Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

takže to bych měl pořešeno , teď už jen zbytek auta za saharou :-)
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

řeším teď přestavbu na LPG .... a dotaz zní , investovat do přimazávání ventilů? nebo ne ? a jaký systém ? Magic 3? Magic 4? HL propan?
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Fluval
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 179
Registrován: čtv led 31, 2013 8:29 pm

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Fluval »

HL Propan až tak nedoporučuji. Mně tam nebyli schopni ani seřídit žigulíka ::-DD:

Velmi jsem byl spokojen s Prostějovem.

Ráno přijedeš odpoledne odvezeš. Pěkně a kvalitně uděláno a bez problému :811:
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Slavek_xxx »

HL propan je krom jineho vyrobce Magic a velkoobchod komponent vetsinou z Polska. Jestli primo jejich servis dokaze nebo nedokaze seridit zigula nedokazu posoudit :-) Na primazavani ventilu bych u tohoto motoru kaslal...

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

takže přimazávání nedávat a nechat nastavit "přivstřik" benzínu od cca 4tis.ot.?
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Slavek_xxx »

Majer> nedaval bych privstrik, ale uplne prepnuti na benzin. A klidne az nad 5 tisic, jen tak pro sichr. vetsina lidi to vubec nema a taky funguje.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

každý říká něco jiného , někdo že určitě přimazávání, někdo že placebo, a pak se v tom má člověk orientovat.....no zatím vyhrává možnost bez .....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
dulas
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 533
Registrován: čtv lis 24, 2011 9:44 pm
Jméno a příjmení: Radovan Drahorád
Bydliště: Alšovice

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od dulas »

Mám třetí lego na Lpg, všechny bez přimazávaní a přepínaní ve vysokejch otáčkách na béňo a jezdím bez problémů. :845:
ex2x Subaru Legacy 2.0 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG

ex Subaru Impreza 1.6 LPG
ex
Subaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Slavek_xxx »

dulas> ja v tom nastaveni prepinani zpet do benzinu vidim 3 pozitiva.
1. Ve vysokych otackach muze spatne nastavena smes udelat vetsi paseku, zvlast kdyz tam bude delsi dobu
2. Podle grafu co jsem videl ma motor v posledni tretine otacek nizsi vykon na plyn nez na benzin (ve spodni polovine je to dokonce obracene)
3. Clovek toci nejvyssi otacky jen kdyz je opravdu potrebuje, protoze je jasny, ze to bude drahy :-) Tim se paradoxne usetri...

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od VDC »

Přepínání nad 4000 má určitě smysl. Ale přimazávání považuju za placebo. Mam 5. auto na plyn a nikdy jsem to nepotřeboval.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od ozawasan »

tady platí ono marketingové - to že to ještě nemáte, neznamená, že to nepotřebujete......a to, že to nepotřebujete neznamená, že to nemáte mít..........
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

:-)) tak je to jasné .... dám tedy na rady zkušených.....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
Ynhoj
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1028
Registrován: čtv říj 15, 2009 9:28 am
Jméno a příjmení: Sebastian Sehnal
Bydliště: Tourov (Bavorov)

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Ynhoj »

Gratuluji k japonské lodi :826: a ať dobře pluje na našich cestách. Plyn je super pokud Ti to dělá opravdu šikovná firma a nehleď na nejnižší cenu LPG zařízení...Přimazávání...Já jsem koupil nedávno Imprezu r.v. 2005 a má najetu v plynu cca 166.000 km bez přímazu a necítím, že by něco bylo v nepořádku, navíc jak píše VDC - je to spíše placebo... Nelekni se, pokud se Ti po nějakých km rozsvítí "check engine". Jak jsem se dozvěděl a následně to diagnostika potvrdila tak občas lamda předá "špatnou" informaci a ukáže se chyba např. směs příliš bohatá (...too rich..) a nebo chudá (...too lean...). Stačí to vymazat a "kuře" přestane svítit. Případně si objednat OBD kabel a stáhnout free SSM program a přes notebook si to smáznout sám než za to dávat třeba 500Kč v servisu. Hodně zdaru v opravdovým autě s velkým "A" :pr:
Subaru Impreza Outback Sport 2.0 r.v. 2005, ex Subaru Justy 1.3 1998, ex Daihatsu Feroza, ex Škoda Forman 1.3 LX, ex Škoda 105 L
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

jj garmont má nějakou obyč. diagnostiku takže mohu pořešit v případě svítícího kuřete... a auto s velkým A ...mno v ledačems to moc velké A není,ale co se týče zábavy na sněhu tak to splňuje výborně, a jelikož to tady je jak v lednu a ne v dubnu tak jsem spokojen :-)
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: Majerovo Legacy Outback 2,5AT

Příspěvek od Majer »

řešíte nějak parkování v Garáži když máte LPG ? nemyslím podzemní garáž v nějakém nákupním centru .........
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“