Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
to je záležitost třílitrů nebo všeobecně? to mi neříkej, že po sto tisících foukne těsnění. Měl jsem poměrně dost aut s vysokým nájezdem a těsnění jsem řešil jen na jednom - Skoda Fáforit v 68tisících.......
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Není to záležitost třílitrů a není to automatická záležitost. Spíš to mělo bejt napsáno tak, že po 100 tisících už to není překvapení, když se to stane.
[Příspěvek odeslán z GT-S6500 pomocí aplikace Tapatalk]
[Příspěvek odeslán z GT-S6500 pomocí aplikace Tapatalk]
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Ale mozna tam neco u trilitru takoveho bude, protoze me mezi reci, pred koupi technik v autorizaku rekl, at si trilitr prozenu i po dalnici a sleduju teplotu motoru. Kdyby se hral, at ho vratim a jdu pryc. Ja vul se nezeptal na duvod..
Odesláno z mého GT-S7562 pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého GT-S7562 pomocí Tapatalk 2
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
To ale platí všeobecně při nákupu auta
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Těsnění pod hlavou je moje noční můra.. zažil jsem to už u dvou aut (xsara, p405) tedy ale nutno říct že obojí v naftě...
Nicméně držím palce aby jsi brzo jezdil a nestálo to ranec (tady bych asi obvolal více servisáků a poptal cenu).
Nicméně držím palce aby jsi brzo jezdil a nestálo to ranec (tady bych asi obvolal více servisáků a poptal cenu).
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
To asi jo, ale mě to zdůraznil po informaci, že chci právě třílitr. Jestli vzpomenu a pojedu okolo (byl to ILOS v Lbc), tak se tam skočím zeptat, co tím myslel :655:HonzaCZ píše:To ale platí všeobecně při nákupu auta
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Určitě byla měněna určitě při tom velkém servise po koupi, mezitím možná taky, ale to si nejsem jist, ale naposledy určitě, když se tam dával nový chladič po tom posledním ťukanci na JapanCampu...dethroned píše:to je pech... chladicí kapalinu jsi někdy měnil?
Mě se to ale nikdy nestalo za jízdy. Jen na volnoběh. Podle mého mechanika se to spolehlivě pozná podle bublinek v expanzní nádobce za běhu motoru...filippek píše:Ale mozna tam neco u trilitru takoveho bude, protoze me mezi reci, pred koupi technik v autorizaku rekl, at si trilitr prozenu i po dalnici a sleduju teplotu motoru. Kdyby se hral, at ho vratim a jdu pryc.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Me to tedy bylo zduraznovani prave u trilitru, konkretne u Spec B, po kterem posilhavam. Ale asi to bude zalezitost vsech trilitru.
Nicmene je pravda, ze mi bylo taktez doporuceno se projet po dalnici na "plny kotel", tak se se to pry pozna. Ale nedostal jsem radu, ze v tom pripade RUCE PRYC Jen se udela tesneni je jezdi se dal :drive:
Nicmene je pravda, ze mi bylo taktez doporuceno se projet po dalnici na "plny kotel", tak se se to pry pozna. Ale nedostal jsem radu, ze v tom pripade RUCE PRYC Jen se udela tesneni je jezdi se dal :drive:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Takže autí bylo včera v poledne KONEČNĚ odtaženo do servisu (Děkuju znova Richiemu, že mi sehnal levnou odtahovku a že si našel čas mě odvézt). Minimálně se musí srovnat hlavy a blok a vyměnit těsnění pod hlavami.
Zmiňoval jsem klukům, že jsem se v Livignu bavil s Milošem Mertou z AWDčka a ten mi v podstatě řeknul to samé, ale víceméně mi rozmlouval komplet G.O., že to nemá cenu, protože je vyloženě marginální pravděpodobnost, že by něco bylo s písty, nebo klikou. Trošku jsme se na toto téma s mechanikama zamotali do diskuze a nakonec byl výstup takový, že až to bude rozebrané, dají mi vědět, co je třeba udělat, případně co by mi doporučili kromě výše zmíněných těsnění a srovnání bloku a hlav ještě "navíc".
Jsem z toho trochu na nervy, páč bych strašně moc chtěl jet nejen na ten Sport Driving kurz s Driving Academy, ale především na Tangovu akci - pokud by se nakonec muselo s motorem dělat něco navíc a celkově bych se nevešel do nějakých 50 - 55tkč, tak by to pro mě znamenalo, že bych obě akce musel zřejmě vypustit, páč další penízky navíc bych měl až v květnu... :655:
Jak budu mít bližší info, tak dám vědět. Pokusím se i do servisu stavit, jak to budou mít rozebrané a hodit sem nějaké fotky, jak to vypadá, ať vidíte, jak EZ30D vypadá zevnitř
Zmiňoval jsem klukům, že jsem se v Livignu bavil s Milošem Mertou z AWDčka a ten mi v podstatě řeknul to samé, ale víceméně mi rozmlouval komplet G.O., že to nemá cenu, protože je vyloženě marginální pravděpodobnost, že by něco bylo s písty, nebo klikou. Trošku jsme se na toto téma s mechanikama zamotali do diskuze a nakonec byl výstup takový, že až to bude rozebrané, dají mi vědět, co je třeba udělat, případně co by mi doporučili kromě výše zmíněných těsnění a srovnání bloku a hlav ještě "navíc".
Jsem z toho trochu na nervy, páč bych strašně moc chtěl jet nejen na ten Sport Driving kurz s Driving Academy, ale především na Tangovu akci - pokud by se nakonec muselo s motorem dělat něco navíc a celkově bych se nevešel do nějakých 50 - 55tkč, tak by to pro mě znamenalo, že bych obě akce musel zřejmě vypustit, páč další penízky navíc bych měl až v květnu... :655:
Jak budu mít bližší info, tak dám vědět. Pokusím se i do servisu stavit, jak to budou mít rozebrané a hodit sem nějaké fotky, jak to vypadá, ať vidíte, jak EZ30D vypadá zevnitř
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Jerry tak držím palce, ať se nemusí sahat na spodek.... :850: Kdyby ano, tak by asi stejně nebylo rozumné tomu dát pak hned kopr na okruhu, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
K tomu bych něco měl.... :657:
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
No, to určitě ne. To bych s s klukama od pana Emberta nejdříve probral, jak to správně zajet a zda-li by se to vůbec dalo stihnout do té doby zajet, no...VDC píše:Kdyby ano, tak by asi stejně nebylo rozumné tomu dát pak hned kopr na okruhu, ne ?
Fajně! Dobrá fotka na památkuMrRichie píše:K tomu bych něco měl.... :657:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Tak mi právě volali od pana Emberta. Je třeba udělat následující:
srovnat blok
srovnat hlavy
nové těsnění pod hlavama
kliková hřídel (ložiska, šálky, přebrousit)
nové stírací kroužky
á 64 - 70tkč :zachod: :sibenice:
Poté bude třeba motor zajet (5tkm, pak výměna oleje), takže Rally v Libereckém kraji určitě nestíhám :839:
Pozitivní je aspoň to, že písty samotné a ojnice jsou v perfektním stavu.
srovnat blok
srovnat hlavy
nové těsnění pod hlavama
kliková hřídel (ložiska, šálky, přebrousit)
nové stírací kroužky
á 64 - 70tkč :zachod: :sibenice:
Poté bude třeba motor zajet (5tkm, pak výměna oleje), takže Rally v Libereckém kraji určitě nestíhám :839:
Pozitivní je aspoň to, že písty samotné a ojnice jsou v perfektním stavu.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
Hmmmm....
Odesláno z mého ST27i pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ST27i pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec.B - story, recenze, zkušenosti, provoz a drogy
A proč brousit kliku?
Tobě se ten motor "hryznul" ?
Ta H6 beyvá nezmar..... zřídka-kdy stačí jen vyměnit tsnění pod hlavama a jezdí se dál....
?????
Tobě se ten motor "hryznul" ?
Ta H6 beyvá nezmar..... zřídka-kdy stačí jen vyměnit tsnění pod hlavama a jezdí se dál....
?????