Oťas H6
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1062
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Oťas H6
Ptám se neb se tady vede vasniva debata zda se musí rovnat i blok ....taky mám menene těsnění a taky jen delane hlavy .....Tak doufám že to nezakuka znovu. Kdo neměnil těsnění jak by neměl subaru ...mi tak připadá.
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: Oťas H6
Takže to vypadá že je to praštěné na klice... :686:
NEvíte někdo, jaká je životnost motoru, když se udělá GO spodku?
NEvíte někdo, jaká je životnost motoru, když se udělá GO spodku?
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Re: Oťas H6
No, myslím si, že obrázek řekne vše. Dnes jsem vysolil nekřesťanské peníze za nový použitý motor....
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Oťas H6
Tak to máš pech. Pořád ale nechápu čím to? Jak díky fouklému těsnění uděláš kliku? Co stál motor..
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oťas H6
Můžeš k tomu Marline napsat víc ? Ten tvůj motor byl teda chycenej na klice ? Co jsi dal za tenhle ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oťas H6
Už jsem si příčinu přečetl vedle ve vlákně... tak jen pro zajímavost, co stál motor ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Oťas H6
A to "jen" tím, že to uvaříš jde zadřít klika? To mi právě nejde do hlavy. Kliku zadřeš spíš nedostatkem oleje, nebo se pletu?
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Oťas H6
filippek> spis bych rekl, ze doslo k prusaku vody do oleje a tim se snizila mazivost, ale to by na nem muselo byt videt. Byl by to sedivej hnus...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Oťas H6
pomalu začínám mít strach z toho koupit si další subaru jiný než 85 nebo 92kw... Přitom ten motor jezdil krásně a kolik si s tím mohl najezdit? Pravda, asi v jiném režimu, než jsem jezdil...
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Re: Oťas H6
OK takže pár info. Stalo se mi to, že jsem jel trošku svižněji Liberce a po příjezdu dom, sem slyšel klepání.
Auto jsem odvezl s tím že nevíme co s tím je. Bylo podezření na hlavu, rozvody a ten spodek. Když se sundal spodek v oleji byly krásné hliníkové spony. zkontrolovali se rozvody, ty byly ok. Vyndal se motor z auta a zkontrolovali hlavy a ty taky byly ok. No a pak se šlo na Jistotu. Motor se odstrojil a přišlo se na to, že je to protočené na klice na druhým válci. Hliníkové špony byly z pánviček, kde jich půlka chyběla. Na tom druhým válci
Vzal se spodek a odvezl do AWD, na repas. Přebroušení kliky atd... No, tam mi bylo po přeměření řečeno že klika je ko. Přebrousit nejde a je ke všemu ohlá... Takže nová klika 25tis.
Celkem za díly na repas bych se dostal na cca 60 - 70 tis.
Takže co teď? Po dlouhém hledání jsem našel motor u Šotoláře, z angličana, který měl najeto 89000mil. Za motor jsem dal 50tis a tradá domů. Zítra by se snad měl dát do auta.
Jinak motor byl ještě v autě, takže sem jel o něj o víkendu podívat a poslechnout a zdá se být OK.
Jinak, po rozhovoru v AWD, příčin bylo několik.
První věc, že mi v motoru chyběly cca 2litry vody a pokud bylo míň jak 2000ot tak se to neuchladilo. Takže sem v obci několikrát atakoval teplotu 110. Další věc je ta, že jsem do toho lil 5W40 a to prostě se ten olej přehřál. Takže co mi bylo řečeno v AWD tak poslední dva válce mají problém na uchlazením a byla kombinace obou dvouch.
Vlastne se stalo to, že se ojnice zadřela na klice a pak protočila.
Takže asi tak.
Jinak s autem sem najel co ho mám 35t km.
Tesnění pod hlavama bylo OK a k průsaku vody do oleje nedošlo.
No a já mám doma motor na díly no :D
No a jako kdybych na podzim se nesmál ségře že zadřela motor u Barchetty a jí jí nekupoval nový :845:
Auto jsem odvezl s tím že nevíme co s tím je. Bylo podezření na hlavu, rozvody a ten spodek. Když se sundal spodek v oleji byly krásné hliníkové spony. zkontrolovali se rozvody, ty byly ok. Vyndal se motor z auta a zkontrolovali hlavy a ty taky byly ok. No a pak se šlo na Jistotu. Motor se odstrojil a přišlo se na to, že je to protočené na klice na druhým válci. Hliníkové špony byly z pánviček, kde jich půlka chyběla. Na tom druhým válci
Vzal se spodek a odvezl do AWD, na repas. Přebroušení kliky atd... No, tam mi bylo po přeměření řečeno že klika je ko. Přebrousit nejde a je ke všemu ohlá... Takže nová klika 25tis.
Celkem za díly na repas bych se dostal na cca 60 - 70 tis.
Takže co teď? Po dlouhém hledání jsem našel motor u Šotoláře, z angličana, který měl najeto 89000mil. Za motor jsem dal 50tis a tradá domů. Zítra by se snad měl dát do auta.
Jinak motor byl ještě v autě, takže sem jel o něj o víkendu podívat a poslechnout a zdá se být OK.
Jinak, po rozhovoru v AWD, příčin bylo několik.
První věc, že mi v motoru chyběly cca 2litry vody a pokud bylo míň jak 2000ot tak se to neuchladilo. Takže sem v obci několikrát atakoval teplotu 110. Další věc je ta, že jsem do toho lil 5W40 a to prostě se ten olej přehřál. Takže co mi bylo řečeno v AWD tak poslední dva válce mají problém na uchlazením a byla kombinace obou dvouch.
Vlastne se stalo to, že se ojnice zadřela na klice a pak protočila.
Takže asi tak.
Jinak s autem sem najel co ho mám 35t km.
Tesnění pod hlavama bylo OK a k průsaku vody do oleje nedošlo.
No a já mám doma motor na díly no :D
No a jako kdybych na podzim se nesmál ségře že zadřela motor u Barchetty a jí jí nekupoval nový :845:
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Re: Oťas H6
50 za motor se zdá na první pohled jako hodně,ale když to srovnam s cenou garancnich prohlidek novych subaru, tak je to vlastně fajn cena,tak at ti to jezdí!
Re: Oťas H6
v evropě ho levněji neseženu, jak poláci, tak DE i EN se pohybují kolem 50tis nebo 2000Eur. V US jsem je našel kolem 20t.
Jinak 3,6 H6 je za 100t....
Jinak 3,6 H6 je za 100t....
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1202
- Registrován: čtv říj 01, 2009 9:40 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vrtilka
- Bydliště: Kyšice okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oťas H6
No vidíš mám tam peknej spodek za 10t a nezeptal jsi mně. NEVA a doufám že teď už to máš ok?!?.TO víš jsou to jen naše stroje a nikdy nevíme :(
Re: Oťas H6
Tak už jsem ode dneška zase Subarák. Po dvouměsíčním koketování se Šelmostrojem se vracím zpět do vod šestiválců a čtyřkolek :845:
Jinak mě celkem takhle sranda vyšla na 80t....
Jinak mě celkem takhle sranda vyšla na 80t....
Ex - Impreza 2.0 85kw MY98 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
Outback 3.0 H6 180kw MY04 LPG
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Oťas H6
Notyvole! Drahá sranda ty naše auta. Tak snad už budeš jen jezdit..
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04