Je to 110 kg navíc a ujede to na elektrický pohon jen 1,6 km. Je to tam opravdu jen kvůli těm emisím, aby tu pakárnu EK splnili, ale na dynamice to nepřidá a benzín moc neušetří. Alespoň, že to nemá to dobíjení ze zásuvky .....ale další už myslím ho mít budouLevap píše:Mně přijde že tak jak to vymysleli je eBoxer nanic. Akorát kg navíc v kufru.
Odesláno z mého Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Tak jak to vnímám já, tak je to vymyšlený tak, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Evropský byrokrat se nažere a dvoulitr může zůstat. A nebude se převážet 300 kilo baterek. A věřím, že i tak to bude schopný při rozjezdu nějakou dynamiku přidat. Jsem na to zvědavej, jestli se moje domněnka potvrdí, ale tak to na mě působí a dává mi to smysl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
eboxer az taka blbost nie je.
Dnes som cital test v autobilde a sa mi potvrdil predpoklad, ze je to vyborna pomoc pri pomalo plizeni terenom.
Tam to ozaj vyznam ma, kedze spalovaci motor pri malych otackach tolko nevladze.
Dnes som cital test v autobilde a sa mi potvrdil predpoklad, ze je to vyborna pomoc pri pomalo plizeni terenom.
Tam to ozaj vyznam ma, kedze spalovaci motor pri malych otackach tolko nevladze.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
To je sice možné, ale jak dlouho to bude v tom terénu pomáhat, když to ujede po silnici je 1,6 km . To bude tak možná přes dvě kaluže, v terénu budou nároky na energii o dost vyšší. Přijde mi to jako chytré řešení, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Aspoň že za to nechtějí o moc víc než za obyčejný 2,0.Makovica píše:eboxer az taka blbost nie je.
Dnes som cital test v autobilde a sa mi potvrdil predpoklad, ze je to vyborna pomoc pri pomalo plizeni terenom.
Tam to ozaj vyznam ma, kedze spalovaci motor pri malych otackach tolko nevladze.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Uváděli tam hodnoty zrychlení ?Makovica píše:.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22698
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Hlavně to sebere místo pod podlážkou, že se tam nevejde už ani dojezdovka... kvůli baterce s dojezdem 1,6km, takže úplně k ničemu. To už bych fakt tam měl radši aspoň normální baterku, aby to dokázalo projet aspoň tou městskou kolonou... jinak olovo u těch hybridů snad neni u žádnýho dneska už asi jenom lithium, priusy ze začátku měly tuším NiCd.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
O Foresteru eBoxer pisou, ze je pomerne hruby a kdyz na to trochu slapnes a zapoji se motor, tak se to trese... coz u 115 kW je jistota, ze budes mit plyn za pulkou. Ac to hybridni ustroji dodava Toyota, tak vzhledem ke zpusobu pouziti bych tez nebyl prvni co si to koupi. Mno, ma byt na trhu koncem roku, tak se ukaze.
Get beyond about fifty per cent throttle in the Forester eBoxer and a little bit of roughness and shunt from the hybrid driveline materialises, particularly as the petrol engine takes the lead from the electric motor. When you want anything approaching full power, the familiar mix of steady apparent over-revving from the 2.0-litre flat four and slipping from the gearbox presents – and, as ever, the gearboxes’ manual mode isn’t entirely successful at mitigating the latter.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Já tedy nechápu, že se všichni zarputile drží toho dojezdu čistě na baterku 1,6 km, zejména v tom terénu. Ten pohon snad není "buď spalovák, nebo elektrika", ne? Pokud při nízké rychlosti bude motor bručet kolem 2000 otáček a kromě tlačení auta lesem i zlehka dobíjet baterku a baterka zas bude pomáhat krouťáku v minimální rychlosti a otáčkách, mohlo by to fungovat slušně, myslím.
Ale to jsou všechno jenom dohady a dokud si to někdo nekoupí a nevezme to do Milovic, budeme stejně vědět kulový
Ale to jsou všechno jenom dohady a dokud si to někdo nekoupí a nevezme to do Milovic, budeme stejně vědět kulový
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Přesně tak, baterky zastupují turbo nebo zastupují pár válců. Tak to má lexus a funguje to. Bude to dobrá kára.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
I proto se zdráhám to předem hanět a zavrhovat, protože vím, že ta hybridní část je technologie Toyoty, kde to prostě funguje. A věřím, že při rozjezdu to prostě pomůže. I kdyby nikdy jindy, tak kdyby jen při rozjezdu ten elektromotor přidal nějaký ty ňůtnmetry, tak to bude fajn. Půlka komunity Subaru žije v iluzi, že redukci ty auta měly kvůli terénu. Přitom to bylo jen takový řešení poplatný době, aby ty auta byly schopný se rozjet s vlekem a nespálit pokaždý spojku. Beru ten přidanej elektromotor jako takovou novodobou redukci, byť vynucenou emisními limity. Snad to tak bude...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
A nemělo teď funkci redukce řešit CVT ?
V každém případě SJéčku v MT ta redukce schází i při normálním ježdění
.
Osobně si myslím, že ten hybrid , v tom řešení jak to udělali jen "plní emise"
Pokud by chtěli přidat ňútnmetry , tak to jde vyřešit jednodušeji, než si život komplikovat baterkama v kufru (ale emise .... )
V každém případě SJéčku v MT ta redukce schází i při normálním ježdění
.
Osobně si myslím, že ten hybrid , v tom řešení jak to udělali jen "plní emise"
Pokud by chtěli přidat ňútnmetry , tak to jde vyřešit jednodušeji, než si život komplikovat baterkama v kufru (ale emise .... )
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Tak to nebude tento případ, u Lexusu je to o sakra jiných hodnotách, jak u baterií, tak i u elektromotorů .....suubaru píše:Přesně tak, baterky zastupují turbo nebo zastupují pár válců. Tak to má lexus a funguje to. Bude to dobrá kára.
Ale je tu spousta zajímavých názorů a jsem sám zvědavý, jak se to nakonec osvědčí třeba právě v tom terénu, počítám, že dobíjet baterii to bude jen při jízdě z kopce, kdy nebude požadavek na výkon, no a na silnici půjde asi vážně jen o rozjezd..... Jsem zvědavý na postřehy prvních uživatelů, třeba nebude ani nic poznat, jen ty emise budou trošku lepší. Já se přiznám jsem trošku skeptický, ale to jsem skoro vždycky
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Já osobně se na to těším a myslím si, že je to dobrý nápad. Jen by mě zajímala cena
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Mě by na tom určitě sralo to jak se motor pořád vypíná na startuje. Coz určitě dělat treba ve městě bude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Forester SJ,Outback 3.6,Legacy SpecB)
Ta to rozhodně taky řeší. UvidímePetrAT píše:A nemělo teď funkci redukce řešit CVT ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97