Tak je na čase konečně začít něco psát o Láďovo zrzavé krasavici.
Včera jsem začal odhalovat pravdu a dneska jsem v tom celý den pokračoval.
Nejdřív si dáme jednu, na které to vypadá jako pěkný auto...
No a teď tu pravdu....
Láďa ví jak je na tom kastle, takže nebude nijak vyděšenej.
Dál klasika, zborcený a shnilý konce prahů od heveru, ohnilý nosníky, klasická trubka k nádrži. ...
No a zadní náprava, sice celistvá, ale rezatá jako prase... Musela ven. To jinak nejde....
Postupná celodenní rozborka. Na většinu šroubů jsem si musel vzít asi 70 cm dlouhou trubku, abych to povolil. Všechno zarvaný jako kráva. Podobně nepovolitelný to měl David na Silvestru....
Při spouštění nápravy jsem opět využil vzduchový hever. Je to s tím fakt pohoda.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=LnrVnI6U0BU[/youtube]
Co celkem nepřekvapivě nešlo rozebrat byly ty dlouhý šrouby na těhlicích.... Ten inženýr, který zrovna tohle vymyslel, byl pěknej kokot.
Sice se mi na obou stranách podařilo povolit matici, ale pouze na jedné straně šlo srazit rameno na straně matice. Vzadu u hlavy šroubu to bylo beznadějně zarostlý, tam jsem to musel uříznout.
Takže když jsem to musel rozřezat, protože tam byly zarostlý šrouby v silentblocích, tak jsem musel vyndat silentbloky a dáme je nový.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=LnKbz4aHOig[/youtube]
Vyndavání silentbloků vykružovacími korunkami je rychlé a efektivní. 8 silentbloků cca 10 minut.
Bohužel jsem objevil, že se budou muset opravit i brzdové trubky. Ty to v místě kostky mají za sebou. Klasika, zase takový překvapení to není.
No a na závěr prvního dílu už jen hromádky připravené na pískování...
Jinak je to jako skoro vždycky. Od půlky zadních dveří dopředu je to auto absolutně zdravý. Jen tu prdel má shnilou...