Tribeca je doma
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Tribeca je doma
Ondro, to chceš říct, že na Rabštejn dojedeš festrem a né GT? No co se dá dělat, tak si pustíme méně kvalitní muziku, když nebude Mc Intosh. A gratulace, ať slouží.
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca je doma
Míro, Rabštejn je CHKO tak na nějakou rock párty s Lynyrd Skynyrd nebo Floydama to nevidím. Ale Ipad každopádně vezmu.
Jinak všem dík za gratulace, je to fakt kočár. Jen ten vír v nádrži, je takovej rychlej.
Jinak všem dík za gratulace, je to fakt kočár. Jen ten vír v nádrži, je takovej rychlej.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca je doma
Gratulace Ondro!!! :pr: :826: Hoď sem určitě nějakou tu fotečku pro závidění :845: Musí být pohoda svezení.
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca je doma
Díky za blahopřání. Oproti Legacy v kombinaci dvě dětské sedačky a ISOFIX je prostřední třetí místo absolutně v pohodě. Upřímně jsem ani nečekal, že se do tohohle auta zakoukám. Leč opak je pravdou. Je to úžasný auto, jen člověk nesmí koukat na vír v nádrži.
Přikládám nějaká fota:
Přikládám nějaká fota:
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Tribeca je doma
Taky se přidávám ke gratulantům a přeji hodně šťastných km za volantem tohoto korábu. :supeer:
Subaru Forester 2.0 X, 5MT, 92 Kw, MY 03-ex
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
Subaru Forester 2.0 D, 6MT, 108 Kw, MY 09
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca je doma
Ondřeji to jsi to vyřešil hezky. Je bezva,že čerstvě zajetej Forestřík zůstal doma a Liduška, že má konečně dost velkej kočár na děti.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Tribeca je doma
POřádnej motor! :826:
A co to je ten vír v nádrži ::-DD: 13?? 15?? Holt 3,6 nebude jezdit za 8, no.
A co to je ten vír v nádrži ::-DD: 13?? 15?? Holt 3,6 nebude jezdit za 8, no.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Tribeca je doma
ta realna spotreba by me taky zajimala ..
v porovnani s X5 (4.4i) ... v dobe, kdy jsem kupoval (2,5 roku zpet), budu tribecy jeste moc drahe ...
(chtel jsem auto do 400tkc) ...
v porovnani s X5 (4.4i) ... v dobe, kdy jsem kupoval (2,5 roku zpet), budu tribecy jeste moc drahe ...
(chtel jsem auto do 400tkc) ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca je doma
Spotřeba by se dala udržet tak okolo 12,5, leč bohužel žena bude jezdit kratší vzdálenosti po kopcích a tak se reálná spotřeba hýbe a asi zůstane mezi 14-15 litrů. Ale máme najeto zatím tak 800 km.
Je super, že motor topí téměř okamžitě a jízdní komfort je neuvěřitelný. Pomalu mi začíná být líto, že auto nebudu téměř používat.
Je super, že motor topí téměř okamžitě a jízdní komfort je neuvěřitelný. Pomalu mi začíná být líto, že auto nebudu téměř používat.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Re: Tribeca je doma
Mohu se optat, proč neuspěla Discovery3 ? Trochu po ní koukám, teda po benzínové V6 2005-2009. Asi jste zkoušeli TdV6? Bylo to jenom o ceně?roura74 píše:
V merku byli ještě Superb 4x4, Multivan, Discovery 3, Mecedes ML a R, Volvo XC90 a XC70, KIA Sorento a pár dalších. Tribeca zvítězila nejlepším poměrem cena výkon.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tribeca je doma
Nechtel jsem auto starsi nez 2008 a jit pres 100 tis najetych km a 500 tis kc cena. Do tohohle limitu se s Diskoskou proste nedostanes. Navic mi par lidi radilo ze tohle auto je kvalitativne hodne nevyzpitatelne takze i to hralo roli.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
- connect
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 152
- Registrován: ned led 23, 2011 8:33 pm
- Jméno a příjmení: Petr Dobosz
- Bydliště: Praha / Stockholm
Re: Tribeca je doma
s X5 4,4i V8 jsme mel dlouhodobou spotrebu 13,4 podle PP (moc nelhal), ale dokazala i na 2000km ceste jet za 10,5 - moc rad na ten zvuk motoru vzpominam...hamoun píše:ta realna spotreba by me taky zajimala ..
v porovnani s X5 (4.4i) ... v dobe, kdy jsem kupoval (2,5 roku zpet), budu tribecy jeste moc drahe ...
(chtel jsem auto do 400tkc) ...
Subaru Outback 2.0D MY11
Mazda3 2.0i MY14 AT
Mazda3 2.0i MY14 AT
Re: Tribeca je doma
jojo, v nabídkách je mnoho málo jetých tribek, motat se kolem 11 000 €. Ročníky 2007 apod, takže 3,0R. Nábídka je lákavá, nákup vlastně taky jednoduchý (troufl bych si koupit takové auto bez pomoci mechanika). Ročníky od 2008 ještě nemají v rodinách majitelů "odježděno", takže je jich v nabídce poskrovnu. Jinak splňuje tribeca všechny atributy pro službu jako druhé auto v pětičlenné rodině. Vysoká spotřeba benzínu a málo rozšířený neprémiový model, to jsou všechno znaky pro nezájem na trhu. Mívá málo najeto, je nadstandardně kvalitní a dá koupit relativně levně. Ceny jdou stále níž. A přitom ta kára je skvělá.roura74 píše:Nechtel jsem auto starsi nez 2008 a jit pres 100 tis najetych km a 500 tis kc cena. Do tohohle limitu se s Diskoskou proste nedostanes. Navic mi par lidi radilo ze tohle auto je kvalitativne hodne nevyzpitatelne takze i to hralo roli.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Na disco se dívám pouze z důvodu, že mi začíná být subaru nudné. Ovšem LR je co se týče poruchovosti velký s*áč. Všude dojede, ale vyžaduje časté servisní zásahy. Benefit je tahání do 3500 kg.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Tribeca je doma
suubaru: v čem ti připadá být Subaru nudné? V tom, že do něj neleješ peníze (myslím do zbytečných oprav a servisu)? :845: Mně se naopak OTB s CVT zamlouvá se zvyšujícím se počtem společných km (teď něco přes 10tkm od června 2012, ale to je stále nic proti tvým 65tkm) stále víc, vyloženě si za volantem užívám pohody, klidu a bezpečí velké krabice. Tedy, abych nekecal, doufám, že tu bezpečnost nebudu mít možnost nikdy hodnotit. Pokaždé, když lezu do garáže, auto zdravím a činím tak i při jeho opouštění tamtéž (jo, jsem :713: , přiznávám ::-DD: ). Po výměně celoročních 17" Geolandarů 95 za zimní 16" Dunlopy WS 4D mi poměrně zásadním způsobem na stejných dálničních úsecích klesla spotřeba (nechápu) a už tak tiché auto je teď až hrobově tiché (překvapilo mě v přímém srovnání, jak hlučné jsou ty jokohamy, protože jsem od zimních gum čekal vyšší pocitovou úroveň hluku, ale statečně je dojedu a radostně zahodím). Jen aby tě ta nuda nedohnala při změně značky nečekanými finančními výdaji (moje otřesné zkušenosti s koncernovými auty naštěstí vždy hradili provozovatelé, tedy zaměstnavatelé). K zahánění nudy si kup EVO, u kterého nebudeš muset čelit potenciální nutnosti měnit střeva za kovaná - evíčka jsou v tomto ohledu vůči estéíčkům asi lépe konstruovaná. :bp: Já naopak jakoukoliv nudu za volantem našeho oťase vždy vítám a těším se na ni...