Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
ja jezdim 99% na icko (i presto horko-tezko pod 12 ), na normalni jezdeni po meste i mimo tam fakt nevidim problem, naopak je to takovy prijemne "gumovy", coz je privetivy ke spolucestujicim... a kdyz chci predjet tak prehodim na s# a jedu (varovani pipnutim pro zbytek osadky vozu taky celkem uzitecny ).
Normalni Sport jsem za 2 roky pouzil tak na 10km, postradam tam smysl - bud chci plny vykon, a nebo nespecham (ono to ani na Icko neni zadny slimak)
Normalni Sport jsem za 2 roky pouzil tak na 10km, postradam tam smysl - bud chci plny vykon, a nebo nespecham (ono to ani na Icko neni zadny slimak)
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak včera cca 100 km okresky a dálnice na a celkem fajn. Akorát tedy kromě toho, že se to běžně chová příjemně, mám 2 poznatky kdy mi to tolik nevyhovuje:
1) nedá to ani při plném sešlápnutí plynu plný výkon - je to možné? chová se to tak i třeba i 3.6?
2) stále to tahá motorem, co může, to mi vyhovuje, ale když je potřeba trochu zrychlit, tak je nutné zmáčknout plyn hodně a to podřadí třeba i o 2 stupně a zbytečně se to točí, což je podle mě zbytečné, protože by stačilo podřadit o jeden, ale třeba to je chyba obsluhy, což nevylučuju, spíš předpokládám :845:
No a druhá věc... dneska přišly brzdy :657: (omluvte sníženou kvalitu fotky z mobilu - zase potřebuje rozleštit průhled objektivu...).
1) nedá to ani při plném sešlápnutí plynu plný výkon - je to možné? chová se to tak i třeba i 3.6?
2) stále to tahá motorem, co může, to mi vyhovuje, ale když je potřeba trochu zrychlit, tak je nutné zmáčknout plyn hodně a to podřadí třeba i o 2 stupně a zbytečně se to točí, což je podle mě zbytečné, protože by stačilo podřadit o jeden, ale třeba to je chyba obsluhy, což nevylučuju, spíš předpokládám :845:
No a druhá věc... dneska přišly brzdy :657: (omluvte sníženou kvalitu fotky z mobilu - zase potřebuje rozleštit průhled objektivu...).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
na 3.6 se to chova stejne, na to proste plny vykon nedava, alespon podle zvuku a kam se necha tocit...
s tim podrazovanim to bude mozna mirne jiny - chce to nacvicit, podrazuje podle miry proslapnuti plynu - pridam trochu - nepodrazuje, jen jde do otacek, pridam nekam za pul plynu- podradi o stupen, proslapnu na zem - podradi o dva... a vsim jsem si ze reaguje na dobu toho pridavani - kdyz budu mit delsi dobu plyn na pulku, tak po chvili podradi jeste o dalsi stupen.. nekdy
ale jak jsem psal, kdyz vidim ze potrebuju jet, tak davan S#, klidne i behem akcelerace, reakce je alespon u 3.6 okamzita...
s tim podrazovanim to bude mozna mirne jiny - chce to nacvicit, podrazuje podle miry proslapnuti plynu - pridam trochu - nepodrazuje, jen jde do otacek, pridam nekam za pul plynu- podradi o stupen, proslapnu na zem - podradi o dva... a vsim jsem si ze reaguje na dobu toho pridavani - kdyz budu mit delsi dobu plyn na pulku, tak po chvili podradi jeste o dalsi stupen.. nekdy
ale jak jsem psal, kdyz vidim ze potrebuju jet, tak davan S#, klidne i behem akcelerace, reakce je alespon u 3.6 okamzita...
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jo reakce na S# je u mě taky okamžitá. Dobrý je tlačítko na volantu, který dá S# a po druhém zmáčknutí vrátí původní režim :826:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
tlacitko na volantu nam sebrali :_( aspon ze za nej dali ten pullitr navic
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jo? To jsou šmejdi, to jsem netušil
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak u mě je to úplně to samý a pokud na I nejedu vyloženě čumendovou tak si řadím sám. Na S# to zase drží motor v dost vysokých otáčkách, někdy je to potřeba ale někdy je to zase zbytečný, takže taky pádla. Na S se to chová asi tak jak člověk očekává :850:HonzaCZ píše:stále to tahá motorem, co může, to mi vyhovuje, ale když je potřeba trochu zrychlit, tak je nutné zmáčknout plyn hodně a to podřadí třeba i o 2 stupně a zbytečně se to točí, což je podle mě zbytečné, protože by stačilo podřadit o jeden, ale třeba to je chyba obsluhy, což nevylučuju, spíš předpokládám :845:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
HonzaCZ píše:Tak včera cca 100 km okresky a dálnice na a celkem fajn. Akorát tedy kromě toho, že se to běžně chová příjemně, mám 2 poznatky kdy mi to tolik nevyhovuje:
1) nedá to ani při plném sešlápnutí plynu plný výkon - je to možné? chová se to tak i třeba i 3.6?
To zjistíme leda tak, že se někde sejdeme a projedeš se v 3,6. Podle mně to jede dobře i na I pri kick downu. Plnej výkon neposoudím.
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No já to posoudil tak, že jsem potřeboval rychle předjet do kopce a měl jsem tam a tak nějak ne, že by to nestačilo na bezpečné předjetí, ale rozhodně se ani při plném plynu nedělo takové to henhéééén... I když si to podřadilo, tak to nebylo úplně ono. Odhaduji tak 3/4 výkonu.Levap píše:To zjistíme leda tak, že se někde sejdeme a projedeš se v 3,6. Podle mně to jede dobře i na I pri kick downu. Plnej výkon neposoudím.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
podle mě je tam výkon na jedničku omezen asi nějak jako jiný automobilky maj zkrácený převody na jedničku
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
každopádně to podřazování a zbytečný vytáčení lze eliminovat pouze tím, že si budeš řadit sám, pokud nejedu kochačku, tak si to přepnu na S a řadím si sám a je tam přesně ten stupeň co potřebuje, nejvíc mě dokáže vytočit, když mi tempoat přesně před horizontem kam nevidím, hodí stupeň níž a zrychluje
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tos' špatně pochopil - myslím režim Intelligent v SI-drivelukygoofy píše:podle mě je tam výkon na jedničku omezen asi nějak jako jiný automobilky maj zkrácený převody na jedničku
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- lukygoofy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 361
- Registrován: úte bře 12, 2013 7:46 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Kopelent
- Bydliště: Plzeň
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
promiň
Subaru Legacy Outback 3.0R AT MY2005 - prodáno Cozmo,
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Toyota Avensis 2.0L CVT - MY 2017
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No, to neřeš
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak kotouče a desky mohou na auto :826:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno