Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
- koblihas
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon led 27, 2014 10:56 pm
- Jméno a příjmení: MichalH
- Bydliště: Praha 9 / okolí Písku
Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Ahoj všichni pozitivní, i já jsem se našel :pr:
Nu, pročítal jsem to tady poctivě, ale nemůžu říct, že všechno, tak snad neudělám hned na začátku botu s tím, že už to tady je. A jestli jó, tak na srazu platím pivo .
Tak jak to bylo se mnou :
První co se naskytlo, byla Jawa 21, to bylo sladkých 16,
Pak 18 a B, tj. Škoda 120 LS, užovka, po dvou letech zbořená zákeřně zezadu Volvem. Utrženej motor, kastle hnutá, totál. Měl jsem ji rád.
Následně asi nejhorší kup života, Fiat Regata, prodal bejvalej kamarád. No, nejdřív se zasekl plyn, nic příjemnýho, když auto pořád jede, ale dal jsem to. Pak upadl motor, to už né. Tak šel pa…chlápek, co to koupil a na ceně mě odřel ( motor byl zase tam, kde měl být ), si urval achilovku, když se to nepojízdný rok na to snažil odtlačit z křižovatky..nj Fiat.
Přechod z5 k tuzemské značce a to Škoda Favorit, krátká, stříkačka. No na tohle auto nedám dopustit. Všude jelo, všude dovezlo, byl to kamarád. Ale čas uplynul a bylo třeba měnit.
Tehdy poprvé jsem se dostal k Japonské produkci. Nissan Primera. Na svou dobu bezva auto, kterému mohl domácí koncern akorát závidět, nebo kopírovat vymoženosti. Nikdo nemládne a ani Nissánek né, jenže kam dál? Japonci uměj, to už jsem věděl. Hledal jsem co dál a nevěděl…jenže pak jeden známý říká: a co Subaru…hmmmm. Nepotřebuju závodit, co s Imprezou, chci auto pro rodinu a tak. Tak zkus Legacy, řekl..no a já zkusil..Legacy Outback 3.0 R…
JíííHáááá a bylo doma :D, od té doby jsem Subaru +,
Bohužel mám pravou nohu o metr delší nebo co, a i když jsem ji měl za krkem, pořád šlapala na plyn. Spotřeba byla mimo mé možnosti na denní ježdění a tak nastala výměna za současného dehtíka.
(prodej se tu i řešil, musím říct, že Honza CZ, odhadl hodně přesně )
První subo už je pryč, ale pořád na něj vzpomínám. Teď se sunu ke světlým zítřkům a těším se, že se potkáme a pokecáme.
Tak a to je asi tak všechno
A jak to bylo s Váma? :drive:
Nu, pročítal jsem to tady poctivě, ale nemůžu říct, že všechno, tak snad neudělám hned na začátku botu s tím, že už to tady je. A jestli jó, tak na srazu platím pivo .
Tak jak to bylo se mnou :
První co se naskytlo, byla Jawa 21, to bylo sladkých 16,
Pak 18 a B, tj. Škoda 120 LS, užovka, po dvou letech zbořená zákeřně zezadu Volvem. Utrženej motor, kastle hnutá, totál. Měl jsem ji rád.
Následně asi nejhorší kup života, Fiat Regata, prodal bejvalej kamarád. No, nejdřív se zasekl plyn, nic příjemnýho, když auto pořád jede, ale dal jsem to. Pak upadl motor, to už né. Tak šel pa…chlápek, co to koupil a na ceně mě odřel ( motor byl zase tam, kde měl být ), si urval achilovku, když se to nepojízdný rok na to snažil odtlačit z křižovatky..nj Fiat.
Přechod z5 k tuzemské značce a to Škoda Favorit, krátká, stříkačka. No na tohle auto nedám dopustit. Všude jelo, všude dovezlo, byl to kamarád. Ale čas uplynul a bylo třeba měnit.
Tehdy poprvé jsem se dostal k Japonské produkci. Nissan Primera. Na svou dobu bezva auto, kterému mohl domácí koncern akorát závidět, nebo kopírovat vymoženosti. Nikdo nemládne a ani Nissánek né, jenže kam dál? Japonci uměj, to už jsem věděl. Hledal jsem co dál a nevěděl…jenže pak jeden známý říká: a co Subaru…hmmmm. Nepotřebuju závodit, co s Imprezou, chci auto pro rodinu a tak. Tak zkus Legacy, řekl..no a já zkusil..Legacy Outback 3.0 R…
JíííHáááá a bylo doma :D, od té doby jsem Subaru +,
Bohužel mám pravou nohu o metr delší nebo co, a i když jsem ji měl za krkem, pořád šlapala na plyn. Spotřeba byla mimo mé možnosti na denní ježdění a tak nastala výměna za současného dehtíka.
(prodej se tu i řešil, musím říct, že Honza CZ, odhadl hodně přesně )
První subo už je pryč, ale pořád na něj vzpomínám. Teď se sunu ke světlým zítřkům a těším se, že se potkáme a pokecáme.
Tak a to je asi tak všechno
A jak to bylo s Váma? :drive:
Outback H6 3.0R MY04 ...sold
Legacy 2.0D MY08.........sold
Legacy 2.0D MY08.........sold
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2274
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
To je problém, když na začátku omylem sedneš hodně vysoko. Nebudu psát o autech z doby předsubarové. Začal jsem s Outbackem H6 3,0 r 2005 - okouzlení bylo úplné, ale pak se objevily důvody proč ho někdo poslal do světa. Ale snad jsme už vše vychytali.
Pak pro kolegyni Legacy 2,0D r 2008 - nová a jiná zkušenost.
A teď Outback 3,6 R r 2010 - spokojenost nejvyšší.
Další? - prodat Lego diesla a 3,6 přestavět na CNG. Clay
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Pak pro kolegyni Legacy 2,0D r 2008 - nová a jiná zkušenost.
A teď Outback 3,6 R r 2010 - spokojenost nejvyšší.
Další? - prodat Lego diesla a 3,6 přestavět na CNG. Clay
Odesláno z mého GT-I9300 pomocí Tapatalk
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
To byl tenhle? http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=1955koblihas píše:prodej se tu i řešil, musím říct, že Honza CZ, odhadl hodně přesně
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- koblihas
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon led 27, 2014 10:56 pm
- Jméno a příjmení: MichalH
- Bydliště: Praha 9 / okolí Písku
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
jop,
to byl on.
to byl on.
Outback H6 3.0R MY04 ...sold
Legacy 2.0D MY08.........sold
Legacy 2.0D MY08.........sold
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Bylo vidět, že se o něj někdo staral :supeer:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Japandriver
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 984
- Registrován: úte zář 08, 2009 1:40 pm
- Jméno a příjmení: Josef Dolinský
- Bydliště: Pohorská Ves
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Tak já začnu od začátku:
VAZ 2101,1300S r.v. 1972,dědeček po GO ,zlatý auto .....
Peugeot 205 GTI ,r.v. 1985 ,super motokára..
Alfa Romeo 33,1,7i, 4x4 Sportwagon,krásná a první 4x4,ale alfa off
Mazda 626,2,0i ,Japonskej kadylak ,pohoda auto,první japan. :826:
Fiat Tipo Grandturismo,2,0 16v,super výkon,jinak velkej průser :666:
Nissan Sunny.1,7D,návrat k japanu,sporák 5l nafty :845:
Škoda 125,Hometuning,motor fávo atd.....
Mitsubishi Lancer ,1,5GLXi,neskutečnej držák až do konce :supeer:
Škoda 100L ,zachovalá ,zdokonalil jsem a prodal ,dodnes lituju.
Subaru Justy 1,2 r.v.91,jezdila skvěle ,zavraždila ji koroze. :666:
Subaru Impreza Wagon,2,0 LPG,rok 97.a to už 7 let a 3 měsíce,zatím to na výměnu nevypadá
VAZ 2101,1300S r.v. 1972,dědeček po GO ,zlatý auto .....
Peugeot 205 GTI ,r.v. 1985 ,super motokára..
Alfa Romeo 33,1,7i, 4x4 Sportwagon,krásná a první 4x4,ale alfa off
Mazda 626,2,0i ,Japonskej kadylak ,pohoda auto,první japan. :826:
Fiat Tipo Grandturismo,2,0 16v,super výkon,jinak velkej průser :666:
Nissan Sunny.1,7D,návrat k japanu,sporák 5l nafty :845:
Škoda 125,Hometuning,motor fávo atd.....
Mitsubishi Lancer ,1,5GLXi,neskutečnej držák až do konce :supeer:
Škoda 100L ,zachovalá ,zdokonalil jsem a prodal ,dodnes lituju.
Subaru Justy 1,2 r.v.91,jezdila skvěle ,zavraždila ji koroze. :666:
Subaru Impreza Wagon,2,0 LPG,rok 97.a to už 7 let a 3 měsíce,zatím to na výměnu nevypadá
Subaru není jen značka, Subaru je víra a životní styl.Kdo ho nikdy neměl ,ten to nikdy nepochopí
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Tak já klidně vynechám motoristické začátky Trabant kombi, Trabant limuzína atd. protože to nebyla cesta k Subaru.
Já jsem vždycky inklinoval k terénním autům a jízdě v terénu. A nemaje prachy, sáhl jsem v roce 94 po vozu Aro 240, respektive Aro 242. Pod nasazenou laminátovou střechou se skrýval originál Pick up, což byl celkem unikát. Takže laminátka šla dolů a měl jsem drsňáckou káru. Když se mi pak podařilo pořídit převařený disky z Uaze a na to ojetý gumy 31/10,5/15, byl jsem v sedmým nebi. Jenomže Aro, to byla koncentrovaná koroze, takže asi za 3 roky jsem ho musel odstavit. Pak jsem se k Aru vrátil ještě 2x. To poslední jsem používal vlastně nejdéle, asi 2 roky k dennímu ježdění a transferu stavebního materiálu na rekonstrukci baráku, pak k transferu stavebního materiálu jen mezi obcemi bez technický a nakonec na dříví do lesa. Definitivně jsem ho zahodil loni v létě do šrotu.
Asi tak před 12 lety, řešil můj známý, který byl do té doby hrdým majitelem kachny, že by potřeboval nějaké auto pro rodinu, do kterého by se vešel kočárek. A protože chtěl nějaké podobně divné auto, jako byla kachna, nasměroval jsem ho ke klukům do Dobřan. Kde koupil Leone. V té době už jsem měl povědomí o Subaru, ale bylo mimo moje finanční možnosti. Podobně jsem k Subaru nasměroval Bushmanskiho, který pořídil myslím v roce 2004 jedničkové Legacy kombi, od kterého jsem ho nakonec v roce 2007 koupil já. Kdy jsem před nákupem diferencoval mezi starým Patrolem a právě Legacy. Když jsem srovnal náklady na provoz, míru poskytnutého komfortu a cenu náhradních dílů, zvítězilo Lego na celé čáře.
Takže moje cesta k vlastnictví vozu Subaru byla dlouhá a trnitá, ale konec dobrý, všechno dobré. :850:
No a pak už to znáte. Lego jsem měl do února, nebo března 2009, pak jsem ho zbořil a odstavil s tím, že ho opravím. Ale nemaje dílnu, dělal jsem to přes léto venku. S podzimem a zimou práce skončily, pak se narodil Tonda a už na to nikdy nebyl čas. Teď jsem Lego vyndal z kopřiv a odvezl k věčnému odpočinku do šrotu.
V srpnu 2009 se naskytla koupě XT, které se nedalo odolat. :845:
19.9.2009 jsem pojal za manželku mojí Zdeničku a XT nám bylo více než důstojným svatebním vozem. V říjnu 2009 jsem koupil Previi, neboť jsme byli v očekávání Tondy a spolu se sňatkem získanými válečnými kořistmi, jsme najednou čekali 4. dítě. To bylo nutné vyřešit vícemístným japonským vozem 4x4. A to Subaru nedělá. Proto Previa.
Vlastně už si nepamatuju, jestli to bylo začátkem roku 2009, nebo 2010, kdy do rodiny přibyla synovcova Justy. Ale myslím, že to bylo 2009. Tu zmiňuji proto, protože se o ní od začátku starám, aby jezdila. A teď jsem jí měl skoro rok v užívání.
No a aktuální nákup H6 jste zaregistrovali, ten nemusím hlásit. :826:
Já jsem vždycky inklinoval k terénním autům a jízdě v terénu. A nemaje prachy, sáhl jsem v roce 94 po vozu Aro 240, respektive Aro 242. Pod nasazenou laminátovou střechou se skrýval originál Pick up, což byl celkem unikát. Takže laminátka šla dolů a měl jsem drsňáckou káru. Když se mi pak podařilo pořídit převařený disky z Uaze a na to ojetý gumy 31/10,5/15, byl jsem v sedmým nebi. Jenomže Aro, to byla koncentrovaná koroze, takže asi za 3 roky jsem ho musel odstavit. Pak jsem se k Aru vrátil ještě 2x. To poslední jsem používal vlastně nejdéle, asi 2 roky k dennímu ježdění a transferu stavebního materiálu na rekonstrukci baráku, pak k transferu stavebního materiálu jen mezi obcemi bez technický a nakonec na dříví do lesa. Definitivně jsem ho zahodil loni v létě do šrotu.
Asi tak před 12 lety, řešil můj známý, který byl do té doby hrdým majitelem kachny, že by potřeboval nějaké auto pro rodinu, do kterého by se vešel kočárek. A protože chtěl nějaké podobně divné auto, jako byla kachna, nasměroval jsem ho ke klukům do Dobřan. Kde koupil Leone. V té době už jsem měl povědomí o Subaru, ale bylo mimo moje finanční možnosti. Podobně jsem k Subaru nasměroval Bushmanskiho, který pořídil myslím v roce 2004 jedničkové Legacy kombi, od kterého jsem ho nakonec v roce 2007 koupil já. Kdy jsem před nákupem diferencoval mezi starým Patrolem a právě Legacy. Když jsem srovnal náklady na provoz, míru poskytnutého komfortu a cenu náhradních dílů, zvítězilo Lego na celé čáře.
Takže moje cesta k vlastnictví vozu Subaru byla dlouhá a trnitá, ale konec dobrý, všechno dobré. :850:
No a pak už to znáte. Lego jsem měl do února, nebo března 2009, pak jsem ho zbořil a odstavil s tím, že ho opravím. Ale nemaje dílnu, dělal jsem to přes léto venku. S podzimem a zimou práce skončily, pak se narodil Tonda a už na to nikdy nebyl čas. Teď jsem Lego vyndal z kopřiv a odvezl k věčnému odpočinku do šrotu.
V srpnu 2009 se naskytla koupě XT, které se nedalo odolat. :845:
19.9.2009 jsem pojal za manželku mojí Zdeničku a XT nám bylo více než důstojným svatebním vozem. V říjnu 2009 jsem koupil Previi, neboť jsme byli v očekávání Tondy a spolu se sňatkem získanými válečnými kořistmi, jsme najednou čekali 4. dítě. To bylo nutné vyřešit vícemístným japonským vozem 4x4. A to Subaru nedělá. Proto Previa.
Vlastně už si nepamatuju, jestli to bylo začátkem roku 2009, nebo 2010, kdy do rodiny přibyla synovcova Justy. Ale myslím, že to bylo 2009. Tu zmiňuji proto, protože se o ní od začátku starám, aby jezdila. A teď jsem jí měl skoro rok v užívání.
No a aktuální nákup H6 jste zaregistrovali, ten nemusím hlásit. :826:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- bonboniera
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 797
- Registrován: sob srp 15, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vit Pochman
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
tyve jozko, bys mel dostat miselinskou hvezdu za tvoji garaz, specialne za 205 a 33 :supeer: no a koneckonců i za to tipo, hlavne pokud bylo s digitalkama :826:
Subaru Outback 3.0R, 5AT, 2009
- berkut
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 500
- Registrován: stř led 27, 2010 4:28 pm
- Jméno a příjmení: scoobe svx
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
u mě to bylo jednoduché, už od poloviny 90. let jsem se zakoukal do rallye a fandil jsem subaru (samo i škodovce, tehdy byl ten závodní tým ještě český). Subaru se mi líbila tím, že byla jiná, 4x4, boxer, bezrámové dveře atd. Ale auto jsem nepotřeboval, jen jsem pořád kamarádům říkal, že si koupím nabušenou imprezu.
Auto jsem ale nepotřeboval, tak jsem si řidičák udělal až někdy v roce 2003, já byl totiž vždycky spíš na letadla, tak šly prachy na létání v aeroklubu. Někdy v roce 2002 jsem uviděl pod Petřinama v Praze zaparkované červenočerné svx. Čuměl jsem jak puk, i když jsem věděl, že existuje. Tehdy jsem si říkal, že nic takového mít nikdy nebudu, v tom čase se už 6 let nevyrábělo a i tak bylo pro mě pekelně drahé.
No a za nějakých 7 let, když jsem si šel kupovat subaru (nic jiného pro mě nepřicházelo v úvahu), potkal jsem u Freie posmutnělé opršené červenočerné svx. Slib jsem nedodržel, imprezu doteď nemám, ale tehdy jsem tak přišel ke svému prvnímu autu . Později jsem přišel na to, že ta kráska, kterou jsem očumoval v onom roce 2002, je ta, kterou teď vlastním Už tehdy to bylo osudové setkání...
K ní přibylo v polovině minulého roku další kuře, trochu praktičtější, a to je zatím celý můj život se subaru.
Auto jsem ale nepotřeboval, tak jsem si řidičák udělal až někdy v roce 2003, já byl totiž vždycky spíš na letadla, tak šly prachy na létání v aeroklubu. Někdy v roce 2002 jsem uviděl pod Petřinama v Praze zaparkované červenočerné svx. Čuměl jsem jak puk, i když jsem věděl, že existuje. Tehdy jsem si říkal, že nic takového mít nikdy nebudu, v tom čase se už 6 let nevyrábělo a i tak bylo pro mě pekelně drahé.
No a za nějakých 7 let, když jsem si šel kupovat subaru (nic jiného pro mě nepřicházelo v úvahu), potkal jsem u Freie posmutnělé opršené červenočerné svx. Slib jsem nedodržel, imprezu doteď nemám, ale tehdy jsem tak přišel ke svému prvnímu autu . Později jsem přišel na to, že ta kráska, kterou jsem očumoval v onom roce 2002, je ta, kterou teď vlastním Už tehdy to bylo osudové setkání...
K ní přibylo v polovině minulého roku další kuře, trochu praktičtější, a to je zatím celý můj život se subaru.
Naposledy upravil(a) berkut dne čtv dub 03, 2014 1:29 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Alcyone SVX LSi 3,3l (1997), ex Subaru Legacy kombi GX 2,5l AT AirSus (1999)
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Neco podobnyho uz tu probehlo
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=425
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=425
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Taky jsem měl pocit, že už jsme takový podobný vlákno měli. No to je jedno, už je 3 roky mrtvý, tak holt máme nový...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Moje prvni auto byla Skoda Felicia Super, 1963.
Nadherny cerveny kabriolet, ktery jsme nekolik let rekonstruovali. Zgeneralkoval se motor, Vyvarily se plechy, vymenily sezrane predni blatniky a auto dostalo novy lak, nove calouneni a novou platenou strechu.
Kdyz jsme s tim vyjeli, pripadal jsem si jako v Porsche. Kazdy se za nami otacel. Jizdni vlastnosti byly ale mizerne, motor skvele tahl jen do 60km/h a v zime v tom byla hrozna zima. Dospeli jsme k zaveru, ze jako auto na denni jezdeni je to nepouzitelne a docela slusne jsme to prodali jako zrekonstruovaneho veterana.
Dalsi auto byl Peugeot 309 GTI. Jelo to moc pekne, melo to sportovni ambice, ale po nejake dobe nam ho ukradli.
Pak jsem mel na prechodnou dobu Skodovku 105L po tatovi. Asi nejhorsi auto, co jsem mel. Hnilo to, netahlo, v zime to neslo nastartovat, zamrzaly zamky a na dalnici to diky vulim v rizeni plavalo. Kazda jizda po dalnici byla pro me utrpenim.
Rozhodl jsem se udelat poradny kvalitativni skok a koupili jsme jako rodinny vuz jednickovou Octavii 1998, benzin 1,6i 74KW. Na benzin uzasna spotreba 6-7l/100km, auto konecne mohlo jet i 150km/h po dalnici, aniz by se clovek musel bat, ze se zabije. Obrovsky kufr, pro male deti obstojny prostor vzadu, nerezavelo to a bylo to i slusne spolehlive. Moc fajn auto.
Potrebovali jsme ale 2 auta, tak jsme casem koupili jeste mirne ojete Mondeo 2005, 2.0 benzin. Obrovska krava s prostorem vsude kam se clovek podiva. Spolehlivost snad jeste lepsi nez u Oktavky. Uzasne auto. vynikajici podvozek se sportovnimi ambicemi. Motor trochu slaby na tak velke auto, ale dalo se to. Na rovinkam zehli nerovnosti, ale v zatackach musel jit clovek na brzdu, aby to nevyletelo ven. Zabavne.
Pak zena skocila s Oktavkou do pole a byla z toho totalka. Na prechodnou dobu jsme koupili staricky Opel Corsa, ale to byla strasliva zkusenost. Meli jsme co delat, abychom tu herku bez posilovace udrzeli v zime na silnici. Po pul roce sla s vyraznou korozi z domu.
Uz nekolik let jsem uvazoval o Subaru diky vlivu kolegy, ktery mel Forestera. Fascinovala me permanentni ctyrkolka a jizdni vlastnosti. Mam radsi sportovnejsi placky nez velka SUV nebo off roady.
Tak jsme pak koupil Legacy kombi 2.5i, 2008, MT. Diky nizkoprofilum clovek vnima kazdou nerovnost, ale v zatackach je to to nejlepsi, co jsem zatim mel. Na silnici fakt parada. Take se mi libi, ze neni okoukane a ze ma dva laufy vzadu
Horsi je to se servisnimi naklady. Za tu dobu, co ho mam, uz jsem do nej nacpal na ruznych opravach desitky tisic a nevypada to, ze by to melo koncit. V tomhle ohledu me Subarka dost zklamaly.
Ale asi bych ho koupil znovu.
Ted menim zamestnani a dostanu sluzebni Oktavku TDI, takze Mondeo asi pujde s tezkym srdcem z domu. Subarka se zbavovat nechci, to je srdecni zalezitost. Kdyz ho milujes, neni co resit.
Legacy dostane zena a ja bych chtel casem jit do STI 2011 se zadeckem, abych v tom mohl vozit i deti a bagaz.
Ale az ceny hodne spadnou dolu. Ted to urcite neni na poradu dne.
Nadherny cerveny kabriolet, ktery jsme nekolik let rekonstruovali. Zgeneralkoval se motor, Vyvarily se plechy, vymenily sezrane predni blatniky a auto dostalo novy lak, nove calouneni a novou platenou strechu.
Kdyz jsme s tim vyjeli, pripadal jsem si jako v Porsche. Kazdy se za nami otacel. Jizdni vlastnosti byly ale mizerne, motor skvele tahl jen do 60km/h a v zime v tom byla hrozna zima. Dospeli jsme k zaveru, ze jako auto na denni jezdeni je to nepouzitelne a docela slusne jsme to prodali jako zrekonstruovaneho veterana.
Dalsi auto byl Peugeot 309 GTI. Jelo to moc pekne, melo to sportovni ambice, ale po nejake dobe nam ho ukradli.
Pak jsem mel na prechodnou dobu Skodovku 105L po tatovi. Asi nejhorsi auto, co jsem mel. Hnilo to, netahlo, v zime to neslo nastartovat, zamrzaly zamky a na dalnici to diky vulim v rizeni plavalo. Kazda jizda po dalnici byla pro me utrpenim.
Rozhodl jsem se udelat poradny kvalitativni skok a koupili jsme jako rodinny vuz jednickovou Octavii 1998, benzin 1,6i 74KW. Na benzin uzasna spotreba 6-7l/100km, auto konecne mohlo jet i 150km/h po dalnici, aniz by se clovek musel bat, ze se zabije. Obrovsky kufr, pro male deti obstojny prostor vzadu, nerezavelo to a bylo to i slusne spolehlive. Moc fajn auto.
Potrebovali jsme ale 2 auta, tak jsme casem koupili jeste mirne ojete Mondeo 2005, 2.0 benzin. Obrovska krava s prostorem vsude kam se clovek podiva. Spolehlivost snad jeste lepsi nez u Oktavky. Uzasne auto. vynikajici podvozek se sportovnimi ambicemi. Motor trochu slaby na tak velke auto, ale dalo se to. Na rovinkam zehli nerovnosti, ale v zatackach musel jit clovek na brzdu, aby to nevyletelo ven. Zabavne.
Pak zena skocila s Oktavkou do pole a byla z toho totalka. Na prechodnou dobu jsme koupili staricky Opel Corsa, ale to byla strasliva zkusenost. Meli jsme co delat, abychom tu herku bez posilovace udrzeli v zime na silnici. Po pul roce sla s vyraznou korozi z domu.
Uz nekolik let jsem uvazoval o Subaru diky vlivu kolegy, ktery mel Forestera. Fascinovala me permanentni ctyrkolka a jizdni vlastnosti. Mam radsi sportovnejsi placky nez velka SUV nebo off roady.
Tak jsme pak koupil Legacy kombi 2.5i, 2008, MT. Diky nizkoprofilum clovek vnima kazdou nerovnost, ale v zatackach je to to nejlepsi, co jsem zatim mel. Na silnici fakt parada. Take se mi libi, ze neni okoukane a ze ma dva laufy vzadu
Horsi je to se servisnimi naklady. Za tu dobu, co ho mam, uz jsem do nej nacpal na ruznych opravach desitky tisic a nevypada to, ze by to melo koncit. V tomhle ohledu me Subarka dost zklamaly.
Ale asi bych ho koupil znovu.
Ted menim zamestnani a dostanu sluzebni Oktavku TDI, takze Mondeo asi pujde s tezkym srdcem z domu. Subarka se zbavovat nechci, to je srdecni zalezitost. Kdyz ho milujes, neni co resit.
Legacy dostane zena a ja bych chtel casem jit do STI 2011 se zadeckem, abych v tom mohl vozit i deti a bagaz.
Ale az ceny hodne spadnou dolu. Ted to urcite neni na poradu dne.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
No, začal jsem hned po řidičáku (1997) s hundrtem, kterého jsem zrepasoval a mám ho dodnes Ne že by mi k něčemu byl, ale je to srdeční záležitost...
Když jsem ho rekonstruoval u kamaráda, tak tam měl Pajero (rv. 87, benzín) párkrát jsem se v něm projel a bylo rozhodnuto - koupil jsem ho a tím začla moje 4x4 éra. Paralelně s Pajerem jsem pak měl Astru 1.6, kterou jsem dojezdil než totálně shnila Pak jsem začal stavět a Pajero začalo být malé, prodal jsem a pořídil Ford Maverick (převlečený Nissan Terano II 2.7 TD), který byl k neutahání a slouží dodnes (paradoxně u kamaráda, co jsem od něj měl pajero ).
Po dokončení stavby jsem začal přemýšlet o něčem civilnějším, ale aby to bylo 4x4, takže volba padla na subaru, vždycky mě lákaly tak trochu "ujetý" a neběžný auta. Takže přišlo Legacy kombi MY04 2.0
Bylo úžasný, ale namlsal jsem se a chtěl jsem něco silnějšího, takže H6 3.0 MY02 (současný předsedovo).
Poté, co mi v práci bylo vytýkáno že to není úplně hezké auto jsem se rozhodl, že půjdu o řadu výš, ale v outbackách jsem nic pořádného nemohl vybrat, takže jsem skončil u Tribecy
Jo a ještě mám Leona kterého mi zprostředkoval Štěpán a ten čeká na rekonstrukci
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Hezký Tome, taky slušná geneze. :845:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- MISTRI3
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 850
- Registrován: čtv úno 09, 2012 5:03 pm
- Jméno a příjmení: Dominik Tomík
- Bydliště: Buchlovice
Re: Evoluce, aneb jak jsem k plejádám přišel
Tak se taky přidám. Mne i bráchu nakazil otec těžkou nemocí jménem subaru.
Tak mé první auto byla impreza 2.0, 5MT, atmo, poté byl přechod na forouše 2.0 turbo,5MT (nyní vlastní Mareka) a teď mi dělá obrovskou radost WRX :3gears:
Tak mé první auto byla impreza 2.0, 5MT, atmo, poté byl přechod na forouše 2.0 turbo,5MT (nyní vlastní Mareka) a teď mi dělá obrovskou radost WRX :3gears:
Forester 2.0 SH - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex
Impreza 2.0 GL
Forester 2.0 SG - ex
Legacy 2.0R - ex
Forester 2.0 - ex
Impreza 2.0 WRX 1999 - ex
Legacy 2.0 wagon - ex
Impreza 2.0 GT - ND
Forester 2.0 STURBO - ex
Impreza 2.0 WRX 202Kw - ex
Forester 2.0 XT - ex
Impreza 2.0 - ex