Jako teoreticky vím, kde je problém. Zejména v těch koulích, jak psal spm. Taky si to tak nějak nechci rozbít. Často byl pod tím čerstvým sněhem z dřívějška uklouzanej led. Ale musím říct, že jako pro běžnej provoz na sněhu/ledu mám ty schopnosti jakžtakž dostatečný (jako za čtyři).podvlada píše:Moc kontra, málo plynu! ba ne, hezky si blbneš. Jen se učme, dokud je kde a jak
Je to tak, to video děsně zkresluje, ostatně jako při offroadu a většině jiných situací, zejména při pohledu "onboard". Když na obrazu se nic neděje, ale ty víš, že v tý chvíli v reálu to auto jelo smykem všema kolama - někdy je to i vidět, jak se to pak zavlní, když se to chytne. A v teple domova za obrazovkou z toho má člověk pocit, jakože se nic vlastně neděje. Ale když máš v rukou, jestli si to auto v příští vteřině rozstřelíš o obrubník nebo budeš shánět odtah z pole, tak to je věc druhá. Ale jak jsem psal, nechci se vymlouvat, proště to nemám v ruce.hamoun píše:ale houby .. pekny !!! ono je matouci .. jak vis, jak ti ujizdi prdel, ale ono se to na videu nebo pro ostatni tvari jakoby nic
pekne sis v noci pojezdil ... !
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
To byla možná náhoda, páč některý ty videa byly napřeskáčku. Ale jako jo, když jsem viděl první krůčky, co jsem vyjel, navíc se s studeným motorem, a pak když jsem se po dvou hodinách vracel, tak nějakej decentní progress tam byl. Řadil jsem růčo, ale bohužel u BL/BP se rozmohl takový nešvar, že když je blízko omezovači, tak i na manuální režim to samo přeřadí nahoru. To mě děsně irituje. Na automatickej režim by se takhle jezdit asi ani nedalo, to vždycky reaguje tak 3 dny, než to přeřadí, navíc bych ho zřejmě dost mátl svojí neodbornou a nerozhodnou prací s plynem.zhor píše:Pekny, byl videt progres, na zacatku si daval min plynu a postupne si pridaval, a pak uz to fungovalo jak ma, a furt plnej.A nebo se to musela naucit prevodovka jak ma radit?
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Tam žádný omezovače snad ani nebyly, jak jsem psal - samo si to přeřadí i na manuál nahoru. Já na to klidně šlápnu, ale musí bejt všude kolem mě aspoň 10 metrů do stran a 100 m dopředu.spm píše:Podle toho kvičení v omezovači bych řekl, že převodovka (ta v sedačce řidiče) moc neřadila Ale ostatně vidim důvod, proč mně se ta moje zrůdička ani neutrhne... nemám koule takhle na to šlápnout, takže to nedělá vůbec nic
No, kéž by se víc lidí takhle v noci, když napadne, sebralo a šlo si vyzkoušet, co to auto bude dělat. Pak by se ráno na těch 3 mm sněhu nedivili. Třeba dneska u pošty jsem pozoroval fakt zajímavý situace. Ty lidi opravdu nemaj často asi žádný zkušenosti.
Jinak už v noci mě fakt "potěšili" silničáři, kteří výjimečně nezaspali. Takže ten krásnej čerstvej snížek, po kterym se krásně jelo a krásně to na něm sedělo, tak odmetli/odhrnuli a zůstal tam jen ten původní uklouzanej led pod tím. Jako já fakt nechápu, co je to za dobu, že musí bejt furt ideálně suchá a čistá silnice. Dřív se přece úplně normálně jezdilo i ve městě po uježděnym sněhu. Když už teda nějakej napadl.
Příště k tomu naloguju nějaký hodnoty, udělám onscreen dashboard overlay a to by bylo, aby to video nebylo zajímavý aspoň něčím.