Na samostatný okno je samostatný tlačítko, ne? Přepne všechen vzduch na okno a nastaví plnej větrák.spm píše:Teď bych za to ruku do ohně nedal, ale BH podle mě samostatně okno nemá, jenom okno + nohy. Jinak teda co jsem vyzkoumal, tak automatiky to tam dává chvíli při startu, ale zjevně i v době, kdy má pocit, že může mlžit. Viděl jsem to taky dneska prvně, když jsem jel večer domů, 12 stupňů, hnusnej déšť, takový to typický počasí, kdy se to okno mlží v jednom kuse. A to to vydrželo v té poloze okno + nohy foukat fakt dlouho. Nevím jak to poznal, možná v některém tom čidle má i vlhkostní a řídí se podle …
Tady je to vidět, jak tam proklikává ty režimy. BL/BP to má úplně stejně:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3ELcdrmxCMw[/youtube]
Jako automatická klíma v BE/BH fungovala úplně nejvíc nejlíp ze všech aut, co jsem s nima déle jezdil. Už se asi po stopadesátý opakuju, ale prostě jsem tam měl téměř celoročně nastaveno 25° C AUTO a ani jsem na to nešáh. Jen v zimě, když je třeba člověk nahodile v bundě, tak jsem si to snížil nebo naopak ve velkých vedrech přidával, aby to nechladilo na moc velký rozdíl.
Jinak filtr by měl být hned za kastlíkem. Jen se sundá vpravo bok palubky, vyhákne se lanko tlumiče otevírání, pak tam jsou takový plastový čůdly, který fungují jako dorazy - ty je zbytečný se snažit vyndat, jendodušší je tomu kastlíku trochu fyzicky domluvit, ono se to podá. Jestli si to teda s něčím nepletu. A pak hned za ním je na vejšku dvojdílnej filtr. Nebo se musí vyndavat ještě něco? U BL/BP se musí vyndat ještě takovej divnej plast, kterej jsem nikdy nepochopil, na čem tam drží... ale drží, asi silou aury pana konstruktéra.