Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jaj tož to je nádhera pobrumlat si,přičapnůť a plný knedl,moc krásné barytony,či jaké to vyrábí
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
pičo ty s tym zaplevelíš celé internet
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Nojo, tady mám vlákno o autě, na FB se zase zajímali lidi, co na fórum nechodí... to je těžký, viď...ybrcek píše:pičo ty s tym zaplevelíš celé internet
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
to je mor ten hynternet
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Já měl zase chuť napsat, že mu to na tom videu nějak divně hrabě, jestli tam nemá nějakej haldex
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
HonzaCZ: A má to opravdu v reálu takový zvuk nebo to zkresluje ten mikrofon na kameře? Přijde mi, že tam není moc toho bručivého basového spektra a ten zvuk je spíše výše posazený.
Takový zvuk může být příjemnější na delší jízdu.
Já mám na STI tenhle výfuk a v reálu i přesně takový zvuk:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VqSFopiNB60[/youtube]
Těch dunivých basů tam mám v porovnání s tebou mnohem víc. Mě se to takhle líbí, ale je pravda, že někomu to může připadat otravné.
Takový zvuk může být příjemnější na delší jízdu.
Já mám na STI tenhle výfuk a v reálu i přesně takový zvuk:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VqSFopiNB60[/youtube]
Těch dunivých basů tam mám v porovnání s tebou mnohem víc. Mě se to takhle líbí, ale je pravda, že někomu to může připadat otravné.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak H6 moc nebručí. Chybí ti tam možná (mně teda ne) typický boxer rumble čtyřválců s různě dlouhými svody. 180kW H6 má naopak svody udělané dost podobně dlouhé i na jednotlivých válcích stejné hlavy, zvuk je hladký a plynulý. Taky má o 2 válce víc, tak logicky má o polovinu vyšší frekvenci zvuku (při stejných otáčkách).
Při vyšších otáčkách to spíš hučí, což je slyšet v tom druhém videu při prvním odjezdu a při průjezdu zleva doprava po opuštění obrazu.
Uvnitř to má zvuk příjemně dunivý, od vyšších otáček/zátěže.
Myslím, že nelze srovnávat zvuk H4 turbo a H6.
Při vyšších otáčkách to spíš hučí, což je slyšet v tom druhém videu při prvním odjezdu a při průjezdu zleva doprava po opuštění obrazu.
Uvnitř to má zvuk příjemně dunivý, od vyšších otáček/zátěže.
Myslím, že nelze srovnávat zvuk H4 turbo a H6.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
A je to natočený normálním asi 5 let starým Lumixem kompaktem, s obyčejným mikrofonem typickým pro kompaktní foťáky. Záměrně jsem se zvukem nijak nemanipuloval. Dal by se ekvalizérem asi nějak upravit. Samozřejmě tam chybí spousta nízkých frekvencí, ale zkreslený IMHO není.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Me slo o to, ze na YT je nekolik videi s tim mym vyfukem, ale vetsina z nich zvukove neodpovidala tomu, jak ten zvuk v realu slysim. A vsechno to byly Imprezy H4 turbo. Az tohle video, co jsem postoval, tomu memu realnemu zvuku odpovida nejvic.
Napadlo me, jestli to u tebe neni stejne a v realu to nezni trochu jinak nez na videu.
A co jsem si neuvedomil napoprve, bylo, ze H6 ma logicky hladsi a sametovejsi chod nez H4 turbo. Ten muj motor je zvukove vice agresivni.
Napadlo me, jestli to u tebe neni stejne a v realu to nezni trochu jinak nez na videu.
A co jsem si neuvedomil napoprve, bylo, ze H6 ma logicky hladsi a sametovejsi chod nez H4 turbo. Ten muj motor je zvukove vice agresivni.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No jak jsem psal, já nedokážu moc posoudit, jak to vrčí zvenku. Ale uvnitř to vrčí úplně jinak, než zvenku, i z videa.
Chtěl jsem přidat do videí srovnání, ale vnitřní kamera chraptí, tak jsem to neřešil. Tady máš zvuk z prvního videa, z vnitřní kamery. Zajímavý je, že po převodu do MP3 i přes 320 Kbps to chraptí mnohem míň.
Chtěl jsem přidat do videí srovnání, ale vnitřní kamera chraptí, tak jsem to neřešil. Tady máš zvuk z prvního videa, z vnitřní kamery. Zajímavý je, že po převodu do MP3 i přes 320 Kbps to chraptí mnohem míň.
- Přílohy
-
- REC_1069.mp3
- (665.16 KiB) Staženo 104 x
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Ta interierova nahravka zni fakt jinak, trochu vic subaracky nakraple.
Memu uchu lahodi vic nez ty videa, ale kazdy muzeme mit jine preference.
Ono Legacy je napohled takove uhlazenejsi a elegantni auto, tak by asi nemelo znit jako nejake tuningove monstrum.
K Impreze se ten rev hodi vic.
Memu uchu lahodi vic nez ty videa, ale kazdy muzeme mit jine preference.
Ono Legacy je napohled takove uhlazenejsi a elegantni auto, tak by asi nemelo znit jako nejake tuningove monstrum.
K Impreze se ten rev hodi vic.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak to je jasný. Ono to ani moc nejede, tak by bylo trapný, kdyby to hodně řvalo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak jsem se včera pustil do jarní údržby. Pořídil jsem si skvělý hranatý kyblíček na 8 L, s cejchováním po litrech a vylévacím jazíčkem v jednom rohu. Fakt z něj mám radost a spoustu toho ulehčí. A přitom taková blbost za 55 Kč. Krásně se s ním dá odměřit vyteklé náplně a pak se naleje zpět stejné množství nové a je klid, žádné laborování s měrkama. Osvědčilo se mi to i u vody, ale tam jsem použil jinou nádobu.
Do motoru pro mě již klasika Mobil 1 5W-50 FS X1 (dříve Rally Formula), za 11 500 km od poslední výměny dolito cca 1 L, možná 1,5. Vyteklo 5,5 L včetně filtru, jako obvykle, nalito 5,5 L. Filtr Mann.
Do převodovky samozřejmě Subaru ATF. Vyteklo 3,5, nalito 3,5 (to dá trochu práci z té originál plechovky odměřit). Příště si asi otřu ten kyblíček a využiju ho i k nalévání. Barva taková šedočervená. Vzhledem k tomu, co z toho teklo při první výměně po koupi, tak si myslím, že se starám dobře.
Zkusil jsem pro srovnání vyfotit vzorek motorového oleje (nahoře) a ATF. A kýbl s ATF, kde nádech do červena trochu vidět je.
Pak coolant. Když už jsem byl u Freye, tak jsem vzal taky originál. Vždycky jsem se divil, proč ho prodávají v kanystru předmíchaný po 5 litrech. Ale už podruhé se mi potvrdilo, že víc prostě běžným způsobem vypouštění (dle servisního manuálu) nevyteče. Nalil jsem, co se vešlo do chladiče a zbytek do vyprázdněné expanzky a zase to krásně vyšlo.
Následovala kontrola podvozku, pohonu atd. Taky náplně zadního diffu, což je asi jediná náplň, která se nedá jednoduše zkontrolovat na zemi. A nějaký matlání alkytonem pro dobrej pocit a vystříkání celýho Cavity Spraye do všech možných dutin.
Ještě výměna zadních desek a vyčištění zadních brzd. Zejména vodící čepy už byly zase skoro na suchu... by mě zajímalo, kam se z nich ta vazelína podívá. Desky jsem dal Ferodo Premier (FDB1333). Vtipné je, že na původních (Textar) byl jeden indikační plíšek uhnilý a druhý nahnilý. A k tomu byly ještě tak špatně tvarované, že to pískalo mnohem dřív, než mělo. Myslím, že to způsobovalo i moje "pískací" potíže co jsem měl v létě a myslel, že je to kamínek v přední brzdě. Nový pískací plíšek jsem musel dost upravit, jinak by to pískalo už asi tak po 2 000 km, nebo spíš nepískalo, protože by upadl... nechápu, jak to můžou tak diletantsky vyrábět.
A nakonec výměna předních EBC GreenStuff, u kterých jsem při posledním čištění objevil nepěkné praskliny v obložení a EBC mi to uznalo jako reklamaci a poslali zdarma nové. Tentokrát jsem musel zase upravit pružiny, kterými jsou tyto desky vybaveny, aby seděly na plošky, po kterých mají jezdit. U EBC tenhle nedostatek chápu ještě míň... ale asi to je prostě industry standard.
Trochu jsem tam zápasil se spodníma vodícíma čepama, protože šly hrozně ztuha. Vypadá to, že snad pokaždé, když se to rozebere (v létě naposled), se musí dát nové to pouzdýrko na ten čep. Jinak prostě se tam už tak pěkně neposkládá a pak to zatuhne. Tentokrát jsem to ani nevyndaval, ještě bych to tam nemohl dostat zpátky... Ale brzdí to pěkně, desky byly sjetý rovnoměrně, tak to neřeším. Ale sere mě to. Fakt začínám vážně uvažovat o nějakém upgrade na pevné třmeny... i když posledně jsem se o tom s někým bavil a odrazoval mě, že sice tam nejsou problémy s čepy plovoucího uložení, ale údržba je u nich potřeba ještě větší... ale tak záleží, možná, jakým způsobem se používají... Na to moje "civilní sportování" by možná "stačily".
Do motoru pro mě již klasika Mobil 1 5W-50 FS X1 (dříve Rally Formula), za 11 500 km od poslední výměny dolito cca 1 L, možná 1,5. Vyteklo 5,5 L včetně filtru, jako obvykle, nalito 5,5 L. Filtr Mann.
Do převodovky samozřejmě Subaru ATF. Vyteklo 3,5, nalito 3,5 (to dá trochu práci z té originál plechovky odměřit). Příště si asi otřu ten kyblíček a využiju ho i k nalévání. Barva taková šedočervená. Vzhledem k tomu, co z toho teklo při první výměně po koupi, tak si myslím, že se starám dobře.
Zkusil jsem pro srovnání vyfotit vzorek motorového oleje (nahoře) a ATF. A kýbl s ATF, kde nádech do červena trochu vidět je.
Pak coolant. Když už jsem byl u Freye, tak jsem vzal taky originál. Vždycky jsem se divil, proč ho prodávají v kanystru předmíchaný po 5 litrech. Ale už podruhé se mi potvrdilo, že víc prostě běžným způsobem vypouštění (dle servisního manuálu) nevyteče. Nalil jsem, co se vešlo do chladiče a zbytek do vyprázdněné expanzky a zase to krásně vyšlo.
Následovala kontrola podvozku, pohonu atd. Taky náplně zadního diffu, což je asi jediná náplň, která se nedá jednoduše zkontrolovat na zemi. A nějaký matlání alkytonem pro dobrej pocit a vystříkání celýho Cavity Spraye do všech možných dutin.
Ještě výměna zadních desek a vyčištění zadních brzd. Zejména vodící čepy už byly zase skoro na suchu... by mě zajímalo, kam se z nich ta vazelína podívá. Desky jsem dal Ferodo Premier (FDB1333). Vtipné je, že na původních (Textar) byl jeden indikační plíšek uhnilý a druhý nahnilý. A k tomu byly ještě tak špatně tvarované, že to pískalo mnohem dřív, než mělo. Myslím, že to způsobovalo i moje "pískací" potíže co jsem měl v létě a myslel, že je to kamínek v přední brzdě. Nový pískací plíšek jsem musel dost upravit, jinak by to pískalo už asi tak po 2 000 km, nebo spíš nepískalo, protože by upadl... nechápu, jak to můžou tak diletantsky vyrábět.
A nakonec výměna předních EBC GreenStuff, u kterých jsem při posledním čištění objevil nepěkné praskliny v obložení a EBC mi to uznalo jako reklamaci a poslali zdarma nové. Tentokrát jsem musel zase upravit pružiny, kterými jsou tyto desky vybaveny, aby seděly na plošky, po kterých mají jezdit. U EBC tenhle nedostatek chápu ještě míň... ale asi to je prostě industry standard.
Trochu jsem tam zápasil se spodníma vodícíma čepama, protože šly hrozně ztuha. Vypadá to, že snad pokaždé, když se to rozebere (v létě naposled), se musí dát nové to pouzdýrko na ten čep. Jinak prostě se tam už tak pěkně neposkládá a pak to zatuhne. Tentokrát jsem to ani nevyndaval, ještě bych to tam nemohl dostat zpátky... Ale brzdí to pěkně, desky byly sjetý rovnoměrně, tak to neřeším. Ale sere mě to. Fakt začínám vážně uvažovat o nějakém upgrade na pevné třmeny... i když posledně jsem se o tom s někým bavil a odrazoval mě, že sice tam nejsou problémy s čepy plovoucího uložení, ale údržba je u nich potřeba ještě větší... ale tak záleží, možná, jakým způsobem se používají... Na to moje "civilní sportování" by možná "stačily".
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Hezkej servis !
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97