Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
MISTRI3
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 850
Registrován: čtv úno 09, 2012 5:03 pm
Jméno a příjmení: Dominik Tomík
Bydliště: Buchlovice

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od MISTRI3 »

Forouš
Přílohy
1969227_759569080721333_10836491_n.jpg
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Uživatelský avatar
MISTRI3
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 850
Registrován: čtv úno 09, 2012 5:03 pm
Jméno a příjmení: Dominik Tomík
Bydliště: Buchlovice

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od MISTRI3 »

Réza
Přílohy
1891602_772288556116052_76971745_o.jpg
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Uživatelský avatar
Ladaf
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1199
Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
Bydliště: Praha - Řepy

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od Ladaf »

tak já byl nakažený Japanismem od prvního auta, jelikož pro mě je nutnost posilovač řízení a golf a astra se mi nelíbili :1774:
první moje auto byl Mitsubishi Lancer sedan 1.6 16v 83kW r.v 93, pak jsem ségře koupil na vyježdění Focuse 2.0 96kW r.v 98 opět sedan, kterého jsem jí zabavoval :845: - neskutečný letadlo, ale i neskutečnej stav (koupeno hódně levně :845:) - původně frantík hozenej přes střechu - nic nesedělo a všude tuna kytu, ale po technický stránce super, 200 po dálnici letěl a těch nasranej lidí v koktávkách ::-DDD: pak přišla subarutitida – Impreza Sport RS 92kW r.v 04, na každodenní ježdění do práce a teď si hraju s Legacy Turbo 147kW r.v 93 :supeer:

a mezitím spousta pracovních aut – Fabia II 1,4TDI, Caddyna 1,9TDI a 2,0SDI, Octavia II 2,0TDI, Megan Coupe 1.6e, Partner 1.8, Felda 1,6 FUN a 1,9D, kupodivu je to chonologicky :655: ::-DD:
Přílohy
P1080048.jpg
P1010218.JPG
DSC_1956.JPG
_D3S7980.jpg
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od cerv »

Felina 1,3 LX 40kw -brutalne nejela
Felina 1,6 GLX chip Cimbu, brutalne zrala
a pak to prislo,to uz tata mel Leone a ja vedel ze chci subaru a v navalu blaznovstvi koupil Legacy 2,2GX sedan rok 95, pozdeji prezdivane Kasicka!
To uz se doma hromadily dalsi subaru leone,ja prodal Legacy a zacal jezdit Leone Turbo sedan automat,ktery bylo super,
Pak prisla pauza v podobe BMW 528iA E39,melo super sedacky,subara byla ale porad doma
Zacala rada sluzebnich aut Octavka 2 tdi, Megane 3 Dci GT line,Yeti 2,0 tdi az ted Rapid 1,6 Tdi
Paralelne s tim porad nekolik subaru,manzelka Imprezu 1,8 a ted cca 2 roky Outback 3,0 H6 po Scooterovi.
Fotky se pokusim najit,ale nektery urcite nemam v digi podobe,uz je to davno:-)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od mnov »

Někde jsem nemohl vyjet:
Obrázek
No a od té doby už jsem to zas nepotřeboval. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Japandriver
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 984
Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
Jméno a příjmení: Josef Dolinský
Bydliště: Pohorská Ves

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od Japandriver »

Bonbóne ,já byl dycky labužník ,Alfa měla duši jako prase,jenže zase neměla podlahu wee :845: no každý auto má něco ,nebo něco nemá ::-DDD: Tipo byl mazec ....brutálně rychlý ,žralo i stromy kolem cesty a hlavně mělo budíky ,digitálky sem nechtěl !! :1774: Co si budem povídat Italskej dýzajnn je pecka jen ty auta dělaj ouplně na howno kreteni.Japonsko je japonsko a Subaru hraje jasně první housle ,igdyž Mazda 6 by byla taky pěkná.... :826:
ŠTĚPÁNE A LADAF taky pěkný zbírky :826:
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí :-)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od mnov »

Japandriver píše: Italskej dýzajnn je pecka jen ty auta dělaj ouplně na howno kreteni.Japonsko je japonsko a Subaru hraje jasně první housle ,igdyž Mazda 6 by byla taky pěkná.... :826:
ŠTĚPÁNE A LADAF taky pěkný zbírky :826:
No tak já měl zkušenost s Fiat 500 a pak s Fiat 127. Tenkrát ta 127 byl celkem technicky na úrovni. Tady se to prodávalo jen v Tuzexu a dostal jsem se k němu víceméně náhodou. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od Mira »

Alfa Romeo je obrovská srdcovka. S 2-litrem tomu hvízdaly gumy při rozjezdu i na trojku. Akorát později jsem 3 dny jezdil a zbytek týdne to stálo v servisu až to umřelo úplně. Ale po žigulech a favoritech to byla naprostá bomba. Teda mimo Fiata Uno. Ty byla taky super kára, taky byla ještě kupovaná tady v tůzu. Ale i ta pak potřebovala opravy až jsme ji jednoho krásnýho večera rozstřelily v rakousku na totál. Toho byla fakt škoda, proti favoušovi strašnej rozdíl.
Uživatelský avatar
Jackylle
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2070
Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Jméno a příjmení: Lucka
Bydliště: Ostrava

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od Jackylle »

Moje evoluce by se spíš mohla jmenovat "všechna auta, která jsem nikdy neměla" :845:
To mě nikdy ani nenapadlo chtít Subaru - tedy ne že bych ho nechtěla, líbilo se mi už dávno, jen mi přišlo, že něco takového si nemůžu dovolit a nepotřebuju. Vlastně jsem ani (donedávna) nechtěla mít žádné auto a tak jsem spokojeně jezdila skvělou Ostravskou MHD a na chalupu postupně taťkovým žigulíkem (výborný vůz na libavský tankodrom, ale vypékal nás pravidelně a kreativně), pak taťkovou felicií (skvělý prostorný kombík) a sestřinou felicií (ještě lepší kombík, dokonce s ABS a posilovačem řízení :845: ). A k tomu jsem si hýčkala dlouholetou paranoiu z přejezdu autem přes město (ještě že máme tu MHD).
A loni na podzim mě začalo nebavit, že cesta z Poruby do Klimkovic (tam je ubytován náš koňouch), dlouhá autem 10 km trvá oklikami MHD skoro hodinu a k tomu ten děs běs chytit ten jediný bus za hodinu. A tak se mi napřed povedlo těsně nevyhrát losování o vyřazenou služební oktávku čtyřkolku (kdoví jestli bych z ní dnes měla radost, asi ano), pak se kamarád rozhodl, že mi neprodá své staré skvělé Mitsubishi bez kousku koroze (pitomý důvod, že někde něco prosakuje a to že mi nemůže udělat, tak ho nechal rozebrat na díly). A do toho mi kamarád taičista nabídl půjčení svého outbacka, že už s ním nejezdí, chátrá v garáži, krom pokročilé koroze mu nic nechybí a je škoda nedojet ho do další technické (a na rozdíl ode mně si vylosoval vyřazenou služební fabii :-) )Tak jsem ho s tím poslala do háje, naštěstí při jedné zvláště otravné cestě do stáje jsem si řekla, vlastně proč ne... A najednou jsem měla auto, které řídit byla radost a pohoda, paranoia zmizela - automat mi ušetřil spoustu mozkové kapacity, která se mohla věnovat provozu - a vůbec to bylo jako zažít náhlé svérázné osvícení. Inkubační doba trvala pár hodin a nákaza propukla naplno :subaru:
Ale radost netrvala dlouho, ještě jsme starého bohatýra vytáhli na Rejvíz a zpět (na sněhu!!! to mě taky nikdy dříve nenapadlo, že sníh a led na cestě může být pohoda a ne jedna velká hrůza). Po návratu se ozvaly neblahé zvuky a upadlý stabilizátor by nebyl takový problém, jako to, že už neměl v čem držet... a pak už to byly jen samé špatné a ještě horší zprávy. Tak ještě pár pokusů najít někoho, kdo by to opravil... marně. A tak jsem se poctivě snažila vymyslet si nějaké jiné auto, než Subaru... taky marně. V podstatě mi bylo jedno, jaké Subaru to bude (vyloučila jsem jen Justy a Imprezu, ale jen proto, že jsou malé), cokoliv za rozumnou cenu, ve slušném stavu a od důvěryhodného majitele (žádný bazar) a náhodu narazila na stránku MrRichiho, kterou vytvořil pro své Lego, velmi zaujal :850: . A pak už to byla rychlá akce. Splňovalo všechny mé amatérské požadavky, u většiny technických detailů jsem netušila, co vlastně znamenají, tak jsme se domluvili na lustraci u subaru odborníků - prošlo bez zásadních výhrad, už jsem ani nezkoušela hledat nic jiného. Za dva dny poté, co poslední mechanik dal starému Otíkovi palec dolů :686: Lego změnilo majitele. A od té doby zjišťuju, o čem to ten Richie vlastně psal a co jsem si to přivezla domů, jako moje úplně první auto :love: :subaru:

A tak mě tady teda máte.
A ten bonus navíc - parta skvělých lidí postižených stejnou nákazou, to mi dělá stejnou radost, jako to auto. :diky:
Přílohy
P3290701.JPG
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2463
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od JRJ »

Těsně po revoluci můj strejc měl Legacy I sedan a proti otcově Mondeu to byl kočár. Já tehdy s mokrým razítkem na řidičáku honil poděděnou předoškrabku se vzduchem chlazeným boxrem H4 1.1 l 43 kW, ale se 750 kg popelnicí hýbal docela hezky. Doma jsme mu říkali Cigoš. Modří už vědí ::-DD:

V 96tým jsem se dostal na stáž do Země vycházejícího slunce a od té doby jsem jaksi postižen. Já i manželka máme hodinky Seiko, děcka Casio, audio Onkyo, monitory Sony, notebooky Toshiba ... no a v obyváku máme místo sedačky tatami a nad ním koi chóyaku.

Když se mi v 97mým podařilo s Cigošem sklouznout do škarpy a otočit ho přes boudu a, ačkoliv v 50ti kilometrové rychlosti, udělat z něj totálku, pořídil jsem naše první japonské přibližovadlo. Mazdu 323f (BG) 1.8 94 kW 1050 kg. Raketa. :657: Vyklápěcí světla, tzv. Mrkačka.

Pak jsem odjel na stáž do Jůesej, kde jsem zjistil, že Mazdy jsou zde sakra drahej špás a pořídil nejběžnější auto pro chudé Civica 6. gen. 1.6 160hp. Ten motor byl naprosto geniální, od semaforu k semaforu, to je takovej místní folklor, rychlejší než některé Mustangy :657: A průměrnou spotřebu za 4 roky jsem měl 42mpg - což je 5.7 po našem. :670: Ale jinak to byl křáp. Když jsem jel poprvé v dešti, myslel jsem, že padaj kroupy jakej to byl rachot. Social edition měla jen manuální klímu a rádio. O přehrávači CD nebo aspoň kazet jasem si mohl nechat zdát. A co jsem vůbec nechápal, že to nemělo posilovač. Holt Honda made in USA.

A tak, když jsem se vrátil domů, připadala mi stará Mrkačka jako luxusní kočár. V roce 2004, mi Mrkačku cholupická banda za bílého dne ukradla. Po asi dvou měsících strádání bez auta, jsem pořídil opět Mazdu 323f, tentokrát BA 2.0 V6 108 kW, posléze upraveno na JDM 125kW. Říkal jsem jí Svižník, protože byla svižná a měla barvu jako svižník polní (Cicindela campestris). Když jsem s ním přijel dostal jsem strašnej pojeb od ženy, že by nám stačil "jako druhé auto starý Favorit". Žena totiž v té době už měla služební. Chvíli na to poliši hrdě hlásili, že mi našli Mrkačku. Prd našli. Našli ji počišťovači ulic a nechali odtáhnout. Byla v zuboženém stavu, místo liťáků s nízkoprofilama plechy s absolutně sjetejma gumama, veškerá elektronika vybrakovaná. Mezi tím jak dlouho stála na jednom místě na ní zaútočili nějaký smažky nebo dezďáci a vypáčili haubnu a čórli akumulátor. No tak jsem ji nenchal pošolichat a ségře sloužila ještě další 4 roky.

Letní dovolenou 2009 jsme dali ve Svižníkovi, ale jarní prázdniny 2011, kdy žena byla opět bez práce a služebního auta už ne. Bylo potřeba vyměnit Svižníka za rodinné kombi. Na manželčiných služebních autech, Mondeu a Mazdě 6, jsem si vyzkoušel, že auto může mít sebegeniálnější podvozek, ale jakmile se plně naloží a přední náprava odlehčí, je vymalováno. Utvrdil jsem se v názoru, že "náklaďák" musí mít poháněnou zadní nápravu. a že ani 4x4 v Superbu není to pravé ořechové. Ale hlavně Škodovka není japonský auto že. Takže volba byla jednoduchá - Audi a BMW příliš drahé plus nálepka snoba, frajírka atp. Takže co zbývá? No přeci :subaru: , který jsem vžycky chtěl. Lego sice není STíhačka, ale třílitr naprosto stačí na to domácí žvýkání. Jenom holt musím zkousnout malželčiny stesky, že to moc žere, kolik jsem zase uvalil za servis, ... a tak dál a tak dál ... ale tenzvuk vytočenýho šestihrnku, to naprosto inertní chování v zatáčkách, ta ochota jít do přetáčivého smyku na sněhu, komforní podvozek, který ale drží jako přibitý, ... No řekněte, který rodinný kombík může něco takového nabídnout?
Naposledy upravil(a) JRJ dne čtv dub 03, 2014 11:00 pm, celkem upraveno 1 x.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od mnov »

Hledal jsem nějakou fotku těch Fiatů, ale je to problém. Tenkrát se fotilo na kinofilm a tak asi auta nebylo to hlavní k focení do rodinného fotoalba. Nicméně něco jsem našel:
Obrázek
Fiati jsou tam jen v pozadí. :-) No a při procházení těch fotek jsem našel i sebe při opravě vozidla:
Obrázek
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od j3rry »

ZKRÁCENÁ VERZE:

1. Legacy 2.5i r.v. 2004
2. Legacy 3.0R Spec.B r.v. 2005

VYKECÁVACÍ VERZE:

Já jsem si řidičák udělal teprve před dvěma rokama. No a v podstatě ještě půl roku předtím mě auta vlastně vůbec nebraly... Nicméně před nějakými pěti lety mě jeden dobrý kamarád svezl v tomhle:
2709_1153731205850_1365727_n.jpg
Bylo to WRXo komplet překopané na STi včetně převodovky, kovaný motor, přes 350 koní, prostě strašné zvíře. Byl jsem svezen asi deset minut, měl jsem rohlík v ksichtě a ačkoliv jsem to v té době nemohl tušit, právě tohle bylo nakonec důvodem, proč jsem šel do Subaru... Nicméně svezení proběhlo a já zase na auta na delší dobu zapomněl.

Někdy na podzim 2011 mě jiný velmi dobrý kamarád seznámil s pořadem TopGear. Po necelém půlroce jsem stihnul zkouknout všechny díly a bylo rozhodnuto - už jsem zkoušel všelijaké hobby a koníčky, jen auto ne, takže plán byl jasný - změnit zaměstnavatele, udělat si řidičák a koupit STičko a jezdit jako Solberg :713:

Dneska jsem rád, že se tento scénář nakonec neuskutečníl, páč bych už asi taky nemusel být mezi živými... No - každopádně jsem "musel mít Subaru" a tak jsem nakonec jel s našima někdy na jaře 2012 kupovat své první auto. V ostravské pobočce AAAček... Nakonec mi kamarádi a rodiče STičko rozmluvili, s tím, že to opravdu nefunguje tak, že si člověk udělá řidičák, koupí přemotorvanou oturbenou čtyřkolku a rovnou se vrhne na vymetání okreskových vraceček dveřma napřed.

Takže jsem tam přijel s tím, že se koupí nějaká plečka za pár korun na naučení... projel jsem nějakého golfa a nějakého focuse, focus mi byl sympatičtější, ale vzhledem k tomu, že jsem se chystal to mít jen chvíli, než se naučím aspoň trochu řídit, jsem se nakonec rozhodl pro golfa... už jsem měl skoro podepsanou smlouvu, když mi zavolal táta, který mě tam odvezl, že mám jít hned ven se na něco podívat.

Byla tam světle šedá Impreza GT s oranžovým pruhem, vypadala olítaně, ale prej to mělo nějaké úpravy na motoru, cca 240 kobyl, atd... Tak jsme se byli projet - zkusil jsem jen na krátké rovince jak to jede, a po velmi briskním dosažení cca. 120 km/h jsem zastavil a k velkému pobavení všech vyklepaný vylezl ven s tím, že to je moc rychlé a že se bojím... tak tedy zpátky do bazaru k prodejcovu povídání nad smlouvou, když mi asi půl minuty na to zase volá táta, že mám jít znova ven...

Bylo tam krásné Legacy 2,5i r.v. 2004 v černé perleťové barvě v manuálu v základní výbavě, bez střešního okna, textilní sedačky ale už s tempomatem... :love: @ first sight. Nakonec mi ho táta koupil s tím, ať se nejdříve naučím řídit, něco mezitím došetřím a pak, až ho prodám ať si koupím to STi, když ho teda tak moc chci.

Domů řídil táta, a do Brna jsem jel vlakem, protože měli naši strach mě pustit samotného poté, co jsem den předtím řídil náš domácí koncern z Luhačovic do Karviné. Celý týden jsem nemohl spát a těšil jsem se, až ve čtvrtek vypadnu z práce (na pátek jsem si kvůli tomu zařídil volno, žjo), dojedu vlakem zpátky do Ka a půjdu se projet. Jenže dorazil jsem domů a Legacy nikde. Na jeho místě stála audina od ségry. :fuckoff: Žhavím telefon, ségra výbuch smíchu, "jó, jóooo, já už jedu, to víš, no, jezdí se mi s tím líp než s audinou" ::-DD: Přijela, sedla si vedle mě na místo spolujezdce a jeli jsme se projet... A pak to šlo ráz na ráz, za ten víkend jsem ujel asi dva tisíce kilometrů, za další týden asi tři tisíce s tím, že se mnou až na pár vyjímek celou dobu někdo seděl jako spolujezdec a radil, dohlížel, dával tipy, triky jak jet, kudy jet, kdy řadit, atd... Samozřejmě, že jsem auto hned po týdnu odřel při couvání v podzemní garáži. Díky bohu za havarijko poprvé (půlka dubna 2012)

Díky tomu jsem se sice hned ze začátku jakž takž vyjezdil, nicméně taky mi notně vzrostlo ego a začínal jsem si dovolovat stále více a více... Od nevinného blbnutí na šotolinových parkovištích Obrázek přes velmi svižné projížďky po zapadlých okreskách až po celkem regulérní prasení i v provozu.... Což mě naštěstí velmi rychle přešlo poté, co jsem poprvé skončil v příkopě. Naštěstí se vůbec nic nestalo, jen jsem sundal gumy na pravé straně a poškodil oba pravé kola - první měsíc bez auta. Kola nebyly ani v ČR, ani v Německu, ani nikde jinde v EU, takže musela jít z Japonska. Díky bohu za havarijko podruhé. (začátek května 2012)

Pak přišel první sraz - za geografickým středem ČR s Quicklym - to byl pro mě tak skvělý zážitek, že jsem se rozhodnul, že se budu snažit objet všechny srazy, co budu moct. Prostě mě to nadchlo.

Stejně tak mě nadchlo řízení jako takové, jezdil jsem furt... Od dubna do konce července 2012 jsem stihl najet skoro dvacet tisíc km. Výlety s Kitim, který má také lví podíl na mé řidičské evoluci :diky: , lítačky po městě, z práce, do práce, výlety s kamarády a regulérní sunday morn hooning... Jenže na jedné takové projížďce, kdy jsem se rozhodl, že se zajedu podívat na Bouzov jsem dvouapůlu rozstřelil o strom na zapadlé úzké lesní okresce kousek za obcí Hartínkov. Náraz to byl sice v malé rychlosti, nic se mi nestalo, ale byla to totálka, páč se o kousíček hnul motor i převodovka - čelní náraz. Díky bohu za havarijko potřetí (konec července 2012).

No... cítil jsem se dost blbě a hodně mě to sštvalo, vlastně jsem se ani nepochlubil tady na fóru, ani Kitimu jsem to nepřiznal :bp: a ještě ten den jsem začal prohledávat inzeráty - za tu krátkou dobu, co jsem jezdil s dvouapůlou jsem zjistil, že existuje Spec.B a v podstatě doby, co jsem to zjistil jsem si ho idealizoval jako perfektní nástupce dvouapůly, a ačkoliv jsem při projíždění inzerátů koukal i na WRXa a STička, když jsem narazil na Spec.B v Áčkách v Praze - v té době jediné Spec.B na prodej v Republice a jediný sedan v celé Evropě, co jsem byl schopen najít. Tak jsem pro něj hned druhý den zajel s tím, že za peníze z havarijka z dvouapůly se dá do kupy ať to stojí co to stojí a když mi něco zbyde, umoří se tím část úvěru a tak se i stalo a v září 2012 na škole smyku jsem byl už Spec.Bčkem. No a od té doby jsem mnoho srazů nevynechal, jakkoliv bez auta jsem byl už třikrát ::-DD:
333463_2716994541045_1928850744_o.jpg
No a zbytek už znáte - sice se stále učím řídit, ale už bych strašně moc chtěl onu ultimátní raketu STi Type RA ::-DDD: :
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 023#p87023
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=3091
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od VDC »

Ty jo Jerry, tak to je teda rychlej vývoj :-)

[Příspěvek odeslán z Dell Streak pomocí aplikace Tapatalk] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od seatik »

Já už si ani moc nepamatuju,co mi k subaru přivedlo. Asi se mi líbí,jak jsou ty auta ,,jiná".
Mé první auto bylo v 22letech v roce 1998 opel tigra 1.4 -koupena na leasing,naběhl sem si na bouraný kus,obrovský provar pŕi opravách,ale jela dobře,párkrát v kritických okamžicích mi podržela,vzpomínám na ni rád.

Po prodeji sem se zařekl,že ojetinu už ne a v roce 2001 seat Ibiza 1.9TDi 81kw sport stejně jako předchozí auto v červené. Vydržela mi 8 let. To už se mi líbila i rallye tak šla do tohoto stylu. S chytal sem s ní v roce 2007 i svoj největší nehodu
ibi1.jpg
V 80km/h sem přehlédl stojící kolonu a při strhnutí volantu do protisměru sem štrejchnul felicii,kterou sem otočil o 180°. Díky bohu,že nic nejelo proti a nikomu se nic nestalo.
2.jpg
K ibize sem si v průběhu let přikoupil 2 auto jako mazda 121(klobouk) pro ženu,jezdil sem s ní občas taky 2 roky,k tomu sem si pořídil na hraní i bmw328i kupé,které mi vydrželo od roku 2004 do roku 2007.Jelo to nádherně,úžasný zvuk,nejlepší motor který sem kdy v autech měl.
Snímek 013.jpg

V roce 2007 sem ho prodal spolu s mazdou 121 a objednal si konečně své první subaru forester ,2 novoučké auto po ibize. Subaru se mi vždy líbila,po očku sem po nich vždy šilhal,kdysi mi svezli v impreze GT a já si na vzpomněl. Šel sem do AUtwecu okukovat a možná i vybrat si imprezu 2.0R. To už mi čekala svatba a budoucnu první prcek. Takže mé první 5 dvéř auto. Nakonec sem zjistil,že je to poměrné malé auto,tak mi nabídli forestra.Vlezl sem do néj a ten prostor a krabice mi uchvátila. Jen sem si říkal,jak to jen pojedeš s 116kw a poté zhodnotil svoji finanční situaci. No nakonec sem se rozhodl pro turbo a sem za to moc rád.
Mám ho do dneška
IMG_1089.jpg
V roce 2008 se prodala Ibiza a následovalo druhé subaru pro moji ženu. V autovero sedlčany stála tato kombíčková impreza s 34 000km najetýma km 76letým pánem.
Tu máme taky do dneška,je to spolehlivý pracant a dříč
070720111512.jpg
V roce 2010 sem si na hraní pořídil mx5 miatu 1,8 a tu mám taky do dneška :-)
Lehké,hravé,spolehlivé a levné autí :-)
20131028_103041.jpg
A co do budoucna?
Nejspíše bych po néjaké době rád vyměnil imprezu za legacy 3.0 do roku 2008 anebo se zblázním a prodám mx5 a skočím do BRZ :pr:
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
lukygoofy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 361
Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
Bydliště: Plzeň

Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel

Příspěvek od lukygoofy »

Moje evoluce začala stejně tak jako u většiny Čechů po čerstvém řidičáku jsem si za první výplatu pořídil škodu 105L emko se 4 rychlostní (spíše pomalostní) převodovou skříní a zrcátkem pouze na straně řidiče. Užili jsme si spoustu legrace i starostí s opravami nebyl snad měsíc co by něco nepotřebovala. Dále jsem pořídil vysněnou motorku Kawasaki Zephyr 1100.
994351_588199324576496_551217581_n.jpg
Po 2 letech se škodovkou jsem si pořídil ojetý Seat Ibiza 1,4i v krásné fialové metalíze, jenže s tímto autem oproti šůtě obrovským výkonem přišla po roce nehoda, kdy z auto nezbylo skoro nic, naštěstí jsem nikoho neohrozil a mě se také nic nestalo. Po této nehodě jsem asi 2 měsíce nejezdil a bál jsem se do něčeho sednout, poté jsem z nedostatku financí pořídil opět Škoda, avšak tentokráte 120L a zde začala moje fáze tuningu, krátká převodovka, výfuk ze skupiny A, snížená hlava a ostré vačky, brzdy ze 130, zkrácené pružiny, sedačky z Hondy CRX, aparatura Blaupunkt, kostky na vnitřním zpětném zrcátku nemohly chybět :-) jela jako ďas, felíce i fábie brala do kopce jako nic a lidé jen zírali jak je to možné. Pak přišel rychlý spád, Mazda 323 4x4 1.8T
mazda-323-1_8-t16-gtx-4wd-01.jpg
. strašnej masakr auto, ale koupil jsem špatný kousek od majetele co se o to nestaral, takže těsnění pod hlavou, turbo a tak šla z domu, následoval Chrysler ES cupé 2.2 Turbo
es_01.jpg
, jedinečné auto, perfektní interiér a silný motor, podvozek a brzdy však nestíhaly a ikdyž jsem měl další na náhradní díly, tak hroznej problém se servisem a nikdo na tom nedokázal nic udělat, naštěstí se mi podařilo to prodat fandovi značky za stejné peníze co jsem to pořídil. Pak přišla Íba 1,9D
1374331_588199561243139_1945411101_n.jpg
najeto 60.000km když jsem jí po letech a spoustě zážitků z celé evropy prodával měla najeto 330,000 km se Seatíkem jsme byli členy Seat clubu a i odtud máme spoustu zážitků.
Dále jsem pořídl Audi A4 Avant 2,6 V6
1379222_588197904576638_1998526877_n.jpg
, nebyla to sice guatro, ale výbava luxusní byla to verze S-line takže měla lepší podvozek, brzdy a perfektní se sní jezdilo opravdu skvělé auto, jenže malé výbava na hokej se mi tam skoro nevešla když jsme jeli 2. V té době jsem s bolestí v srdci prodával svou nádhernou jedinečnou motorku Kawasaki ZR 1100 Zephyr, ale touha po XJR 1300
1385014_588209664575462_644774807_n.jpg
byla silnější, nakonec se poštěstilo a pořídil jsem krásnej kousek. Jenže pak přišlo rozhodnutí, že doplacení hypotéky je přednější a jelikož paní měla fungl novou Fabii 1,2 HTP 2010 tak jsme prodali jak Audi tak XJR, vybraly všechny spoření a doplatili hypotéku na byt. Nu a 3 roky jsem trpěl ve Fábii. Rok a půl jsme hledal Outbacka 3.0R
1796754_664072623655832_216198380_o.jpg
auto co je čtyřkolka, má více než 110KW, po sklopení sedaček rovnou podlahu a nákladovou hranu bez schodu a pak jsem koupil v podstatě za bárákem. Pán koupil nové v Autowecu, pravidelně servisoval jen tam, ikdyž se pak přestěhovali K Praze, podle vyjádření z Autowecu se na autě nikdy v rámci servisu nešetřilo a co bylo třeba udělat se dělalo ihned i preventivně, takže po technické stránce v perfektním stavu, nějaké škrábance na kastli tam jsou ale to vem čert
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“