Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak Alkyton žáruvzdroný do 750 °C by mohl na ty plechy a spojovací materiál stačit. Katalyzátor při běžném provozu by neměl mít víc než 800 °C a přímo na něj to patlat nebudu.
Jinak si moc dobře pamatuju, když jsem dával šopovaný katalyzátor na BH a na spoj před ním jsem nacákal hliníkový sprej (měl asi o 50 °C větší odolnost než zinkový, tuším do 550), samozřejmě něco dostalo i přímo na bandasku katalyzátoru. A po nějaké době na to koukám a na katalyzátoru slité kuličky hliníku.
Jinak si moc dobře pamatuju, když jsem dával šopovaný katalyzátor na BH a na spoj před ním jsem nacákal hliníkový sprej (měl asi o 50 °C větší odolnost než zinkový, tuším do 550), samozřejmě něco dostalo i přímo na bandasku katalyzátoru. A po nějaké době na to koukám a na katalyzátoru slité kuličky hliníku.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak to Honzo vyzkoušej a dávej reporty, jak to drží.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Myslím, že to nemá smysl. Pokud si objednal jen ty objímky, tak nebudou mít co obejmout.HonzaCZ píše:OK, tak jsem to objednal.
Ještě mi řekněte, má smysl přemýšlet o nějaké povrchové úpravě?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Nerozumím.mnov píše: Myslím, že to nemá smysl. Pokud si objednal jen ty objímky, tak nebudou mít co obejmout.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Na Impreze ty plechy ještě máme, ale jejich okraje už tam nejsou.
U Forejse už mám celý katalyzátor jiný.
U Forejse už mám celý katalyzátor jiný.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak to já tam ty plechy mám a zcela v pořádku. Nepaušalizoval bych.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Ja to vždycky sesroubuju nerez sroubem k sobě.
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Já to prohlížel, takže vím, jak to vypadá, a neobjednával bych objímky, kdybych nevěděl, že to dává smysl.
A teď tam provizorně nacpu asi jeden nebo dva vruty do tý díry, ať to nedrnčí. Hrozně mě to irituje a dělá to ostudu. A nutí mě to jezdit ve vyšších otáčkách.
A teď tam provizorně nacpu asi jeden nebo dva vruty do tý díry, ať to nedrnčí. Hrozně mě to irituje a dělá to ostudu. A nutí mě to jezdit ve vyšších otáčkách.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Stejně bych ty plíšky za tu cenu nikdy nekoupil.
Nerezový šrouby jsem dával na Forejse k plechům svodů. Asi to nemá žádný elektrolyt a drží to tam.
Nerezový šrouby jsem dával na Forejse k plechům svodů. Asi to nemá žádný elektrolyt a drží to tam.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No, tak já holt nejsem tak šikovnej a když budu místo toho, abych je vyráběl, dělat něco, co umím líp, tak budu z ekonomického pohledu v plusu.mnov píše:Stejně bych ty plíšky za tu cenu nikdy nekoupil.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Já ty příchytky nehodlám vyrábět. Chystám se to stáhnout SK páskou.
Ale zatím mě to drnčení moc nevadí.
Jo a bez těch plechů to funguje taky dobře. To mám vyzkoušené z Forestera. Nikdy žádnou chybu katalyzátoru, po odstranění plechů nehlásil.
Ale zatím mě to drnčení moc nevadí.
Jo a bez těch plechů to funguje taky dobře. To mám vyzkoušené z Forestera. Nikdy žádnou chybu katalyzátoru, po odstranění plechů nehlásil.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
OK, klidně můžeš jezdit třeba na petrolej, když ti to udělá radost. Já tam ty plechy chci, budu je tam mít a budu je mít na originál předražených objímkách.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak jsem se trochu zajímal a nerez+železo nebo nerez+měd problém není. Problém je např. zinek+měď. Takže teda dle mého konzultanta není úplně dobrý nápad dávat pozinkovaný šroub a na něj měděnou matku.VDC píše:Šrouby bych dal černý, respektive pozink a matky měděný. Problém styku nerezu s obyč železem je, že to tvoří článek a obyč železo degraduje o to rychleji. Natřít to můžeš zkusit zinkem, nebo nějakou fakt žáruvzdornou barvou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jo to máš pravdu. To jsem opomenul. Zinek/měď samozřejmě tvoří článek taky. Takže černý šroub a měděnou matku. Nebo prostě všechno v pozinku.
Jinak já samozřejmě nerezový šrouby do černýho železa používám často a rád. Ale vědom si faktu, že mezi uhlíkovou ocelí a nerezí vzniká galvanická koroze, místo kontaktu se snažím izolovat různými prostředky podle aplikace. Vazelínou, voskem, Loctite atd. Dávám je i na výfuky, ale na spojení v přírubách, kde je dost masa. Zrovna na těchhle plechách kolem katu, kde je to permanentně od soli, to prostě s nerezovými šrouby bude reznout rychleji, tedy ta část z uhlíkové oceli, než s pozinkovými šrouby.
Jinak já samozřejmě nerezový šrouby do černýho železa používám často a rád. Ale vědom si faktu, že mezi uhlíkovou ocelí a nerezí vzniká galvanická koroze, místo kontaktu se snažím izolovat různými prostředky podle aplikace. Vazelínou, voskem, Loctite atd. Dávám je i na výfuky, ale na spojení v přírubách, kde je dost masa. Zrovna na těchhle plechách kolem katu, kde je to permanentně od soli, to prostě s nerezovými šrouby bude reznout rychleji, tedy ta část z uhlíkové oceli, než s pozinkovými šrouby.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jj, dám tam pozink+pozink. Ono naštěstí ty šrouby jsou tam relativně přístupný, takže i když to zase zarezne, tak se to při nejhorším uřízne, kdyby to bylo potřeba někdy sundavat. Nejsem si jistý totiž tím, jestli tam ten pozink vydrží - snese tak 400 °C, ne?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno