Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Velkyho psa si evidentne porizovat nebudete a kocarek se do kufru kdyztak vejde Je dobre, ze si umis udelat radost, tak at jezdi dlouho a spolehlive.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- AndreaM
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1906
- Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Člověk odjede na víkend na Jih a zrovna se to tady provalí a on nic neví :670:
Honzo krása, moc gratulujeme! :pr:
Nejbližší program: sraz u Milionu a ukázat, zavrčet, svézt ..... :drive:
Honzo krása, moc gratulujeme! :pr:
Nejbližší program: sraz u Milionu a ukázat, zavrčet, svézt ..... :drive:
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Gratulace, pěkný kočár. Nemít velký decka bral bych taky sedan.
K brzdám, mám drážkované DBA T3 4000 a destičky Hawk HPS a při běžné jízdě či poskakování po městě nehlučí, jsou naprosto tiché. Ozvou se jen při náročnějším brždění (dlouhé sjezda z kopce nebo na okruhu), ale to v už není "tichá" jízda, takže mi to nevadí.
K brzdám, mám drážkované DBA T3 4000 a destičky Hawk HPS a při běžné jízdě či poskakování po městě nehlučí, jsou naprosto tiché. Ozvou se jen při náročnějším brždění (dlouhé sjezda z kopce nebo na okruhu), ale to v už není "tichá" jízda, takže mi to nevadí.
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2495
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Začíná to vypadat, že v životě máme dvě jistoty:
a) všichni skončíme pod drnem nebo v urně
b) každý pořádný Subarista nakonec skončí u H6ky
Měl bych na sobě začít pracovat :655:
a) všichni skončíme pod drnem nebo v urně
b) každý pořádný Subarista nakonec skončí u H6ky
Měl bych na sobě začít pracovat :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
jak pise hamoun vyse, slyset to jde. kazdy takovy kotouc je hlucny. ale neni to zadna tragedie, nebal bych se toho.HonzaCZ píše:OK, dík za názor. Na webu EBC uvádí v popisu ultimax kotoučů, že jsou dobré v kombinaci s červenými deskami - ale člověk z EBC, když jsem ho žádal o radu, psal, že červený fungují pořádně až od vyšší teploty. Zajímaly by mě taky ty záhlubně na těch ultimaxech - nehučí to? Že by tedy pro mě ideální kombinace byly utlimax + zelený? Nebo obyčejný kotouče + zelený?
na zenino auto (taky japonec, taky brzdy nic moc) jsem dal prave obyc hladky kotouc + greenstuff, funguje to od studena a brzdi vyrazne lepe nez OEM matros. je to ale o 300 kg lehci auto nez lego. chtelo by to zjistit vice nez se rozhodnes.
ex Reza WRX 2,5 combi
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Ohromná gratulace ke krásnému vozu.
Dost dlouho jsem neměl čas se sem aspoň kouknout a hnedle se dějí věci Hlavně ať dobře slouží bez poruch a vyhýbají se mu ostatní nešikovní řidiči velkým obloukem.
Dost dlouho jsem neměl čas se sem aspoň kouknout a hnedle se dějí věci Hlavně ať dobře slouží bez poruch a vyhýbají se mu ostatní nešikovní řidiči velkým obloukem.
šintr
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
Outback H6 MY 2001
dříve:
Subaru Impreza 2.0 GL MY97
Subaru Leone Super Station 110 KW MY88
Subaru Leone Super Station MY87
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
ja bych se tedy drazkovanejm/derovanejm vyhnul. kombinace napsaneho + desek galfer = vydrz 8tkm(a to s tim jezdim tak nejak 70/30 - pohoda /kase). tedka jdu do DS2500, pac to bylo jediny co sem narychlo sehnal, tak snad vydrzej dyl. to huceni pri intenzivnejsim brzdeni je znat, nicmene neni obtezujici....
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 186
- Registrován: stř črc 20, 2011 7:31 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Vokurka
- Bydliště: Jihočeský kraj
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Za mě taky velká gratulace k novému vozítku a hlavně když je to Lego v sedanu s H6 - už je nás zase o jednoho víc :845:
Ad. brzdy - EBC ultimax v kombinaci s Redstuff jsem měl na Impreze, jejich hlavní výhodou je čím více zahřaté, tím lépe brzdí. Z toho vychází i nevýhoda - za studena brzdí podstatně hůř než OEM. Hlučné moc nejsou, ikdyž BD a H6 jsou co se týče hlučnosti úplně jinde.
Taky se chystám vyměnit brzdy a na 99% dám DBA 4000 T3 slot s Hawk HPS, jak už psal výše JRJ.
Přeji hodně spokojených kilometrů :supeer: :supeer: :supeer:
Ad. brzdy - EBC ultimax v kombinaci s Redstuff jsem měl na Impreze, jejich hlavní výhodou je čím více zahřaté, tím lépe brzdí. Z toho vychází i nevýhoda - za studena brzdí podstatně hůř než OEM. Hlučné moc nejsou, ikdyž BD a H6 jsou co se týče hlučnosti úplně jinde.
Taky se chystám vyměnit brzdy a na 99% dám DBA 4000 T3 slot s Hawk HPS, jak už psal výše JRJ.
Přeji hodně spokojených kilometrů :supeer: :supeer: :supeer:
SUBARU Legacy sedan 3.0R Comfort MY 2006
ex. Subaru Impreza 2.0D MY09 Executive Sport Edition
ex. Subaru Impreza 2.0D MY09 Executive Sport Edition
- nasticka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3540
- Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
- Bydliště: Václavice
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Gratulace! Nádherný kočár. Ať dobře a bezproblémově slouží a přináší jen radost.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Forester SG 2.0XT - SíGr
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Díky za další gratulace :850:
Hamoun, JRJ, MMira, Woky: Zkusím pohledat nějaké další zkušenosti. EBC mi jsou jako firma sympatická, takže to směřuju na kombinaci jejich produktů objednaných přímo z UK. Co se týče využití, tak na okruh se nechystám - to auto bude mazel, žádnej závoďák Ale výkon to má a jak všichni víme, tak co se jednou rozjede, je taky potřeba zastavit. Ono i ty na limit ojetý obyčejný kotouče a destičky, co tam jsou teď, brzdí docela v pohodě (= zablokují kola, resp. uvedou v činnost ABS), ale samozřejmě jsem je nijak netrápil nadměrným zahříváním - už takhle vibrujou, když se ohřejou. Kombinace OEM náhrad + zelený desky mi přijde jako spodní hranice a posunout se někam výš už není zas tak finanční problém, ale nerad bych to zbytečně předimenzoval na úkor nějakých nepříjemných vlivů jako hluk, velké opotřebení obložení nebo omezený účinek za studena.
Díky, díky Hodil jsem návrh do srazového vlákna.AndreaM píše:Člověk odjede na víkend na Jih a zrovna se to tady provalí a on nic neví :670:
Honzo krása, moc gratulujeme! :pr:
Nejbližší program: sraz u Milionu a ukázat, zavrčet, svézt ..... :drive:
:supeer:Subaru4ever píše:Začíná to vypadat, že v životě máme dvě jistoty:
a) všichni skončíme pod drnem nebo v urně
b) každý pořádný Subarista nakonec skončí u H6ky
Měl bych na sobě začít pracovat :655:
Hamoun, JRJ, MMira, Woky: Zkusím pohledat nějaké další zkušenosti. EBC mi jsou jako firma sympatická, takže to směřuju na kombinaci jejich produktů objednaných přímo z UK. Co se týče využití, tak na okruh se nechystám - to auto bude mazel, žádnej závoďák Ale výkon to má a jak všichni víme, tak co se jednou rozjede, je taky potřeba zastavit. Ono i ty na limit ojetý obyčejný kotouče a destičky, co tam jsou teď, brzdí docela v pohodě (= zablokují kola, resp. uvedou v činnost ABS), ale samozřejmě jsem je nijak netrápil nadměrným zahříváním - už takhle vibrujou, když se ohřejou. Kombinace OEM náhrad + zelený desky mi přijde jako spodní hranice a posunout se někam výš už není zas tak finanční problém, ale nerad bych to zbytečně předimenzoval na úkor nějakých nepříjemných vlivů jako hluk, velké opotřebení obložení nebo omezený účinek za studena.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
:supeer: bomba!!! gratuluju...
....to je, zdá se, fakt ::-DD:Subaru4ever píše:Začíná to vypadat, že v životě máme dvě jistoty:
a) všichni skončíme pod drnem nebo v urně
b) každý pořádný Subarista nakonec skončí u H6ky
Měl bych na sobě začít pracovat :655:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
honza: ja bych zacal trochu jinde - u hadic. pancerky stoji par korun a velmi zlepsi reakci brzd na seslapnuti pedalu. pak bych se vubec nebal kombinace klasickeho (cti nedrazkovaneho, nevrtaneho) kotouce od EBC s agresivnejsimi deskami. ostatne ty jsou to hlavni, vselijake ty spesl kotouce slouzi jen a jen na odvod tepla a uplatni se az pri opravdu vysoke zatezi. jen pro ilustraci - na vsech predchozich nonM BMW jsem mel klasiku a uvaril jsem jen a pouze na sjezdech z Grossglockneru celkem dost ostrym tempem (uvaril - prehral, ale ne privedl uplne do stavu nebrzdeni).
sam za sebe bych opravdu nepodcenoval ty Greenstuffy. mozna se o nich nehovori jako o buhvi jak vykonnem materialu, ale vzhledem k cene se daji odzkouset, ojezdit a nahradit treba Redstuff.
jinou variantou jsou EBC normalni kotouce a nejake Hawk desky. s temi ale nemam zkusenosti, od toho tu jsou jini.
ted jsem si uvedomil - nedoslo na gratulaci. takze hodne stesti s novym povozem, jen je skoda toho automatu . H6/V6/R6 by mely byt s manualem, to si clovek teprve uvedomi tu hladkost chodu.
sam za sebe bych opravdu nepodcenoval ty Greenstuffy. mozna se o nich nehovori jako o buhvi jak vykonnem materialu, ale vzhledem k cene se daji odzkouset, ojezdit a nahradit treba Redstuff.
jinou variantou jsou EBC normalni kotouce a nejake Hawk desky. s temi ale nemam zkusenosti, od toho tu jsou jini.
ted jsem si uvedomil - nedoslo na gratulaci. takze hodne stesti s novym povozem, jen je skoda toho automatu . H6/V6/R6 by mely byt s manualem, to si clovek teprve uvedomi tu hladkost chodu.
ex Reza WRX 2,5 combi
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
MMira: Díky Automat je automat - u Subaru spojený s přítomností VTD a VDC, to je dle mého gusta. Navíc 5AT tak nádherně řadí
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
nadherne radi jen kombinace leva noha, prava noha a prava ruka ::-DD:
:bp:
:bp:
ex Reza WRX 2,5 combi
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
MMira: Tak to uz zalezi na vkusu a schopnostech kazdeho soudruha
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno