No tak já vidim hlavně olej, filtry, pak stěrače, a jediný větší tu komplet výměnu ATF... Dokud neni třeba repasovat podvozek, řešit tlumiče, dělat něco na motoru nebo převodovce (mimo ty oleje), tak si myslim, že dobrýmasha píše:... jenom spotřebák? za to můj starej outback žije skoro rok
Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
co se týče cvt výměny kapaliny, připadá mi, že sundali vanu převodovky, takže vytekla/vycákala skoro veškerá kapalina na podlahu, asi těch 12 litrů, vanu vyčistili, a pak dali nové těsnění vany, a naplnili převodovku novou kapalinou. Může to tak být?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Někdo tady vzpomínal, že se připojí mašinka a ta provede kompletní výměnu.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Nemyslím si, že by sundání vany mělo nějak zásadní vliv oproti vypuštění přes výpušťák. Sundavat jí mohli, protože dost často může sáknout, tak výměnu využili a přetěsnili. Možný taky je, že se napojovali přímo někde uvnitř kvůli tý komplet výměně, ale myslím, že i CVT má mezichladič nebo externí filtr, tak se dá napojit tam.suubaru píše:co se týče cvt výměny kapaliny, připadá mi, že sundali vanu převodovky, takže vytekla/vycákala skoro veškerá kapalina na podlahu, asi těch 12 litrů, vanu vyčistili, a pak dali nové těsnění vany, a naplnili převodovku novou kapalinou. Může to tak být?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Spousta kapaliny zůstává v měniči a v tlakovém vedení/ovládání převodovky ("mozku"), ne ve vaně.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Při proplachu se nic nesundává a napojuje se na hadice.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Jj, taky si to myslím, jak jsem psal, ale člověk nikdy neví, jak to kdo dělá. Každej pes jiná ves.námořník píše:Při proplachu se nic nesundává a napojuje se na hadice.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Nedivil bych se ani tomu, že někde při proplachu ani nic nerozpojujou, jen to nafakturujou
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Je to divný,ale já taky ne .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 520
- Registrován: ned bře 01, 2015 9:35 am
- Jméno a příjmení: Lukáš Vaněček
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Když jsem proplachoval na H6, tak šla vana dolů a napojovali se někde u řidící jednotky.
Odesláno z mého Lenovo TB-8705F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Lenovo TB-8705F pomocí Tapatalk
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
3.6
V sobotu jsem si jel pro dvě mrtvoly, které jsem dostal od pana hraběte Kolowrata Krakowského, a při tankování u Teska jsem zastavil u stojanu 1 (vždy tam tankuji) a přede mnou stálo dehtové lego BR (1A*) s mladým bradatým řidičem. Když se řidič vracel po zaplacení, tak mávnul a měl úsměv. Podruhé jsem měl radost po zapsání natankovaného množství, kdy na mne vykoukla dlouhodobá spotřeba po 30 tkm (přesně 31 936 km) a bylo tam pod 9.0/100 km Pro mrtvoly jsem, si jel do chlaďáku ve Zdobnici v Orlických horách Celá cesta byla 116 km s dostatečným převýšením (950 m), provoz na sobotu docela vyšší, ale jelo se souvisle a motor byl při příjezdu do hor už zahřátý. No a na konci trasy bylo na PP 8.0 l/100 km.
V sobotu jsem si jel pro dvě mrtvoly, které jsem dostal od pana hraběte Kolowrata Krakowského, a při tankování u Teska jsem zastavil u stojanu 1 (vždy tam tankuji) a přede mnou stálo dehtové lego BR (1A*) s mladým bradatým řidičem. Když se řidič vracel po zaplacení, tak mávnul a měl úsměv. Podruhé jsem měl radost po zapsání natankovaného množství, kdy na mne vykoukla dlouhodobá spotřeba po 30 tkm (přesně 31 936 km) a bylo tam pod 9.0/100 km Pro mrtvoly jsem, si jel do chlaďáku ve Zdobnici v Orlických horách Celá cesta byla 116 km s dostatečným převýšením (950 m), provoz na sobotu docela vyšší, ale jelo se souvisle a motor byl při příjezdu do hor už zahřátý. No a na konci trasy bylo na PP 8.0 l/100 km.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Grinch
Ve čtvrtek jsem nakoupil trochu dřevěných briket krásně jsem si to vyrovnal ale automat na zavírání vyhodnotil překážku, že se odmítl zavřít, tak jsem musel krajní balení dát nahoru Jinak je znát, že otík má kufr bezedný . Jediné mínus oproti SJ je v tom, že díky motozavírání se mi do kufru nevejde sekačka napříč (asi o 2 cm).
Ve čtvrtek jsem nakoupil trochu dřevěných briket krásně jsem si to vyrovnal ale automat na zavírání vyhodnotil překážku, že se odmítl zavřít, tak jsem musel krajní balení dát nahoru Jinak je znát, že otík má kufr bezedný . Jediné mínus oproti SJ je v tom, že díky motozavírání se mi do kufru nevejde sekačka napříč (asi o 2 cm).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
Grinch
Ve středu jsem měl jednání na Svatém Kopečku u Olomouce a před cestou jsem měl skoro půlku nádrže a podle kilometrů to vypadalo, že bych mohl zvládnout zpět k Tescu v HK případně po cestě zpět ( Mohelnice, Moravská Třebová, Litomyšl). Ráno jsem vyjížděl o půl sedmé při +3 a tak dojezd ze začátku rychleji klesal. Při výjezdu domů jsem ještě vezl kolegu z ALSOLu do servisu přímo v Olomouci, takže po městě spíše přískoky než souvisle (odpolední zácpa). Po výjezdu z Olomouce jsem si řekl, že vezmu buď Moravské Třebové (MOL) nebo Litomyšli (EO). Po minutí poslední pumpy v Olomouci mi klesla čelist, protože N95 byl za 38,60 Kč/l. Díky tomu, že v Mohelnici měli N95 za 37,80 Kč/l, tak jsem se rozhodl, že musím dojet do Hradce k Tescu, protože tam (aditivovaný) mají za 34,90 Kč/l. Podle PP byly kilometry tak akorát na dojezd , tak jsem se rozhodl, že vynechám prudké akcelerace a zkusím souvislou jízdu. Když mi přestaly svítit km na dojezd (vždy kolem 50-60 km), tak jsem si na druhém počítadle vynuloval, abych věděl, kolik jsem opravdu ujel. Nakonec jsem ujel 19 km a bylo znát, že jsem už jel ze Chvojence přes Býšť a Borek po okreskách, protože přes HK (díky semaforům a zácpám) by to nebyla eko jízda.
Po zastavení u Tesca jsem měl na PP Celkově jsem si myslel, že počítaná spotřeba bude díky ranním chladným jízdám a jednomu vozíku s kamínky (780 kg) vyšší, ale nakonec to na "skoro zimní" provoz dopadlo zajímavě No a po dojezdu domů (přes HK (3 semafory) jsem musel fotit znovu, protože takový dojezd jsem ještě neměl
Ve středu jsem měl jednání na Svatém Kopečku u Olomouce a před cestou jsem měl skoro půlku nádrže a podle kilometrů to vypadalo, že bych mohl zvládnout zpět k Tescu v HK případně po cestě zpět ( Mohelnice, Moravská Třebová, Litomyšl). Ráno jsem vyjížděl o půl sedmé při +3 a tak dojezd ze začátku rychleji klesal. Při výjezdu domů jsem ještě vezl kolegu z ALSOLu do servisu přímo v Olomouci, takže po městě spíše přískoky než souvisle (odpolední zácpa). Po výjezdu z Olomouce jsem si řekl, že vezmu buď Moravské Třebové (MOL) nebo Litomyšli (EO). Po minutí poslední pumpy v Olomouci mi klesla čelist, protože N95 byl za 38,60 Kč/l. Díky tomu, že v Mohelnici měli N95 za 37,80 Kč/l, tak jsem se rozhodl, že musím dojet do Hradce k Tescu, protože tam (aditivovaný) mají za 34,90 Kč/l. Podle PP byly kilometry tak akorát na dojezd , tak jsem se rozhodl, že vynechám prudké akcelerace a zkusím souvislou jízdu. Když mi přestaly svítit km na dojezd (vždy kolem 50-60 km), tak jsem si na druhém počítadle vynuloval, abych věděl, kolik jsem opravdu ujel. Nakonec jsem ujel 19 km a bylo znát, že jsem už jel ze Chvojence přes Býšť a Borek po okreskách, protože přes HK (díky semaforům a zácpám) by to nebyla eko jízda.
Po zastavení u Tesca jsem měl na PP Celkově jsem si myslel, že počítaná spotřeba bude díky ranním chladným jízdám a jednomu vozíku s kamínky (780 kg) vyšší, ale nakonec to na "skoro zimní" provoz dopadlo zajímavě No a po dojezdu domů (přes HK (3 semafory) jsem musel fotit znovu, protože takový dojezd jsem ještě neměl
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
To je provokace, zabanovat.
Ne, fakt, to někomu řekni, 2.5 atmo od Subaru v autě jak kráva s AWD a jezdí pod 6...
Ne, fakt, to někomu řekni, 2.5 atmo od Subaru v autě jak kráva s AWD a jezdí pod 6...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Quicklyho flotila (Outback BS 2.5, BR 3.6,sedan SpecB AT
ja posledni nadrz 9,7 ....jeden z nas to ma rozbity
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive