Merlinovo Subaru Legacy
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Frakirino Subaru Legacy
fesaaaaak :supeer:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Frakirino Subaru Legacy
Ta barva mu fakt sekne.S tím hledáním a zjišťováním o autech,já to neměl tak hektické jak ty,ale hledal jsem taky často a dýl.Manželky to poznají a chtějí pak už mít doma taky klid,je to taková nenásilná,evoluční forma přípravy na změnu auta. ::-DD:
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Frakirino Subaru Legacy
No, zblízka to zasa taká výhra nie je, má to svoje šrámy, zvonka i zvnútra - pôvodný majiteľ sa vizuálnou stránkou veci moc nezaťažoval (= je to "prasa", fotky interiéru radšej nezverejňujem). To ešte budem postupne riešiť. Našťastie, o techniku sa naopak staral dobre.
Subaru70> Ale čo ma na tom teší najviac, tak že si konečne budem môcť prípadne i povedať, že sa zblízka NEPOZRIEŠ ::-DDD:
Tlačítko S# už som si pracovne premenoval na forsáž, pretože nič iného to v skutočnosti nie je :845:
Subaru70> Ale čo ma na tom teší najviac, tak že si konečne budem môcť prípadne i povedať, že sa zblízka NEPOZRIEŠ ::-DDD:
Tlačítko S# už som si pracovne premenoval na forsáž, pretože nič iného to v skutočnosti nie je :845:
Re: Frakirino Subaru Legacy
...jojo, ted už ti asi neujedu ::-DD:merlin píše:No, zblízka to zasa taká výhra nie je, má to svoje šrámy, zvonka i zvnútra - pôvodný majiteľ sa vizuálnou stránkou veci moc nezaťažoval (= je to "prasa", fotky interiéru radšej nezverejňujem). To ešte budem postupne riešiť. Našťastie, o techniku sa naopak staral dobre.
Subaru70> Ale čo ma na tom …
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Frakirino Subaru Legacy
To si zvykneš, neboj ::-DD:merlin píše:Tlačítko S# už som si pracovne premenoval na forsáž, pretože nič iného to v skutočnosti nie je
Jinak samozřejmě gratuluji :pr:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Frakirino Subaru Legacy
A pretože to už všetko dobre dopadlo, môžem podať dobrú referenciu:K25 píše:Můžeš se podělit, kdo a odkud ti ho poveze?
Nového " milášška" mi doviezol Pavel Liška z Plzne, na ktorého som sa dostal cez honzuHK, ktorý sa v ktoromsi vlákne o H6 "preriekol", že "umí" Švajčiarsko. Odporúčam použiť rovnaký postup cez Honzu, má väčšie skúsenosti i nadštandartné vzťahy.
Švajčiarsko je zem Subaru zasľúbená a trh s autami je veľmi dobre pokrytý niekoľkými vyhľadávačmi (pre prve zorientovanie odporúčam http://www.comparis.ch) a v tej "internetovej" nemčine sa dá celkom rýchlo zorientovať. A asi bude fakt pravda, že tam tie ojazdené autá vyzerajú lepšie, než 90% toho, na čo človek narazí v strednej európe - už som s ním bol u BA a tvárili sa, že je to najlepšie opečovávaný trojliter (nehľadiac na odreniny a špinu v interiéri), čo som im tam zatial dotiahol na prehliadku.
Prísne formálne vzato, bol to dosť dobrodružný proces, začínajúc tým, že som "kamsi" odoslal dosť peňazí a potom iba "čakal a dúfal", a prípadne končiac tým, že, rovnako ako ja, narazíte na "svojom" registre vozidiel na _úradníka_, model "dôležitý, nervózny a nie úplne zorientovaný". Našťastie sa Pavel Liška ukázal ako férový človek, bral telefóny a reagoval na e-maily a napokon ma previedol i celým tým zničujúcim procesom prihlasovania :690: :690: :690:.
Re: Frakirino Subaru Legacy
..jak je ta stránka http://www.comparis.ch ? NEDÁ SE TOTIŽ ZOBRAZIT, tedy aspoň né mě.. :655:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Frakirino Subaru Legacy
Prepáč, je to https, ale mne to cieľový server presmerováva na https automaticky.
Odesláno z mého GT-I9100
Odesláno z mého GT-I9100
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: stř čer 04, 2014 10:01 am
- Jméno a příjmení: Kamil Kuběna
- Bydliště: Vyškov
Re: Frakirino Subaru Legacy
Nebo ještě lépe: https://www.comparis.ch/carfinder/default.aspx . Mimo vyhledávače aut jsou na té úvodní straně i nějaký vyhledávače pojištění (tak jsem to pochopil).
Jinak samozřejmě gratulace k novýmu vozu a děkuji za ty další informace. Orvaný zrcátka a nárazníky samozřejmě naštvou, na druhou stranu to není nic tak drahýho a neřešitelnýho.
Až to dáš do kupy tak to bude :826: .
Jinak samozřejmě gratulace k novýmu vozu a děkuji za ty další informace. Orvaný zrcátka a nárazníky samozřejmě naštvou, na druhou stranu to není nic tak drahýho a neřešitelnýho.
Až to dáš do kupy tak to bude :826: .
2000 - 2015: Subaru Impreza 2.0 GL 1996
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
2015 - ... : Subaru Legacy Outback 3.0R 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frakirino Subaru Legacy
Merline gratuluji. Já jsem se před skoro 6 lety s panem Liškou domlouval na dovozu Previe 4x4 ze Švýcarska. Nakonec mi on sám dal echo, že jeho známý prodává to co chci tady v Plzni,takže jsme nic nedováželi. Ale domluva s ním je opravdu dobrá, to mohu potvrdit.
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Frakirino Subaru Legacy
Vďaka moc všetkým za pozitívne reakcie :unami: - už je to tak, som divný, ale tu aspoň nie som jediný ::-DDD: .
"Tam vonku" (u nevlastníkov subaru alebo veľkej ameriky) totiž narážam akurát na dvihnuté obočie a nechápavé pohľady - nikto normálny si predsa nemôže kúpiť TROJLITER :!: :!: :!:
Už som si myslel, že som si zvykol, ale stále ma to prekvapuje.
"Tam vonku" (u nevlastníkov subaru alebo veľkej ameriky) totiž narážam akurát na dvihnuté obočie a nechápavé pohľady - nikto normálny si predsa nemôže kúpiť TROJLITER :!: :!: :!:
Už som si myslel, že som si zvykol, ale stále ma to prekvapuje.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Frakirino Subaru Legacy
Mě ten údiv nesmírně baví. Když vlastník mixéru slyší o objemu 3 litry, dostane osypky.
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Frakirino Subaru Legacy
nekdo si koupi 3litr nekdo hold 3valec no
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
- Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
- Bydliště: Praha - Prosek
Re: Merlinovo Subaru Legacy
Po 250km už ohúrenie opadáva a začínam porovnávať.
Predovšetkým, 3.0R má úplne (t.j. viac, než som si predstavoval) iný charakter, než 2.0R. Ani neviem, kde začať.
Tých 100kg naviac v motorovom priestore je dosť cítiť - predná náprava oťažela, ťažisko auta sa posunulo dopredu. Nezdá sa ale, že by to ovplyvnilo ovladatelnosť, auto v zákrutách stále ostáva pevne "v koľajoch", len volant je ťažší. 2.0R je pocitovo oveľa obratnejšie auto. Rozhodne budem nejakú dobu v zákrutách rozvážnejší, než sa znova naučím cítiť ten moment, za ktorým už začína zachraňovať elektronika. S tým asi súvisí i to, že mi originálne brzdy prídu trochu poddimenzované a také "gumové" - dúfam, že skorá výmena pneumatík a brzdovej kvapaliny to zlepší.
Motor je famózny a zvuk fakt nejde popísať inak, než "zamatový" a po roztočení mohutný. Oproti EZ30D mi zvuk EJ204 z 2.0R, hoci ten je sám o sebe dosť tichý, príde zachrípnutý, chvíľami až agresívny. V mojom prípade je vôbec zvuk 3l motora hodne chlapácky, ale tu dieru vo výfukovom vedení mám v úmysle čoskoro nechať opraviť ::-DD: .
SI-Drive je niečo, čo sa eštelen budem učiť používať :655: . Pôvodne som si myslel, že Sport režim nebudem používať vôbec, teraz mám pocit, že budem používať hlavne ten.
Inteligent režim mi teda moc inteligentný nepríde - mám z toho taký nepatričný pocit, asi ako keď si sadnem do auta k niekomu, čo jazdí štýlom brzda-plyn. Prijateľne sa správa v prvej tretine dráhy plynu, v druhej však nedeje ale absolútne nič :670: . K podradeniu dôjde až v došlápnutí takmer až do konca a auto poskočí, namiesto mnou očakávaného lineárneho zrýchlovania. Tá smrť v druhej tretine je nepríjemná, keď idem v radarom kontrolovanom dlhom stúpajúcom úseku - rýchlosť ku koncu padá pod 45, autá za mnou začínajú nervóznieť a auto nijak nereaguje na mnou pomaly zošlapávaný plynový pedál. Riešenia sa ponúkajú dve, prepnúť na Sport alebo ručne podradiť pádlom - oboje funguje, len mi to zatiaľ príde iba ako fixovanie inak zbytočnej chyby. Alebo to možno tak má byť a moja predstava, že = mesto, je proste mylná. Inak je pravda, že spotreba 3.0R v tomto režime je veľmi podobná 2.0R., rozdiel pár deci je zatial v rámci štatistickej chyby.
Sport Sharp je zasa druhý extrém - u toho vôbec šliapať na plyn nejde a to som si myslel, že už viem jazdiť i s ľahkou nohou. Výsledok je, že po prvom "zarevaní" povolím nohu, čím ju ale v skutočnosti v pedálu plynu stiahnem úplne a auto zasa "zhasne". Snaha o rovnomernú jazdu na S# sa u mňa zatiaľ prejavuje efektom "postupných výbuchov", čo mi teda mimochodom drása ego :839: :845: . Avšak ak mi ide iba o ten jediný záťah, keď potrebujem predbehnúť, tak to funguje moc pekne :826: .
Ako som si pôvodne myslel, že tie pádla pod volantom sú vlastne dosť zbytočnosť, tak mením názor :850: . Na tie si rýchlo zvyknem. Na čo si budem ale zvykať ešte nejakú dobu, je presunutý tempomat, a vôbec všetky tie čudlíky na volante. Volantom točím, nepozerám naň .
V každom prípade som pevne odhodlaný sa s týmto autom zžiť minimálne tak, ako sa mi podarilo s 2.0R :657: .
Predovšetkým, 3.0R má úplne (t.j. viac, než som si predstavoval) iný charakter, než 2.0R. Ani neviem, kde začať.
Tých 100kg naviac v motorovom priestore je dosť cítiť - predná náprava oťažela, ťažisko auta sa posunulo dopredu. Nezdá sa ale, že by to ovplyvnilo ovladatelnosť, auto v zákrutách stále ostáva pevne "v koľajoch", len volant je ťažší. 2.0R je pocitovo oveľa obratnejšie auto. Rozhodne budem nejakú dobu v zákrutách rozvážnejší, než sa znova naučím cítiť ten moment, za ktorým už začína zachraňovať elektronika. S tým asi súvisí i to, že mi originálne brzdy prídu trochu poddimenzované a také "gumové" - dúfam, že skorá výmena pneumatík a brzdovej kvapaliny to zlepší.
Motor je famózny a zvuk fakt nejde popísať inak, než "zamatový" a po roztočení mohutný. Oproti EZ30D mi zvuk EJ204 z 2.0R, hoci ten je sám o sebe dosť tichý, príde zachrípnutý, chvíľami až agresívny. V mojom prípade je vôbec zvuk 3l motora hodne chlapácky, ale tu dieru vo výfukovom vedení mám v úmysle čoskoro nechať opraviť ::-DD: .
SI-Drive je niečo, čo sa eštelen budem učiť používať :655: . Pôvodne som si myslel, že Sport režim nebudem používať vôbec, teraz mám pocit, že budem používať hlavne ten.
Inteligent režim mi teda moc inteligentný nepríde - mám z toho taký nepatričný pocit, asi ako keď si sadnem do auta k niekomu, čo jazdí štýlom brzda-plyn. Prijateľne sa správa v prvej tretine dráhy plynu, v druhej však nedeje ale absolútne nič :670: . K podradeniu dôjde až v došlápnutí takmer až do konca a auto poskočí, namiesto mnou očakávaného lineárneho zrýchlovania. Tá smrť v druhej tretine je nepríjemná, keď idem v radarom kontrolovanom dlhom stúpajúcom úseku - rýchlosť ku koncu padá pod 45, autá za mnou začínajú nervóznieť a auto nijak nereaguje na mnou pomaly zošlapávaný plynový pedál. Riešenia sa ponúkajú dve, prepnúť na Sport alebo ručne podradiť pádlom - oboje funguje, len mi to zatiaľ príde iba ako fixovanie inak zbytočnej chyby. Alebo to možno tak má byť a moja predstava, že = mesto, je proste mylná. Inak je pravda, že spotreba 3.0R v tomto režime je veľmi podobná 2.0R., rozdiel pár deci je zatial v rámci štatistickej chyby.
Sport Sharp je zasa druhý extrém - u toho vôbec šliapať na plyn nejde a to som si myslel, že už viem jazdiť i s ľahkou nohou. Výsledok je, že po prvom "zarevaní" povolím nohu, čím ju ale v skutočnosti v pedálu plynu stiahnem úplne a auto zasa "zhasne". Snaha o rovnomernú jazdu na S# sa u mňa zatiaľ prejavuje efektom "postupných výbuchov", čo mi teda mimochodom drása ego :839: :845: . Avšak ak mi ide iba o ten jediný záťah, keď potrebujem predbehnúť, tak to funguje moc pekne :826: .
Ako som si pôvodne myslel, že tie pádla pod volantom sú vlastne dosť zbytočnosť, tak mením názor :850: . Na tie si rýchlo zvyknem. Na čo si budem ale zvykať ešte nejakú dobu, je presunutý tempomat, a vôbec všetky tie čudlíky na volante. Volantom točím, nepozerám naň .
V každom prípade som pevne odhodlaný sa s týmto autom zžiť minimálne tak, ako sa mi podarilo s 2.0R :657: .
Re: Merlinovo Subaru Legacy
- Volant je těžší, protože má strmější převod (2,8 ot z rejdu do rejdu, oproti 3,2 u ostatních motorizací a OTB 3.0).
- U brzd doporučuju upgrade na první stupeň "lepších" desek - např. EBC Green stuff. Kvalitní brzdovka (ATE DOT 4 SL6) a odvzdušněné brzdy jsou základ
- Já jezdím převážně na Sport. Je to výchozí režim (když vyběhnou nějaké chyby, tak se auto přepne právě do Sport).
- Na pomalé šlapání plynu to reaguje přesně, jak popisuješ. Snaží se to utáhnout motorem, může i začít uzamykat měnič (klesají otáčky). Pokud chceš podřadit, tak musíš rázně zmáčknout plyn a pak ho klidně zase hned povolit, ale musí tam být ten "agresivní" impulz. Mj. Intelligent neumí dát plný plyn, tak na to taky pozor... A do města moc není, spíš na dálnici nebo pomalou okresku.
- Na S# si zvykneš, dá se s tím jezdit i na D, ale já většinou kombinuju s manuálním řazením. Celý vtip S# je v tom, že plyn má rychlejší nástup. Problém ale je, že se pak ke konci dráhy plynu už moc nic neděje Jinak to má vliv i na řízení motoru - dřív to přepíná na vyšší zdvih sacích ventilů a volí jejich agresivnější časování.
- Při držení volantu tak, jak se má, jsou všechny ovládací tlačítka hezky na palcích. Samozřejmě mimo těch od palubního počítače a tlačítka S#.
- U brzd doporučuju upgrade na první stupeň "lepších" desek - např. EBC Green stuff. Kvalitní brzdovka (ATE DOT 4 SL6) a odvzdušněné brzdy jsou základ
- Já jezdím převážně na Sport. Je to výchozí režim (když vyběhnou nějaké chyby, tak se auto přepne právě do Sport).
- Na pomalé šlapání plynu to reaguje přesně, jak popisuješ. Snaží se to utáhnout motorem, může i začít uzamykat měnič (klesají otáčky). Pokud chceš podřadit, tak musíš rázně zmáčknout plyn a pak ho klidně zase hned povolit, ale musí tam být ten "agresivní" impulz. Mj. Intelligent neumí dát plný plyn, tak na to taky pozor... A do města moc není, spíš na dálnici nebo pomalou okresku.
- Na S# si zvykneš, dá se s tím jezdit i na D, ale já většinou kombinuju s manuálním řazením. Celý vtip S# je v tom, že plyn má rychlejší nástup. Problém ale je, že se pak ke konci dráhy plynu už moc nic neděje Jinak to má vliv i na řízení motoru - dřív to přepíná na vyšší zdvih sacích ventilů a volí jejich agresivnější časování.
- Při držení volantu tak, jak se má, jsou všechny ovládací tlačítka hezky na palcích. Samozřejmě mimo těch od palubního počítače a tlačítka S#.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno