%... jsem si říkal, že ten poměr se časem zlepší, ale jak to tak čtu, tak asi spíš o moc ne :-DDD


úte srp 01, 2017 8:51 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19766
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ještě, že to nepočítám. Nemusím z toho bejt nervózní. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte srp 01, 2017 9:02 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 985
otázka je, zda existuje auto podobného charakteru, které má nižší náklady.
Z toho výčtu "malérů" mě mrzí xenonová heblata a lambdy. Co se týče spojky, v tom mám jasno :-| , normální subaru je s automatem.
Pneumatiky mohou být taky levnější, pokud se přejde na 16. A tím lze oddálit dost věcí na podvozku.
LPG trable je kapitola sama pro sebe, výfuk mi taky popraskal asi kvůli lpg. Pokud mám v subaru lpg, je to nejslabší článek.

Já posílal do světa lego 2007 2,0R AT s vialle v roce 2011 (0-200tkm). Na podvozku se nemuselo měnit NIC. Řešil se pouze LPG. Dobrý stav údržby je daný častými návštěvami servisu po 15 tkm (s velkým nájezdem 4x ročně B-) , často se mění chladící a brzdová kapalina, k tomu patří jakýsi checking všech podstatných skupin. Jediné excesy byly opravdu jen kvůli plynu.

Byl jsem se ze zvědavosti kouknout na aktuální výprodej A4 (2,0tdi, MT, slušná výbava, 615 tkč bez dph). Podobná cena jako tenkrát lego v akci. Tam se jezdí na servis co dva roky nebo 45tkm. To si neumím představit, že bych jezdil s legem 2 roky a až pak bych zajel do servisu.

_________________
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT
Legacy V kombi cvt MY2011 benzín 2,5i
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG


úte srp 01, 2017 9:23 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1363
Tomáši, já nejsem nervózní. Aktuálně mám služebáka, který mě nestojí nic a pak tuhle "kasičku".
Chtěl jsem Subaru, tak ho mám a nějak zvlášť mě to neštve. A zdá se, že se nepoučím, ani v budoucnu. :-)

Když jsem měl dvě soukromá auta, tak to bylo víc na palici. Sotva si vyřešil jedno auto, tak se něco vysypalo na tom druhém a tak každé dva-tři měsíce nějaký náklad.

Ale zase když to vezmete z pohledu člověka, který stojí před rozhodnutím o koupi nového vozu, tak buď má dnes možnost si za cca 400 tisíc koupit nové rodinné auto střední třídy v základní výbavě nebo koupit levněji ojetinu s výbornou výbavou a postupně do ní cpát prachy za servis.
Z pohledu ekonomiky rodiny se mi pořád zdá lepší ta varianta s ojetinou.

_________________
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015


úte srp 01, 2017 9:29 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 07, 2010 9:53 pm
Příspěvky: 1022
Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
I z pohledu firmy. Alespoň já to tak mám. Clay

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk

_________________
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010

Obrázek Spotřeba SUBARU OUTBACK 3.6R Boxer (EJ255) 195 kW / 265 HP


úte srp 01, 2017 9:36 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 281 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron