Markův Forester XT a XV eBoxer
Markův Forester XT a XV eBoxer
Tak jsem v těchto dnech k XT připarkoval do garáže nové XV eBoxer. Výkonově se ta auta sice moc nemohou poměřovat, ale nové XV má i tak některé trumfy v rukávu. Famózní podvozek, drží v zatáčkách jak pribitý, výborně zehli nerovnosti. Karoserie je hodně tuhá. Pomoc elektromotoru je citelna při rozjezdu a v zacatcich zrychlovani. Pod plným plynem do kopce už je to jen na atmosferickem motoru a tam je tah slabší. Interiér je povedený. Mam verzi Active, která má u eBoxeru vše potřebné. Budu auto postupně testovat a rád se s vámi podělím o své další dojmy.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Markův Forester XT a XV eBoxer
Tak to se těšíme Ať dělá radost!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Markův Forester XT a XV eBoxer
Moje první auto bylo před 20 lety stařičké Subaru Leone z r.1984 za 1600 novozelandskych dolarů. Spolehlivy pracáku, se kterým jsem vše projel. Farmář tehdy přijel se svým novým Outbackem a už onehdá jsem si řekl, že si doma jednou koupím Subaru. Po letech u koncernu jsem se tedy předloni a minulý týden opět vrátil k Subaru kořenům
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markův Forester XT a XV eBoxer
Marku tak ať jsi spokojenej a skutečně referuj , jak jsi spokojenej !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Markův Forester XT a XV eBoxer
Dva bráchové Mladší XV e brácha sice do kopce XTčku nestíhá, ale v zatáčkách zdatne sekunduje. Po pár najetých tisících km s eBoxerem musím říct, že podvozek je famózní, auto je radost řídit. Baterka je schopná vypomáhat i při prudší akceleraci nad 80 km/hod. Pokud auto držím pod plynem tak jede slušně. Dlouhodobá spotřeba zatím 8,2.