Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od ozawasan »

to je záležitost třílitrů nebo všeobecně? to mi neříkej, že po sto tisících foukne těsnění. Měl jsem poměrně dost aut s vysokým nájezdem a těsnění jsem řešil jen na jednom - Skoda Fáforit v 68tisících.......
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49150
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od VDC »

Není to záležitost třílitrů a není to automatická záležitost. Spíš to mělo bejt napsáno tak, že po 100 tisících už to není překvapení, když se to stane. :-)

[Příspěvek odeslán z GT-S6500 pomocí aplikace Tapatalk] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od filippek »

Ale mozna tam neco u trilitru takoveho bude, protoze me mezi reci, pred koupi technik v autorizaku rekl, at si trilitr prozenu i po dalnici a sleduju teplotu motoru. Kdyby se hral, at ho vratim a jdu pryc. Ja vul se nezeptal na duvod..

Odesláno z mého GT-S7562 pomocí Tapatalk 2
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od HonzaCZ »

To ale platí všeobecně při nákupu auta :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od garmont »

Těsnění pod hlavou je moje noční můra.. zažil jsem to už u dvou aut (xsara, p405) tedy ale nutno říct že obojí v naftě...
Nicméně držím palce aby jsi brzo jezdil a nestálo to ranec (tady bych asi obvolal více servisáků a poptal cenu).
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od filippek »

HonzaCZ píše:To ale platí všeobecně při nákupu auta :-)
To asi jo, ale mě to zdůraznil po informaci, že chci právě třílitr. Jestli vzpomenu a pojedu okolo (byl to ILOS v Lbc), tak se tam skočím zeptat, co tím myslel :655:
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od j3rry »

dethroned píše:to je pech... chladicí kapalinu jsi někdy měnil?
Určitě byla měněna určitě při tom velkém servise po koupi, mezitím možná taky, ale to si nejsem jist, ale naposledy určitě, když se tam dával nový chladič po tom posledním ťukanci na JapanCampu...
filippek píše:Ale mozna tam neco u trilitru takoveho bude, protoze me mezi reci, pred koupi technik v autorizaku rekl, at si trilitr prozenu i po dalnici a sleduju teplotu motoru. Kdyby se hral, at ho vratim a jdu pryc.
Mě se to ale nikdy nestalo za jízdy. Jen na volnoběh. Podle mého mechanika se to spolehlivě pozná podle bublinek v expanzní nádobce za běhu motoru...
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od newli »

Me to tedy bylo zduraznovani prave u trilitru, konkretne u Spec B, po kterem posilhavam. Ale asi to bude zalezitost vsech trilitru.

Nicmene je pravda, ze mi bylo taktez doporuceno se projet po dalnici na "plny kotel", tak se se to pry pozna. Ale nedostal jsem radu, ze v tom pripade RUCE PRYC :-) Jen se udela tesneni je jezdi se dal :drive:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od j3rry »

Takže autí bylo včera v poledne KONEČNĚ odtaženo do servisu (Děkuju znova Richiemu, že mi sehnal levnou odtahovku a že si našel čas mě odvézt). Minimálně se musí srovnat hlavy a blok a vyměnit těsnění pod hlavami.

Zmiňoval jsem klukům, že jsem se v Livignu bavil s Milošem Mertou z AWDčka a ten mi v podstatě řeknul to samé, ale víceméně mi rozmlouval komplet G.O., že to nemá cenu, protože je vyloženě marginální pravděpodobnost, že by něco bylo s písty, nebo klikou. Trošku jsme se na toto téma s mechanikama zamotali do diskuze a nakonec byl výstup takový, že až to bude rozebrané, dají mi vědět, co je třeba udělat, případně co by mi doporučili kromě výše zmíněných těsnění a srovnání bloku a hlav ještě "navíc".

Jsem z toho trochu na nervy, páč bych strašně moc chtěl jet nejen na ten Sport Driving kurz s Driving Academy, ale především na Tangovu akci - pokud by se nakonec muselo s motorem dělat něco navíc a celkově bych se nevešel do nějakých 50 - 55tkč, tak by to pro mě znamenalo, že bych obě akce musel zřejmě vypustit, páč další penízky navíc bych měl až v květnu... :655:

Jak budu mít bližší info, tak dám vědět. Pokusím se i do servisu stavit, jak to budou mít rozebrané a hodit sem nějaké fotky, jak to vypadá, ať vidíte, jak EZ30D vypadá zevnitř :)
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49150
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od VDC »

Jerry tak držím palce, ať se nemusí sahat na spodek.... :850: Kdyby ano, tak by asi stejně nebylo rozumné tomu dát pak hned kopr na okruhu, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od MrRichie »

K tomu bych něco měl.... :657:

Obrázek
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od j3rry »

VDC píše:Kdyby ano, tak by asi stejně nebylo rozumné tomu dát pak hned kopr na okruhu, ne ?
No, to určitě ne. To bych s s klukama od pana Emberta nejdříve probral, jak to správně zajet a zda-li by se to vůbec dalo stihnout do té doby zajet, no...
MrRichie píše:K tomu bych něco měl.... :657:
Fajně! Dobrá fotka na památku :)
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
j3rry
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1024
Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
Jméno a příjmení: Tomáš H.
Bydliště: Brno/Karviná/Pržno

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od j3rry »

Tak mi právě volali od pana Emberta. Je třeba udělat následující:

srovnat blok
srovnat hlavy
nové těsnění pod hlavama
kliková hřídel (ložiska, šálky, přebrousit)
nové stírací kroužky

á 64 - 70tkč :zachod: :10125: :sibenice:

Poté bude třeba motor zajet (5tkm, pak výměna oleje), takže Rally v Libereckém kraji určitě nestíhám :839:

Pozitivní je aspoň to, že písty samotné a ojnice jsou v perfektním stavu.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od MrRichie »

Hmmmm.... :-/

Odesláno z mého ST27i pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
David
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Kosov
Kontaktovat uživatele:

Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy

Příspěvek od David »

A proč brousit kliku?
Tobě se ten motor "hryznul" ?
Ta H6 beyvá nezmar..... zřídka-kdy stačí jen vyměnit tsnění pod hlavama a jezdí se dál....
?????
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“