Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Quicklyho flotila (Outback 3.6,Legacy SpecB)
Věřím ze budes spokojenej. Otb je proste bozi auto
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
V dnešní nabídce 4x4 asi nejzajímavější volbaquickly píše:V pátek jsem byl u Chalupů a otík se tam připravuje. Těším se na něj jak malý Jarda
Umí to Android Auto ?
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
To zatím netušímPetrAT píše:Umí to Android Auto ?
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Outback 3.6,Legacy SpecB)
Prodej SJ
Díky tomu, že byl otík objednaný v květnu, tak jsme počítal, že na podzim začnu nějak připravovat prodej a že snad do půl roku se SJ prodá. Přeci jen má forestík najeto 267 tkm. Nakonec, kdyby si ho Marek nebral, tak jsem měl "ve frontě" dva kolegy z LČR, kterým šlo hlavně o to, že bylo o auto dobře postaráno a ujeté km nebyly rozhodující. První kontakt proběhl 15. září, kdy jsem v jedné diskusi nadhodil, že mé SJ bude k prodeji a Marek na to poslal interkou první dotazy . Potom jsme si vyměnili ke stovce zpráv, ve kterých se Marek, jaké správný poučený nakupující, ptal co vše možné i nemožné. Někde v polovině října se začala diskuse ohledně ceny. Díky tomu, že forestík byl psaný na firmu, tak jsem to chtěl prodat za cenu obvyklou, aby FÚ neměl problémy. Tady musím "pochválit" Marka za věcné agrumenty a domluvu a za chvíli jsme si cenu odsouhlasili. V ten okamžik jsme začali domlouvat návštěvu a projetí forestíka. Marek měl jednou s dcerkou ce stu do regionu a tak jednu sobotu dojel ař do Hradubic. nejdřív jsme pokecali o a potom jsem nejdřív řídil já a potom si forestíka vyzkoušel i Marek. Není to XT, ale zas taková tragédie to taky nebyla. Forestíka si taky vyfotil , aby ho ukázal doma. Potom se mi ozvali kolegové z LČR, že by měli zájem. Marek ale prohlásil, že si forestíka určitě vezme (byl mu schválen ). No a tady začalo čistící kolečko. Nejdřív jsem se musel vyndat ze všech úložných prostor "standardní" výbavu. Nakonec toho bylo 60 l přepravka a malá IKEA taška. Takto vyčištěné auto jsem odvezl do Pardubic na kompletní vnitřní vyčištění a hlavně vyčištění tapecu od psů. Forestík byl na kůře do druhého dne a musím přiznat, že když jsme si ho přebíral, tak jsem nevěřil vlastním očím. Tak čistý byl snad jen po výjezdu ze salonu. Perfektně byly vyčištěny i tapecy vzádu. Od toho okamžiku jsem přestal s forestíkem jezdit, protože jsem ho nechtěl ušpinit. Začal jsem jezdit otíkem. Ve stejný okamžik jsem dostal zprávu, že otík vyjel z lodi na pevninu a že za chvíli bude u Chalupů. A tady začalo plánování malého kulového blesku, kdy jsem musel skloubit poslední servis a přepis auta a následně o víkendu by si pro něj Marek dojel. Sice mi do standardního intervalu zbývalo 3 tkm, ale chtěl jsem mít jistotu, že auto je v kondici. Nakonec díky tomu objevili v servisu, že nesvítí žárovičky nad RZ. V mezidobí čištění jsme si s Markem vyměnili návrh kupní smlouvy, já to nechal zkontrolovat v naší účtárně a domluvil se termín 30.11.2019. V servisu se mi podařilo domluvit na pátek 29.11. ráno servis a v Hlolicích na MěÚ mají pátky otevřeno do 12:00 (Pardubice - Černá za Bory jen přebírají žádosti). V servisu jsem si při kontrole nechal vymontovat kameru a Garmina a nechal dát letní sadu dozádu (SJ má přesně kufr na celou sadu), jen se zadek nesmí otevírat v kopci, protože by se kola vyskočila ven . Díky tomu, že v Holicích jsou pohodové úřednice, tak přepis proběhl bezproblémově a v 11:27 auto byla papírově Markovo. V sobotu ráno před půl osmou dojel Marek s tatínkem vlakem (netuším v kolik museli vstávat, když jeli z Asie ), otíkem jsem je svezl 16 km k nám dom. Proběhla malá instruktáž ovládání elektroniky u SJ a předání papírů a klíčů. V 8:18 forestík odjel do Asie.
Ve spěchu jsem zapomněl dát Markovi roletku do kufru, tak mu ji vezmu, jak pojedu do Asie, případně přes spedici.
Jsem moc rád, že forestík bude v dobrých rukách a přeji mnoho pohodových kilometrů
Díky tomu, že byl otík objednaný v květnu, tak jsme počítal, že na podzim začnu nějak připravovat prodej a že snad do půl roku se SJ prodá. Přeci jen má forestík najeto 267 tkm. Nakonec, kdyby si ho Marek nebral, tak jsem měl "ve frontě" dva kolegy z LČR, kterým šlo hlavně o to, že bylo o auto dobře postaráno a ujeté km nebyly rozhodující. První kontakt proběhl 15. září, kdy jsem v jedné diskusi nadhodil, že mé SJ bude k prodeji a Marek na to poslal interkou první dotazy . Potom jsme si vyměnili ke stovce zpráv, ve kterých se Marek, jaké správný poučený nakupující, ptal co vše možné i nemožné. Někde v polovině října se začala diskuse ohledně ceny. Díky tomu, že forestík byl psaný na firmu, tak jsem to chtěl prodat za cenu obvyklou, aby FÚ neměl problémy. Tady musím "pochválit" Marka za věcné agrumenty a domluvu a za chvíli jsme si cenu odsouhlasili. V ten okamžik jsme začali domlouvat návštěvu a projetí forestíka. Marek měl jednou s dcerkou ce stu do regionu a tak jednu sobotu dojel ař do Hradubic. nejdřív jsme pokecali o a potom jsem nejdřív řídil já a potom si forestíka vyzkoušel i Marek. Není to XT, ale zas taková tragédie to taky nebyla. Forestíka si taky vyfotil , aby ho ukázal doma. Potom se mi ozvali kolegové z LČR, že by měli zájem. Marek ale prohlásil, že si forestíka určitě vezme (byl mu schválen ). No a tady začalo čistící kolečko. Nejdřív jsem se musel vyndat ze všech úložných prostor "standardní" výbavu. Nakonec toho bylo 60 l přepravka a malá IKEA taška. Takto vyčištěné auto jsem odvezl do Pardubic na kompletní vnitřní vyčištění a hlavně vyčištění tapecu od psů. Forestík byl na kůře do druhého dne a musím přiznat, že když jsme si ho přebíral, tak jsem nevěřil vlastním očím. Tak čistý byl snad jen po výjezdu ze salonu. Perfektně byly vyčištěny i tapecy vzádu. Od toho okamžiku jsem přestal s forestíkem jezdit, protože jsem ho nechtěl ušpinit. Začal jsem jezdit otíkem. Ve stejný okamžik jsem dostal zprávu, že otík vyjel z lodi na pevninu a že za chvíli bude u Chalupů. A tady začalo plánování malého kulového blesku, kdy jsem musel skloubit poslední servis a přepis auta a následně o víkendu by si pro něj Marek dojel. Sice mi do standardního intervalu zbývalo 3 tkm, ale chtěl jsem mít jistotu, že auto je v kondici. Nakonec díky tomu objevili v servisu, že nesvítí žárovičky nad RZ. V mezidobí čištění jsme si s Markem vyměnili návrh kupní smlouvy, já to nechal zkontrolovat v naší účtárně a domluvil se termín 30.11.2019. V servisu se mi podařilo domluvit na pátek 29.11. ráno servis a v Hlolicích na MěÚ mají pátky otevřeno do 12:00 (Pardubice - Černá za Bory jen přebírají žádosti). V servisu jsem si při kontrole nechal vymontovat kameru a Garmina a nechal dát letní sadu dozádu (SJ má přesně kufr na celou sadu), jen se zadek nesmí otevírat v kopci, protože by se kola vyskočila ven . Díky tomu, že v Holicích jsou pohodové úřednice, tak přepis proběhl bezproblémově a v 11:27 auto byla papírově Markovo. V sobotu ráno před půl osmou dojel Marek s tatínkem vlakem (netuším v kolik museli vstávat, když jeli z Asie ), otíkem jsem je svezl 16 km k nám dom. Proběhla malá instruktáž ovládání elektroniky u SJ a předání papírů a klíčů. V 8:18 forestík odjel do Asie.
Ve spěchu jsem zapomněl dát Markovi roletku do kufru, tak mu ji vezmu, jak pojedu do Asie, případně přes spedici.
Jsem moc rád, že forestík bude v dobrých rukách a přeji mnoho pohodových kilometrů
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
PetrAT píše: V dnešní nabídce 4x4 asi nejzajímavější volba
Umí to Android Auto ?
Umí.quickly píše:To zatím netuším
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Quicklyho zelený Grinch
Tak se po páté usmívám jak tydýt. A proč ? Protože jsem si dovezl domů Grinche.
Předem bych chtěl poděkovat Chalupa-motors. Jak obchodníkům, tak servisákům . Obchodníci se mnou měli trpělivost, protože jsem si dost vymýšlel, co všechno bych do Grinche chtěl. Když se Grinch dostal do salónu, tak jsem si ještě výbavu doupravil a i když termín předání se neprodloužil, tak zámek řazení zvládli. Servisáci mi vyšli vstříc při umístění kamery na záznam (Mivue), protože díky ES je prostor za zrcátkem zapovězen, tak nakonec jsme po laborování (aby to fungovalo a nebilo moc do očí) vybrali dolní roh u A sloupku u řidiče. Montování připojení byl nakonec oříšek, ale vypadá to pěkně. Takto si opravdu představuji perfektní péči o zákazníka .
Díky tomu, že nový forestík SK byl sice ohlášen na přelom roku, ale potřeboval jsem kvůli firmě mít dodání do konce roku, tak volba padla na otíka BS. Ze začátku jsem byl z toho, že nebudu mít nového forestíka špatný, ale nakonec jsem si řekl, že otík je lepší varianta. Jednak končící model, takže dost toho je vychytaného a nemá nový eBoxer. Dnes odpoledne jsem se bavil se šéfem servisu u Chalupů a ten po včerejším školení na SK prohlásil, že sice SK je větší, prostornější, má lepší stabilitu, ale motor nemá dostatek volných koňů. Zvláště, když je plné auto lidí. Baterka pomáhá v malých rychlostech, ale ve vyšších rychlostech moc ne. Navíc SK nemůže mít dojezdovku.
Od května jsem při každé návštěvě u Chalupů vyzvídal, jak to vypadá s Grinchem a naštěstí se dostal na loď před tajfunem, takže zpoždění nebylo. Jakmile salon dostal VINko, tak jsme dojednali pojištění a poslední drobnosti. V pátek jsem byl s SJ na posledním servisu před převodem na mari75 a v salónu jsem Grinche viděl naživo. Ta zelená mu opravdu pasuje. Kvůli údržbě jsem chtěl světlý interiér a tak jsem si mohl vybrat z pěti barev. Ta zelená mi vyšla jako neokoukaná a vhodná na blátíčko. Eliška byla ze začátku z barvy skeptická, ale když ji viděla v reálu, tak se jí libila . Oproti standardu mám z venku plasty okolo kol a zatmavená okna od "B" sloupku. Na zatmavení jsem nechal použít fólie s 30% propustností.
Dnes jsem byl na jednání v praze, tak jsem ráno jel do Pardubic autobusem a po návratu z Prahy vlakem jsem k Chalupům došel pěšky. Tam jsem byl očekáván s hromadou papírů. Během 15 minut jsem podepsal vše možné i nemožné (třeba papíry na ES). Při předávání klíčů jsem s krabicí dostal i lepítka na auto s číslicí, kolikáté mám . Tady se prodejce omlouval, že bohužel nemají 5, jen 3. Grinch je moje třetí služební auto od Subaru, takže to nevadí . Potom následovala fyzická předváděčka, kdy prodejce prohlásil, že je zbytečné mi ukazovat vše, když mám všechno nastudováno . Probrali jsme zásadní rozdíly oproti SJ a po krátké návštěvě servisu, kde jsem platil montáž kamery, jsem vyrazil směr domů.
Na parkovišti jsem si udělal první foto Grinche Cesta domů byla nejkratším jakou jsem kdy s novým autem jel (Felicia : Vsetín - Velké Karlovice - cca 25 km, Koktávka TDI, SH, SJ : Brno - Hradubice - cca 150 km). Te´d jsem domů najel jen 11.5 km . Cesta byla pohodová a docela mne zaujala i spotřeba na konci cesty Nejel jsem jak s hnojem, jel jsem "normálně", jako s SJ. Myslím si, že s Grinchem budu jezdit za 7.8 .
Protože po návratu domů byla venku totální tma, tak jsem si udělal výlet do Hradce do Au-parku, kde jsem v pátém patře parkováku udělal pár fotek, které jsou na konci .
Až najedu pár km, tak napíšu srovnání s BR 3.6.
A proč Grinch ? Doma mám už jednoho otíka, tak jsem hledal něco k zelenému. Napadla mne kombinace Větrník a hajný Robátko (jako lesák mám k hajnému dost blízko), ale "Větrník" je moc dlouhý. Tak jsem hledal něco k zelené barvě a byl z toho Grinch .
Zatím vlákno bude samostatné, potom ho spojím do své flotily. Jak bude pěkné počasí a sluníčko, tak udělám fotky za denního světla. V Dašicích proběhne čumenda.
Předem bych chtěl poděkovat Chalupa-motors. Jak obchodníkům, tak servisákům . Obchodníci se mnou měli trpělivost, protože jsem si dost vymýšlel, co všechno bych do Grinche chtěl. Když se Grinch dostal do salónu, tak jsem si ještě výbavu doupravil a i když termín předání se neprodloužil, tak zámek řazení zvládli. Servisáci mi vyšli vstříc při umístění kamery na záznam (Mivue), protože díky ES je prostor za zrcátkem zapovězen, tak nakonec jsme po laborování (aby to fungovalo a nebilo moc do očí) vybrali dolní roh u A sloupku u řidiče. Montování připojení byl nakonec oříšek, ale vypadá to pěkně. Takto si opravdu představuji perfektní péči o zákazníka .
Díky tomu, že nový forestík SK byl sice ohlášen na přelom roku, ale potřeboval jsem kvůli firmě mít dodání do konce roku, tak volba padla na otíka BS. Ze začátku jsem byl z toho, že nebudu mít nového forestíka špatný, ale nakonec jsem si řekl, že otík je lepší varianta. Jednak končící model, takže dost toho je vychytaného a nemá nový eBoxer. Dnes odpoledne jsem se bavil se šéfem servisu u Chalupů a ten po včerejším školení na SK prohlásil, že sice SK je větší, prostornější, má lepší stabilitu, ale motor nemá dostatek volných koňů. Zvláště, když je plné auto lidí. Baterka pomáhá v malých rychlostech, ale ve vyšších rychlostech moc ne. Navíc SK nemůže mít dojezdovku.
Od května jsem při každé návštěvě u Chalupů vyzvídal, jak to vypadá s Grinchem a naštěstí se dostal na loď před tajfunem, takže zpoždění nebylo. Jakmile salon dostal VINko, tak jsme dojednali pojištění a poslední drobnosti. V pátek jsem byl s SJ na posledním servisu před převodem na mari75 a v salónu jsem Grinche viděl naživo. Ta zelená mu opravdu pasuje. Kvůli údržbě jsem chtěl světlý interiér a tak jsem si mohl vybrat z pěti barev. Ta zelená mi vyšla jako neokoukaná a vhodná na blátíčko. Eliška byla ze začátku z barvy skeptická, ale když ji viděla v reálu, tak se jí libila . Oproti standardu mám z venku plasty okolo kol a zatmavená okna od "B" sloupku. Na zatmavení jsem nechal použít fólie s 30% propustností.
Dnes jsem byl na jednání v praze, tak jsem ráno jel do Pardubic autobusem a po návratu z Prahy vlakem jsem k Chalupům došel pěšky. Tam jsem byl očekáván s hromadou papírů. Během 15 minut jsem podepsal vše možné i nemožné (třeba papíry na ES). Při předávání klíčů jsem s krabicí dostal i lepítka na auto s číslicí, kolikáté mám . Tady se prodejce omlouval, že bohužel nemají 5, jen 3. Grinch je moje třetí služební auto od Subaru, takže to nevadí . Potom následovala fyzická předváděčka, kdy prodejce prohlásil, že je zbytečné mi ukazovat vše, když mám všechno nastudováno . Probrali jsme zásadní rozdíly oproti SJ a po krátké návštěvě servisu, kde jsem platil montáž kamery, jsem vyrazil směr domů.
Na parkovišti jsem si udělal první foto Grinche Cesta domů byla nejkratším jakou jsem kdy s novým autem jel (Felicia : Vsetín - Velké Karlovice - cca 25 km, Koktávka TDI, SH, SJ : Brno - Hradubice - cca 150 km). Te´d jsem domů najel jen 11.5 km . Cesta byla pohodová a docela mne zaujala i spotřeba na konci cesty Nejel jsem jak s hnojem, jel jsem "normálně", jako s SJ. Myslím si, že s Grinchem budu jezdit za 7.8 .
Protože po návratu domů byla venku totální tma, tak jsem si udělal výlet do Hradce do Au-parku, kde jsem v pátém patře parkováku udělal pár fotek, které jsou na konci .
Až najedu pár km, tak napíšu srovnání s BR 3.6.
A proč Grinch ? Doma mám už jednoho otíka, tak jsem hledal něco k zelenému. Napadla mne kombinace Větrník a hajný Robátko (jako lesák mám k hajnému dost blízko), ale "Větrník" je moc dlouhý. Tak jsem hledal něco k zelené barvě a byl z toho Grinch .
Zatím vlákno bude samostatné, potom ho spojím do své flotily. Jak bude pěkné počasí a sluníčko, tak udělám fotky za denního světla. V Dašicích proběhne čumenda.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Quicklyho zelený Grinch
No jo no, Dane, moc hezký. Přeji Ti mnoho šťastných, bezproblémových a usměvavých km. Těším se na Tvé reporty
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Quicklyho zelený Grinch
Ať dělá jen radost, ale co jiného od čekat. Vypadá suprově
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20600
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Quicklyho zelený Grinch
Pěkný Dane, na tu budoucí spotřebu jsem u tebe zvědavej . Ať jsi spokojenej
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Quicklyho zelený Grinch
Fešák
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Quicklyho zelený Grinch
Krasavec, přeji mnoho šťastných km!
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Quicklyho zelený Grinch
Je moc pěkný, krásný, přímo krasavec!!! Až jsem překvapen jak se mě líbí i ta barva tak už je doma, ať dobře slouží a poslouchá.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Quicklyho zelený Grinch
Super barva a pěkný koráb.
Re: Quicklyho zelený Grinch
nádherné auto, prostě top
Re: Quicklyho zelený Grinch
Ať slouží - k práci i k radosti.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)