Ona jedna z nevýhod AT je, že brzdy jsou zatěžovány víc než u MT. A při sjezdech se člověk dostane na hranu velice ryche. Na to abych "uvařil" brzdy s plně naloženým Legem nepotřebuju ani Grossglockner. Stačí delší klesání a už je potřeba přibžďovat motorem a to u AT nefunguje tak dobře jako u MT, takže šlápnutí na brzdu před zatáčkou se stejně nevyhnu.MMira píše:jen pro ilustraci - na vsech predchozich nonM BMW jsem mel klasiku a uvaril jsem jen a pouze na sjezdech z Grossglockneru celkem dost ostrym tempem (uvaril - prehral, ale ne privedl uplne do stavu nebrzdeni.
Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
To máš pravdu. Ale když jsem pořizoval Outbacka, tak jsem myslel, že to bude s tou zátěží brzd ve spojitosti s automatem mnohem horší, ale neojel jsem za těch 4,5 roku (cca 40 000 km) ani jedny destičky - vzadu jsem dokonce kotouče a desky dával nové teprve nedávno.JRJ píše:Ona jedna z nevýhod AT je, že brzdy jsou zatěžovány víc než u MT. A při sjezdech se člověk dostane na hranu velice ryche. Na to abych "uvařil" brzdy s plně naloženým Legem nepotřebuju ani Grossglockner. Stačí delší klesání a už je potřeba přibžďovat motorem a to u AT nefunguje tak dobře jako u MT, takže šlápnutí na brzdu před zatáčkou se stejně nevyhnu.
Docela bych si chtěl porovnat, jak se chová starší varianta 5AT se Sport Shiftem oproti SI Drive. Mě překvapilo, jak moc to motorem brzdí a to stačí pustit jen plyn. Když se mu vnutí nižší rychlostní stupeň, tak se to už docela blíží brzdění motorem s manuální převodovkou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Honza: k těm deskám, pro použití co popisuješ bych se podepsal pod to, co píšou kluci. RedStuff bych řekl, že je skoro až nevhodný, protože za studena brzdí řekněme akceptovatelně, velmi výrazný rozdíl je když se zahřejí. Lepší službu ti udělá Greenstuff, případně bych nezatracoval na zadek dát Hawk HPS, které jsem měl vzadu a auto bylo při brzdění krásně vyrovnané.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Co jsem se zatím dozvěděl, tak zelený desky a "obyčejný" kotouče by pro mě mohly být akorát, jak píšeš. Vzadu jsou zatím v pohodě - pokud nebude problém se stabilitou (že by třeba zadek brzdil málo - což nepředpokládám), tak je tam nechám, dokud se neojedou.catana píše:Honza: k těm deskám, pro použití co popisuješ bych se podepsal pod to, co píšou kluci. RedStuff bych řekl, že je skoro až nevhodný, protože za studena brzdí řekněme akceptovatelně, velmi výrazný rozdíl je když se zahřejí. Lepší službu ti udělá Greenstuff, případně bych nezatracoval na zadek dát Hawk HPS, které jsem měl vzadu a auto bylo při brzdění krásně vyrovnané.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
HonzaCZ píše: Co jsem se zatím dozvěděl, tak zelený desky a "obyčejný" kotouče by pro mě mohly být akorát, jak píšeš. Vzadu jsou zatím v pohodě - pokud nebude problém se stabilitou (že by třeba zadek brzdil málo - což nepředpokládám), tak je tam nechám, dokud se neojedou.
Taky si myslím že tato kombinace na normální ježdění stačí a mám na ni taka zálusk :850:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Mě přijde, že to motorem na D ani Sport nebrzdí vůbec a při manuální volbě stupňů 3 ze slušnýho kopce brdí málo a 2 zase moc. Takže buď 2 pod plynem, což mám pocit, že trápím, a spotřeba taky není přívětivá, nebo kvedlat 3-2-3, což při prodlevě automatu při přeřazování, behem níž se Lego rozjede (zrychlí), není taky to pravý ořechový. Rozhodně ne plynulý. Ať tak či onak ve vracečce stejně musím na brzdu, tam ani ta 2 nepomůže. Takže nakonec končím u kompromisního řešení: dát za 3, neřadit a dobržďovat brzdama.HonzaCZ píše:Docela bych si chtěl porovnat, jak se chová starší varianta 5AT se Sport Shiftem oproti SI Drive. Mě překvapilo, jak moc to motorem brzdí a to stačí pustit jen plyn. Když se mu vnutí nižší rychlostní stupeň, tak se to už docela blíží brzdění motorem s manuální převodovkou.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak podobné zkušenosti mám z Outbacka, kde jsem si zvykl víceméně všechno dobrzďovat brzdama. Možná proto mi u Legacy přijde, že brzdí mnohem lépe a taky v 5 kvaltech se mnohem lépe hledá něco odpovídajícího. Ono to bude asi hodně dané softwarem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- jaromir
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1078
- Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
- Jméno a příjmení: Jaromír
- Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak už si tady připadám jako doma - vše důležité se dozvídám jako poslední - ale teď to bylo dáno jinými okolnostmi... Takže milý Jene, ať Ti těch šest hrnků slouží co možná nejlépe a občas nech taky Aničku, ať je trochu vymyje... Mnoho šťastných kilometrů.
Jaromír
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Díky Jaromírejaromir píše:Tak už si tady připadám jako doma - vše důležité se dozvídám jako poslední - ale teď to bylo dáno jinými okolnostmi... Takže milý Jene, ať Ti těch šest hrnků slouží co možná nejlépe a občas nech taky Aničku, ať je trochu vymyje... Mnoho šťastných kilometrů.
Jaromír
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jinak mám tady pár zkušeností po cca 700 km.
- Výkonu začíná být nedostatek...klasika ::-DDD:
- Motor jede pěkně, převodovka řadí skvěle, nic z toho neteče
- Neoriginální dešťový senzor (montován na nové auto) ačkoliv má hrozně provedený vypínač a při jeho činnosti tam hrozně cvaká nějaké relátko, tak funguje pěkně a je docela rozumně nastaven
- Parkovací senzory jsem nikdy nechtěl a nějak ani nepotřeboval, ale musím uznat, že to není úplně blbé
- Interiér je teda dost haluz... sice asi nadprůměr na tu dobu, ale v Outbacku jsou teda např. materiály na polstrování dveří a jeho provedení pro mě příjemnější
- Rádio sice má integrovaný changer na 6 CD, hraje MP3 a to i z CD-RW, ale v kombinaci s palubní reprosoustavou to stojí teda úplně za vyližp.... Nevím, která část, za to může, ale pravděpodobně obě. Když to zase srovnám s Outbackem, tak tam to s originálním rádiem bylo lepší, než tady a když se tam dalo pěkné rádio Pioneer, tak to začalo hrát zcela výborně (pro běžný poslech, ne pro auto-audiofily ). Takže mě asi časem čeká zjistit, jak na tom originální rádio je a jestli budu řešit výměnu za nějaké pořádné, případně vyměním i repro.
- Klíma mi přijde, že na automatický režim málo fouká. A nejde dvouzónovku přepnout na jednozónový ovládání...
- Je slyšet nějaký ložisko na mikrořemenu. Z kopce a do kopce to cvaká, na rovině to jen ševelí. Musím odposlouchat.
- Měrka na kontrolu ATF je ještě blběji přístupná než u Outbacka. Měrka na kontrolu oleje v předním difu je sice stejně utopená, ale aspoň kolem ní je méně hadic a trubek a tak se s ní manipuluje lépe.
- Střešní okno, které jezdí samo (nemusí se držet spínač) je fajn. Ale nechápu, proč dozadu jede naráz a dopředu má mezipolohu, takže se musí po pár vteřinách znovu zmáčknout.
- Ovládání podsvětlení palubky a ovladačů již počítá s tím, že se jezdí s rozsvícenýma světlama a nejvyšší poloha nastaví maximální podsvětlení a denní režim na displejích nehledě na stavu světel.
- Elektronický plyn se chová dost zvláštně. Musím si zvyknout. Prostě půl plynu není vždycky půl plynu, ale závisí to na jízdním režimu - nemyslím SI drive, ale asi vzhledem k rychlosti, stoupání/klesání, zařazený stupeň, nevím přesně.
- Co se týče podvozku, resp. jízdních vlastnosti, tak to je neuvěřitelný skok od Outbacka. Ovšem zase za cenu toho, že to tak pěkně nežehlí nerovnosti, což bude dáno i menšíma kolama. Jinak světlá výška 20 a 15 cm se může zdát jako malý rozdíl, ale je to docela velký rozdíl
- Přepínání počítadel A a B a jejich nulování pomocí oldschool čudlíku trčícího z plexi přístrojovky je fakt vtipné... aspoň, že je to na straně a je to tak celkem přístupné, ale stejně to nechápu.
- Nelze rozsvítit zadní mlhovky bez předních...nebo jsem na to nepřišel.
- Otevírání kufru pouze zevnitř nebo tlačítkem na klíčku mi nepřijde úplně inteligentní, ale dá se na to zvyknout. U Sierry to bylo stejné (jen s rozdílem, že tam byl přímo zámek na klíč a ne dálkově).
- Nemůžu si vozit ruku na voliči - její setrvačné síly v pravých zatáčkách mi tam stále přepínají manuální režim
- Důstojný tón houkačky
- Spotřeba na 140 km okresek s trochou dálnice 9,6 l / 100 km bez snahy o eko jízdu.
- Aktualizovaný SW navigace po mně po každém startu chce potvrzení, že budu dodržovat předpisy a nebudu se rozptylovat obsluhou a blablabla... dá se toho nějak zbavit?
- Nemožnost zadávat cíl trasy během jízdy je sice fajn bezpečnostní fíčura, ale docela mě to vadí. Není to o nic složitější než naladit stanici na rádiu a to jde i za jízdy...
Toť zatím vše, co mě napadá.
- Výkonu začíná být nedostatek...klasika ::-DDD:
- Motor jede pěkně, převodovka řadí skvěle, nic z toho neteče
- Neoriginální dešťový senzor (montován na nové auto) ačkoliv má hrozně provedený vypínač a při jeho činnosti tam hrozně cvaká nějaké relátko, tak funguje pěkně a je docela rozumně nastaven
- Parkovací senzory jsem nikdy nechtěl a nějak ani nepotřeboval, ale musím uznat, že to není úplně blbé
- Interiér je teda dost haluz... sice asi nadprůměr na tu dobu, ale v Outbacku jsou teda např. materiály na polstrování dveří a jeho provedení pro mě příjemnější
- Rádio sice má integrovaný changer na 6 CD, hraje MP3 a to i z CD-RW, ale v kombinaci s palubní reprosoustavou to stojí teda úplně za vyližp.... Nevím, která část, za to může, ale pravděpodobně obě. Když to zase srovnám s Outbackem, tak tam to s originálním rádiem bylo lepší, než tady a když se tam dalo pěkné rádio Pioneer, tak to začalo hrát zcela výborně (pro běžný poslech, ne pro auto-audiofily ). Takže mě asi časem čeká zjistit, jak na tom originální rádio je a jestli budu řešit výměnu za nějaké pořádné, případně vyměním i repro.
- Klíma mi přijde, že na automatický režim málo fouká. A nejde dvouzónovku přepnout na jednozónový ovládání...
- Je slyšet nějaký ložisko na mikrořemenu. Z kopce a do kopce to cvaká, na rovině to jen ševelí. Musím odposlouchat.
- Měrka na kontrolu ATF je ještě blběji přístupná než u Outbacka. Měrka na kontrolu oleje v předním difu je sice stejně utopená, ale aspoň kolem ní je méně hadic a trubek a tak se s ní manipuluje lépe.
- Střešní okno, které jezdí samo (nemusí se držet spínač) je fajn. Ale nechápu, proč dozadu jede naráz a dopředu má mezipolohu, takže se musí po pár vteřinách znovu zmáčknout.
- Ovládání podsvětlení palubky a ovladačů již počítá s tím, že se jezdí s rozsvícenýma světlama a nejvyšší poloha nastaví maximální podsvětlení a denní režim na displejích nehledě na stavu světel.
- Elektronický plyn se chová dost zvláštně. Musím si zvyknout. Prostě půl plynu není vždycky půl plynu, ale závisí to na jízdním režimu - nemyslím SI drive, ale asi vzhledem k rychlosti, stoupání/klesání, zařazený stupeň, nevím přesně.
- Co se týče podvozku, resp. jízdních vlastnosti, tak to je neuvěřitelný skok od Outbacka. Ovšem zase za cenu toho, že to tak pěkně nežehlí nerovnosti, což bude dáno i menšíma kolama. Jinak světlá výška 20 a 15 cm se může zdát jako malý rozdíl, ale je to docela velký rozdíl
- Přepínání počítadel A a B a jejich nulování pomocí oldschool čudlíku trčícího z plexi přístrojovky je fakt vtipné... aspoň, že je to na straně a je to tak celkem přístupné, ale stejně to nechápu.
- Nelze rozsvítit zadní mlhovky bez předních...nebo jsem na to nepřišel.
- Otevírání kufru pouze zevnitř nebo tlačítkem na klíčku mi nepřijde úplně inteligentní, ale dá se na to zvyknout. U Sierry to bylo stejné (jen s rozdílem, že tam byl přímo zámek na klíč a ne dálkově).
- Nemůžu si vozit ruku na voliči - její setrvačné síly v pravých zatáčkách mi tam stále přepínají manuální režim
- Důstojný tón houkačky
- Spotřeba na 140 km okresek s trochou dálnice 9,6 l / 100 km bez snahy o eko jízdu.
- Aktualizovaný SW navigace po mně po každém startu chce potvrzení, že budu dodržovat předpisy a nebudu se rozptylovat obsluhou a blablabla... dá se toho nějak zbavit?
- Nemožnost zadávat cíl trasy během jízdy je sice fajn bezpečnostní fíčura, ale docela mě to vadí. Není to o nic složitější než naladit stanici na rádiu a to jde i za jízdy...
Toť zatím vše, co mě napadá.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Já bych to hodil ze skály...
[Příspěvek odeslán z Dell Streak pomocí aplikace Tapatalk]
[Příspěvek odeslán z Dell Streak pomocí aplikace Tapatalk]
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
ad mlhovky: Opravdu nelza zapnout jen zadní mlhovky. Zapínání je přední, pak zadní (svítí oboje). Vypínání vše najednou.
ad navigace: "Agree" maj všechny ofiko navigace včetně origo Subaru z roku 2003, se kterou jsem Lego koupil. Kdysi kdesi jsem narazil na crack, který údajně měl tuto bezpečnostní vlastnost odstraňovat. Od rozsypání disku už ho nemám a stejně v mé navi nefungoval - navi nefungovala vůbec. Za jízdy lze zadávat cíl cesty "výběrem" (z memory pointů, předchozích cílů a POI) nelze jen "psát" (adresy, GPS koordináty) a prohlížet a hravat se v mapě.
ad navigace: "Agree" maj všechny ofiko navigace včetně origo Subaru z roku 2003, se kterou jsem Lego koupil. Kdysi kdesi jsem narazil na crack, který údajně měl tuto bezpečnostní vlastnost odstraňovat. Od rozsypání disku už ho nemám a stejně v mé navi nefungoval - navi nefungovala vůbec. Za jízdy lze zadávat cíl cesty "výběrem" (z memory pointů, předchozích cílů a POI) nelze jen "psát" (adresy, GPS koordináty) a prohlížet a hravat se v mapě.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
VDC: Ze jo?! Ne ale vazne, ono to zni jako dlouhy seznam vcetne spousty negativ, ale jsou to vylozene detaily. S tim autem se jezdi paradne
JRJ: Dik za potvrzeni mlhovek. Co se tyce "agree", tak Toyota 2010, co tam byla to nedelala. Na zadavani si zvyknu. Je fakt, ze driv jsem se navigoval zejmena Androidim telefonem a tam jsem cil zadaval prevazne hlasove, takze jsem to taky netukal po pismenkach.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
JRJ: Dik za potvrzeni mlhovek. Co se tyce "agree", tak Toyota 2010, co tam byla to nedelala. Na zadavani si zvyknu. Je fakt, ze driv jsem se navigoval zejmena Androidim telefonem a tam jsem cil zadaval prevazne hlasove, takze jsem to taky netukal po pismenkach.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak jsem právě objednal z EBC BRAKE SHOP standardní hladký kotouče a Greenstuff desky. Tak doufám, že brzy přijdou, ať mohou pod Hammerite a na auto
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Dneska jsem poprvé vyzkoušel ntelligent režim a nepřijde mi to zase tak hrozný, jak spousta lidí říká. Jel jsem s tím jenom cca 5 km po okresce a kousek po městě, ale chci to dál zkoušet. Přišlo mi to docela rozumný. Že by to dostálo svému názvu? Snaží se to co nejméně řadit a vše utáhnout motorem, což si myslím je u třílitru docela reálné. Při kochací jízdě mi přijde, že port příliš často řadí a příliš agresivně reaguje na plyn.
Zatím mi přijde, že ty režimy jsou fakt použitelné a není to jen nějaká sranda do reklamního letáku.
Zatím mi přijde, že ty režimy jsou fakt použitelné a není to jen nějaká sranda do reklamního letáku.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno